die 40kg vet doet niks voor je.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gast, je weet dat ik 40 kilo zwaarder ben![]()
![]()
![]()
wíe heeft er praatjes?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hugh Myron heeft pratjes, hou ik niet zo van, maar goed, noem een challenge en ik accept mits natuurljk trainbaar binnen 6 maanden.
Niet verpesten nu. Het is redelijk on-topic.quote:
E-hero gedoe hier.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niet verpesten nu. Het is redelijk on-topic.
Je denkt echt dat je met 64 kilo een kans maakt tegen 100k+?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent wel een goeie troll man. Iedereen weet dat skills boven gewicht of hoeveel je kan deadliften staan.
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je met 64 kilo een kans maakt tegen 100k+?
Ja ja wie is het; Jah-r00n.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
IK WEEG 40KG EN SLA MENSEN VAN 240 KG IN EEN KEER KO!
WOOOW.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
Denk je dat dit een grapje is? Denk je dat ik aan het spelen ben? Ik zet een prijs op je hoofd, ik zal hackers betalen om je coördinaten op te sporen, er zullen speurhonden patrouilleren in de straten klaar om het vlees van je scheenbeen te bijten. Het is geen kwestie of ik je zal vinden, maar wanneer ik je zal vinden, en als ik dat doe dan sla ik je met een pistool zo hard op je hoofd dat je een kopstoot aan je eigen tegen geeft. Je kan je nu beter verontschuldigen of kennis met mij en mijn ijshockey team maken. Zo, ik geef je nog één kans om je te verontschuldigen. Natuurlijk ben je zo slaperig dat het moeilijk voor ons zal zijn om je antwoord te horen, weiger je of mompel je iets onduidelijks. Ik fluit alvast zodat mijn team zich kan opwarmen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:37 schreef raptorix het volgende:
Maar goed, ik ga me niet meer druk maken, ik challenge voor 1000 euro en dan krijg ik allerlei smoesjes, voorlopig laatste bericht, als je wat wilt hoor ik het wel via PM.
Ip Traceren is niet nodig als je mijn adres nodig hebt PM ik dat wel even.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
Hah! Denk je dat ik bang ben, kleine miet? Zoals ik al kan zien eet je de dagelijkse macro’s van een enkele M&M. Dus laat mij duidelijk zijn... Ik zal je slaan en ik zal je vernietigen. Het één is het gevolg van het andere. Dit is geen “getrainde MMA voor 5 maanden, ik weet hoe ik moet slaan” shit. Dit is regelrechte wetenschap. Ik breek je kaak met mijn vuist. En als ik dat doe dan draait je hoofd zo snel rond dat ik het tot een vaas kan vormen alsof ik aan het spelen ben met klei.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ip Traceren is niet nodig als je mijn adres nodig hebt PM ik dat wel even.
Jacob van Lennepstraat, Amsterdam, bespaar je de moeite schat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk je dat dit een grapje is? Denk je dat ik aan het spelen ben? Ik zet een prijs op je hoofd, ik zal hackers betalen om je coördinaten op te sporen, er zullen speurhonden patrouilleren in de straten klaar om het vlees van je scheenbeen te bijten. Het is geen kwestie of ik je zal vinden, maar wanneer ik je zal vinden, en als ik dat doe dan sla ik je met een pistool zo hard op je hoofd dat je een kopstoot aan je eigen tegen geeft. Je kan je nu beter verontschuldigen of kennis met mij en mijn ijshockey team maken. Zo, ik geef je nog één kans om je te verontschuldigen. Natuurlijk ben je zo slaperig dat het moeilijk voor ons zal zijn om je antwoord te horen, weiger je of mompel je iets onduidelijks. Ik fluit alvast zodat mijn team zich kan opwarmen.
Je wilt mij in het gezicht slaan he? Kom dan faggot. Ik beheers meerdere vechtsstijlen en ik draag ook altijd een machete bij mij. Iets zegt mij dat je beter je armen naast je kunt houden, anders zal ik je daar even mee helpen. Als je godverdomme "oorzaak" en "gevolg" niet bij elkaar kunt voegen in dat zielige brein van je, dan zal ik je even helpen. Je zult face to face met mij staan, en laat mij dit vertellen: het zal al veel te laat zijn om je over te geven. Misschien denk je wel "Oh shit, ik kan maar beter mijn beste stoot geven". Dit is waar je de mist in gaat. Ik hoop dat je geen baan hebt waarbij je twee handen nodig hebt, want je gaat er één missen zodra ik met jou klaar ben. Ik begin aan de zijkant van je vuist terwijl jij je bedenkt waar je aan begonnen bent. Je zult proberen om je arm terug te treken, maar dat gaat niet zo makkelijk wanneer ik mijn vlijmscherpe stilleto recht in het bot van je voorarm druk, en uiteindelijk je hele fucking arm en hand er in één keer af snijd. Op dit moment zul je waarschijnlijk twee seconden in shock verkeren. Ik zeg twee seconden, omdat dat de tijd is die je hebt voordat ik het mes omdraai en het recht in je keel steek. Je zal waarschijnlijk je laatste seconden spenderen met het gorgelen van bloed en nagaan waar je de mist in bent gegaan. Als dat gebeurt is, dan zal ik alle ooggetuigen om moeten leggen die net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren. Dus, klootzak, weet je zeker dat mij wilt slaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jacob van Lennepstraat, Amsterdam, bespaar je de moeite schat.
Gaat het weer een beetje? En vanwaar de haat? Heb ik jou op enige manier beledigt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je wilt mij in het gezicht slaan he? Kom dan faggot. Ik beheers meerdere vechtsstijlen en ik draag ook altijd een machete bij mij. Iets zegt mij dat je beter je armen naast je kunt houden, anders zal ik je daar even mee helpen. Als je godverdomme "oorzaak" en "gevolg" niet bij elkaar kunt voegen in dat zielige brein van je, dan zal ik je even helpen. Je zult face to face met mij staan, en laat mij dit vertellen: het zal al veel te laat zijn om je over te geven. Misschien denk je wel "Oh shit, ik kan maar beter mijn beste stoot geven". Dit is waar je de mist in gaat. Ik hoop dat je geen baan hebt waarbij je twee handen nodig hebt, want je gaat er één missen zodra ik met jou klaar ben. Ik begin aan de zijkant van je vuist terwijl jij je bedenkt waar je aan begonnen bent. Je zult proberen om je arm terug te treken, maar dat gaat niet zo makkelijk wanneer ik mijn vlijmscherpe stilleto recht in het bot van je voorarm druk, en uiteindelijk je hele fucking arm en hand er in één keer af snijd. Op dit moment zul je waarschijnlijk twee seconden in shock verkeren. Ik zeg twee seconden, omdat dat de tijd is die je hebt voordat ik het mes omdraai en het recht in je keel steek. Je zal waarschijnlijk je laatste seconden spenderen met het gorgelen van bloed en nagaan waar je de mist in bent gegaan. Als dat gebeurt is, dan zal ik alle ooggetuigen om moeten leggen die net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren. Dus, klootzak, weet je zeker dat mij wilt slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |