abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124462517
Hey,

Nou ik eet best wel goed, maar ik kom maar niet aan.. Ik ben nu 17. 1,85m lang en weeg 65 kilo..
best wel slank, ik wil dus bijkomen, ik dacht spieren kweken fitnessen enzo. maarja daar word je juist slanker... Correct me if i'm wrong.

Dus nu is mij vraag hoe kan ik bijkomen en goede lichaam krijgen. jullie weten dat (hopelijk) vast wel

alvast bedankt
-
pi_124462562
SS + GOMAD
google dat maar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_124462707
Wat meer vettig eten opeten.
Ура для россии
  zondag 24 maart 2013 @ 21:57:25 #4
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_124462730
Diëtist.
pi_124462831
@beach ok
@woest nee vet is OOK voor mij slecht
@euphoria ehm waar vind ik ze? nog nooit van gehoord
-
pi_124463183
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Beach het volgende:
SS + GOMAD
google dat maar
Weet niet wat het is maar gewoon een kwestie van meer calorieën eten dan je kan verbranden
pi_124463420
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef iviperz het volgende:
Hey,

Nou ik eet best wel goed
Hier ga je al de mist in door dit te denken. Ik dacht het ook. "Ik zal wel een snel werkende schildklier hebben". Als je alles op een rijtje zet wat je eet op een dag, ziet het er toch allemaal wat minder goed uit dan je denkt.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:10:38 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_124463665
Het antwoord is altijd hetzelfde: je traint en eet te weinig.
pi_124463700
quote:
3s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef Travel. het volgende:

[..]

Weet niet wat het is maar gewoon een kwestie van meer calorieën eten dan je kan verbranden
Als je Starting Strength en GOMAD niet kent heb je eigenlijk weinig recht van spreken wat betreft krachttraining. No offence.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124463716
Bulken en krachttraining
pi_124463827
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef Seam het volgende:

[..]

Als je Starting Strength en GOMAD niet kent heb je eigenlijk weinig recht van spreken wat betreft krachttraining. No offence.
Wist niet waar de afkortingen voor stonden.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:13:18 #12
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124463884
Gewoon shotjes olijfolie zetten broer. 900kcals per 100ml.
BEASTMODE
pi_124464358
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef TNA het volgende:
Het antwoord is altijd hetzelfde: je traint en eet te weinig.
Nu je daarover begint denkt 't ook.

Ik eet smorgens niks
Smiddags 6x brood met kaas
savonds eten maar ook niet echt veel voor mij gevoel kan ik best wel meer eten..

en tja dat was het wel zo'n beetje..
-
pi_124464479
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:

[..]

Ik eet smorgens niks
savonds eten maar ook niet echt veel voor mij gevoel kan ik best wel meer eten..

Sowieso gaan ontbijten en ook veel tussendoortjes nemen.
pi_124464594
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Sowieso gaan ontbijten en ook veel tussendoortjes nemen.
Kunt u ook voor mij een voedingsschema maken ongeveer? hoeft niet echt alles maar gewoon zodat ik een beetje inzicht heb wat ik allemaal ''kan'' eten

alvast bedankt

Oja ik ben vegetarisch
-
pi_124464648
quote:

[..]

Ik eet smorgens niks

En dat noem je best wel goed eten _O-
pi_124464709
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef iviperz het volgende:

[..]

Kunt u ook voor mij een voedingsschema maken ongeveer? hoeft niet echt alles maar gewoon zodat ik een beetje inzicht heb wat ik allemaal ''kan'' eten

alvast bedankt
Haha ik ben zelf ook maar een beginner. ;) Kijk eens op bodybuilding forums, daar zijn honderden topics van mensen die willen aankomen.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:30:28 #19
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_124466525
Dat is knap spieren kweken. Je denkt dus meer spieren te krijgen?
pi_124467168
Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch) en lekker bewegen, bij voorkeur echte sporten, en geen gewichtjes op tillen (zie die mongolen in het Bodybuilding topique) kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_124467213
quote:

[..]

Ik eet smorgens niks

En dan klaag je over dat je niet aankomt? Je moet echt veel meer gaan eten. Sowieso ontbijt, tussendoor nog wat, 's avonds wat extra opscheppen en nog een extra (eventueel kleine) maaltijd voor je gaat slapen. Een veelgekozen product is dan kwark, vanwege de eiwitten.

Ik zie dat je wel aan fitnessen doet. Hoe regelmatig ga je eigenlijk?
pi_124467545
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Rodawa het volgende:

[..]

En dan klaag je over dat je niet aankomt? Je moet echt veel meer gaan eten. Sowieso ontbijt, tussendoor nog wat, 's avonds wat extra opscheppen en nog een extra (eventueel kleine) maaltijd voor je gaat slapen. Een veelgekozen product is dan kwark, vanwege de eiwitten.

Ik zie dat je wel aan fitnessen doet. Hoe regelmatig ga je eigenlijk?
Dat is inderdaad geen eten, ik ontbijt niet, maar tussen middag, 6 a 8 broodjes, en s'avonds meestal 1.5 bord eten, echt mensen die niet eten :')
  zondag 24 maart 2013 @ 23:12:49 #24
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_124467993
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef iviperz het volgende:
@beach ok
@woest nee vet is OOK voor mij slecht
@euphoria ehm waar vind ik ze? nog nooit van gehoord
Via je huisarts. Diëtist geeft je informatie over gezonde voeding.
pi_124472759
-edit: opbokken

[ Bericht 91% gewijzigd door Mylene op 25-03-2013 15:34:56 ]
pi_124477201
quote:

[..]

Ik eet smorgens niks

Echt, van die mensen die niet kunnen aankomen en vervolgens alleen dit eten...
Dan probeer je het niet eens. Dat is als proberen af te vallen maar vervolgens nog 2 keer per week naar de mc donalds gaan.
  maandag 25 maart 2013 @ 11:31:45 #28
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_124477312
-edit: niet op de man spelen

[ Bericht 47% gewijzigd door Mylene op 25-03-2013 15:51:55 ]
pi_124640211
Je moet je maaltijden verdelen op de dag;) 6 eetmomenten moet je aanhouden. Zorg dat in die eetmomenten koolydraten en eitwitten zitten.
Drink b.v melk, en vleeswaren pindakaas op brood. sávonds kwark.
Ga na de sportschool en ga 3 keer in de week trainen.
reken je calorie behoefte uit en je komt gegarandeerd aan.

En niet vet en bewerkt voedsel eten, maar gewoon gezond:) Puur natuur:)
pi_124641053
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:00 schreef stefan91 het volgende:
Je moet je maaltijden verdelen op de dag;) 6 eetmomenten moet je aanhouden. Zorg dat in die eetmomenten koolydraten en eitwitten zitten.

Blablabla, eetmomenten boeit geen hol en vetten heb je meer nodig dan koolhydraten. Vleeswaren op brood heb je geen klap aan, dat is geen vlees te noemen. Pindakaas, melk + kwark, noten, aardappelen, vlees, rijst, etc. Dan gaat het hard.

TS eet nog niet eens 2000 kcal, en dat is al erg weinig.
pi_124641496
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Blablabla, eetmomenten boeit geen hol en vetten heb je meer nodig dan koolhydraten. Vleeswaren op brood heb je geen klap aan, dat is geen vlees te noemen. Pindakaas, melk + kwark, noten, aardappelen, vlees, rijst, etc. Dan gaat het hard.

TS eet nog niet eens 2000 kcal, en dat is al erg weinig.
Dus als je je bv 3 keer per dag helemaal volgooit met eten, en dat je daardoor aan je onderhoud zit, dan denk jij dat dat goed is? Je lichaam gaat de hele dag gewoon door hoor, dat is bij mij in ieder geval zo
pi_124641584
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:42 schreef stefan91 het volgende:

[..]

Dus als je je bv 3 keer per dag helemaal volgooit met eten, en dat je daardoor aan je onderhoud zit, dan denk jij dat dat goed is? Je lichaam gaat de hele dag gewoon door hoor, dat is bij mij in ieder geval zo
Ookal zou je 3500 kcal in 1 eetmoment doen, als je het maar binnen krijgt. Kijk voor de grap ook eens naar andere dieren of naar zaken zoals IF. (intermittent fasting)
pi_124641729
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ookal zou je 3500 kcal in 1 eetmoment doen, als je het maar binnen krijgt. Kijk voor de grap ook eens naar andere dieren of naar zaken zoals IF. (intermittent fasting)
dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbij
pi_124641934
quote:
Dit zou ik zeker doornemen TS :).

Wat volgens mij de meeste mensen met 'gewichtsproblemen' gemeen hebben is dat ze een verkeerd beeld hebben van wat hun dagelijkse energiebehoefte nu eigenlijk is. Na een aantal weken calorieën tellen en dit proberen af te stemmen op je activiteitsniveau zal het een gewoonte worden waar je de rest van je leven plezier aan zult hebben.
pi_124642055
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef euphoria19 het volgende:
Diëtist.
Je dat is vooral nodig, een dietist :') .

TS eet gewoon te weinig. Als je niet aankomt eet je te weinig, als je dik wordt eet je teveel. Zo simpel is het.

Gewoon twee liter volle melk drinken op een dag.
pi_124642056
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:

[..]

dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbij
Inderdaad. Panzermaus is een domme mongool die niks weet. Wat jij zegt is waar. Het is natuurlijk hetzelfde als dat wanneer je moet pissen er poep uit je plasgat komt.
If not now, then when.
pi_124642092
quote:

[..]

Ja en geen koolhydraten na 8 uur 's avonds, want dat wordt direct omgezet in vet.

Wat is dit voor bullshit man, je kunt prima 3000kcal eten in een maaltijd en daar niet van aankomen in vet, als je onderhoud ook op 3000kcal ligt.
pi_124642099
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dit. :)

'Lekker veel kleine maaltijdjes eten om je metabolisme op te stoken!!' :') Godverdomme, het is geen 1999 meer. Achterhaalde bodybuilding onzin.

Ook dat halsstarrig vasthouden aan een bepaalde 'E/K/V verhouding'. Zorg gewoon dat je je macro's en voldoende kcal binnenkrijgt. Het is allemaal niet zo moeilijk.

quote:

[..]

Nee.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:00:44 #39
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124642108
quote:

[..]

Ik eet smorgens niks

Dat was ook mijn voedingsschema.

MEER ETEN!

Sinds ik gestopt ben met roken, en me elke 2 uur volstouw met eten, maak ik de gains van me leven! (No Bullshit) de afgelopen 3 week ben ik al 3 kilo aangekomen!!!!

eet om 10u 2 boterhammen en een banaan

eet om 12 uur weer 2 boterhammen

eet om 14u gewoon een flinke stevige maaltijd

om 16u weer 2 boterhammen

om 18u je avondeten

en om 20 uur neem je lekker wat pinda's

en voor het slapengaan giet je een bak met yoghurt en muesli, of een bak brinta in je mik

Denk dat je dan al een heel eind bent, om beginnergains te maken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124642188
Zoveel brood :o . Ik eet maar 2 boterhammen op een dag, smerige troep. En dan alleen omdat het makkelijke carbs zijn en ik geen zin heb om met havermout aan de slag te gaan op m'n werk.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:03:38 #41
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124642235
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Zoveel brood :o . Ik eet maar 2 boterhammen op een dag, smerige troep. En dan alleen omdat het makkelijke carbs zijn en ik geen zin heb om met havermout aan de slag te gaan op m'n werk.
Ja man, ik doe het ook puur alleen omdat het makkelijk is.

Bak pindakaas eroverheen en stouwen maar.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 13:32:15 #42
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124643341
quote:

[..]

idd, je hebt niet voor niks time released medicijnen
pi_124643928
goed
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef raptorix het volgende:
Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch) en lekker bewegen, bij voorkeur echte sporten, en geen gewichtjes op tillen (zie die mongolen in het Bodybuilding topique) kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
In dat topic zitten gek genoeg wel mensen die waarschijnlijk iets meer kennis van zaken hebben dan jij.

Anyway TS... Krachttraining en een mannelijk dieet zullen je verder brengen. Maar wat raptorix zegt is niet alleen maar kleinzielig getrap naar mensen die atletischer zijn dan hem, het is best raadzaam er iets bij te doen. Zeker zwemmen doet eenieder goed, al wordt het dan wel zaak goed op je schouders te letten omdat die overbelast kunnen raken.

Ga eerst info zoeken over krachttraining en het bijhorende dieet. Dat is uiteindelijk een betere manier van aankomen dan je maar volstoppen met rotzooi.
pi_124644019
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef NomanIW het volgende:
goed

[..]

In dat topic zitten gek genoeg wel mensen die waarschijnlijk iets meer kennis van zaken hebben dan jij.

Anyway TS... Krachttraining en een mannelijk dieet zullen je verder brengen. Maar wat raptorix zegt is niet alleen maar kleinzielig getrap naar mensen die atletischer zijn dan hem, het is best raadzaam er iets bij te doen. Zeker zwemmen doet eenieder goed, al wordt het dan wel zaak goed op je schouders te letten omdat die overbelast kunnen raken.

Ga eerst info zoeken over krachttraining en het bijhorende dieet. Dat is uiteindelijk een betere manier van aankomen dan je maar volstoppen met rotzooi.
Kijk eens in dat topic, doet me nog meeste denken aan mensen die anorexia hebben, totaal geen besef meer wat gezond is.
pi_124644415
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Kijk eens in dat topic, doet me nog meeste denken aan mensen die anorexia hebben, totaal geen besef meer wat gezond is.
Geef eens een voorbeeld als je wil? Ik kijk er weleens en schrijf er weleens.

Een van de vermakelijkere topics op FOK en er lopen er genoeg tussen die wel wat weten.
pi_124644462
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gek genoeg kunnen we allemaal in 300 spelen en zijn we gezonder, sterker en fitter dan jij. Ook al zouden we in dat topic de hele dag Snake spelen, het lijkt me een aardig begin voor TS.

Ik krijg het gevoel alsof het erg diep zit bij je, oh waarde raptorix.
pi_124644579
shitjustgotreal.gif
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:00:49 #48
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124644863
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef raptorix het volgende:
1. Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch) en lekker bewegen, 2. bij voorkeur echte sporten, en geen gewichtjes op tillen (zie die mongolen in het Bodybuilding topique) 3.kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.

1. Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch)
Dus jij denkt, omdat wij allemaal afgetrainde atleten zijn, dat wij anorexia hebben?
Ja geef hem het advies maar lekker om zijn aderen dicht te laten slibben, met een hartstilstand tot gevolg.

2. bij voorkeur echte sporten,

3.kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Dus je kan kiezen uit:

Of je kan worden zoals:

[ Bericht 16% gewijzigd door ManageTheAnger op 29-03-2013 14:12:37 ]
YouTube
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:04:49 #49
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124645066
quote:

[..]

Jammer van je spelfout man.
pi_124645462
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld als je wil? Ik kijk er weleens en schrijf er weleens.

Een van de vermakelijkere topics op FOK en er lopen er genoeg tussen die wel wat weten.
Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.
pi_124645519
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

1. Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch)
Dus jij denkt, omdat wij allemaal afgetrainde atleten zijn, dat wij anorexia hebben?
Ja geef hem het advies maar lekker om zijn aderen dicht te laten slibben, met een hartstilstand tot gevolg.

2. bij voorkeur echte sporten,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

3.kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Dus je kan kiezen uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Of je kan worden zoals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goede post, ik kan hier ook wat fotos posten van mislukte uitgezakte BBérs.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:25:32 #52
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124645826
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.
Tuurlijk, heb je figuren die het stricter nemen dan de ander. Maar dat is een keuze die je maakt voor het eindresultaat. Die heb je er overal bij met hun alcoholconsumptie; hardlopen, wielrennen of door ouders,geloof, prestaties, werk of weet ik veel.

Dat mensen wat voor hun doel over hebben kan je alleen maar respecteren.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:29:06 #53
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124645953
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:16 schreef raptorix het volgende:

[..]

Goede post, ik kan hier ook wat fotos posten van mislukte uitgezakte BBérs.
Goede post, ik kan hier ook wat foto's posten van mislukte uitgezakte marathonlopers, meerkampers, wielrenners en triatleten.

Post anders foto's van je eigen buffe lijf, wacht met smart. :@
Verbo is terug?
pi_124646394
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:29 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Goede post, ik kan hier ook wat foto's posten van mislukte uitgezakte marathonlopers, meerkampers, wielrenners en triatleten.

Post anders foto's van je eigen buffe lijf, wacht met smart. :@
Om dan door anderen te laten beoordelen of ik er goed uitzie?
Ik ben tevreden met me eigen lichaam, wat anderen daar van vinden boeit me niet.
pi_124646783
I
quote:

[..]

Ach, ieder zn ding toch? Op een gegeven moment moet je soms ook kiezen om vooruit te kunnen komen. Het is een stuk minder dom en wezenloos dan het op het eerste gezicht lijkt. Althans, als je echt verder wil komen.

Daar is soms een aan obsessie grenzende benadering voor nodig, en sommigen gaan daar ver in.
pi_124646854
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef NomanIW het volgende:
I

[..]

Ach, ieder zn ding toch? Op een gegeven moment moet je soms ook kiezen om vooruit te kunnen komen. Het is een stuk minder dom en wezenloos dan het op het eerste gezicht lijkt. Althans, als je echt verder wil komen.

Daar is soms een aan obsessie grenzende benadering voor nodig, en sommigen gaan daar ver in.
En daarom wou ik TS adviseren om maar uit dat topic weg te blijven.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:56:29 #57
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124646988
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

TS wil aankomen en spieren opbouwen. Waar denk je dan aan; bodybuilding. Het snelst en effectiefst voor zijn doel. Waarom moet hij dan cardio gaan doen terwijl hij al te weinig eet? Op die manier verbrand hij alleen maar meer en komt hij in een vicieuze cirkel van te veel activiteiten>te weinig eten> niet aankomen> meer sporten>te weinig eten....
Verbo is terug?
pi_124647380
quote:

[..]

Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding. :') Hou maar op, of post pics van je fysiek.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef raptorix het volgende:

[..]

Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?
TS, ik zou zeker niks van deze man aannemen!
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_124647540
quote:

[..]

Sorry hoor :'). Maar er is meer dan biertjes zuipen op de zaterdagavond. BB-ers hebben tenminste een doel voor ogen, zichzelf verbeteren en daar moet je respect voor hebben dat ze die discipline daarvoor hebben.

Ga jij maar weer coma zuipen en je lichaam verneuken :')
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 29 maart 2013 @ 15:27:41 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124648171
Eat clen tren hard test yourself
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_124648582
quote:

[..]

Je vriendin heeft er anders geen moeite mee hoor :*
pi_124648846
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding. :') Hou maar op, of post pics van je fysiek.

[..]

Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?
Hahah, ja ik heb ook niet de behoefte om die knul verstand bij de brengen. En waarom foto's posten???
pi_124649205
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 12:00 schreef stefan91 het volgende:

6x per dag eten is overrated. Je metabolisme verhoogt een klein beetje omdat je lichaam extra energie nodig heeft om het voedsel te verbranden. Het kost energie om voedsel af te breken, te verteren, te absorberen en op te slaan.

:P
pi_124676737
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

[..]

Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.
pi_124676742
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:38 schreef Weissman het volgende:

[..]

Je vriendin heeft er anders geen moeite mee hoor :*
Mijn vriend bedoel je ;)
pi_124677012
Lol... Weissman ouwe dekhengst
pi_124677050
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 09:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mijn vriend bedoel je ;)
_O-
  zaterdag 30 maart 2013 @ 09:57:04 #68
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124677102
quote:

[..]

Eating window van 17:00-tot 18:00 hier. Elke dag. +/- 2600 kcals, wat bij mij onder onderhoud ligt. Gelijkblijvend VVM, dalend vetpercentage.
BEASTMODE
  zaterdag 30 maart 2013 @ 13:04:32 #69
157922 fathank
pi_124680852
quote:

[..]

Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.
Gast je bent 40 maar je klinkt als iemand van 12 :'). Neem je eigen niet zo serieus man.
pi_124682292
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Gast je bent 40 maar je klinkt als iemand van 12 :'). Neem je eigen niet zo serieus man.
En jouw pro tips voor TS? Aan gewichten rukken? :')
pi_124684601
quote:

[..]

_O_ challenge accepted
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_124684703
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

:') Vanwaar die haat? Niemand kraakt toch jouw sport ook zo erg af?
pi_124689760
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 15:22 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

_O_ challenge accepted
En de challenge word?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:23:05 #74
157922 fathank
pi_124689910
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

In combinatie met een fatsoenlijk eetpatroon.
pi_124689928
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef Travel. het volgende:

[..]

:') Vanwaar die haat? Niemand kraakt toch jouw sport ook zo erg af?
Ik haat niemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')