Waarom wil je zo graag iets lopen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geef maar aan wat je wilt lopen dan, 150 kilometer? 200? 250 prima, jij mag de challenge bepalen.
Bare knuckle fight is prima voor mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag iets lopen?
Kunnen we niet olieworstelen ofzo?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bare knuckle fight is prima voor mij.
Nee, ik ben arm. Dit gaat puur om de eer op FOK!.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je 1000 euro kunt lappen pirma.
Die TS is allang gevlogen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gasten, echt grow the fuck up man.
Dit topic heeft echt compleet niets meer te maken met het verhaal van TS.
Ego's... wat heb je eraan
WTFquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nee, ik ben arm. Dit gaat puur om de eer op FOK!.
Hugh Myron heeft pratjes, hou ik niet zo van, maar goed, noem een challenge en ik accept mits natuurljk trainbaar binnen 6 maanden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gasten, echt grow the fuck up man.
Dit topic heeft echt compleet niets meer te maken met het verhaal van TS.
Ego's... wat heb je eraan
18 inch arms.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hugh Myron heeft pratjes, hou ik niet zo van, maar goed, noem een challenge en ik accept mits natuurljk trainbaar binnen 6 maanden.
Je kwam zelf met praatjes en zei dat je alles ongetraind deed. Wat is deze?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hugh Myron heeft pratjes, hou ik niet zo van, maar goed, noem een challenge en ik accept mits natuurljk trainbaar binnen 6 maanden.
A. jij bent degene die met uitdagingen begon te gooien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kom met je uitdaging dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je kwam zelf met praatjes en zei dat je alles ongetraind deed. Wat is deze?
Rondje boksen.quote:
Ik daag iemand specifiek uit, niet iedereen, daarnaast ben ik degene die 1000 euro tegen hem inzet voor het goede doel, dus laat hem maar met een fasoenlijke uitdaging komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
A. jij bent degene die met uitdagingen begon te gooien.
B. je bent geen hollywood artiest
C. je kijkt teveel films
D. no way in hell dat je in 6 maanden in welke sport dan ook dusdanig getraind kan zijn dat je alles en iedereen maar aankan.
Wees realistisch, je bent niet op de hoogte van iemand zijn of haar capaciteiten, waardoor je dus ook geen heldere beslissing gebaseerd op de feiten die je wel hebt kunt maken.
Full contact? Of gewoon boksen? Maakt mij niet uit hoor, wel 1000 euro voor het goede doel he.quote:
Kijk deze oude man eens wild doen dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Full contact? Of gewoon boksen? Maakt mij niet uit hoor, wel 1000 euro voor het goede doel he.
Hebben jullie foto's van elkaar gezien, dat je op basis daarvan een inschatting maakt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik daag iemand specifiek uit, niet iedereen, daarnaast ben ik degene die 1000 euro tegen hem inzet voor het goede doel, dus laat hem maar met een fasoenlijke uitdaging komen.
idemquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Full contact? Of gewoon boksen? Maakt mij niet uit hoor, wel 1000 euro voor het goede doel he.
Je hebt geen geldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik wil je best in elkaar meppen voor 1000 euro, maar ik heb niet zoveel geld om in te leggen.
En full contact boksen, ja. Met of zonder handschoenen maakt me niet zoveel uit. Je mag een helm op als je wilt.
Omdat ik doodziek word van mensen met praatjes, wat ik zei: put your money where your mouth is, maar dan heef mijnheer in 1 keer gen geld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
En wat is toch dat copy and paste gedrag van de meeste mensen?
Zodra er "beat it" ergens gedraaid wordt, denkt iedereen dat hij Michael Jackson is,
Zodra er "ice ice baby" uit de speakers knalt, voelt iedereen zich een Vanilla Ice,
Zodra er "can't touch this" uit de speakers knalt, denkt iedereen dat ze een neger en/of mc hammer zijn.
Dus omdat je af en toe wel eens een vechtscene hebt gezien, denk je maar gelijk dat je onoverwinnelijk bent? Of omdat je op de bank de tour de france hebt gekeken, of op eurosport een triathlon?
...
Nope. Laat je afgetrainde vechtlijf maar zien, raptorix.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hebben jullie foto's van elkaar gezien, dat je op basis daarvan een inschatting maakt?
Waarom voor geld? Als je zo zeker van je zaak bent, is dat toch niet belangrijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat ik doodziek word van mensen met praatjes, wat ik zei: put your money where your mouth is, maar dan heef mijnheer in 1 keer gen geld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |