abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124462517
Hey,

Nou ik eet best wel goed, maar ik kom maar niet aan.. Ik ben nu 17. 1,85m lang en weeg 65 kilo..
best wel slank, ik wil dus bijkomen, ik dacht spieren kweken fitnessen enzo. maarja daar word je juist slanker... Correct me if i'm wrong.

Dus nu is mij vraag hoe kan ik bijkomen en goede lichaam krijgen. jullie weten dat (hopelijk) vast wel

alvast bedankt
-
pi_124462562
SS + GOMAD
google dat maar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_124462707
Wat meer vettig eten opeten.
Ура для россии
  zondag 24 maart 2013 @ 21:57:25 #4
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_124462730
Diëtist.
pi_124462831
@beach ok
@woest nee vet is OOK voor mij slecht
@euphoria ehm waar vind ik ze? nog nooit van gehoord
-
pi_124463183
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Beach het volgende:
SS + GOMAD
google dat maar
Weet niet wat het is maar gewoon een kwestie van meer calorieën eten dan je kan verbranden
pi_124463420
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef iviperz het volgende:
Hey,

Nou ik eet best wel goed
Hier ga je al de mist in door dit te denken. Ik dacht het ook. "Ik zal wel een snel werkende schildklier hebben". Als je alles op een rijtje zet wat je eet op een dag, ziet het er toch allemaal wat minder goed uit dan je denkt.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:10:38 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_124463665
Het antwoord is altijd hetzelfde: je traint en eet te weinig.
pi_124463700
quote:
3s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef Travel. het volgende:

[..]

Weet niet wat het is maar gewoon een kwestie van meer calorieën eten dan je kan verbranden
Als je Starting Strength en GOMAD niet kent heb je eigenlijk weinig recht van spreken wat betreft krachttraining. No offence.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124463716
Bulken en krachttraining
pi_124463827
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef Seam het volgende:

[..]

Als je Starting Strength en GOMAD niet kent heb je eigenlijk weinig recht van spreken wat betreft krachttraining. No offence.
Wist niet waar de afkortingen voor stonden.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:13:18 #12
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124463884
Gewoon shotjes olijfolie zetten broer. 900kcals per 100ml.
BEASTMODE
pi_124464358
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef TNA het volgende:
Het antwoord is altijd hetzelfde: je traint en eet te weinig.
Nu je daarover begint denkt 't ook.

Ik eet smorgens niks
Smiddags 6x brood met kaas
savonds eten maar ook niet echt veel voor mij gevoel kan ik best wel meer eten..

en tja dat was het wel zo'n beetje..
-
pi_124464479
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:

[..]

Ik eet smorgens niks
savonds eten maar ook niet echt veel voor mij gevoel kan ik best wel meer eten..

Sowieso gaan ontbijten en ook veel tussendoortjes nemen.
pi_124464594
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Sowieso gaan ontbijten en ook veel tussendoortjes nemen.
Kunt u ook voor mij een voedingsschema maken ongeveer? hoeft niet echt alles maar gewoon zodat ik een beetje inzicht heb wat ik allemaal ''kan'' eten

alvast bedankt

Oja ik ben vegetarisch
-
pi_124464648
quote:

[..]

Ik eet smorgens niks

En dat noem je best wel goed eten _O-
pi_124464709
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef iviperz het volgende:

[..]

Kunt u ook voor mij een voedingsschema maken ongeveer? hoeft niet echt alles maar gewoon zodat ik een beetje inzicht heb wat ik allemaal ''kan'' eten

alvast bedankt
Haha ik ben zelf ook maar een beginner. ;) Kijk eens op bodybuilding forums, daar zijn honderden topics van mensen die willen aankomen.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:30:28 #19
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124466525
Dat is knap spieren kweken. Je denkt dus meer spieren te krijgen?
pi_124467168
Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch) en lekker bewegen, bij voorkeur echte sporten, en geen gewichtjes op tillen (zie die mongolen in het Bodybuilding topique) kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_124467213
quote:

[..]

Ik eet smorgens niks

En dan klaag je over dat je niet aankomt? Je moet echt veel meer gaan eten. Sowieso ontbijt, tussendoor nog wat, 's avonds wat extra opscheppen en nog een extra (eventueel kleine) maaltijd voor je gaat slapen. Een veelgekozen product is dan kwark, vanwege de eiwitten.

Ik zie dat je wel aan fitnessen doet. Hoe regelmatig ga je eigenlijk?
pi_124467545
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Rodawa het volgende:

[..]

En dan klaag je over dat je niet aankomt? Je moet echt veel meer gaan eten. Sowieso ontbijt, tussendoor nog wat, 's avonds wat extra opscheppen en nog een extra (eventueel kleine) maaltijd voor je gaat slapen. Een veelgekozen product is dan kwark, vanwege de eiwitten.

Ik zie dat je wel aan fitnessen doet. Hoe regelmatig ga je eigenlijk?
Dat is inderdaad geen eten, ik ontbijt niet, maar tussen middag, 6 a 8 broodjes, en s'avonds meestal 1.5 bord eten, echt mensen die niet eten :')
  zondag 24 maart 2013 @ 23:12:49 #24
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_124467993
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef iviperz het volgende:
@beach ok
@woest nee vet is OOK voor mij slecht
@euphoria ehm waar vind ik ze? nog nooit van gehoord
Via je huisarts. Diëtist geeft je informatie over gezonde voeding.
pi_124472759
-edit: opbokken

[ Bericht 91% gewijzigd door Mylene op 25-03-2013 15:34:56 ]
pi_124477201
quote:

[..]

Ik eet smorgens niks

Echt, van die mensen die niet kunnen aankomen en vervolgens alleen dit eten...
Dan probeer je het niet eens. Dat is als proberen af te vallen maar vervolgens nog 2 keer per week naar de mc donalds gaan.
  maandag 25 maart 2013 @ 11:31:45 #28
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_124477312
-edit: niet op de man spelen

[ Bericht 47% gewijzigd door Mylene op 25-03-2013 15:51:55 ]
pi_124640211
Je moet je maaltijden verdelen op de dag;) 6 eetmomenten moet je aanhouden. Zorg dat in die eetmomenten koolydraten en eitwitten zitten.
Drink b.v melk, en vleeswaren pindakaas op brood. sávonds kwark.
Ga na de sportschool en ga 3 keer in de week trainen.
reken je calorie behoefte uit en je komt gegarandeerd aan.

En niet vet en bewerkt voedsel eten, maar gewoon gezond:) Puur natuur:)
pi_124641053
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:00 schreef stefan91 het volgende:
Je moet je maaltijden verdelen op de dag;) 6 eetmomenten moet je aanhouden. Zorg dat in die eetmomenten koolydraten en eitwitten zitten.

Blablabla, eetmomenten boeit geen hol en vetten heb je meer nodig dan koolhydraten. Vleeswaren op brood heb je geen klap aan, dat is geen vlees te noemen. Pindakaas, melk + kwark, noten, aardappelen, vlees, rijst, etc. Dan gaat het hard.

TS eet nog niet eens 2000 kcal, en dat is al erg weinig.
pi_124641496
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Blablabla, eetmomenten boeit geen hol en vetten heb je meer nodig dan koolhydraten. Vleeswaren op brood heb je geen klap aan, dat is geen vlees te noemen. Pindakaas, melk + kwark, noten, aardappelen, vlees, rijst, etc. Dan gaat het hard.

TS eet nog niet eens 2000 kcal, en dat is al erg weinig.
Dus als je je bv 3 keer per dag helemaal volgooit met eten, en dat je daardoor aan je onderhoud zit, dan denk jij dat dat goed is? Je lichaam gaat de hele dag gewoon door hoor, dat is bij mij in ieder geval zo
pi_124641584
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:42 schreef stefan91 het volgende:

[..]

Dus als je je bv 3 keer per dag helemaal volgooit met eten, en dat je daardoor aan je onderhoud zit, dan denk jij dat dat goed is? Je lichaam gaat de hele dag gewoon door hoor, dat is bij mij in ieder geval zo
Ookal zou je 3500 kcal in 1 eetmoment doen, als je het maar binnen krijgt. Kijk voor de grap ook eens naar andere dieren of naar zaken zoals IF. (intermittent fasting)
pi_124641729
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ookal zou je 3500 kcal in 1 eetmoment doen, als je het maar binnen krijgt. Kijk voor de grap ook eens naar andere dieren of naar zaken zoals IF. (intermittent fasting)
dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbij
pi_124641934
quote:
Dit zou ik zeker doornemen TS :).

Wat volgens mij de meeste mensen met 'gewichtsproblemen' gemeen hebben is dat ze een verkeerd beeld hebben van wat hun dagelijkse energiebehoefte nu eigenlijk is. Na een aantal weken calorieën tellen en dit proberen af te stemmen op je activiteitsniveau zal het een gewoonte worden waar je de rest van je leven plezier aan zult hebben.
pi_124642055
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef euphoria19 het volgende:
Diëtist.
Je dat is vooral nodig, een dietist :') .

TS eet gewoon te weinig. Als je niet aankomt eet je te weinig, als je dik wordt eet je teveel. Zo simpel is het.

Gewoon twee liter volle melk drinken op een dag.
pi_124642056
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:

[..]

dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbij
Inderdaad. Panzermaus is een domme mongool die niks weet. Wat jij zegt is waar. Het is natuurlijk hetzelfde als dat wanneer je moet pissen er poep uit je plasgat komt.
If not now, then when.
pi_124642092
quote:

[..]

Ja en geen koolhydraten na 8 uur 's avonds, want dat wordt direct omgezet in vet.

Wat is dit voor bullshit man, je kunt prima 3000kcal eten in een maaltijd en daar niet van aankomen in vet, als je onderhoud ook op 3000kcal ligt.
pi_124642099
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dit. :)

'Lekker veel kleine maaltijdjes eten om je metabolisme op te stoken!!' :') Godverdomme, het is geen 1999 meer. Achterhaalde bodybuilding onzin.

Ook dat halsstarrig vasthouden aan een bepaalde 'E/K/V verhouding'. Zorg gewoon dat je je macro's en voldoende kcal binnenkrijgt. Het is allemaal niet zo moeilijk.

quote:

[..]

Nee.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:00:44 #39
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124642108
quote:

[..]

Ik eet smorgens niks

Dat was ook mijn voedingsschema.

MEER ETEN!

Sinds ik gestopt ben met roken, en me elke 2 uur volstouw met eten, maak ik de gains van me leven! (No Bullshit) de afgelopen 3 week ben ik al 3 kilo aangekomen!!!!

eet om 10u 2 boterhammen en een banaan

eet om 12 uur weer 2 boterhammen

eet om 14u gewoon een flinke stevige maaltijd

om 16u weer 2 boterhammen

om 18u je avondeten

en om 20 uur neem je lekker wat pinda's

en voor het slapengaan giet je een bak met yoghurt en muesli, of een bak brinta in je mik

Denk dat je dan al een heel eind bent, om beginnergains te maken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124642188
Zoveel brood :o . Ik eet maar 2 boterhammen op een dag, smerige troep. En dan alleen omdat het makkelijke carbs zijn en ik geen zin heb om met havermout aan de slag te gaan op m'n werk.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:03:38 #41
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124642235
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Zoveel brood :o . Ik eet maar 2 boterhammen op een dag, smerige troep. En dan alleen omdat het makkelijke carbs zijn en ik geen zin heb om met havermout aan de slag te gaan op m'n werk.
Ja man, ik doe het ook puur alleen omdat het makkelijk is.

Bak pindakaas eroverheen en stouwen maar.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:32:15 #42
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124643341
quote:

[..]

idd, je hebt niet voor niks time released medicijnen
pi_124643928
goed
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef raptorix het volgende:
Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch) en lekker bewegen, bij voorkeur echte sporten, en geen gewichtjes op tillen (zie die mongolen in het Bodybuilding topique) kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
In dat topic zitten gek genoeg wel mensen die waarschijnlijk iets meer kennis van zaken hebben dan jij.

Anyway TS... Krachttraining en een mannelijk dieet zullen je verder brengen. Maar wat raptorix zegt is niet alleen maar kleinzielig getrap naar mensen die atletischer zijn dan hem, het is best raadzaam er iets bij te doen. Zeker zwemmen doet eenieder goed, al wordt het dan wel zaak goed op je schouders te letten omdat die overbelast kunnen raken.

Ga eerst info zoeken over krachttraining en het bijhorende dieet. Dat is uiteindelijk een betere manier van aankomen dan je maar volstoppen met rotzooi.
pi_124644019
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef NomanIW het volgende:
goed

[..]

In dat topic zitten gek genoeg wel mensen die waarschijnlijk iets meer kennis van zaken hebben dan jij.

Anyway TS... Krachttraining en een mannelijk dieet zullen je verder brengen. Maar wat raptorix zegt is niet alleen maar kleinzielig getrap naar mensen die atletischer zijn dan hem, het is best raadzaam er iets bij te doen. Zeker zwemmen doet eenieder goed, al wordt het dan wel zaak goed op je schouders te letten omdat die overbelast kunnen raken.

Ga eerst info zoeken over krachttraining en het bijhorende dieet. Dat is uiteindelijk een betere manier van aankomen dan je maar volstoppen met rotzooi.
Kijk eens in dat topic, doet me nog meeste denken aan mensen die anorexia hebben, totaal geen besef meer wat gezond is.
pi_124644415
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Kijk eens in dat topic, doet me nog meeste denken aan mensen die anorexia hebben, totaal geen besef meer wat gezond is.
Geef eens een voorbeeld als je wil? Ik kijk er weleens en schrijf er weleens.

Een van de vermakelijkere topics op FOK en er lopen er genoeg tussen die wel wat weten.
pi_124644462
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gek genoeg kunnen we allemaal in 300 spelen en zijn we gezonder, sterker en fitter dan jij. Ook al zouden we in dat topic de hele dag Snake spelen, het lijkt me een aardig begin voor TS.

Ik krijg het gevoel alsof het erg diep zit bij je, oh waarde raptorix.
pi_124644579
shitjustgotreal.gif
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:00:49 #48
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124644863
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef raptorix het volgende:
1. Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch) en lekker bewegen, 2. bij voorkeur echte sporten, en geen gewichtjes op tillen (zie die mongolen in het Bodybuilding topique) 3.kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.

1. Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch)
Dus jij denkt, omdat wij allemaal afgetrainde atleten zijn, dat wij anorexia hebben?
Ja geef hem het advies maar lekker om zijn aderen dicht te laten slibben, met een hartstilstand tot gevolg.

2. bij voorkeur echte sporten,

3.kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Dus je kan kiezen uit:

Of je kan worden zoals:

[ Bericht 16% gewijzigd door ManageTheAnger op 29-03-2013 14:12:37 ]
YouTube
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:04:49 #49
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124645066
quote:

[..]

Jammer van je spelfout man.
pi_124645462
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld als je wil? Ik kijk er weleens en schrijf er weleens.

Een van de vermakelijkere topics op FOK en er lopen er genoeg tussen die wel wat weten.
Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.
pi_124645519
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

1. Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch)
Dus jij denkt, omdat wij allemaal afgetrainde atleten zijn, dat wij anorexia hebben?
Ja geef hem het advies maar lekker om zijn aderen dicht te laten slibben, met een hartstilstand tot gevolg.

2. bij voorkeur echte sporten,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

3.kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Dus je kan kiezen uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Of je kan worden zoals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goede post, ik kan hier ook wat fotos posten van mislukte uitgezakte BBérs.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:25:32 #52
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124645826
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.
Tuurlijk, heb je figuren die het stricter nemen dan de ander. Maar dat is een keuze die je maakt voor het eindresultaat. Die heb je er overal bij met hun alcoholconsumptie; hardlopen, wielrennen of door ouders,geloof, prestaties, werk of weet ik veel.

Dat mensen wat voor hun doel over hebben kan je alleen maar respecteren.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:29:06 #53
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124645953
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Goede post, ik kan hier ook wat fotos posten van mislukte uitgezakte BBérs.
Goede post, ik kan hier ook wat foto's posten van mislukte uitgezakte marathonlopers, meerkampers, wielrenners en triatleten.

Post anders foto's van je eigen buffe lijf, wacht met smart. :@
Verbo is terug?
pi_124646394
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:29 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Goede post, ik kan hier ook wat foto's posten van mislukte uitgezakte marathonlopers, meerkampers, wielrenners en triatleten.

Post anders foto's van je eigen buffe lijf, wacht met smart. :@
Om dan door anderen te laten beoordelen of ik er goed uitzie?
Ik ben tevreden met me eigen lichaam, wat anderen daar van vinden boeit me niet.
pi_124646783
I
quote:

[..]

Ach, ieder zn ding toch? Op een gegeven moment moet je soms ook kiezen om vooruit te kunnen komen. Het is een stuk minder dom en wezenloos dan het op het eerste gezicht lijkt. Althans, als je echt verder wil komen.

Daar is soms een aan obsessie grenzende benadering voor nodig, en sommigen gaan daar ver in.
pi_124646854
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef NomanIW het volgende:
I

[..]

Ach, ieder zn ding toch? Op een gegeven moment moet je soms ook kiezen om vooruit te kunnen komen. Het is een stuk minder dom en wezenloos dan het op het eerste gezicht lijkt. Althans, als je echt verder wil komen.

Daar is soms een aan obsessie grenzende benadering voor nodig, en sommigen gaan daar ver in.
En daarom wou ik TS adviseren om maar uit dat topic weg te blijven.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:56:29 #57
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124646988
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

TS wil aankomen en spieren opbouwen. Waar denk je dan aan; bodybuilding. Het snelst en effectiefst voor zijn doel. Waarom moet hij dan cardio gaan doen terwijl hij al te weinig eet? Op die manier verbrand hij alleen maar meer en komt hij in een vicieuze cirkel van te veel activiteiten>te weinig eten> niet aankomen> meer sporten>te weinig eten....
Verbo is terug?
pi_124647380
quote:

[..]

Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding. :') Hou maar op, of post pics van je fysiek.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?
TS, ik zou zeker niks van deze man aannemen!
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_124647540
quote:

[..]

Sorry hoor :'). Maar er is meer dan biertjes zuipen op de zaterdagavond. BB-ers hebben tenminste een doel voor ogen, zichzelf verbeteren en daar moet je respect voor hebben dat ze die discipline daarvoor hebben.

Ga jij maar weer coma zuipen en je lichaam verneuken :')
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 29 maart 2013 @ 15:27:41 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124648171
Eat clen tren hard test yourself
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_124648582
quote:

[..]

Je vriendin heeft er anders geen moeite mee hoor :*
pi_124648846
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding. :') Hou maar op, of post pics van je fysiek.

[..]

Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?
Hahah, ja ik heb ook niet de behoefte om die knul verstand bij de brengen. En waarom foto's posten???
pi_124649205
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:00 schreef stefan91 het volgende:

6x per dag eten is overrated. Je metabolisme verhoogt een klein beetje omdat je lichaam extra energie nodig heeft om het voedsel te verbranden. Het kost energie om voedsel af te breken, te verteren, te absorberen en op te slaan.

:P
pi_124676737
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

[..]

Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.
pi_124676742
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:38 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je vriendin heeft er anders geen moeite mee hoor :*
Mijn vriend bedoel je ;)
pi_124677012
Lol... Weissman ouwe dekhengst
pi_124677050
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 09:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mijn vriend bedoel je ;)
_O-
  zaterdag 30 maart 2013 @ 09:57:04 #68
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124677102
quote:

[..]

Eating window van 17:00-tot 18:00 hier. Elke dag. +/- 2600 kcals, wat bij mij onder onderhoud ligt. Gelijkblijvend VVM, dalend vetpercentage.
BEASTMODE
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:04:32 #69
157922 fathank
pi_124680852
quote:

[..]

Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.
Gast je bent 40 maar je klinkt als iemand van 12 :'). Neem je eigen niet zo serieus man.
pi_124682292
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Gast je bent 40 maar je klinkt als iemand van 12 :'). Neem je eigen niet zo serieus man.
En jouw pro tips voor TS? Aan gewichten rukken? :')
pi_124684601
quote:

[..]

_O_ challenge accepted
Nergens voor nodig.
pi_124684703
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

:') Vanwaar die haat? Niemand kraakt toch jouw sport ook zo erg af?
pi_124689760
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 15:22 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

_O_ challenge accepted
En de challenge word?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:23:05 #74
157922 fathank
pi_124689910
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

In combinatie met een fatsoenlijk eetpatroon.
pi_124689928
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef Travel. het volgende:

[..]

Ik haat niemand.
pi_124689951
17 zijn, in 2013 leven en dan niet zelf een antwoord kunnen vinden, dan moet je toch wel compleet buiten de samenleving staan of zo....
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:25:53 #77
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124690017
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef Travel. het volgende:

[..]

De (ex-)vriendin van raptorix bleek maandenlang iedereen die ook maar in de buurt kwam van een sixpack vrijwillig af te sucken.
BEASTMODE
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:31:03 #78
157922 fathank
pi_124690211
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:25 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

De (ex-)vriendin van raptorix bleek maandenlang iedereen die ook maar in de buurt kwam van een sixpack vrijwillig af te sucken.
Maar hij heeft nog nooit in het ziekenhuis gelegen en loopt ongetraind marathons. Eindbaas.
pi_124690310
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik haat niemand.
Mwah, proef wel een hatende ondertoon. En vind je misplaatste arrogantie misplaatst.Met je ''ongetraind een berg op rennen''. Goed hoor
pi_124690351
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

En de challenge word?
Maakt me niks uit. Ik win op elk fysiek vlak.
Nergens voor nodig.
pi_124690380
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

En de challenge word?
Hopelijk niet iets met de Nederlandse taal.
pi_124690401
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:35 schreef Travel. het volgende:

[..]

Hopelijk niet iets met de Nederlandse taal.
_O- _O_
Nergens voor nodig.
pi_124690475
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:34 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Maakt me niks uit. Ik win op elk fysiek vlak.
Ik stel voor om Marathon van Amsterdam te lopen, inzet 1000 euro over te maken naar goed doel naar keuze van reaguurders.
pi_124690522
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:38 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik stel voor om Marathon van Amsterdam te lopen, inzet 1000 euro over te maken naar goed doel naar keuze van reaguurders.
Na die foto van je gezien te hebben denk ik niet eens dat je in staat bent om die uit te lopen. :')
Nergens voor nodig.
pi_124690586
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:39 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Na die foto van je gezien te hebben denk ik niet eens dat je in staat bent om die uit te lopen. :')
Put your money where your mouth is.
pi_124690709
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Put your money where your mouth is.
Welke is het? Deze?
Nergens voor nodig.
pi_124690758
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:44 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Welke is het? Deze?
Elke marathon die je maar wilt, dubbele marathon is trouwens ook prima.
pi_124690808
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Elke marathon die je maar wilt, dubbele marathon is trouwens ook prima.
Ja, wees specifiek dan. :) Of verzin iets moeilijkers. Niet iets dat elke janlul kan uitlopen.
Nergens voor nodig.
pi_124690827
Elke schrale ecto kan binnen korte tijd een marathon lopen.

Een of ander obstacle course of een stormbaan zegt meer over je fysieke capaciteiten als geheel.

Of een Crossfit WOTD.
pi_124690850
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef 16meter het volgende:

Een of ander obstacle course of een stormbaan zegt meer over je fysieke capaciteiten als geheel.

Of een Crossfit WOTD.
Idd. Als je al ziet wat voor mensen daar meelopen. Dat zijn geen sporters :')
Nergens voor nodig.
pi_124690890
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Ja, wees specifiek dan. :) Of verzin iets moeilijkers. Niet iets dat elke janlul kan uitlopen.
Marathon van Amsterdam, hoe moeilijk kan dat zijn, nogmaals ik zet 1000 euro in voor een goed doel naar keuze, geef maar aan of je challenge aanvaard.
pi_124690916
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

Marathon van Amsterdam, hoe moeilijk kan dat zijn, nogmaals ik zet 1000 euro in voor een goed doel naar keuze, geef maar aan of je challenge aanvaard.
Geef een link dan. En hoe bepaal je wie er wint of verliest? Degene die het eerst aankomt?
Nergens voor nodig.
pi_124690939
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef 16meter het volgende:

Of een Crossfit WOTD.
Kennelijk nooit een Marathon gelopen, ander zou je dit niet zeggen.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:51:52 #94
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124690954
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

jij...................... :')
YouTube
pi_124690963
Alsof iemand ook maar nat wordt van zo'n schrale marathonloper in zijn/haar bed. :')

Vooral niet een te gek lichaam hebben en op het strand erbij lopen als elke Jan Doedel. :')
pi_124690982
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef raptorix het volgende:

[..]

Kennelijk nooit een Marathon gelopen, ander zou je dit niet zeggen.
:') M'n vader van 66 loopt die shit nog uit man.
Nergens voor nodig.
pi_124690994
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Geef een link dan. En hoe bepaal je wie er wint of verliest? Degene die het eerst aankomt?
http://www.tcsamsterdammarathon.nl/ die had je zelf volgens mij al gegeven. Natuurlijk wie gewoon beste tijd heeft.
pi_124691009
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:52 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

:') M'n vader van 66 loopt die shit nog uit man.
Dan lopen we toch een dubbele?
pi_124691080
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:53 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dan lopen we toch een dubbele?
Ja, beetje 65,- euro lappen om een halve dag rondjes te lopen. :')
Doe ik voor niks al.
Nergens voor nodig.
pi_124691128
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:55 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Ja, beetje 65,- euro lappen om een halve dag rondjes te lopen. :')
Doe ik voor niks al.
Geef maar aan wat je wilt lopen dan, 150 kilometer? 200? 250 prima, jij mag de challenge bepalen.
pi_124691152
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:56 schreef raptorix het volgende:

[..]

Geef maar aan wat je wilt lopen dan, 150 kilometer? 200? 250 prima, jij mag de challenge bepalen.
Waarom wil je zo graag iets lopen? :D
Kunnen we niet olieworstelen ofzo? :@
Nergens voor nodig.
pi_124691175
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:57 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Waarom wil je zo graag iets lopen? :D
Kunnen we niet olieworstelen ofzo? :@
Bare knuckle fight is prima voor mij.
pi_124691184
Hahahaha
pi_124691190
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:57 schreef raptorix het volgende:

[..]

Bare knuckle fight is prima voor mij.
:D durf je dat aan?
Nergens voor nodig.
pi_124691215
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:58 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

:D durf je dat aan?
Als je 1000 euro kunt lappen pirma.
pi_124691238
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Als je 1000 euro kunt lappen pirma.
Nee, ik ben arm. Dit gaat puur om de eer op FOK!.
Nergens voor nodig.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:00:11 #107
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124691245
Gasten, echt grow the fuck up man.

Dit topic heeft echt compleet niets meer te maken met het verhaal van TS.

Ego's... wat heb je eraan :')
YouTube
pi_124691258
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

Die TS is allang gevlogen.
Nergens voor nodig.
pi_124691260
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Nee, ik ben arm. Dit gaat puur om de eer op FOK!.
WTF :')
pi_124691405
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

Hugh Myron heeft pratjes, hou ik niet zo van, maar goed, noem een challenge en ik accept mits natuurljk trainbaar binnen 6 maanden.
pi_124691425
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hugh Myron heeft pratjes, hou ik niet zo van, maar goed, noem een challenge en ik accept mits natuurljk trainbaar binnen 6 maanden.
18 inch arms.
pi_124691440
quote:

[..]

Je kwam zelf met praatjes en zei dat je alles ongetraind deed. Wat is deze?
Nergens voor nodig.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:07:40 #113
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124691450
quote:

[..]

A. jij bent degene die met uitdagingen begon te gooien.
B. je bent geen hollywood artiest
C. je kijkt teveel films
D. no way in hell dat je in 6 maanden in welke sport dan ook dusdanig getraind kan zijn dat je alles en iedereen maar aankan.

Wees realistisch, je bent niet op de hoogte van iemand zijn of haar capaciteiten, waardoor je dus ook geen heldere beslissing gebaseerd op de feiten die je wel hebt kunt maken.
YouTube
pi_124691460
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Je kwam zelf met praatjes en zei dat je alles ongetraind deed. Wat is deze?
Kom met je uitdaging dan.
pi_124691472
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Kom met je uitdaging dan.
Rondje boksen.
Nergens voor nodig.
pi_124691514
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

A. jij bent degene die met uitdagingen begon te gooien.
B. je bent geen hollywood artiest
C. je kijkt teveel films
D. no way in hell dat je in 6 maanden in welke sport dan ook dusdanig getraind kan zijn dat je alles en iedereen maar aankan.

Wees realistisch, je bent niet op de hoogte van iemand zijn of haar capaciteiten, waardoor je dus ook geen heldere beslissing gebaseerd op de feiten die je wel hebt kunt maken.
Ik daag iemand specifiek uit, niet iedereen, daarnaast ben ik degene die 1000 euro tegen hem inzet voor het goede doel, dus laat hem maar met een fasoenlijke uitdaging komen.
pi_124691541
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:08 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Rondje boksen.
Full contact? Of gewoon boksen? Maakt mij niet uit hoor, wel 1000 euro voor het goede doel he.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:11:39 #118
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_124691583
Ik heb ongeveer dezelfde bouw als jou. Je moet wel fitnessen maar heel veel (goed eten) eten.
Dan komt het wel goed, succes
pi_124691589
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

Full contact? Of gewoon boksen? Maakt mij niet uit hoor, wel 1000 euro voor het goede doel he.
Kijk deze oude man eens wild doen dan.
pi_124691601
Ik wil je best in elkaar meppen voor 1000 euro, maar ik heb niet zoveel geld om in te leggen. :')
En full contact boksen, ja. Met of zonder handschoenen maakt me niet zoveel uit. Je mag een helm op als je wilt.
Nergens voor nodig.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:12:21 #121
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124691613
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:09 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik daag iemand specifiek uit, niet iedereen, daarnaast ben ik degene die 1000 euro tegen hem inzet voor het goede doel, dus laat hem maar met een fasoenlijke uitdaging komen.
Hebben jullie foto's van elkaar gezien, dat je op basis daarvan een inschatting maakt?

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef raptorix het volgende:

[..]

idem
YouTube
pi_124691700
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik wil je best in elkaar meppen voor 1000 euro, maar ik heb niet zoveel geld om in te leggen. :')
En full contact boksen, ja. Met of zonder handschoenen maakt me niet zoveel uit. Je mag een helm op als je wilt.
Je hebt geen geld :') :') :') :') :')
Naja voor niks is ook prima hoor.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:15:16 #123
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124691725
En wat is toch dat copy and paste gedrag van de meeste mensen?

Zodra er "beat it" ergens gedraaid wordt, denkt iedereen dat hij Michael Jackson is,
Zodra er "ice ice baby" uit de speakers knalt, voelt iedereen zich een Vanilla Ice,
Zodra er "can't touch this" uit de speakers knalt, denkt iedereen dat ze een neger en/of mc hammer zijn.

Dus omdat je af en toe wel eens een vechtscene hebt gezien, denk je maar gelijk dat je onoverwinnelijk bent? Of omdat je op de bank de tour de france hebt gekeken, of op eurosport een triathlon?

... :')
YouTube
pi_124691757
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
En wat is toch dat copy and paste gedrag van de meeste mensen?

Zodra er "beat it" ergens gedraaid wordt, denkt iedereen dat hij Michael Jackson is,
Zodra er "ice ice baby" uit de speakers knalt, voelt iedereen zich een Vanilla Ice,
Zodra er "can't touch this" uit de speakers knalt, denkt iedereen dat ze een neger en/of mc hammer zijn.

Dus omdat je af en toe wel eens een vechtscene hebt gezien, denk je maar gelijk dat je onoverwinnelijk bent? Of omdat je op de bank de tour de france hebt gekeken, of op eurosport een triathlon?

... :')
Omdat ik doodziek word van mensen met praatjes, wat ik zei: put your money where your mouth is, maar dan heef mijnheer in 1 keer gen geld.
pi_124691762
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hebben jullie foto's van elkaar gezien, dat je op basis daarvan een inschatting maakt?
Nope. Laat je afgetrainde vechtlijf maar zien, raptorix.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Omdat ik doodziek word van mensen met praatjes, wat ik zei: put your money where your mouth is, maar dan heef mijnheer in 1 keer gen geld.
Waarom voor geld? Als je zo zeker van je zaak bent, is dat toch niet belangrijk.
Nergens voor nodig.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:17:53 #126
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124691827
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

wat zijn jou posts dan? Dat zijn geen praatjes?

Je projecteert jezelf de hele tijd op een ander man, zie je dat echt niet?
YouTube
pi_124691942
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

wat zijn jou posts dan? Dat zijn geen praatjes?

Je projecteert jezelf de hele tijd op een ander man, zie je dat echt niet?
Hij trollt maar wat, denk ik. Alsof 'ie echt van plan is om ongetraind te gaan boksen tegen een onbekende. :')
Nergens voor nodig.
pi_124691972
pi_124691974
Die praatjes had 'ie al in een eerder topic ook waar ik 'm op aansprak. Toen droop 'ie af onder het mom van een biertje doen. Ik ken het.
Nergens voor nodig.
pi_124691981
Geef hem een beuk en hij valt uit elkaar. Tand des tijds alles.
pi_124692012
Maar wat heb je aan dat marathon lopen dan? Je lichaam gaat er niet beter uitzien.
pi_124692015
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Nope. Laat je afgetrainde vechtlijf maar zien, raptorix.

[..]

Waarom voor geld? Als je zo zeker van je zaak bent, is dat toch niet belangrijk.
Wie zegt dat ik afgetrained ben? Ik ben op dit moment 105 kilo bij 190, dus als je nog twijfels hebt hoor ik het graag.
pi_124692051
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:22 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Hij trollt maar wat, denk ik. Alsof 'ie echt van plan is om ongetraind te gaan boksen tegen een onbekende. :')
Wie zegt dat ik ongetrained ben? Denk je dat ik echt zo naieef zou zijn?
pi_124692060
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik afgetrained ben? Ik ben op dit moment 105 kilo bij 190, dus als je nog twijfels hebt hoor ik het graag.
pi_124692084
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik ongetrained ben? Denk je dat ik echt zo naieef zou zijn?
quote:

[..]

8130_sjors.jpg
pi_124692104
105kg zegt niks man

je bf is minstens 20%

is verder niet lullig bedoeld
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:26:51 #137
375139 SuperTinus
I'm really happy for you
pi_124692107
And I'mma let you finish.
pi_124692125
quote:

[..]

1m73 bij 64kg en spar al 15 jaar bijna dagelijks tegen gasten zoals jij, alleen zijn die wel getraind.
Als je nog twijfels hebt, hoor ik het graag. _O_
Nergens voor nodig.
pi_124692167
Hugh 10 kg zou je niet misstaan, dit is Birkenau-terrein. Mirin' vechtervaring wel.
pi_124692185
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef Panzermaus het volgende:
Hugh 10 kg zou je niet misstaan, dit is Birkenau-terrein.
:D niet nodig, joh.
Nergens voor nodig.
pi_124692220
die kleine snelle gastjes moet je altijd t meest voor oppassen
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:30:47 #142
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124692262
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef 16meter het volgende:
Deze man weet.

Zelf 7,5 jaar judo, 1,5 jaar kickboks ervaring.

Grote vuisten doen minder zeer, groter oppervlak verdeeld de kracht.

Plus dat kleine mensen vaak op hun bek zijn gegaan, en dus een betere inschatting van hun tegenstander kunnen maken, dan de grote mensen die automatisch maar op iedereen die kleiner dan hun is neerkijkt.
YouTube
pi_124692266
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef 16meter het volgende:
Tenzij er een van 2.10 gespierd hoppa voor je neus staat
pi_124692341
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef Travel. het volgende:

[..]

Tenzij er een van 2.10 gespierd hoppa voor je neus staat
Dat zou foute boel zijn, maar aan de hand van die pic die jij postte, waag ik het erop.

Ik doe ook maar een pic dan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nergens voor nodig.
pi_124692420
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:32 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Dat zou foute boel zijn, maar aan de hand van die pic die jij postte, waag ik het erop.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan beter gaan hardlopen dan aan gewigtjes rukken :s
pi_124692423
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:32 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

SPOILER
Oostblok genetics, SFRJ, balkan-pride. _O_ Tien doezoe's op een rij, fuck met ons. _O_
If not now, then when.
pi_124692441
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oostblok genetics, SFRJ, balkan-pride. _O_ Tien doezoe's op een rij, fuck met ons. _O_
_O_ joego pride alles
Nergens voor nodig.
pi_124692497
haha heerlijk topic geworden dit :D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124692669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

1m73 bij 64kg en spar al 15 jaar bijna dagelijks tegen gasten zoals jij, alleen zijn die wel getraind.
Als je nog twijfels hebt, hoor ik het graag. _O_
Gast, je weet dat ik 40 kilo zwaarder ben :') :') :') :')
pi_124692709
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je bent wel een goeie troll man. Iedereen weet dat skills boven gewicht of hoeveel je kan deadliften staan.
If not now, then when.
pi_124692740
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef raptorix het volgende:

[..]

die 40kg vet doet niks voor je.
of nou ja, je hebt het vast warmer in de winter.
Nergens voor nodig.
pi_124692791
quote:

[..]

wíe heeft er praatjes? :')
compact en kleverig.
pi_124692805
Ik zet mijn geld ook op Hugh. Die woeste marathonlopende Apple-nerd gaat neer.
pi_124693119
Wat is de challenge nou dan?
pi_124693417
In b4 lock
pi_124693895
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef G.R.S. het volgende:
In b4 lock
Niet verpesten nu. Het is redelijk on-topic.
Nergens voor nodig.
pi_124694015
Die gozer :')

Hugh maakt je af, gast.
pi_124694604
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:10 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Niet verpesten nu. Het is redelijk on-topic.
E-hero gedoe hier.

Een pagina aan bruikbare tips en that's it.
pi_124694682
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je bent wel een goeie troll man. Iedereen weet dat skills boven gewicht of hoeveel je kan deadliften staan.
Je denkt echt dat je met 64 kilo een kans maakt tegen 100k+?
pi_124694937
He, allemaal stoere boiis hier. Dit topic is voor mij.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_124695201
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je denkt echt dat je met 64 kilo een kans maakt tegen 100k+?
Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
If not now, then when.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:35:25 #162
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_124695248
IK WEEG 40KG EN SLA MENSEN VAN 240 KG IN EEN KEER KO!
pi_124695295
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
IK WEEG 40KG EN SLA MENSEN VAN 240 KG IN EEN KEER KO!
Ja ja wie is het; Jah-r00n.
If not now, then when.
pi_124695358
Maar goed, ik ga me niet meer druk maken, ik challenge voor 1000 euro en dan krijg ik allerlei smoesjes, voorlopig laatste bericht, als je wat wilt hoor ik het wel via PM.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:39:49 #165
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124695455
in before roid rage,lol
pi_124695484
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat de fuck zei je nou net over mij, kleine bitch? Ik zal je vertellen dat ik afgestudeerd ben van de topklasse Korps Commando’s, ik ben betrokken geweest bij tal van geheime aanvallen op Al-Qaeda en ik heb meer dan 300 bevestigde doden op mijn naam staan. Ik ben getraind in guerrilla oorlogsvoering en ik ben de beste sniper van het gehele Nederlandse leger. Jij bent niets voor mij, behalve een ander doelwit. Ik zal je van deze planeet vegen zoals niemand dat ooit heeft mogen aanschouwen, let op mijn woorden klootzak. Je denkt dat je kunt wegkomen met die dingen die jij zegt op het internet? Denk nog eens na, vuile hond. Op dit moment heb ik contact met mijn geheime netwerk van spionnen en jouw IP-adres wordt nu getraceerd, dus je kan je maar beter klaarmaken, miet. De storm die dat kleine zielige ding wat jij leven noemt zal wegvegen. Je bent dood, knul. Ik kan overal zijn, en ik kan je doden in meer dan zevenhonderd manieren en dat is gewoon met mijn blote handen. Niet alleen ben ik uitvoerig getraind in ongewapende gevechten, maar ik heb ook toegang tot het gehele arsenaal van de Nederlandse Korps Commando’s en ik zal het gebruiken om jouw vieze lelijke gezicht van dit hele continent te vegen, kleine klootzak. Als je alleen al kon weten wat voor een teringbende je nu op jezelf gestort hebt door je “slimme” opmerking, dan had je misschien je mond kunnen houden. Maar nee dat kon je niet, dat heb je niet en nu betaal je de prijs domme idioot. Ik zal over je heen schijten en je zal erin verdrinken. Je bent dood, knul.
WOOOW.

Dit topic escaleert volledig uit de hand.
pi_124695549
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:37 schreef raptorix het volgende:
Maar goed, ik ga me niet meer druk maken, ik challenge voor 1000 euro en dan krijg ik allerlei smoesjes, voorlopig laatste bericht, als je wat wilt hoor ik het wel via PM.
Denk je dat dit een grapje is? Denk je dat ik aan het spelen ben? Ik zet een prijs op je hoofd, ik zal hackers betalen om je coördinaten op te sporen, er zullen speurhonden patrouilleren in de straten klaar om het vlees van je scheenbeen te bijten. Het is geen kwestie of ik je zal vinden, maar wanneer ik je zal vinden, en als ik dat doe dan sla ik je met een pistool zo hard op je hoofd dat je een kopstoot aan je eigen tegen geeft. Je kan je nu beter verontschuldigen of kennis met mij en mijn ijshockey team maken. Zo, ik geef je nog één kans om je te verontschuldigen. Natuurlijk ben je zo slaperig dat het moeilijk voor ons zal zijn om je antwoord te horen, weiger je of mompel je iets onduidelijks. Ik fluit alvast zodat mijn team zich kan opwarmen.
If not now, then when.
pi_124695582
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ip Traceren is niet nodig als je mijn adres nodig hebt PM ik dat wel even.
pi_124695640
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ip Traceren is niet nodig als je mijn adres nodig hebt PM ik dat wel even.
Hah! Denk je dat ik bang ben, kleine miet? Zoals ik al kan zien eet je de dagelijkse macro’s van een enkele M&M. Dus laat mij duidelijk zijn... Ik zal je slaan en ik zal je vernietigen. Het één is het gevolg van het andere. Dit is geen “getrainde MMA voor 5 maanden, ik weet hoe ik moet slaan” shit. Dit is regelrechte wetenschap. Ik breek je kaak met mijn vuist. En als ik dat doe dan draait je hoofd zo snel rond dat ik het tot een vaas kan vormen alsof ik aan het spelen ben met klei.
If not now, then when.
pi_124695645
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Denk je dat dit een grapje is? Denk je dat ik aan het spelen ben? Ik zet een prijs op je hoofd, ik zal hackers betalen om je coördinaten op te sporen, er zullen speurhonden patrouilleren in de straten klaar om het vlees van je scheenbeen te bijten. Het is geen kwestie of ik je zal vinden, maar wanneer ik je zal vinden, en als ik dat doe dan sla ik je met een pistool zo hard op je hoofd dat je een kopstoot aan je eigen tegen geeft. Je kan je nu beter verontschuldigen of kennis met mij en mijn ijshockey team maken. Zo, ik geef je nog één kans om je te verontschuldigen. Natuurlijk ben je zo slaperig dat het moeilijk voor ons zal zijn om je antwoord te horen, weiger je of mompel je iets onduidelijks. Ik fluit alvast zodat mijn team zich kan opwarmen.
Jacob van Lennepstraat, Amsterdam, bespaar je de moeite schat.
pi_124695691
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jacob van Lennepstraat, Amsterdam, bespaar je de moeite schat.
Je wilt mij in het gezicht slaan he? Kom dan faggot. Ik beheers meerdere vechtsstijlen en ik draag ook altijd een machete bij mij. Iets zegt mij dat je beter je armen naast je kunt houden, anders zal ik je daar even mee helpen. Als je godverdomme "oorzaak" en "gevolg" niet bij elkaar kunt voegen in dat zielige brein van je, dan zal ik je even helpen. Je zult face to face met mij staan, en laat mij dit vertellen: het zal al veel te laat zijn om je over te geven. Misschien denk je wel "Oh shit, ik kan maar beter mijn beste stoot geven". Dit is waar je de mist in gaat. Ik hoop dat je geen baan hebt waarbij je twee handen nodig hebt, want je gaat er één missen zodra ik met jou klaar ben. Ik begin aan de zijkant van je vuist terwijl jij je bedenkt waar je aan begonnen bent. Je zult proberen om je arm terug te treken, maar dat gaat niet zo makkelijk wanneer ik mijn vlijmscherpe stilleto recht in het bot van je voorarm druk, en uiteindelijk je hele fucking arm en hand er in één keer af snijd. Op dit moment zul je waarschijnlijk twee seconden in shock verkeren. Ik zeg twee seconden, omdat dat de tijd is die je hebt voordat ik het mes omdraai en het recht in je keel steek. Je zal waarschijnlijk je laatste seconden spenderen met het gorgelen van bloed en nagaan waar je de mist in bent gegaan. Als dat gebeurt is, dan zal ik alle ooggetuigen om moeten leggen die net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren. Dus, klootzak, weet je zeker dat mij wilt slaan?
If not now, then when.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:44:59 #172
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124695707
pi_124695784
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je wilt mij in het gezicht slaan he? Kom dan faggot. Ik beheers meerdere vechtsstijlen en ik draag ook altijd een machete bij mij. Iets zegt mij dat je beter je armen naast je kunt houden, anders zal ik je daar even mee helpen. Als je godverdomme "oorzaak" en "gevolg" niet bij elkaar kunt voegen in dat zielige brein van je, dan zal ik je even helpen. Je zult face to face met mij staan, en laat mij dit vertellen: het zal al veel te laat zijn om je over te geven. Misschien denk je wel "Oh shit, ik kan maar beter mijn beste stoot geven". Dit is waar je de mist in gaat. Ik hoop dat je geen baan hebt waarbij je twee handen nodig hebt, want je gaat er één missen zodra ik met jou klaar ben. Ik begin aan de zijkant van je vuist terwijl jij je bedenkt waar je aan begonnen bent. Je zult proberen om je arm terug te treken, maar dat gaat niet zo makkelijk wanneer ik mijn vlijmscherpe stilleto recht in het bot van je voorarm druk, en uiteindelijk je hele fucking arm en hand er in één keer af snijd. Op dit moment zul je waarschijnlijk twee seconden in shock verkeren. Ik zeg twee seconden, omdat dat de tijd is die je hebt voordat ik het mes omdraai en het recht in je keel steek. Je zal waarschijnlijk je laatste seconden spenderen met het gorgelen van bloed en nagaan waar je de mist in bent gegaan. Als dat gebeurt is, dan zal ik alle ooggetuigen om moeten leggen die net op het verkeerde moment op de verkeerde plaats waren. Dus, klootzak, weet je zeker dat mij wilt slaan?
Gaat het weer een beetje? En vanwaar de haat? Heb ik jou op enige manier beledigt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')