Hier ga je al de mist in door dit te denken. Ik dacht het ook. "Ik zal wel een snel werkende schildklier hebben". Als je alles op een rijtje zet wat je eet op een dag, ziet het er toch allemaal wat minder goed uit dan je denkt.quote:
Als je Starting Strength en GOMAD niet kent heb je eigenlijk weinig recht van spreken wat betreft krachttraining. No offence.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef Travel. het volgende:
[..]
Weet niet wat het is maar gewoon een kwestie van meer calorieën eten dan je kan verbranden
Wist niet waar de afkortingen voor stonden.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je Starting Strength en GOMAD niet kent heb je eigenlijk weinig recht van spreken wat betreft krachttraining. No offence.
Nu je daarover begint denkt 't ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:10 schreef TNA het volgende:
Het antwoord is altijd hetzelfde: je traint en eet te weinig.
Sowieso gaan ontbijten en ook veel tussendoortjes nemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Nu je daarover begint denkt 't ook.
Ik eet smorgens niks
Smiddags 6x brood met kaas
savonds eten maar ook niet echt veel voor mij gevoel kan ik best wel meer eten..
en tja dat was het wel zo'n beetje..
Kunt u ook voor mij een voedingsschema maken ongeveer? hoeft niet echt alles maar gewoon zodat ik een beetje inzicht heb wat ik allemaal ''kan'' etenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:22 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Sowieso gaan ontbijten en ook veel tussendoortjes nemen.
En dat noem je best wel goed etenquote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Ik eet smorgens niks
savonds eten maar ook niet echt veel voor mij gevoel kan ik best wel meer eten..
Haha ik ben zelf ook maar een beginner.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:23 schreef iviperz het volgende:
[..]
Kunt u ook voor mij een voedingsschema maken ongeveer? hoeft niet echt alles maar gewoon zodat ik een beetje inzicht heb wat ik allemaal ''kan'' eten
alvast bedankt
En dan klaag je over dat je niet aankomt? Je moet echt veel meer gaan eten. Sowieso ontbijt, tussendoor nog wat, 's avonds wat extra opscheppen en nog een extra (eventueel kleine) maaltijd voor je gaat slapen. Een veelgekozen product is dan kwark, vanwege de eiwitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Ik eet smorgens niks
Dat is inderdaad geen eten, ik ontbijt niet, maar tussen middag, 6 a 8 broodjes, en s'avonds meestal 1.5 bord eten, echt mensen die niet etenquote:Op zondag 24 maart 2013 23:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En dan klaag je over dat je niet aankomt? Je moet echt veel meer gaan eten. Sowieso ontbijt, tussendoor nog wat, 's avonds wat extra opscheppen en nog een extra (eventueel kleine) maaltijd voor je gaat slapen. Een veelgekozen product is dan kwark, vanwege de eiwitten.
Ik zie dat je wel aan fitnessen doet. Hoe regelmatig ga je eigenlijk?
Via je huisarts. Diëtist geeft je informatie over gezonde voeding.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef iviperz het volgende:
@beach ok
@woest nee vet is OOK voor mij slecht
@euphoria ehm waar vind ik ze? nog nooit van gehoord
Echt, van die mensen die niet kunnen aankomen en vervolgens alleen dit eten...quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Ik eet smorgens niks
Blablabla, eetmomenten boeit geen hol en vetten heb je meer nodig dan koolhydraten. Vleeswaren op brood heb je geen klap aan, dat is geen vlees te noemen. Pindakaas, melk + kwark, noten, aardappelen, vlees, rijst, etc. Dan gaat het hard.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:00 schreef stefan91 het volgende:
Je moet je maaltijden verdelen op de dag;) 6 eetmomenten moet je aanhouden. Zorg dat in die eetmomenten koolydraten en eitwitten zitten.
Drink b.v melk, en vleeswaren pindakaas op brood. sávonds kwark.
Ga na de sportschool en ga 3 keer in de week trainen.
reken je calorie behoefte uit en je komt gegarandeerd aan.
En niet vet en bewerkt voedsel eten, maar gewoon gezond:) Puur natuur:)
Dus als je je bv 3 keer per dag helemaal volgooit met eten, en dat je daardoor aan je onderhoud zit, dan denk jij dat dat goed is? Je lichaam gaat de hele dag gewoon door hoor, dat is bij mij in ieder geval zoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blablabla, eetmomenten boeit geen hol en vetten heb je meer nodig dan koolhydraten. Vleeswaren op brood heb je geen klap aan, dat is geen vlees te noemen. Pindakaas, melk + kwark, noten, aardappelen, vlees, rijst, etc. Dan gaat het hard.
TS eet nog niet eens 2000 kcal, en dat is al erg weinig.
Ookal zou je 3500 kcal in 1 eetmoment doen, als je het maar binnen krijgt. Kijk voor de grap ook eens naar andere dieren of naar zaken zoals IF. (intermittent fasting)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:42 schreef stefan91 het volgende:
[..]
Dus als je je bv 3 keer per dag helemaal volgooit met eten, en dat je daardoor aan je onderhoud zit, dan denk jij dat dat goed is? Je lichaam gaat de hele dag gewoon door hoor, dat is bij mij in ieder geval zo
dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ookal zou je 3500 kcal in 1 eetmoment doen, als je het maar binnen krijgt. Kijk voor de grap ook eens naar andere dieren of naar zaken zoals IF. (intermittent fasting)
Dit zou ik zeker doornemen TSquote:Op maandag 25 maart 2013 09:36 schreef CarbonC het volgende:
http://www.slank-en-sterk.nl/voeding.php?go=aankomen
Je dat is vooral nodig, een dietistquote:
Inderdaad. Panzermaus is een domme mongool die niks weet. Wat jij zegt is waar. Het is natuurlijk hetzelfde als dat wanneer je moet pissen er poep uit je plasgat komt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbij
Ja en geen koolhydraten na 8 uur 's avonds, want dat wordt direct omgezet in vet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
dit is de grootste onzin die ik heb gehoord, je lichaam slaat per uur een x aantal voedingstoffen op, het overige word dan opgeslagen als vet. Dus dan sla je je doel voorbij
Dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Blablabla, eetmomenten boeit geen hol en vetten heb je meer nodig dan koolhydraten. Vleeswaren op brood heb je geen klap aan, dat is geen vlees te noemen. Pindakaas, melk + kwark, noten, aardappelen, vlees, rijst, etc. Dan gaat het hard.
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn voedingsschema.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:20 schreef iviperz het volgende:
[..]
Ik eet smorgens niks
Ja man, ik doe het ook puur alleen omdat het makkelijk is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Zoveel brood. Ik eet maar 2 boterhammen op een dag, smerige troep. En dan alleen omdat het makkelijke carbs zijn en ik geen zin heb om met havermout aan de slag te gaan op m'n werk.
idd, je hebt niet voor niks time released medicijnenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
In dat topic zitten gek genoeg wel mensen die waarschijnlijk iets meer kennis van zaken hebben dan jij.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef raptorix het volgende:
Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch) en lekker bewegen, bij voorkeur echte sporten, en geen gewichtjes op tillen (zie die mongolen in het Bodybuilding topique) kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Kijk eens in dat topic, doet me nog meeste denken aan mensen die anorexia hebben, totaal geen besef meer wat gezond is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef NomanIW het volgende:
goed
[..]
In dat topic zitten gek genoeg wel mensen die waarschijnlijk iets meer kennis van zaken hebben dan jij.
Anyway TS... Krachttraining en een mannelijk dieet zullen je verder brengen. Maar wat raptorix zegt is niet alleen maar kleinzielig getrap naar mensen die atletischer zijn dan hem, het is best raadzaam er iets bij te doen. Zeker zwemmen doet eenieder goed, al wordt het dan wel zaak goed op je schouders te letten omdat die overbelast kunnen raken.
Ga eerst info zoeken over krachttraining en het bijhorende dieet. Dat is uiteindelijk een betere manier van aankomen dan je maar volstoppen met rotzooi.
Geef eens een voorbeeld als je wil? Ik kijk er weleens en schrijf er weleens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk eens in dat topic, doet me nog meeste denken aan mensen die anorexia hebben, totaal geen besef meer wat gezond is.
Gek genoeg kunnen we allemaal in 300 spelen en zijn we gezonder, sterker en fitter dan jij. Ook al zouden we in dat topic de hele dag Snake spelen, het lijkt me een aardig begin voor TS.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kijk eens in dat topic, doet me nog meeste denken aan mensen die anorexia hebben, totaal geen besef meer wat gezond is.
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:00 schreef raptorix het volgende:
1. Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch) en lekker bewegen, 2. bij voorkeur echte sporten, en geen gewichtjes op tillen (zie die mongolen in het Bodybuilding topique) 3.kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Jammer van je spelfout man.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld als je wil? Ik kijk er weleens en schrijf er weleens.
Een van de vermakelijkere topics op FOK en er lopen er genoeg tussen die wel wat weten.
Goede post, ik kan hier ook wat fotos posten van mislukte uitgezakte BBérs.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1. Vooral uit het bodybuilding topic wegblijven loop je vooral anorexia op, gewoon elke dag kapsalon eten (voor lunch)
Dus jij denkt, omdat wij allemaal afgetrainde atleten zijn, dat wij anorexia hebben?
Ja geef hem het advies maar lekker om zijn aderen dicht te laten slibben, met een hartstilstand tot gevolg.
2. bij voorkeur echte sporten,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3.kortom lekker door de modder rennen, in slecht weer op je fiets raggen, en of zwemmen.
Dus je kan kiezen uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je kan worden zoals:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, heb je figuren die het stricter nemen dan de ander. Maar dat is een keuze die je maakt voor het eindresultaat. Die heb je er overal bij met hun alcoholconsumptie; hardlopen, wielrennen of door ouders,geloof, prestaties, werk of weet ik veel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.
Goede post, ik kan hier ook wat foto's posten van mislukte uitgezakte marathonlopers, meerkampers, wielrenners en triatleten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goede post, ik kan hier ook wat fotos posten van mislukte uitgezakte BBérs.
Om dan door anderen te laten beoordelen of ik er goed uitzie?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:29 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goede post, ik kan hier ook wat foto's posten van mislukte uitgezakte marathonlopers, meerkampers, wielrenners en triatleten.
Post anders foto's van je eigen buffe lijf, wacht met smart.
Ach, ieder zn ding toch? Op een gegeven moment moet je soms ook kiezen om vooruit te kunnen komen. Het is een stuk minder dom en wezenloos dan het op het eerste gezicht lijkt. Althans, als je echt verder wil komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met name over mensen die gezondigd hebben met eten, bijvoorbeeld dat ze een paar biertjes in het weekend genomen hebben, ik heb helemaal geen problemen met bodybuilding hoor, maar in dat topic lopen wel een paar figuren die mijn inziens de weg redelijk kwijt zijn.
En daarom wou ik TS adviseren om maar uit dat topic weg te blijven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:51 schreef NomanIW het volgende:
I
[..]
Ach, ieder zn ding toch? Op een gegeven moment moet je soms ook kiezen om vooruit te kunnen komen. Het is een stuk minder dom en wezenloos dan het op het eerste gezicht lijkt. Althans, als je echt verder wil komen.
Daar is soms een aan obsessie grenzende benadering voor nodig, en sommigen gaan daar ver in.
TS wil aankomen en spieren opbouwen. Waar denk je dan aan; bodybuilding. Het snelst en effectiefst voor zijn doel. Waarom moet hij dan cardio gaan doen terwijl hij al te weinig eet? Op die manier verbrand hij alleen maar meer en komt hij in een vicieuze cirkel van te veel activiteiten>te weinig eten> niet aankomen> meer sporten>te weinig eten....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
En daarom wou ik TS adviseren om maar uit dat topic weg te blijven.
Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
En daarom wou ik TS adviseren om maar uit dat topic weg te blijven.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je vriendin heeft er anders geen moeite mee hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hahah, ja ik heb ook niet de behoefte om die knul verstand bij de brengen. En waarom foto's posten???quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding.Hou maar op, of post pics van je fysiek.
[..]
Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?
TS, ik zou zeker niks van deze man aannemen!
6x per dag eten is overrated. Je metabolisme verhoogt een klein beetje omdat je lichaam extra energie nodig heeft om het voedsel te verbranden. Het kost energie om voedsel af te breken, te verteren, te absorberen en op te slaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:00 schreef stefan91 het volgende:
Je moet je maaltijden verdelen op de dag;) 6 eetmomenten moet je aanhouden. Zorg dat in die eetmomenten koolydraten en eitwitten zitten.
Drink b.v melk, en vleeswaren pindakaas op brood. sávonds kwark.
Ga na de sportschool en ga 3 keer in de week trainen.
reken je calorie behoefte uit en je komt gegarandeerd aan.
En niet vet en bewerkt voedsel eten, maar gewoon gezond:) Puur natuur:)
Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Proberen te discussieren met Panzermaus over voeding.Hou maar op, of post pics van je fysiek.
[..]
Jij bent toch die gozer die een beetje voetbalt, rookt als een ketter en zuipt als een oude benzinemotor?
TS, ik zou zeker niks van deze man aannemen!
Mijn vriend bedoel jequote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je vriendin heeft er anders geen moeite mee hoor
Eating window van 17:00-tot 18:00 hier. Elke dag. +/- 2600 kcals, wat bij mij onder onderhoud ligt. Gelijkblijvend VVM, dalend vetpercentage.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef stefan91 het volgende:
[..]
Gast je bent 40 maar je klinkt als iemand van 12quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.
En jouw pro tips voor TS? Aan gewichten rukken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:04 schreef fathank het volgende:
[..]
Gast je bent 40 maar je klinkt als iemand van 12. Neem je eigen niet zo serieus man.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en ook die gast die ongetrained marathons loopt, met 2 weken voorbereiding de alpe d'huez 2 keer doet, en die jou er waarschijnlijk keihard uitloopt, uitvecht, of welke andere challenge dan ook, oja over 2 dagen word ik 40, zonder een dag in me leven in het ziekenhuis te hebben gelegen, ja die gozer ben ik.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jouw pro tips voor TS? Aan gewichten rukken?
In combinatie met een fatsoenlijk eetpatroon.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
En jouw pro tips voor TS? Aan gewichten rukken?
Ik haat niemand.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef Travel. het volgende:
[..]Vanwaar die haat? Niemand kraakt toch jouw sport ook zo erg af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |