abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124787261
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef star_gazer het volgende:

[..]

gewoon een big Mac in je blender pleuren met een scoop naturel whey.

Overigens heeft een Big Mac prima macro's voor een bulk :7
Yup, heb een maandje #yolo gebulkt. 6 Big Macs per week :')
pi_124787273
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Deze man snapt het. Wij gaan deze zomer aan de saus, juicebro's alles. Test E + tren. Wil jouw flushots wel zetten. :@ (no homer)
lkkr hr

zt die dikken spuit in me aarsje

(no homersexall)
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:06:10 #103
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_124787304
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Deze man snapt het. Wij gaan deze zomer aan de saus, juicebro's alles. Test E + tren. Wil jouw flushots wel zetten. :@ (no homer)
over flu shots gesproken. Kreeg er pas een gratis van het werk. Hup, die spuit mijn titanische Hercules delts in.

's avonds is het dan dus toch nog best lastig benchen met een lamme schouder :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:06:31 #104
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124787318
Oké even serieus, wie gaat er hier over een aantal jaar juicen dan? Ik zei wel 40/50 maar bij nader inzien is dat toch een beetje laat.
This isn't even my final form.
pi_124787324
Je kunt natuurlijk ook tevreden zijn met het resultaat dat je haalt met gewoon trainen, en er vrede mee hebben dat je je streeffysiek niet gaat halen.
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:07:21 #106
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_124787353
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Levolution het volgende:
Oké even serieus, wie gaat er hier over een aantal jaar juicen dan? Ik zei wel 40/50 maar bij nader inzien is dat toch een beetje laat.
Ik misschien ooit eens.

Maar ik vind Crea al redelijk wat, dus weet t nog niet.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:07:46 #107
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124787371
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik misschien ooit eens.

:')
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:08:14 #108
77130 star_gazer
pi_124787378
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja als ik straks eind 30 ben zou ik er ook eens over na gaan denken. Dan heb ik al meer dan 10 jaar natural gelift.
dit. Ik ben nu 30 en heb nog zeker 10 jaar om goed natty progressie te maken. Zodra ik 35 ben, ga ik wel denk ik af en toe de levels laten controleren :)
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_124787401
quote:
FrankZanebrah.
If not now, then when.
pi_124787413
Snakey is ook niet vies van prohormonen. _O_ En er zaten ook beste sporen van zware sjek en Nolvadex op mijn pakketje. _O_

Hij is ook al wat ouder natuurlijk.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef star_gazer het volgende:

[..]

over flu shots gesproken. Kreeg er pas een gratis van het werk. Hup, die spuit mijn titanische Hercules delts in.

's avonds is het dan dus toch nog best lastig benchen met een lamme schouder :D
Ah, datfeel. Yeah. :')

quote:

[..]

Ik misschien ooit eens.

Hardop gelachen. :D :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Questular het volgende:
Je kunt natuurlijk ook tevreden zijn met het resultaat dat je haalt met gewoon trainen, en er vrede mee hebben dat je je streeffysiek niet gaat halen.
Kan, maar waarom zou je?
pi_124787431
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, "It's the journey, not the destination". Echter heeft ieder andere doelen. Ik heb er totale vrede mee dat er een kans is dat ik natty niet mijn streef ga behalen en daardoor een beetje zou moeten juicen. Denk niet aan zieke 'EXTREME 2000 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLES' of zo. Gewoon een simpele kuur waar geen nare risico's aan kleven terwijl ik wel bewust ben van de eventuele risico's.

Verder ken ik ook een paar van die gasten. Of ze zijn onzeker of ze willen het snel snel snel terwijl ze naar mijn mening niet erg voorzichtig zijn. Eén daarvan heeft dan wel ambities en gaat dit jaar ook competen, dus voor hem zie ik het anders. Daarnaast weet ik zeker dat als er 0,0 risico's aan juice zat en het imago niet slecht was, iedereen in dit topic het zou gebruiken. Beetje hypocriet vind ik het.
Heb er zelf ook regelmatig aan gedacht hoor, gewoon een simpele, lichte kuur. Ga ik hoogstwaarschijnlijk ook nog wel eens doen over 3-4 jaar.

Maarja, wat ik gewoon merk is dat erg veel juicende gasten in mijn ogen een verkeerd doel hebben. Gasten die breed willen zijn om te shinen op festivals, gasten die groot willen worden om chicks te regelen etc. Wat dat betreft gaat een kuur je onzekerheid niet zomaar overwinnen en blijf je daarna gedesillusioneerd achter, om vervolgens nog meer te juicen.

Heb het vaak zien gebeuren, gasten die 4-5x per jaar kuren, alleen maar omdat ze na een kuur toch niet de voldoening voelen of aandacht krijgen wat ze hadden verwacht. Dan merk je gewoon dat bij deze gasten hun prioriteiten verkeerd liggen en ze eigenlijk nooit tevreden zullen worden.
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:10:04 #112
77130 star_gazer
pi_124787450
quote:
ik sta wel open voor een goed gedoseerde en gemonitorde test kuur als mijn levels laag worden. Al zou je dat bijna HRT kunnen noemen.
-
pi_124787473
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef Panzermaus het volgende:
Snakey is ook niet vies van prohormonen. _O_ En er zaten ook beste sporen van zware sjek en Nolvadex op mijn pakketje. _O_

Hij is ook al wat ouder natuurlijk.

[..]

Ah, datfeel. Yeah. :')

[..]

Kan, maar waarom zou je?
Omdat ik niet koste wat kost een bepaald fysiek moet halen. Ik ben blij met wat ik bereik en als er niet meer in zit, so be it.
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:10:51 #114
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124787478
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, "It's the journey, not the destination". Echter heeft ieder andere doelen. Ik heb er totale vrede mee dat er een kans is dat ik natty niet mijn streef ga behalen en daardoor een beetje zou moeten juicen. Denk niet aan zieke 'EXTREME 2000 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLES' of zo. Gewoon een simpele kuur waar geen nare risico's aan kleven terwijl ik wel bewust ben van de eventuele risico's.

Verder ken ik ook een paar van die gasten. Of ze zijn onzeker of ze willen het snel snel snel terwijl ze naar mijn mening niet erg voorzichtig zijn. Eén daarvan heeft dan wel ambities en gaat dit jaar ook competen, dus voor hem zie ik het anders. Daarnaast weet ik zeker dat als er 0,0 risico's aan juice zat en het imago niet slecht was, iedereen in dit topic het zou gebruiken. Beetje hypocriet vind ik het.
De redenen waarom ik het nog niet doe, zijn:
- even kijken waartoe ik natty in staat ben
- ben erg voorzichtig wat betreft het in mijn lichaam stoppen van shit (hoewel ik ook overtuigd ben dat het helemaal niet zo erg is allemaal mits verstandig gebruikt). Dus ja, bij 0,0 risico zou ik het sowieso sneller gedaan hebben. Dat is toch niet hypocriet, dat is pussy. :P

Ik heb echt complete schijt aan wat anderen ervan zeggen tho, als ik zou juicen zou ik er ook niet stiekem over doen.
pi_124787506
Inderdaad. Je kan ook tevreden zijn met je kutbaantje van 9 tot 5 en elk weekend lekker met je vrouw op de bank zitten en naar the Voice kijken, maar waarom zou je?
If not now, then when.
pi_124787600
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef Levolution het volgende:

[..]

De redenen waarom ik het nog niet doe, zijn:
- even kijken waartoe ik natty in staat ben
Eens ja. Ik heb potentie en een goeie bouw van mijzelf dus ik wil ook even kijken wat ik in een bepaalde periode kan behalen.

Ik ben wel overtuigd dat ik het zou doen indien nodig. Aan de andere kant heeft je moeder je gezond geboren, hoop ik, en is het ook een soort van schande om het te doen. :) Maar uiteindelijk moet je het voor jezelf bepalen en niet aan anderen denken wanneer je zo'n beslissing neemt.
If not now, then when.
pi_124787622
Ben 40+ en blijf natural.
pi_124787639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef CarbonC het volgende:
Ben 40+ en blijf natural.
Jij hebt ook zieke genetics als ik je UI zo zie.
If not now, then when.
pi_124787658
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef Questular het volgende:

[..]

Omdat ik niet koste wat kost een bepaald fysiek moet halen. Ik ben blij met wat ik bereik en als er niet meer in zit, so be it.
Ja, maar zo kun je overal blij mee zijn, wat Yuri ook al zegt.

Ik vind het gewoon mooi. Voor de vrouwen hoef je echt niet verder te gaan dan een bepaald punt, daar staat het al helemaal los van.

quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Jij hebt ook zieke genetics als ik je UI zo zie.
_O-
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:19:05 #120
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_124787752
Misschien als ik zo jong als jullie hier was dacht ik er anders over maar nu (32 jaar oud) ben ik waarschijnlijk sneller tevreden ;)
pi_124787830
quote:

[..]

Ik misschien ooit eens.

:D :')
pi_124787852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:19 schreef Questular het volgende:
Misschien als ik zo jong als jullie hier was dacht ik er anders over maar nu (32 jaar oud) ben ik waarschijnlijk sneller tevreden ;)
Misschien is het MarMar-rolmopsdieet meer iets voor jou. Hier moet je je kuur eigenlijk al besteld hebben, het is hier geen kwestie van 'of'. :)

De vraag hier is 'wanneer'. Hoorde Bendoe zelfs laatst al over kuren. Zeker teveel met Thom90 ge-DM'd.
pi_124787876
Haha. Zelfs opperbaas Snakes - die een hekel aan fietsen had/heeft - zit te denken om een goede zadel te nemen.
If not now, then when.
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:23:56 #125
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_124787887
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha. Zelfs opperbaas Snakes - die een hekel aan fietsen had/heeft - zit te denken om een goede zadel te nemen.
:') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')