Goede post, ik kan hier ook wat fotos posten van mislukte uitgezakte BBérs.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1. Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch)
Dus jij denkt, omdat wij allemaal afgetrainde atleten zijn, dat wij anorexia hebben?
Ja geef hem het advies maar lekker om zijn aderen dicht te laten slibben, met een hartstilstand tot gevolg.
2. bij voorkeur echte sporten,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3.kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Dus je kan kiezen uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je kan worden zoals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, heb je figuren die het stricter nemen dan de ander. Maar dat is een keuze die je maakt voor het eindresultaat. Die heb je er overal bij met hun alcoholconsumptie; hardlopen, wielrennen of door ouders,geloof, prestaties, werk of weet ik veel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.
Goede post, ik kan hier ook wat foto's posten van mislukte uitgezakte marathonlopers, meerkampers, wielrenners en triatleten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goede post, ik kan hier ook wat fotos posten van mislukte uitgezakte BBérs.
Om dan door anderen te laten beoordelen of ik er goed uitzie?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goede post, ik kan hier ook wat foto's posten van mislukte uitgezakte marathonlopers, meerkampers, wielrenners en triatleten.
Post anders foto's van je eigen buffe lijf, wacht met smart.
Ach, ieder zn ding toch? Op een gegeven moment moet je soms ook kiezen om vooruit te kunnen komen. Het is een stuk minder dom en wezenloos dan het op het eerste gezicht lijkt. Althans, als je echt verder wil komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.
En daarom wou ik TS adviseren om maar uit dat topic weg te blijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef NomanIW het volgende:
I
[..]
Ach, ieder zn ding toch? Op een gegeven moment moet je soms ook kiezen om vooruit te kunnen komen. Het is een stuk minder dom en wezenloos dan het op het eerste gezicht lijkt. Althans, als je echt verder wil komen.
Daar is soms een aan obsessie grenzende benadering voor nodig, en sommigen gaan daar ver in.
TS wil aankomen en spieren opbouwen. Waar denk je dan aan; bodybuilding. Het snelst en effectiefst voor zijn doel. Waarom moet hij dan cardio gaan doen terwijl hij al te weinig eet? Op die manier verbrand hij alleen maar meer en komt hij in een vicieuze cirkel van te veel activiteiten>te weinig eten> niet aankomen> meer sporten>te weinig eten....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
En daarom wou ik TS adviseren om maar uit dat topic weg te blijven.
Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbij
Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
En daarom wou ik TS adviseren om maar uit dat topic weg te blijven.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je vriendin heeft er anders geen moeite mee hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hahah, ja ik heb ook niet de behoefte om die knul verstand bij de brengen. En waarom foto's posten???quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding.Hou maar op, of post pics van je fysiek.
[..]
Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?
TS, ik zou zeker niks van deze man aannemen!
6x per dag eten is overrated. Je metabolisme verhoogt een klein beetje omdat je lichaam extra energie nodig heeft om het voedsel te verbranden. Het kost energie om voedsel af te breken, te verteren, te absorberen en op te slaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:00 schreef stefan91 het volgende:
Je moet je maaltijden verdelen op de dag;) 6 eetmomenten moet je aanhouden. Zorg dat in die eetmomenten koolydraten en eitwitten zitten.
Drink b.v melk, en vleeswaren pindakaas op brood. sávonds kwark.
Ga na de sportschool en ga 3 keer in de week trainen.
reken je calorie behoefte uit en je komt gegarandeerd aan.
En niet vet en bewerkt voedsel eten, maar gewoon gezond:) Puur natuur:)
Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding.Hou maar op, of post pics van je fysiek.
[..]
Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?
TS, ik zou zeker niks van deze man aannemen!
Mijn vriend bedoel jequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je vriendin heeft er anders geen moeite mee hoor
Eating window van 17:00-tot 18:00 hier. Elke dag. +/- 2600 kcals, wat bij mij onder onderhoud ligt. Gelijkblijvend VVM, dalend vetpercentage.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbij
Gast je bent 40 maar je klinkt als iemand van 12quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.
En jouw pro tips voor TS? Aan gewichten rukken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast je bent 40 maar je klinkt als iemand van 12. Neem je eigen niet zo serieus man.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jouw pro tips voor TS? Aan gewichten rukken?
In combinatie met een fatsoenlijk eetpatroon.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jouw pro tips voor TS? Aan gewichten rukken?
Ik haat niemand.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef Travel. het volgende:
[..]Vanwaar die haat? Niemand kraakt toch jouw sport ook zo erg af?
De (ex-)vriendin van raptorix bleek maandenlang iedereen die ook maar in de buurt kwam van een sixpack vrijwillig af te sucken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef Travel. het volgende:
[..]Vanwaar die haat? Niemand kraakt toch jouw sport ook zo erg af?
Maar hij heeft nog nooit in het ziekenhuis gelegen en loopt ongetraind marathons. Eindbaas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
De (ex-)vriendin van raptorix bleek maandenlang iedereen die ook maar in de buurt kwam van een sixpack vrijwillig af te sucken.
Mwah, proef wel een hatende ondertoon. En vind je misplaatste arrogantie misplaatst.Met je ''ongetraind een berg op rennen''. Goed hoorquote:
Maakt me niks uit. Ik win op elk fysiek vlak.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:35 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hopelijk niet iets met de Nederlandse taal.
Ik stel voor om Marathon van Amsterdam te lopen, inzet 1000 euro over te maken naar goed doel naar keuze van reaguurders.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Maakt me niks uit. Ik win op elk fysiek vlak.
Na die foto van je gezien te hebben denk ik niet eens dat je in staat bent om die uit te lopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik stel voor om Marathon van Amsterdam te lopen, inzet 1000 euro over te maken naar goed doel naar keuze van reaguurders.
Put your money where your mouth is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Na die foto van je gezien te hebben denk ik niet eens dat je in staat bent om die uit te lopen.
Welke is het? Deze?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Put your money where your mouth is.
Elke marathon die je maar wilt, dubbele marathon is trouwens ook prima.quote:
Ja, wees specifiek dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Elke marathon die je maar wilt, dubbele marathon is trouwens ook prima.
Idd. Als je al ziet wat voor mensen daar meelopen. Dat zijn geen sportersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef 16meter het volgende:
Elke schrale ecto kan binnen korte tijd een marathon lopen.
Een of ander obstacle course of een stormbaan zegt meer over je fysieke capaciteiten als geheel.
Of een Crossfit WOTD.
Marathon van Amsterdam, hoe moeilijk kan dat zijn, nogmaals ik zet 1000 euro in voor een goed doel naar keuze, geef maar aan of je challenge aanvaard.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, wees specifiek dan.Of verzin iets moeilijkers. Niet iets dat elke janlul kan uitlopen.
Geef een link dan. En hoe bepaal je wie er wint of verliest? Degene die het eerst aankomt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Marathon van Amsterdam, hoe moeilijk kan dat zijn, nogmaals ik zet 1000 euro in voor een goed doel naar keuze, geef maar aan of je challenge aanvaard.
Kennelijk nooit een Marathon gelopen, ander zou je dit niet zeggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef 16meter het volgende:
Elke schrale ecto kan binnen korte tijd een marathon lopen.
Een of ander obstacle course of een stormbaan zegt meer over je fysieke capaciteiten als geheel.
Of een Crossfit WOTD.
jij......................quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Marathon van Amsterdam, hoe moeilijk kan dat zijn, nogmaals ik zet 1000 euro in voor een goed doel naar keuze, geef maar aan of je challenge aanvaard.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kennelijk nooit een Marathon gelopen, ander zou je dit niet zeggen.
http://www.tcsamsterdammarathon.nl/ die had je zelf volgens mij al gegeven. Natuurlijk wie gewoon beste tijd heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Geef een link dan. En hoe bepaal je wie er wint of verliest? Degene die het eerst aankomt?
Dan lopen we toch een dubbele?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:52 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]M'n vader van 66 loopt die shit nog uit man.
Ja, beetje 65,- euro lappen om een halve dag rondjes te lopen.quote:
Geef maar aan wat je wilt lopen dan, 150 kilometer? 200? 250 prima, jij mag de challenge bepalen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:55 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ja, beetje 65,- euro lappen om een halve dag rondjes te lopen.
Doe ik voor niks al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |