Ik heb de B&F Whey Perfection variety sachets besteld en zal een korte review per smaak voor jullie schrijven. Ik proef per trainingsdag (ma-wo-vr) twee smaken dus het zal bijna drie weken gaan duren en ik zal in de tussentijd steeds reposten met aanvulling. Alle smaken zullen met water geproefd worden.Tropical: Zoals verwacht fakking ranzig brah. Als je denkt dat je hierdoor het gevoel krijgt dat je je op een tropisch strand bevindt heb je het goed mis. Als je zo'n fatty bent die van chemische zoetigheid houdt moet je het vooral doen.
1/10Watermelon: Iets beter weg te werken dan de Tropical, maar nog steeds een te zoete bedoening. Wel duidelijk herkenbare watermeloen smaak, dus als je echt een fan bent zit je wel goed. Ik ben overigens ook dol op watermeloen maar dit is gewoon vies nep.
3/10Strawberry: Behoorlijk jammer dat zoiets simpels als aardbei, zo hard verneukt kan worden. Nu kan het komen door het feit dat ik geen zoetekauw ben, maar ook deze smaak is te zoet en chemisch. Desalniettemin beter te drinken dan de rest, dus toch een voldoende.
6/10Strawberry/Kiwi: Door de additie van de kiwismaak wordt het er alleen maar chemischer op. Vanzelfsprekend smaakt dit dus slechter dan de aardbei alleen.
4/10Cookies and Cream: Dit is waar de shit beter wordt. Een milde, zoete smaak en lekker romig. Absoluut geen chemische smaak. Je ruikt koekjes, je proeft tijdens het drinken vooral cream en er blijft een aangename koekjesnasmaak in je mond hangen. Ik weet alleen niet of ik het maandenlang zou lusten.
8/10Cappuccino: Hier gaat het voor mij weer fout doordat het te zoet is. Maar verder wel te doen, zeker als je van een zoete koffiesmaak houdt, zie ik geen reden waarom je dit niet zou lusten. Geen chemische smaak. Daadwerkelijk bruine stukjes in de whey, is dit gemalen koffie? Prof. Yuri_Boyka heeft bevestigd dat dit koffie is.
6/10Stracciatella: Hier was ik erg benieuwd naar, maar het viel uiteindelijk een beetje tegen. Het is wel te doen, een lekkere smaak, maar toch een klein beetje een chemische nasmaak. De chocoladestukjes zijn eerder flinterdunne chocoladeschilfers die je toch niet proeft. Te drinken, maar zou hem niet kopen.
7/10Nutella: De echte chocoladepasta van Nutella is overheerlijk, dat weten jullie. Dus ik hoopte op de juiste smaak. Ik nam een slok en WTF mothafuckaaaa?!

Wat de fucking shit hebben ze hier ingedaan? Er is iets gigantisch misgegaan. Het is gewoon fucking vies. Niet te beschrijven. Gewoon niet doen deze.
2/10Creamy Coconut: Eindelijk! Een lekkere, romige smaak (en dat met water!). Ook lekker zoet, geen chemische nasmaak zoals met de vele andere smaken. Ik zou een 9 willen geven voor de smaak, maar omdat de kans bestaat dat je de kokossmaak toch zat raakt na een tijdje, trek ik een puntje af.
8/10Chocolate Coconut Bounty: Lekker, maar ik had erg veel moeite met het proeven van de kokossmaak. Ik proefde vooral chocolade met iets heel zoets erdoorheen. Dan vermoed ik dat de gewone chocoladesmaak wel iets beter zal smaken. Desalniettemin niet smerig ofzo, te doen.
7/10Naturel:
3/10Vanilla: YES! Eindelijk! De smaak die ik zoek!

Mijn huidige whey
isolaat van B&F is ook vanillesmaak, maar die heeft een chemische nasmaak waar ik erg van baalde. Deze whey perfection daarentegen niet! De perfecte vanillesmaak. Zacht, romig, 'melkig' en dat met water. Als je van vanille houdt kan dit echt niet misgaan. Sowieso doen deze. Dikke 10.
10/10Banana:Raspberry:Chocolate:Chocolate Caramel:Rest volgt later.