De (ex-)vriendin van raptorix bleek maandenlang iedereen die ook maar in de buurt kwam van een sixpack vrijwillig af te sucken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef Travel. het volgende:
[..]Vanwaar die haat? Niemand kraakt toch jouw sport ook zo erg af?
Maar hij heeft nog nooit in het ziekenhuis gelegen en loopt ongetraind marathons. Eindbaas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De (ex-)vriendin van raptorix bleek maandenlang iedereen die ook maar in de buurt kwam van een sixpack vrijwillig af te sucken.
Mwah, proef wel een hatende ondertoon. En vind je misplaatste arrogantie misplaatst.Met je ''ongetraind een berg op rennen''. Goed hoorquote:
Maakt me niks uit. Ik win op elk fysiek vlak.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hopelijk niet iets met de Nederlandse taal.
Ik stel voor om Marathon van Amsterdam te lopen, inzet 1000 euro over te maken naar goed doel naar keuze van reaguurders.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maakt me niks uit. Ik win op elk fysiek vlak.
Na die foto van je gezien te hebben denk ik niet eens dat je in staat bent om die uit te lopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik stel voor om Marathon van Amsterdam te lopen, inzet 1000 euro over te maken naar goed doel naar keuze van reaguurders.
Put your money where your mouth is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Na die foto van je gezien te hebben denk ik niet eens dat je in staat bent om die uit te lopen.
Welke is het? Deze?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Put your money where your mouth is.
Elke marathon die je maar wilt, dubbele marathon is trouwens ook prima.quote:
Ja, wees specifiek dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Elke marathon die je maar wilt, dubbele marathon is trouwens ook prima.
Idd. Als je al ziet wat voor mensen daar meelopen. Dat zijn geen sportersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef 16meter het volgende:
Elke schrale ecto kan binnen korte tijd een marathon lopen.
Een of ander obstacle course of een stormbaan zegt meer over je fysieke capaciteiten als geheel.
Of een Crossfit WOTD.
Marathon van Amsterdam, hoe moeilijk kan dat zijn, nogmaals ik zet 1000 euro in voor een goed doel naar keuze, geef maar aan of je challenge aanvaard.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, wees specifiek dan.Of verzin iets moeilijkers. Niet iets dat elke janlul kan uitlopen.
Geef een link dan. En hoe bepaal je wie er wint of verliest? Degene die het eerst aankomt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Marathon van Amsterdam, hoe moeilijk kan dat zijn, nogmaals ik zet 1000 euro in voor een goed doel naar keuze, geef maar aan of je challenge aanvaard.
Kennelijk nooit een Marathon gelopen, ander zou je dit niet zeggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef 16meter het volgende:
Elke schrale ecto kan binnen korte tijd een marathon lopen.
Een of ander obstacle course of een stormbaan zegt meer over je fysieke capaciteiten als geheel.
Of een Crossfit WOTD.
jij......................quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Marathon van Amsterdam, hoe moeilijk kan dat zijn, nogmaals ik zet 1000 euro in voor een goed doel naar keuze, geef maar aan of je challenge aanvaard.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kennelijk nooit een Marathon gelopen, ander zou je dit niet zeggen.
http://www.tcsamsterdammarathon.nl/ die had je zelf volgens mij al gegeven. Natuurlijk wie gewoon beste tijd heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Geef een link dan. En hoe bepaal je wie er wint of verliest? Degene die het eerst aankomt?
Dan lopen we toch een dubbele?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]M'n vader van 66 loopt die shit nog uit man.
Ja, beetje 65,- euro lappen om een halve dag rondjes te lopen.quote:
Geef maar aan wat je wilt lopen dan, 150 kilometer? 200? 250 prima, jij mag de challenge bepalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, beetje 65,- euro lappen om een halve dag rondjes te lopen.
Doe ik voor niks al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |