SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierIf not now, then when.![]()
Helaas niet, offline gekocht op de Elandsgracht in Damsco, geen online retailer van gevonden.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmm, oké.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Helaas niet, offline gekocht op de Elandsgracht in Damsco, geen online retailer van gevonden.If not now, then when.![]()
Hoe zouden jullie dips en pullups verzwaren met gewichten? Ik dacht eraan om een kleine rugzak mee te nemen, maar wellicht dat jullie nog innovatievere oplossingen hebben.![]()
![]()
Riem waar je evt schijven aan hangt, ketting, dumbbell tussen de benen klemmen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:44 schreef banaliteit het volgende:
Hoe zouden jullie dips en pullups verzwaren met gewichten? Ik dacht eraan om een kleine rugzak mee te nemen, maar wellicht dat jullie nog innovatievere oplossingen hebben.![]()
Koop een dipping belt.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:44 schreef banaliteit het volgende:
Hoe zouden jullie dips en pullups verzwaren met gewichten? Ik dacht eraan om een kleine rugzak mee te nemen, maar wellicht dat jullie nog innovatievere oplossingen hebben.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef Snakey het volgende:
Ik heb hem doorgegeven aan de FP. 'Godfather of fitness' overleden![]()
![]()
Dit zijn de plaatjes ervan:quote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
inb4 namaak.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:55 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dit zijn de plaatjes ervan:
[ afbeelding ]
http://www.vitaminstore.n(...)ps-Now-multi/P163654If not now, then when.![]()
Ik snap er niks van, een maand of twee geleden kon ik er niks van vinden.. (of heb ik toen alleen op de nowfoods site gezocht?!).quote:Op zondag 24 maart 2013 12:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
inb4 namaak.
http://www.vitaminstore.n(...)ps-Now-multi/P163654In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Db tussen je benen, schijf hangen aan een belt.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:44 schreef banaliteit het volgende:
Hoe zouden jullie dips en pullups verzwaren met gewichten? Ik dacht eraan om een kleine rugzak mee te nemen, maar wellicht dat jullie nog innovatievere oplossingen hebben.Deathlift or Die.![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef no1uknow het volgende:
Heb eindelijk een streeffysiek gevonden:
If not now, then when.![]()
Dit hou ik in de gaten, wou eerst zelf zo'n proefpakket bestellen eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 11:15 schreef Levolution het volgende:
Ik heb de B&F Whey Perfection variety sachets besteld en zal een korte review per smaak voor jullie schrijven. Ik proef per trainingsdag (ma-wo-vr) twee smaken dus het zal bijna drie weken gaan duren en ik zal in de tussentijd steeds reposten met aanvulling. Alle smaken zullen met water geproefd worden.
Rest volgt later.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
met de hulp van roids?, haar vel zit nl echt strak
http://www.dailymail.co.u(...)-just-ONE-POUND.html![]()
1) Neem een simpel touw mee naar de gymquote:Op zondag 24 maart 2013 12:44 schreef banaliteit het volgende:
Hoe zouden jullie dips en pullups verzwaren met gewichten? Ik dacht eraan om een kleine rugzak mee te nemen, maar wellicht dat jullie nog innovatievere oplossingen hebben.
2) Doe hem door een of meerdere schijven heen, en knoop hem om je middel
3) Hij blijft hangen op je heupen en doet geen pijn
4) ???
5) Profijt
Heb het altijd zo gedaan.De schijven hangen tussen je benen en verzwaren je zonder dat je spastisch een dumbbell moet vasthouden tussen je voeten.
![]()
Ook zelf bestellen, zijn review kan ik me helemaal niet in vinden. Smaken die hij ranzig vindt, vind ik lekker en vice versa. Smaak is persoonlijk, een review van een ander over de smaken helpt je niks.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dit hou ik in de gaten, wou eerst zelf zo'n proefpakket bestellen eigenlijkOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Ik waarschuw je wel dat ik geen zoetekauw ben en daardoor veel smaken al af zal schrijven die anderen misschien wel lekker vinden. Ik hou meer van dat 'melkige' en 'romige'.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dit hou ik in de gaten, wou eerst zelf zo'n proefpakket bestellen eigenlijkThis isn't even my final form.![]()
Dit dus.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:17 schreef Champy het volgende:
[..]
Ook zelf bestellen, zijn review kan ik me helemaal niet in vinden. Smaken die hij ranzig vindt, vind ik lekker en vice versa. Smaak is persoonlijk, een review van een ander over de smaken helpt je niks.
This isn't even my final form.![]()
Ik hang altijd een dumbbell tussen mijn voeten, maar ik geef Panzer gelijk in deze, want het is best wel irritant om op die dumbbell te moeten letten. Terwijl hij om je middel vanzelf blijft hangen waardoor je je mooi op de oefening kan focussen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1) Neem een simpel touw mee naar de gym
3) Hij blijft hangen op je bekken en doet geen pijn
4) ???
5) Profijt
Heb het altijd zo gedaan.De schijven hangen tussen je benen en verzwaren je zonder dat je spastisch een dumbbell moet vasthouden tussen je voeten.
This isn't even my final form.![]()
Welk splitschema heb jij gebruikt om zo groot te worden? Misschien kan je mij wat tips geven want qua eten en training loop ik nogal vast atm.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1) Neem een simpel touw mee naar de gym
3) Hij blijft hangen op je heupen en doet geen pijn
4) ???
5) Profijt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: