Ik wil het anders wel verhuizen naar De Gym.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:44 schreef Sapstengel het volgende:
Goede post, laten we het weer over wheysmaken hebben![]()
Eens met Cookies & Cream, samen met White Chocolate de beste smaak. Vanilla vond ik echt smerig, veel te sterke vanillesmaak.
Haha fruit is voor wijven man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:46 schreef Jahr00n het volgende:
Al die fruitsmaken vind ik goed te drinken terwijl ik vanille echt verschrikkelijk goor vind.
Eigenlijk zouden ze gewoon bloemkool, kip en brocolli smaken moeten maken. Voor de echte hardcore bazen natuurlijk.quote:
Echt hč. Ik heb ook natty doelen en ben momenteel toch te pussy voor AAS, maar als ik 40/50 ben ofzo ga ik misschien wel lekker juicen. Kan die gasten alleen maar miren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:46 schreef 16meter het volgende:
altijd dat gehaat op aas
alleen in het fok bb topic
Ja als ik straks eind 30 ben zou ik er ook eens over na gaan denken. Dan heb ik al meer dan 10 jaar natural gelift.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Echt hč. Ik heb ook natty doelen en ben momenteel toch te pussy voor AAS, maar als ik 40/50 ben ofzo ga ik misschien wel lekker juicen. Kan die gasten alleen maar miren.
Persoonlijk zou ik het ook niet doen, maar ik veroordeel niet de mensen die er wel voor kiezen. Tja, er zit genoeg misbruik tussen, maar dat is met elke drug zo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als ik straks eind 30 ben zou ik er ook eens over na gaan denken. Dan heb ik al meer dan 10 jaar natural gelift.
Maar om het vroeg in je jeugd te doen? Helemaal die gasten op DBB die een half jaar trainen en dan direct juicen.
Vind zelf zo'n fysiek+power in je twenties toch wel een stuk leuker dan in je 30/40's of ouder. Maar dat kan aan mij liggen man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als ik straks eind 30 ben zou ik er ook eens over na gaan denken. Dan heb ik al meer dan 10 jaar natural gelift.
Maar om het vroeg in je jeugd te doen? Helemaal die gasten op DBB die een half jaar trainen en dan direct juicen.
Deze man snapt het. Wij gaan deze zomer aan de saus, juicebro's alles. Test E + tren. Wil jouw flushots wel zetten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:01 schreef 16meter het volgende:
Ziet er ook niet uit. Gerimpelde harses en dan fucking veel massa en vasculariteit.
Je ziet altijd wel veel van dat soort kale gasten lopen op feesten. Meestal vol met tattoo's en zo'n zonnebankbruine huid.
Dan ben ik liever juiced in m'n twintiger jaren.
Zeta en Stereotomy juicen al. Wij kijken nog even de kat uit de boom.quote:
gewoon een big Mac in je blender pleuren met een scoop naturel whey.quote:
Yeah, "It's the journey, not the destination". Echter heeft ieder andere doelen. Ik heb er totale vrede mee dat er een kans is dat ik natty niet mijn streef ga behalen en daardoor een beetje zou moeten juicen. Denk niet aan zieke 'EXTREME 2000 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLES' of zo. Gewoon een simpele kuur waar geen nare risico's aan kleven terwijl ik wel bewust ben van de eventuele risico's.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
De weg er naartoe is wat telt voor mij. Natuurlijk wil je dat fysiek, maar ik geniet gewoon van het trainen en de progressie, ik hoef geen shortcut naar het doel. Het zou voor mij voelen als een game snel uitspelen met cheats, dan heb je het doel bereikt en gaat de game de kast in omdat het saai is.
Daarnaast alle gezondheidsrisico's, die wel overdreven zijn in de media, maar toch aanwezig. En vrijwel alle juicende hobbylifters die ik ken, zijn onzekere gasten die liften om de bevestiging. Dat ze geaccepteerd worden als ze gespierd zijn, of dat ze meer chicks krijgen met een 10/10 fysiek. Dat is ook de reden dat ze naar de juice grijpen, omdat de progressie niet snel genoeg gaat en ze het liefst zo snel mogelijk "aanzien" willen hebben.
Het liften voor het lichaam, niet liften om het liften zelf. Ik zou niet willen dat men mij hiermee associeert. Al gebeurt dat waarschijnlijk ook gewoon als goede natural, maarja.
9,998/10 review. Zou vaker lezen.quote:
En dit. Na vier jaar optimaal trainen zit je al tegen je genetische max. met daarna nog kleine gains. Bijna 90% in dit topic heeft een streef die ze natty waarschijnlijk niet gaan behalen, maar een beetje juicen; ho maar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind zelf zo'n fysiek+power in je twenties toch wel een stuk leuker dan in je 30/40's of ouder. Maar dat kan aan mij liggen man.
Yup, heb een maandje #yolo gebulkt. 6 Big Macs per weekquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
gewoon een big Mac in je blender pleuren met een scoop naturel whey.
Overigens heeft een Big Mac prima macro's voor een bulk
lkkr hrquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Wij gaan deze zomer aan de saus, juicebro's alles. Test E + tren. Wil jouw flushots wel zetten.(no homer)
over flu shots gesproken. Kreeg er pas een gratis van het werk. Hup, die spuit mijn titanische Hercules delts in.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Wij gaan deze zomer aan de saus, juicebro's alles. Test E + tren. Wil jouw flushots wel zetten.(no homer)
Ik misschien ooit eens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Levolution het volgende:
Oké even serieus, wie gaat er hier over een aantal jaar juicen dan? Ik zei wel 40/50 maar bij nader inzien is dat toch een beetje laat.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik misschien ooit eens.
Maar ik vind Crea al redelijk wat, dus weet t nog niet.
dit. Ik ben nu 30 en heb nog zeker 10 jaar om goed natty progressie te maken. Zodra ik 35 ben, ga ik wel denk ik af en toe de levels laten controlerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
FrankZanebrah.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Levolution het volgende:
Oké even serieus, wie gaat er hier over een aantal jaar juicen dan? Ik zei wel 40/50 maar bij nader inzien is dat toch een beetje laat.
Ah, datfeel. Yeah.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
over flu shots gesproken. Kreeg er pas een gratis van het werk. Hup, die spuit mijn titanische Hercules delts in.
's avonds is het dan dus toch nog best lastig benchen met een lamme schouder
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik misschien ooit eens.
Kan, maar waarom zou je?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Questular het volgende:
Je kunt natuurlijk ook tevreden zijn met het resultaat dat je haalt met gewoon trainen, en er vrede mee hebben dat je je streeffysiek niet gaat halen.
Heb er zelf ook regelmatig aan gedacht hoor, gewoon een simpele, lichte kuur. Ga ik hoogstwaarschijnlijk ook nog wel eens doen over 3-4 jaar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, "It's the journey, not the destination". Echter heeft ieder andere doelen. Ik heb er totale vrede mee dat er een kans is dat ik natty niet mijn streef ga behalen en daardoor een beetje zou moeten juicen. Denk niet aan zieke 'EXTREME 2000 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLES' of zo. Gewoon een simpele kuur waar geen nare risico's aan kleven terwijl ik wel bewust ben van de eventuele risico's.
Verder ken ik ook een paar van die gasten. Of ze zijn onzeker of ze willen het snel snel snel terwijl ze naar mijn mening niet erg voorzichtig zijn. Eén daarvan heeft dan wel ambities en gaat dit jaar ook competen, dus voor hem zie ik het anders. Daarnaast weet ik zeker dat als er 0,0 risico's aan juice zat en het imago niet slecht was, iedereen in dit topic het zou gebruiken. Beetje hypocriet vind ik het.
ik sta wel open voor een goed gedoseerde en gemonitorde test kuur als mijn levels laag worden. Al zou je dat bijna HRT kunnen noemen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Levolution het volgende:
Omdat ik niet koste wat kost een bepaald fysiek moet halen. Ik ben blij met wat ik bereik en als er niet meer in zit, so be it.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef Panzermaus het volgende:
Snakey is ook niet vies van prohormonen.En er zaten ook beste sporen van zware sjek en Nolvadex op mijn pakketje.
Hij is ook al wat ouder natuurlijk.
[..]
Ah, datfeel. Yeah.
[..]
Kan, maar waarom zou je?
De redenen waarom ik het nog niet doe, zijn:quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, "It's the journey, not the destination". Echter heeft ieder andere doelen. Ik heb er totale vrede mee dat er een kans is dat ik natty niet mijn streef ga behalen en daardoor een beetje zou moeten juicen. Denk niet aan zieke 'EXTREME 2000 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLES' of zo. Gewoon een simpele kuur waar geen nare risico's aan kleven terwijl ik wel bewust ben van de eventuele risico's.
Verder ken ik ook een paar van die gasten. Of ze zijn onzeker of ze willen het snel snel snel terwijl ze naar mijn mening niet erg voorzichtig zijn. Eén daarvan heeft dan wel ambities en gaat dit jaar ook competen, dus voor hem zie ik het anders. Daarnaast weet ik zeker dat als er 0,0 risico's aan juice zat en het imago niet slecht was, iedereen in dit topic het zou gebruiken. Beetje hypocriet vind ik het.
Eens ja. Ik heb potentie en een goeie bouw van mijzelf dus ik wil ook even kijken wat ik in een bepaalde periode kan behalen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
De redenen waarom ik het nog niet doe, zijn:
- even kijken waartoe ik natty in staat ben
Ja, maar zo kun je overal blij mee zijn, wat Yuri ook al zegt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ik niet koste wat kost een bepaald fysiek moet halen. Ik ben blij met wat ik bereik en als er niet meer in zit, so be it.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt ook zieke genetics als ik je UI zo zie.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik misschien ooit eens.
Misschien is het MarMar-rolmopsdieet meer iets voor jou. Hier moet je je kuur eigenlijk al besteld hebben, het is hier geen kwestie van 'of'.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:19 schreef Questular het volgende:
Misschien als ik zo jong als jullie hier was dacht ik er anders over maar nu (32 jaar oud) ben ik waarschijnlijk sneller tevreden
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha. Zelfs opperbaas Snakes - die een hekel aan fietsen had/heeft - zit te denken om een goede zadel te nemen.
Fietsen en zadels. Ziek veel lurkers hier. Kon je toen zien via zo'n FOK!-tool.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef Panzermaus het volgende:
inb4 fok BB topic loopt daadwerkelijk uit op 'die anabooltjes uit SPT'
Nee, train nu weer net iets meer dan een maand. Zo snel gaat dat bij mij nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je dit fysiek nog niet behaald dan?
[ afbeelding ]
Roep dat nu niet te hard, straks zit half stratenmakend Nederland hier. Leegloop van DBB, MrJ die mad is, etc.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef Yamcha het volgende:
Paar weekjes anavar kan weinig fout gaan volgens mij.
Hij is vast buff. Zyzz attendeerde me er ook al op dat FIBO volgende week is. Is dat wat eigenlijk, ervaring mee?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef CarbonC het volgende:
Voor wie Shawn Rhoden gemist heeft bij Muscle Totaal: ik zie net in m'n gym dat hij vandaag in Nijmegen en morgen in Rotterdam is.
Mja, wel een goed punt en over nagedacht. Voor de aandoening die ik had (de Quervain) kan echt maanden slepen met ontstekingen, terwijl een shot snel en veel verlichting brengt, waardoor de pezen juist snel permanent kunnen helen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 06:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mijn god. Voor z'n leven getekend....
[..]
[..]
Lol. cortico is spierafbrekend.
Dat wordt een wijven handje...![]()
Zo'n slappe zijige van iemand die je op een verjaardag een handje geeft dat je denkt "hoeh, wat een slap handje".![]()
Was dat echt nodig die injectie? Het is namelijk zo een beetje als verfafbijt voor je gewrichten die cortico, vooral link omdat het pijnstillend werkt en je waarsch. veel meer gaat doen terwijl het niet genezen is. Je zou daar eigenlijk heel erg terughoudend mee moeten zijn.
Zit best lekker hoor, zo'n verend gelzadel op je elektrische fiets.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha. Zelfs opperbaas Snakes - die een hekel aan fietsen had/heeft - zit te denken om een goede zadel te nemen.
Ik neem wel eerst een 'test' zadel. Kijken hoe dat zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt ook niet gelijk na 1 spuit schade aan gewrichten en weefsel, dat komt pas aan de orde als je een tijd lang regelmatig cortisol ingespoten krijgt op dezelfde plek. Pas wel op dat je niet gelijk overbelast, want dan ben je verder van huis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, wel een goed punt en over nagedacht. Voor de aandoening die ik had (de Quervain) kan echt maanden slepen met ontstekingen, terwijl een shot snel en veel verlichting brengt, waardoor de pezen juist snel permanent kunnen helen.
Eigenlijk was dat de overweging. Ik moet zeggen dat alles nu al veel minder pijn doet dan eerst, heb veel meer ROM. Ik doe uiteraard wel voorzichtig: volgens studies wordt heling echter tegengehouden door een brace, dus die heb ik niet aangeschaft.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik neem wel eerst een 'test' zadel. Kijken hoe dat zit.
Doe even normaal!quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:45 schreef MarMar het volgende:
cortisol = een cortisosteroīde, de ganbare voor injecties bij ontstekingen/overbelasting.. dus ja, cortisol? Of hydrocortison, mag ook.
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1836quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe even normaal!Cortisol wordt niet gebruikt voor injecties bij ontstekingen.
Ik denk dat je in de war bent met cortisone.
Voor peesontstekingen geven artsen in Nederland een voorkeur aan Prednisolone. Ik heb zelf Triamcinolone gekregen.
Ze lijken wel op elkaar, cortisol heeft een hydroxylgroep en cortisone een carbonylgroep.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1836
Verwarrende infomijn huisarts vertelt het dan ook verkeerd..
Ik denk dat het qua inspanning wel mee valt. Je bent niet continu aan het rennen ed, Ik zou misschien 1-2 boterhammen extra eten ofzo? Is mogelijk zelfs al een overschatting though.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef Kerol het volgende:
Ik werk op dit moment in een supermarkt () als bijbaan dat wel, maar ik vraag me af hoe jullie dat doen. Tellen jullie voor zo'n baan(naja baan) ook cal bij? Loop wel de hele dag heen en weer de hele winkel door, moet ik dan die cal ook optellen en wat is een goede schatting?
Ah thx, duidelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze lijken wel op elkaar, cortisol heeft een hydroxylgroep en cortisone een carbonylgroep.
Omdat cortisol best wel een relatief laag ontstekingsremmende werking heeft, wordt dat niet gebruikt voor lokale injecties, maar pakt men dan liever prednisolon van de plank.
Voor je total daily energy expenditure (TDEE) moet je uiteraard alles meerekenen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef Kerol het volgende:
Ik werk op dit moment in een supermarkt () als bijbaan dat wel, maar ik vraag me af hoe jullie dat doen. Tellen jullie voor zo'n baan(naja baan) ook cal bij? Loop wel de hele dag heen en weer de hele winkel door, moet ik dan die cal ook optellen en wat is een goede schatting?
http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/ ik gebruik deze soms, kcalverbruik komt overeen bij wat in de sportschool gerekend wordt, dus ik denk dat het wel ongeveer klopt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef Kerol het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |