Yup, heb een maandje #yolo gebulkt. 6 Big Macs per weekquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
gewoon een big Mac in je blender pleuren met een scoop naturel whey.
Overigens heeft een Big Mac prima macro's voor een bulk
lkkr hrquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Wij gaan deze zomer aan de saus, juicebro's alles. Test E + tren. Wil jouw flushots wel zetten.(no homer)
over flu shots gesproken. Kreeg er pas een gratis van het werk. Hup, die spuit mijn titanische Hercules delts in.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Wij gaan deze zomer aan de saus, juicebro's alles. Test E + tren. Wil jouw flushots wel zetten.(no homer)
Ik misschien ooit eens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Levolution het volgende:
Oké even serieus, wie gaat er hier over een aantal jaar juicen dan? Ik zei wel 40/50 maar bij nader inzien is dat toch een beetje laat.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik misschien ooit eens.
Maar ik vind Crea al redelijk wat, dus weet t nog niet.
dit. Ik ben nu 30 en heb nog zeker 10 jaar om goed natty progressie te maken. Zodra ik 35 ben, ga ik wel denk ik af en toe de levels laten controlerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als ik straks eind 30 ben zou ik er ook eens over na gaan denken. Dan heb ik al meer dan 10 jaar natural gelift.
FrankZanebrah.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Levolution het volgende:
Oké even serieus, wie gaat er hier over een aantal jaar juicen dan? Ik zei wel 40/50 maar bij nader inzien is dat toch een beetje laat.
Ah, datfeel. Yeah.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
over flu shots gesproken. Kreeg er pas een gratis van het werk. Hup, die spuit mijn titanische Hercules delts in.
's avonds is het dan dus toch nog best lastig benchen met een lamme schouder
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik misschien ooit eens.
Kan, maar waarom zou je?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Questular het volgende:
Je kunt natuurlijk ook tevreden zijn met het resultaat dat je haalt met gewoon trainen, en er vrede mee hebben dat je je streeffysiek niet gaat halen.
Heb er zelf ook regelmatig aan gedacht hoor, gewoon een simpele, lichte kuur. Ga ik hoogstwaarschijnlijk ook nog wel eens doen over 3-4 jaar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, "It's the journey, not the destination". Echter heeft ieder andere doelen. Ik heb er totale vrede mee dat er een kans is dat ik natty niet mijn streef ga behalen en daardoor een beetje zou moeten juicen. Denk niet aan zieke 'EXTREME 2000 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLES' of zo. Gewoon een simpele kuur waar geen nare risico's aan kleven terwijl ik wel bewust ben van de eventuele risico's.
Verder ken ik ook een paar van die gasten. Of ze zijn onzeker of ze willen het snel snel snel terwijl ze naar mijn mening niet erg voorzichtig zijn. Eén daarvan heeft dan wel ambities en gaat dit jaar ook competen, dus voor hem zie ik het anders. Daarnaast weet ik zeker dat als er 0,0 risico's aan juice zat en het imago niet slecht was, iedereen in dit topic het zou gebruiken. Beetje hypocriet vind ik het.
ik sta wel open voor een goed gedoseerde en gemonitorde test kuur als mijn levels laag worden. Al zou je dat bijna HRT kunnen noemen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef Levolution het volgende:
Omdat ik niet koste wat kost een bepaald fysiek moet halen. Ik ben blij met wat ik bereik en als er niet meer in zit, so be it.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef Panzermaus het volgende:
Snakey is ook niet vies van prohormonen.En er zaten ook beste sporen van zware sjek en Nolvadex op mijn pakketje.
Hij is ook al wat ouder natuurlijk.
[..]
Ah, datfeel. Yeah.
[..]
Kan, maar waarom zou je?
De redenen waarom ik het nog niet doe, zijn:quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, "It's the journey, not the destination". Echter heeft ieder andere doelen. Ik heb er totale vrede mee dat er een kans is dat ik natty niet mijn streef ga behalen en daardoor een beetje zou moeten juicen. Denk niet aan zieke 'EXTREME 2000 TEST/TREN/ANA MAXIMUM MUSCLE CYCLES' of zo. Gewoon een simpele kuur waar geen nare risico's aan kleven terwijl ik wel bewust ben van de eventuele risico's.
Verder ken ik ook een paar van die gasten. Of ze zijn onzeker of ze willen het snel snel snel terwijl ze naar mijn mening niet erg voorzichtig zijn. Eén daarvan heeft dan wel ambities en gaat dit jaar ook competen, dus voor hem zie ik het anders. Daarnaast weet ik zeker dat als er 0,0 risico's aan juice zat en het imago niet slecht was, iedereen in dit topic het zou gebruiken. Beetje hypocriet vind ik het.
Eens ja. Ik heb potentie en een goeie bouw van mijzelf dus ik wil ook even kijken wat ik in een bepaalde periode kan behalen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
De redenen waarom ik het nog niet doe, zijn:
- even kijken waartoe ik natty in staat ben
Ja, maar zo kun je overal blij mee zijn, wat Yuri ook al zegt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ik niet koste wat kost een bepaald fysiek moet halen. Ik ben blij met wat ik bereik en als er niet meer in zit, so be it.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij hebt ook zieke genetics als ik je UI zo zie.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik misschien ooit eens.
Misschien is het MarMar-rolmopsdieet meer iets voor jou. Hier moet je je kuur eigenlijk al besteld hebben, het is hier geen kwestie van 'of'.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:19 schreef Questular het volgende:
Misschien als ik zo jong als jullie hier was dacht ik er anders over maar nu (32 jaar oud) ben ik waarschijnlijk sneller tevreden
quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha. Zelfs opperbaas Snakes - die een hekel aan fietsen had/heeft - zit te denken om een goede zadel te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |