abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124787752
Misschien als ik zo jong als jullie hier was dacht ik er anders over maar nu (32 jaar oud) ben ik waarschijnlijk sneller tevreden ;)
pi_124787830
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik misschien ooit eens.

Maar ik vind Crea al redelijk wat, dus weet t nog niet.
:D :')
pi_124787852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:19 schreef Questular het volgende:
Misschien als ik zo jong als jullie hier was dacht ik er anders over maar nu (32 jaar oud) ben ik waarschijnlijk sneller tevreden ;)
Misschien is het MarMar-rolmopsdieet meer iets voor jou. Hier moet je je kuur eigenlijk al besteld hebben, het is hier geen kwestie van 'of'. :)

De vraag hier is 'wanneer'. Hoorde Bendoe zelfs laatst al over kuren. Zeker teveel met Thom90 ge-DM'd.
pi_124787876
Haha. Zelfs opperbaas Snakes - die een hekel aan fietsen had/heeft - zit te denken om een goede zadel te nemen.
If not now, then when.
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:23:56 #125
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124787887
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha. Zelfs opperbaas Snakes - die een hekel aan fietsen had/heeft - zit te denken om een goede zadel te nemen.
:') _O-
This isn't even my final form.
pi_124787919
inb4 fok BB topic loopt daadwerkelijk uit op 'die anabooltjes uit SPT' :')
pi_124787922
Paar weekjes anavar kan weinig fout gaan volgens mij.
Soukidan op je oogbal.
pi_124787923
Voor wie Shawn Rhoden gemist heeft bij Muscle Totaal: ik zie net in m'n gym dat hij vandaag in Nijmegen en morgen in Rotterdam is.
pi_124787968
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef Panzermaus het volgende:
inb4 fok BB topic loopt daadwerkelijk uit op 'die anabooltjes uit SPT' :')
Fietsen en zadels. Ziek veel lurkers hier. Kon je toen zien via zo'n FOK!-tool.
If not now, then when.
pi_124787972
Ik ga wel naar de huisarts en zeg dat ik een hormoonprobleem heb, mag ik legaal aan de HGH.
pi_124787998
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Heb je dit fysiek nog niet behaald dan?

[ afbeelding ]

Nee, train nu weer net iets meer dan een maand. Zo snel gaat dat bij mij nou ook weer niet.
pi_124788044
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef Yamcha het volgende:
Paar weekjes anavar kan weinig fout gaan volgens mij.
Roep dat nu niet te hard, straks zit half stratenmakend Nederland hier. Leegloop van DBB, MrJ die mad is, etc. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:24 schreef CarbonC het volgende:
Voor wie Shawn Rhoden gemist heeft bij Muscle Totaal: ik zie net in m'n gym dat hij vandaag in Nijmegen en morgen in Rotterdam is.
Hij is vast buff. Zyzz attendeerde me er ook al op dat FIBO volgende week is. Is dat wat eigenlijk, ervaring mee?
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:30:44 #133
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124788096
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 06:32 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Mijn god. Voor z'n leven getekend....

[..]

[..]

Lol. cortico is spierafbrekend.
Dat wordt een wijven handje... :o
Zo'n slappe zijige van iemand die je op een verjaardag een handje geeft dat je denkt "hoeh, wat een slap handje". :+

Was dat echt nodig die injectie? Het is namelijk zo een beetje als verfafbijt voor je gewrichten die cortico, vooral link omdat het pijnstillend werkt en je waarsch. veel meer gaat doen terwijl het niet genezen is. Je zou daar eigenlijk heel erg terughoudend mee moeten zijn.

Mja, wel een goed punt en over nagedacht. Voor de aandoening die ik had (de Quervain) kan echt maanden slepen met ontstekingen, terwijl een shot snel en veel verlichting brengt, waardoor de pezen juist snel permanent kunnen helen.

Eigenlijk was dat de overweging. Ik moet zeggen dat alles nu al veel minder pijn doet dan eerst, heb veel meer ROM. Ik doe uiteraard wel voorzichtig: volgens studies wordt heling echter tegengehouden door een brace, dus die heb ik niet aangeschaft.
Confidence through competence
pi_124788113
quote:
Zit best lekker hoor, zo'n verend gelzadel op je elektrische fiets.
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:34:17 #135
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124788183
quote:
Ik neem wel eerst een 'test' zadel. Kijken hoe dat zit.
pi_124788348
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mja, wel een goed punt en over nagedacht. Voor de aandoening die ik had (de Quervain) kan echt maanden slepen met ontstekingen, terwijl een shot snel en veel verlichting brengt, waardoor de pezen juist snel permanent kunnen helen.

Eigenlijk was dat de overweging. Ik moet zeggen dat alles nu al veel minder pijn doet dan eerst, heb veel meer ROM. Ik doe uiteraard wel voorzichtig: volgens studies wordt heling echter tegengehouden door een brace, dus die heb ik niet aangeschaft.
Je hebt ook niet gelijk na 1 spuit schade aan gewrichten en weefsel, dat komt pas aan de orde als je een tijd lang regelmatig cortisol ingespoten krijgt op dezelfde plek. Pas wel op dat je niet gelijk overbelast, want dan ben je verder van huis.
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:40:24 #137
55709 Stereotomy
pi_124788383
Eh, cortisol? :P
pi_124788541
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik neem wel eerst een 'test' zadel. Kijken hoe dat zit.
If not now, then when.
pi_124788557
cortisol = een cortisosteroīde, de ganbare voor injecties bij ontstekingen/overbelasting.. dus ja, cortisol? Of hydrocortison, mag ook.
pi_124788586
Ik heb een syntholzadel ^O^
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:07:17 #141
55709 Stereotomy
pi_124789256
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:45 schreef MarMar het volgende:
cortisol = een cortisosteroīde, de ganbare voor injecties bij ontstekingen/overbelasting.. dus ja, cortisol? Of hydrocortison, mag ook.
Doe even normaal! :D Cortisol wordt niet gebruikt voor injecties bij ontstekingen.

Ik denk dat je in de war bent met cortisone.

Voor peesontstekingen geven artsen in Nederland een voorkeur aan Prednisolone. Ik heb zelf Triamcinolone gekregen.
pi_124789749
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Doe even normaal! :D Cortisol wordt niet gebruikt voor injecties bij ontstekingen.

Ik denk dat je in de war bent met cortisone.

Voor peesontstekingen geven artsen in Nederland een voorkeur aan Prednisolone. Ik heb zelf Triamcinolone gekregen.
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1836

Verwarrende info :) mijn huisarts vertelt het dan ook verkeerd..
pi_124790450
Ik werk op dit moment in een supermarkt ( :') ) als bijbaan dat wel, maar ik vraag me af hoe jullie dat doen. Tellen jullie voor zo'n baan(naja baan) ook cal bij? Loop wel de hele dag heen en weer de hele winkel door, moet ik dan die cal ook optellen en wat is een goede schatting?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:42:05 #145
55709 Stereotomy
pi_124790524
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:20 schreef MarMar het volgende:

[..]

http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=1836

Verwarrende info :) mijn huisarts vertelt het dan ook verkeerd..
Ze lijken wel op elkaar, cortisol heeft een hydroxylgroep en cortisone een carbonylgroep.

Omdat cortisol best wel een relatief laag ontstekingsremmende werking heeft, wordt dat niet gebruikt voor lokale injecties, maar pakt men dan liever prednisolon van de plank.
pi_124790526
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:39 schreef Kerol het volgende:
Ik werk op dit moment in een supermarkt ( :') ) als bijbaan dat wel, maar ik vraag me af hoe jullie dat doen. Tellen jullie voor zo'n baan(naja baan) ook cal bij? Loop wel de hele dag heen en weer de hele winkel door, moet ik dan die cal ook optellen en wat is een goede schatting?
Ik denk dat het qua inspanning wel mee valt. Je bent niet continu aan het rennen ed, Ik zou misschien 1-2 boterhammen extra eten ofzo? Is mogelijk zelfs al een overschatting though.
pi_124790561
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:42 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ze lijken wel op elkaar, cortisol heeft een hydroxylgroep en cortisone een carbonylgroep.

Omdat cortisol best wel een relatief laag ontstekingsremmende werking heeft, wordt dat niet gebruikt voor lokale injecties, maar pakt men dan liever prednisolon van de plank.
Ah thx, duidelijk.
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:43:16 #148
55709 Stereotomy
pi_124790565
quote:
Voor je total daily energy expenditure (TDEE) moet je uiteraard alles meerekenen.

Datgene wat je 'afvalt' is je TDEE minus opgenomen energie uit voedsel.
pi_124790614
quote:
http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/ ik gebruik deze soms, kcalverbruik komt overeen bij wat in de sportschool gerekend wordt, dus ik denk dat het wel ongeveer klopt.
Staand werk met lichte inspanning staat er ook ergens tussen.
pi_124790783
Volgens die site zou ik 1350 cal verbranden met 5 uur werken. Dafuq.. Lijkt me behoorlijk veel eigenlijk.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')