Hier ga je al de mist in door dit te denken. Ik dacht het ook. "Ik zal wel een snel werkende schildklier hebben". Als je alles op een rijtje zet wat je eet op een dag, ziet het er toch allemaal wat minder goed uit dan je denkt.quote:
Als je Starting Strength en GOMAD niet kent heb je eigenlijk weinig recht van spreken wat betreft krachttraining. No offence.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef Travel. het volgende:
[..]
Weet niet wat het is maar gewoon een kwestie van meer calorieën eten dan je kan verbranden
Wist niet waar de afkortingen voor stonden.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je Starting Strength en GOMAD niet kent heb je eigenlijk weinig recht van spreken wat betreft krachttraining. No offence.
Nu je daarover begint denkt 't ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef TNA het volgende:
Het antwoord is altijd hetzelfde: je traint en eet te weinig.
Sowieso gaan ontbijten en ook veel tussendoortjes nemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Nu je daarover begint denkt 't ook.
Ik eet smorgens niks
Smiddags 6x brood met kaas
savonds eten maar ook niet echt veel voor mij gevoel kan ik best wel meer eten..
en tja dat was het wel zo'n beetje..
Kunt u ook voor mij een voedingsschema maken ongeveer? hoeft niet echt alles maar gewoon zodat ik een beetje inzicht heb wat ik allemaal ''kan'' etenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Sowieso gaan ontbijten en ook veel tussendoortjes nemen.
En dat noem je best wel goed etenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Ik eet smorgens niks
savonds eten maar ook niet echt veel voor mij gevoel kan ik best wel meer eten..
Haha ik ben zelf ook maar een beginner.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef iviperz het volgende:
[..]
Kunt u ook voor mij een voedingsschema maken ongeveer? hoeft niet echt alles maar gewoon zodat ik een beetje inzicht heb wat ik allemaal ''kan'' eten
alvast bedankt
En dan klaag je over dat je niet aankomt? Je moet echt veel meer gaan eten. Sowieso ontbijt, tussendoor nog wat, 's avonds wat extra opscheppen en nog een extra (eventueel kleine) maaltijd voor je gaat slapen. Een veelgekozen product is dan kwark, vanwege de eiwitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Ik eet smorgens niks
Dat is inderdaad geen eten, ik ontbijt niet, maar tussen middag, 6 a 8 broodjes, en s'avonds meestal 1.5 bord eten, echt mensen die niet etenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En dan klaag je over dat je niet aankomt? Je moet echt veel meer gaan eten. Sowieso ontbijt, tussendoor nog wat, 's avonds wat extra opscheppen en nog een extra (eventueel kleine) maaltijd voor je gaat slapen. Een veelgekozen product is dan kwark, vanwege de eiwitten.
Ik zie dat je wel aan fitnessen doet. Hoe regelmatig ga je eigenlijk?
Via je huisarts. Diëtist geeft je informatie over gezonde voeding.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef iviperz het volgende:
@beach ok
@woest nee vet is OOK voor mij slecht
@euphoria ehm waar vind ik ze? nog nooit van gehoord
Echt, van die mensen die niet kunnen aankomen en vervolgens alleen dit eten...quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Ik eet smorgens niks
Blablabla, eetmomenten boeit geen hol en vetten heb je meer nodig dan koolhydraten. Vleeswaren op brood heb je geen klap aan, dat is geen vlees te noemen. Pindakaas, melk + kwark, noten, aardappelen, vlees, rijst, etc. Dan gaat het hard.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:00 schreef stefan91 het volgende:
Je moet je maaltijden verdelen op de dag;) 6 eetmomenten moet je aanhouden. Zorg dat in die eetmomenten koolydraten en eitwitten zitten.
Drink b.v melk, en vleeswaren pindakaas op brood. sávonds kwark.
Ga na de sportschool en ga 3 keer in de week trainen.
reken je calorie behoefte uit en je komt gegarandeerd aan.
En niet vet en bewerkt voedsel eten, maar gewoon gezond:) Puur natuur:)
Dus als je je bv 3 keer per dag helemaal volgooit met eten, en dat je daardoor aan je onderhoud zit, dan denk jij dat dat goed is? Je lichaam gaat de hele dag gewoon door hoor, dat is bij mij in ieder geval zoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blablabla, eetmomenten boeit geen hol en vetten heb je meer nodig dan koolhydraten. Vleeswaren op brood heb je geen klap aan, dat is geen vlees te noemen. Pindakaas, melk + kwark, noten, aardappelen, vlees, rijst, etc. Dan gaat het hard.
TS eet nog niet eens 2000 kcal, en dat is al erg weinig.
Ookal zou je 3500 kcal in 1 eetmoment doen, als je het maar binnen krijgt. Kijk voor de grap ook eens naar andere dieren of naar zaken zoals IF. (intermittent fasting)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:42 schreef stefan91 het volgende:
[..]
Dus als je je bv 3 keer per dag helemaal volgooit met eten, en dat je daardoor aan je onderhoud zit, dan denk jij dat dat goed is? Je lichaam gaat de hele dag gewoon door hoor, dat is bij mij in ieder geval zo
dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ookal zou je 3500 kcal in 1 eetmoment doen, als je het maar binnen krijgt. Kijk voor de grap ook eens naar andere dieren of naar zaken zoals IF. (intermittent fasting)
Dit zou ik zeker doornemen TSquote:Op maandag 25 maart 2013 09:36 schreef CarbonC het volgende:
http://www.slank-en-sterk.nl/voeding.php?go=aankomen
Je dat is vooral nodig, een dietistquote:
Inderdaad. Panzermaus is een domme mongool die niks weet. Wat jij zegt is waar. Het is natuurlijk hetzelfde als dat wanneer je moet pissen er poep uit je plasgat komt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbij
Ja en geen koolhydraten na 8 uur 's avonds, want dat wordt direct omgezet in vet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbij
Dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blablabla, eetmomenten boeit geen hol en vetten heb je meer nodig dan koolhydraten. Vleeswaren op brood heb je geen klap aan, dat is geen vlees te noemen. Pindakaas, melk + kwark, noten, aardappelen, vlees, rijst, etc. Dan gaat het hard.
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn voedingsschema.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Ik eet smorgens niks
Ja man, ik doe het ook puur alleen omdat het makkelijk is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Zoveel brood. Ik eet maar 2 boterhammen op een dag, smerige troep. En dan alleen omdat het makkelijke carbs zijn en ik geen zin heb om met havermout aan de slag te gaan op m'n werk.
idd, je hebt niet voor niks time released medicijnenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
In dat topic zitten gek genoeg wel mensen die waarschijnlijk iets meer kennis van zaken hebben dan jij.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef raptorix het volgende:
Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch) en lekker bewegen, bij voorkeur echte sporten, en geen gewichtjes op tillen (zie die mongolen in het Bodybuilding topique) kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Kijk eens in dat topic, doet me nog meeste denken aan mensen die anorexia hebben, totaal geen besef meer wat gezond is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef NomanIW het volgende:
goed
[..]
In dat topic zitten gek genoeg wel mensen die waarschijnlijk iets meer kennis van zaken hebben dan jij.
Anyway TS... Krachttraining en een mannelijk dieet zullen je verder brengen. Maar wat raptorix zegt is niet alleen maar kleinzielig getrap naar mensen die atletischer zijn dan hem, het is best raadzaam er iets bij te doen. Zeker zwemmen doet eenieder goed, al wordt het dan wel zaak goed op je schouders te letten omdat die overbelast kunnen raken.
Ga eerst info zoeken over krachttraining en het bijhorende dieet. Dat is uiteindelijk een betere manier van aankomen dan je maar volstoppen met rotzooi.
Geef eens een voorbeeld als je wil? Ik kijk er weleens en schrijf er weleens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk eens in dat topic, doet me nog meeste denken aan mensen die anorexia hebben, totaal geen besef meer wat gezond is.
Gek genoeg kunnen we allemaal in 300 spelen en zijn we gezonder, sterker en fitter dan jij. Ook al zouden we in dat topic de hele dag Snake spelen, het lijkt me een aardig begin voor TS.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk eens in dat topic, doet me nog meeste denken aan mensen die anorexia hebben, totaal geen besef meer wat gezond is.
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef raptorix het volgende:
1. Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch) en lekker bewegen, 2. bij voorkeur echte sporten, en geen gewichtjes op tillen (zie die mongolen in het Bodybuilding topique) 3.kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Jammer van je spelfout man.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld als je wil? Ik kijk er weleens en schrijf er weleens.
Een van de vermakelijkere topics op FOK en er lopen er genoeg tussen die wel wat weten.
Goede post, ik kan hier ook wat fotos posten van mislukte uitgezakte BBérs.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1. Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch)
Dus jij denkt, omdat wij allemaal afgetrainde atleten zijn, dat wij anorexia hebben?
Ja geef hem het advies maar lekker om zijn aderen dicht te laten slibben, met een hartstilstand tot gevolg.
2. bij voorkeur echte sporten,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3.kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Dus je kan kiezen uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je kan worden zoals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, heb je figuren die het stricter nemen dan de ander. Maar dat is een keuze die je maakt voor het eindresultaat. Die heb je er overal bij met hun alcoholconsumptie; hardlopen, wielrennen of door ouders,geloof, prestaties, werk of weet ik veel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.
Goede post, ik kan hier ook wat foto's posten van mislukte uitgezakte marathonlopers, meerkampers, wielrenners en triatleten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goede post, ik kan hier ook wat fotos posten van mislukte uitgezakte BBérs.
Om dan door anderen te laten beoordelen of ik er goed uitzie?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goede post, ik kan hier ook wat foto's posten van mislukte uitgezakte marathonlopers, meerkampers, wielrenners en triatleten.
Post anders foto's van je eigen buffe lijf, wacht met smart.
Ach, ieder zn ding toch? Op een gegeven moment moet je soms ook kiezen om vooruit te kunnen komen. Het is een stuk minder dom en wezenloos dan het op het eerste gezicht lijkt. Althans, als je echt verder wil komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.
En daarom wou ik TS adviseren om maar uit dat topic weg te blijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef NomanIW het volgende:
I
[..]
Ach, ieder zn ding toch? Op een gegeven moment moet je soms ook kiezen om vooruit te kunnen komen. Het is een stuk minder dom en wezenloos dan het op het eerste gezicht lijkt. Althans, als je echt verder wil komen.
Daar is soms een aan obsessie grenzende benadering voor nodig, en sommigen gaan daar ver in.
TS wil aankomen en spieren opbouwen. Waar denk je dan aan; bodybuilding. Het snelst en effectiefst voor zijn doel. Waarom moet hij dan cardio gaan doen terwijl hij al te weinig eet? Op die manier verbrand hij alleen maar meer en komt hij in een vicieuze cirkel van te veel activiteiten>te weinig eten> niet aankomen> meer sporten>te weinig eten....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
En daarom wou ik TS adviseren om maar uit dat topic weg te blijven.
Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
En daarom wou ik TS adviseren om maar uit dat topic weg te blijven.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je vriendin heeft er anders geen moeite mee hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hahah, ja ik heb ook niet de behoefte om die knul verstand bij de brengen. En waarom foto's posten???quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding.Hou maar op, of post pics van je fysiek.
[..]
Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?
TS, ik zou zeker niks van deze man aannemen!
6x per dag eten is overrated. Je metabolisme verhoogt een klein beetje omdat je lichaam extra energie nodig heeft om het voedsel te verbranden. Het kost energie om voedsel af te breken, te verteren, te absorberen en op te slaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:00 schreef stefan91 het volgende:
Je moet je maaltijden verdelen op de dag;) 6 eetmomenten moet je aanhouden. Zorg dat in die eetmomenten koolydraten en eitwitten zitten.
Drink b.v melk, en vleeswaren pindakaas op brood. sávonds kwark.
Ga na de sportschool en ga 3 keer in de week trainen.
reken je calorie behoefte uit en je komt gegarandeerd aan.
En niet vet en bewerkt voedsel eten, maar gewoon gezond:) Puur natuur:)
Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding.Hou maar op, of post pics van je fysiek.
[..]
Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?
TS, ik zou zeker niks van deze man aannemen!
Mijn vriend bedoel jequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je vriendin heeft er anders geen moeite mee hoor
Eating window van 17:00-tot 18:00 hier. Elke dag. +/- 2600 kcals, wat bij mij onder onderhoud ligt. Gelijkblijvend VVM, dalend vetpercentage.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
Gast je bent 40 maar je klinkt als iemand van 12quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.
En jouw pro tips voor TS? Aan gewichten rukken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast je bent 40 maar je klinkt als iemand van 12. Neem je eigen niet zo serieus man.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jouw pro tips voor TS? Aan gewichten rukken?
In combinatie met een fatsoenlijk eetpatroon.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jouw pro tips voor TS? Aan gewichten rukken?
Ik haat niemand.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef Travel. het volgende:
[..]Vanwaar die haat? Niemand kraakt toch jouw sport ook zo erg af?
De (ex-)vriendin van raptorix bleek maandenlang iedereen die ook maar in de buurt kwam van een sixpack vrijwillig af te sucken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef Travel. het volgende:
[..]Vanwaar die haat? Niemand kraakt toch jouw sport ook zo erg af?
Maar hij heeft nog nooit in het ziekenhuis gelegen en loopt ongetraind marathons. Eindbaas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De (ex-)vriendin van raptorix bleek maandenlang iedereen die ook maar in de buurt kwam van een sixpack vrijwillig af te sucken.
Mwah, proef wel een hatende ondertoon. En vind je misplaatste arrogantie misplaatst.Met je ''ongetraind een berg op rennen''. Goed hoorquote:
Maakt me niks uit. Ik win op elk fysiek vlak.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hopelijk niet iets met de Nederlandse taal.
Ik stel voor om Marathon van Amsterdam te lopen, inzet 1000 euro over te maken naar goed doel naar keuze van reaguurders.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maakt me niks uit. Ik win op elk fysiek vlak.
Na die foto van je gezien te hebben denk ik niet eens dat je in staat bent om die uit te lopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik stel voor om Marathon van Amsterdam te lopen, inzet 1000 euro over te maken naar goed doel naar keuze van reaguurders.
Put your money where your mouth is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Na die foto van je gezien te hebben denk ik niet eens dat je in staat bent om die uit te lopen.
Welke is het? Deze?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Put your money where your mouth is.
Elke marathon die je maar wilt, dubbele marathon is trouwens ook prima.quote:
Ja, wees specifiek dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Elke marathon die je maar wilt, dubbele marathon is trouwens ook prima.
Idd. Als je al ziet wat voor mensen daar meelopen. Dat zijn geen sportersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef 16meter het volgende:
Elke schrale ecto kan binnen korte tijd een marathon lopen.
Een of ander obstacle course of een stormbaan zegt meer over je fysieke capaciteiten als geheel.
Of een Crossfit WOTD.
Marathon van Amsterdam, hoe moeilijk kan dat zijn, nogmaals ik zet 1000 euro in voor een goed doel naar keuze, geef maar aan of je challenge aanvaard.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, wees specifiek dan.Of verzin iets moeilijkers. Niet iets dat elke janlul kan uitlopen.
Geef een link dan. En hoe bepaal je wie er wint of verliest? Degene die het eerst aankomt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Marathon van Amsterdam, hoe moeilijk kan dat zijn, nogmaals ik zet 1000 euro in voor een goed doel naar keuze, geef maar aan of je challenge aanvaard.
Kennelijk nooit een Marathon gelopen, ander zou je dit niet zeggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef 16meter het volgende:
Elke schrale ecto kan binnen korte tijd een marathon lopen.
Een of ander obstacle course of een stormbaan zegt meer over je fysieke capaciteiten als geheel.
Of een Crossfit WOTD.
jij......................quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Marathon van Amsterdam, hoe moeilijk kan dat zijn, nogmaals ik zet 1000 euro in voor een goed doel naar keuze, geef maar aan of je challenge aanvaard.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kennelijk nooit een Marathon gelopen, ander zou je dit niet zeggen.
http://www.tcsamsterdammarathon.nl/ die had je zelf volgens mij al gegeven. Natuurlijk wie gewoon beste tijd heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Geef een link dan. En hoe bepaal je wie er wint of verliest? Degene die het eerst aankomt?
Dan lopen we toch een dubbele?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]M'n vader van 66 loopt die shit nog uit man.
Ja, beetje 65,- euro lappen om een halve dag rondjes te lopen.quote:
Geef maar aan wat je wilt lopen dan, 150 kilometer? 200? 250 prima, jij mag de challenge bepalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, beetje 65,- euro lappen om een halve dag rondjes te lopen.
Doe ik voor niks al.
Waarom wil je zo graag iets lopen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geef maar aan wat je wilt lopen dan, 150 kilometer? 200? 250 prima, jij mag de challenge bepalen.
Bare knuckle fight is prima voor mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag iets lopen?
Kunnen we niet olieworstelen ofzo?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bare knuckle fight is prima voor mij.
Nee, ik ben arm. Dit gaat puur om de eer op FOK!.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je 1000 euro kunt lappen pirma.
Die TS is allang gevlogen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gasten, echt grow the fuck up man.
Dit topic heeft echt compleet niets meer te maken met het verhaal van TS.
Ego's... wat heb je eraan
WTFquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, ik ben arm. Dit gaat puur om de eer op FOK!.
Hugh Myron heeft pratjes, hou ik niet zo van, maar goed, noem een challenge en ik accept mits natuurljk trainbaar binnen 6 maanden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gasten, echt grow the fuck up man.
Dit topic heeft echt compleet niets meer te maken met het verhaal van TS.
Ego's... wat heb je eraan
18 inch arms.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hugh Myron heeft pratjes, hou ik niet zo van, maar goed, noem een challenge en ik accept mits natuurljk trainbaar binnen 6 maanden.
Je kwam zelf met praatjes en zei dat je alles ongetraind deed. Wat is deze?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hugh Myron heeft pratjes, hou ik niet zo van, maar goed, noem een challenge en ik accept mits natuurljk trainbaar binnen 6 maanden.
A. jij bent degene die met uitdagingen begon te gooien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kom met je uitdaging dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kwam zelf met praatjes en zei dat je alles ongetraind deed. Wat is deze?
Rondje boksen.quote:
Ik daag iemand specifiek uit, niet iedereen, daarnaast ben ik degene die 1000 euro tegen hem inzet voor het goede doel, dus laat hem maar met een fasoenlijke uitdaging komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
A. jij bent degene die met uitdagingen begon te gooien.
B. je bent geen hollywood artiest
C. je kijkt teveel films
D. no way in hell dat je in 6 maanden in welke sport dan ook dusdanig getraind kan zijn dat je alles en iedereen maar aankan.
Wees realistisch, je bent niet op de hoogte van iemand zijn of haar capaciteiten, waardoor je dus ook geen heldere beslissing gebaseerd op de feiten die je wel hebt kunt maken.
Full contact? Of gewoon boksen? Maakt mij niet uit hoor, wel 1000 euro voor het goede doel he.quote:
Kijk deze oude man eens wild doen dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Full contact? Of gewoon boksen? Maakt mij niet uit hoor, wel 1000 euro voor het goede doel he.
Hebben jullie foto's van elkaar gezien, dat je op basis daarvan een inschatting maakt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik daag iemand specifiek uit, niet iedereen, daarnaast ben ik degene die 1000 euro tegen hem inzet voor het goede doel, dus laat hem maar met een fasoenlijke uitdaging komen.
idemquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Full contact? Of gewoon boksen? Maakt mij niet uit hoor, wel 1000 euro voor het goede doel he.
Je hebt geen geldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik wil je best in elkaar meppen voor 1000 euro, maar ik heb niet zoveel geld om in te leggen.
En full contact boksen, ja. Met of zonder handschoenen maakt me niet zoveel uit. Je mag een helm op als je wilt.
Omdat ik doodziek word van mensen met praatjes, wat ik zei: put your money where your mouth is, maar dan heef mijnheer in 1 keer gen geld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
En wat is toch dat copy and paste gedrag van de meeste mensen?
Zodra er "beat it" ergens gedraaid wordt, denkt iedereen dat hij Michael Jackson is,
Zodra er "ice ice baby" uit de speakers knalt, voelt iedereen zich een Vanilla Ice,
Zodra er "can't touch this" uit de speakers knalt, denkt iedereen dat ze een neger en/of mc hammer zijn.
Dus omdat je af en toe wel eens een vechtscene hebt gezien, denk je maar gelijk dat je onoverwinnelijk bent? Of omdat je op de bank de tour de france hebt gekeken, of op eurosport een triathlon?
...
Nope. Laat je afgetrainde vechtlijf maar zien, raptorix.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hebben jullie foto's van elkaar gezien, dat je op basis daarvan een inschatting maakt?
Waarom voor geld? Als je zo zeker van je zaak bent, is dat toch niet belangrijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat ik doodziek word van mensen met praatjes, wat ik zei: put your money where your mouth is, maar dan heef mijnheer in 1 keer gen geld.
wat zijn jou posts dan? Dat zijn geen praatjes?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat ik doodziek word van mensen met praatjes, wat ik zei: put your money where your mouth is, maar dan heef mijnheer in 1 keer gen geld.
Hij trollt maar wat, denk ik. Alsof 'ie echt van plan is om ongetraind te gaan boksen tegen een onbekende.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
wat zijn jou posts dan? Dat zijn geen praatjes?
Je projecteert jezelf de hele tijd op een ander man, zie je dat echt niet?
Wie zegt dat ik afgetrained ben? Ik ben op dit moment 105 kilo bij 190, dus als je nog twijfels hebt hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nope. Laat je afgetrainde vechtlijf maar zien, raptorix.
[..]
Waarom voor geld? Als je zo zeker van je zaak bent, is dat toch niet belangrijk.
Wie zegt dat ik ongetrained ben? Denk je dat ik echt zo naieef zou zijn?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hij trollt maar wat, denk ik. Alsof 'ie echt van plan is om ongetraind te gaan boksen tegen een onbekende.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik afgetrained ben? Ik ben op dit moment 105 kilo bij 190, dus als je nog twijfels hebt hoor ik het graag.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ongetrained ben? Denk je dat ik echt zo naieef zou zijn?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik afgetrained ben? Ik ben op dit moment 105 kilo bij 190, dus als je nog twijfels hebt hoor ik het graag.
1m73 bij 64kg en spar al 15 jaar bijna dagelijks tegen gasten zoals jij, alleen zijn die wel getraind.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef Panzermaus het volgende:
Hugh 10 kg zou je niet misstaan, dit is Birkenau-terrein.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef 16meter het volgende:
die kleine snelle gastjes moet je altijd t meest voor oppassen
Tenzij er een van 2.10 gespierd hoppa voor je neus staatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef 16meter het volgende:
die kleine snelle gastjes moet je altijd t meest voor oppassen
Dat zou foute boel zijn, maar aan de hand van die pic die jij postte, waag ik het erop.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Tenzij er een van 2.10 gespierd hoppa voor je neus staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat zou foute boel zijn, maar aan de hand van die pic die jij postte, waag ik het erop.
Ik doe ook maar een pic dan:je kan beter gaan hardlopen dan aan gewigtjes rukken :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat zou foute boel zijn, maar aan de hand van die pic die jij postte, waag ik het erop.
Ik doe ook maar een pic dan:Oostblok genetics, SFRJ, balkan-pride.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tien doezoe's op een rij, fuck met ons.
If not now, then when.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oostblok genetics, SFRJ, balkan-pride.Tien doezoe's op een rij, fuck met ons.
Gast, je weet dat ik 40 kilo zwaarder benquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
1m73 bij 64kg en spar al 15 jaar bijna dagelijks tegen gasten zoals jij, alleen zijn die wel getraind.
Als je nog twijfels hebt, hoor ik het graag.
Je bent wel een goeie troll man. Iedereen weet dat skills boven gewicht of hoeveel je kan deadliften staan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gast, je weet dat ik 40 kilo zwaarder ben![]()
![]()
![]()
die 40kg vet doet niks voor je.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gast, je weet dat ik 40 kilo zwaarder ben![]()
![]()
![]()
wíe heeft er praatjes?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet verpesten nu. Het is redelijk on-topic.quote:
E-hero gedoe hier.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niet verpesten nu. Het is redelijk on-topic.
Je denkt echt dat je met 64 kilo een kans maakt tegen 100k+?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent wel een goeie troll man. Iedereen weet dat skills boven gewicht of hoeveel je kan deadliften staan.
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je denkt echt dat je met 64 kilo een kans maakt tegen 100k+?
Ja ja wie is het; Jah-r00n.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
IK WEEG 40KG EN SLA MENSEN VAN 240 KG IN EEN KEER KO!
WOOOW.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
Denk je dat dit een grapje is? Denk je dat ik aan het spelen ben? Ik zet een prijs op je hoofd, ik zal hackers betalen om je coördinaten op te sporen, er zullen speurhonden patrouilleren in de straten klaar om het vlees van je scheenbeen te bijten. Het is geen kwestie of ik je zal vinden, maar wanneer ik je zal vinden, en als ik dat doe dan sla ik je met een pistool zo hard op je hoofd dat je een kopstoot aan je eigen tegen geeft. Je kan je nu beter verontschuldigen of kennis met mij en mijn ijshockey team maken. Zo, ik geef je nog één kans om je te verontschuldigen. Natuurlijk ben je zo slaperig dat het moeilijk voor ons zal zijn om je antwoord te horen, weiger je of mompel je iets onduidelijks. Ik fluit alvast zodat mijn team zich kan opwarmen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:37 schreef raptorix het volgende:
Maar goed, ik ga me niet meer druk maken, ik challenge voor 1000 euro en dan krijg ik allerlei smoesjes, voorlopig laatste bericht, als je wat wilt hoor ik het wel via PM.
Ip Traceren is niet nodig als je mijn adres nodig hebt PM ik dat wel even.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
Hah! Denk je dat ik bang ben, kleine miet? Zoals ik al kan zien eet je de dagelijkse macro’s van een enkele M&M. Dus laat mij duidelijk zijn... Ik zal je slaan en ik zal je vernietigen. Het één is het gevolg van het andere. Dit is geen “getrainde MMA voor 5 maanden, ik weet hoe ik moet slaan” shit. Dit is regelrechte wetenschap. Ik breek je kaak met mijn vuist. En als ik dat doe dan draait je hoofd zo snel rond dat ik het tot een vaas kan vormen alsof ik aan het spelen ben met klei.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ip Traceren is niet nodig als je mijn adres nodig hebt PM ik dat wel even.
Jacob van Lennepstraat, Amsterdam, bespaar je de moeite schat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk je dat dit een grapje is? Denk je dat ik aan het spelen ben? Ik zet een prijs op je hoofd, ik zal hackers betalen om je coördinaten op te sporen, er zullen speurhonden patrouilleren in de straten klaar om het vlees van je scheenbeen te bijten. Het is geen kwestie of ik je zal vinden, maar wanneer ik je zal vinden, en als ik dat doe dan sla ik je met een pistool zo hard op je hoofd dat je een kopstoot aan je eigen tegen geeft. Je kan je nu beter verontschuldigen of kennis met mij en mijn ijshockey team maken. Zo, ik geef je nog één kans om je te verontschuldigen. Natuurlijk ben je zo slaperig dat het moeilijk voor ons zal zijn om je antwoord te horen, weiger je of mompel je iets onduidelijks. Ik fluit alvast zodat mijn team zich kan opwarmen.
Je wilt mij in het gezicht slaan he? Kom dan faggot. Ik beheers meerdere vechtsstijlen en ik draag ook altijd een machete bij mij. Iets zegt mij dat je beter je armen naast je kunt houden, anders zal ik je daar even mee helpen. Als je godverdomme "oorzaak" en "gevolg" niet bij elkaar kunt voegen in dat zielige brein van je, dan zal ik je even helpen. Je zult face to face met mij staan, en laat mij dit vertellen: het zal al veel te laat zijn om je over te geven. Misschien denk je wel "Oh shit, ik kan maar beter mijn beste stoot geven". Dit is waar je de mist in gaat. Ik hoop dat je geen baan hebt waarbij je twee handen nodig hebt, want je gaat er één missen zodra ik met jou klaar ben. Ik begin aan de zijkant van je vuist terwijl jij je bedenkt waar je aan begonnen bent. Je zult proberen om je arm terug te treken, maar dat gaat niet zo makkelijk wanneer ik mijn vlijmscherpe stilleto recht in het bot van je voorarm druk, en uiteindelijk je hele fucking arm en hand er in één keer af snijd. Op dit moment zul je waarschijnlijk twee seconden in shock verkeren. Ik zeg twee seconden, omdat dat de tijd is die je hebt voordat ik het mes omdraai en het recht in je keel steek. Je zal waarschijnlijk je laatste seconden spenderen met het gorgelen van bloed en nagaan waar je de mist in bent gegaan. Als dat gebeurt is, dan zal ik alle ooggetuigen om moeten leggen die net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren. Dus, klootzak, weet je zeker dat mij wilt slaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jacob van Lennepstraat, Amsterdam, bespaar je de moeite schat.
Gaat het weer een beetje? En vanwaar de haat? Heb ik jou op enige manier beledigt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je wilt mij in het gezicht slaan he? Kom dan faggot. Ik beheers meerdere vechtsstijlen en ik draag ook altijd een machete bij mij. Iets zegt mij dat je beter je armen naast je kunt houden, anders zal ik je daar even mee helpen. Als je godverdomme "oorzaak" en "gevolg" niet bij elkaar kunt voegen in dat zielige brein van je, dan zal ik je even helpen. Je zult face to face met mij staan, en laat mij dit vertellen: het zal al veel te laat zijn om je over te geven. Misschien denk je wel "Oh shit, ik kan maar beter mijn beste stoot geven". Dit is waar je de mist in gaat. Ik hoop dat je geen baan hebt waarbij je twee handen nodig hebt, want je gaat er één missen zodra ik met jou klaar ben. Ik begin aan de zijkant van je vuist terwijl jij je bedenkt waar je aan begonnen bent. Je zult proberen om je arm terug te treken, maar dat gaat niet zo makkelijk wanneer ik mijn vlijmscherpe stilleto recht in het bot van je voorarm druk, en uiteindelijk je hele fucking arm en hand er in één keer af snijd. Op dit moment zul je waarschijnlijk twee seconden in shock verkeren. Ik zeg twee seconden, omdat dat de tijd is die je hebt voordat ik het mes omdraai en het recht in je keel steek. Je zal waarschijnlijk je laatste seconden spenderen met het gorgelen van bloed en nagaan waar je de mist in bent gegaan. Als dat gebeurt is, dan zal ik alle ooggetuigen om moeten leggen die net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren. Dus, klootzak, weet je zeker dat mij wilt slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |