Hebben jullie foto's van elkaar gezien, dat je op basis daarvan een inschatting maakt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik daag iemand specifiek uit, niet iedereen, daarnaast ben ik degene die 1000 euro tegen hem inzet voor het goede doel, dus laat hem maar met een fasoenlijke uitdaging komen.
idemquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Full contact? Of gewoon boksen? Maakt mij niet uit hoor, wel 1000 euro voor het goede doel he.
Je hebt geen geldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik wil je best in elkaar meppen voor 1000 euro, maar ik heb niet zoveel geld om in te leggen.
En full contact boksen, ja. Met of zonder handschoenen maakt me niet zoveel uit. Je mag een helm op als je wilt.
Omdat ik doodziek word van mensen met praatjes, wat ik zei: put your money where your mouth is, maar dan heef mijnheer in 1 keer gen geld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
En wat is toch dat copy and paste gedrag van de meeste mensen?
Zodra er "beat it" ergens gedraaid wordt, denkt iedereen dat hij Michael Jackson is,
Zodra er "ice ice baby" uit de speakers knalt, voelt iedereen zich een Vanilla Ice,
Zodra er "can't touch this" uit de speakers knalt, denkt iedereen dat ze een neger en/of mc hammer zijn.
Dus omdat je af en toe wel eens een vechtscene hebt gezien, denk je maar gelijk dat je onoverwinnelijk bent? Of omdat je op de bank de tour de france hebt gekeken, of op eurosport een triathlon?
...
Nope. Laat je afgetrainde vechtlijf maar zien, raptorix.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hebben jullie foto's van elkaar gezien, dat je op basis daarvan een inschatting maakt?
Waarom voor geld? Als je zo zeker van je zaak bent, is dat toch niet belangrijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat ik doodziek word van mensen met praatjes, wat ik zei: put your money where your mouth is, maar dan heef mijnheer in 1 keer gen geld.
wat zijn jou posts dan? Dat zijn geen praatjes?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat ik doodziek word van mensen met praatjes, wat ik zei: put your money where your mouth is, maar dan heef mijnheer in 1 keer gen geld.
Hij trollt maar wat, denk ik. Alsof 'ie echt van plan is om ongetraind te gaan boksen tegen een onbekende.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
wat zijn jou posts dan? Dat zijn geen praatjes?
Je projecteert jezelf de hele tijd op een ander man, zie je dat echt niet?
Wie zegt dat ik afgetrained ben? Ik ben op dit moment 105 kilo bij 190, dus als je nog twijfels hebt hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nope. Laat je afgetrainde vechtlijf maar zien, raptorix.
[..]
Waarom voor geld? Als je zo zeker van je zaak bent, is dat toch niet belangrijk.
Wie zegt dat ik ongetrained ben? Denk je dat ik echt zo naieef zou zijn?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Hij trollt maar wat, denk ik. Alsof 'ie echt van plan is om ongetraind te gaan boksen tegen een onbekende.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik afgetrained ben? Ik ben op dit moment 105 kilo bij 190, dus als je nog twijfels hebt hoor ik het graag.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ongetrained ben? Denk je dat ik echt zo naieef zou zijn?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik afgetrained ben? Ik ben op dit moment 105 kilo bij 190, dus als je nog twijfels hebt hoor ik het graag.
1m73 bij 64kg en spar al 15 jaar bijna dagelijks tegen gasten zoals jij, alleen zijn die wel getraind.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:28 schreef Panzermaus het volgende:
Hugh 10 kg zou je niet misstaan, dit is Birkenau-terrein.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef 16meter het volgende:
die kleine snelle gastjes moet je altijd t meest voor oppassen
Tenzij er een van 2.10 gespierd hoppa voor je neus staatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:29 schreef 16meter het volgende:
die kleine snelle gastjes moet je altijd t meest voor oppassen
Dat zou foute boel zijn, maar aan de hand van die pic die jij postte, waag ik het erop.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Tenzij er een van 2.10 gespierd hoppa voor je neus staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat zou foute boel zijn, maar aan de hand van die pic die jij postte, waag ik het erop.
Ik doe ook maar een pic dan:je kan beter gaan hardlopen dan aan gewigtjes rukken :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat zou foute boel zijn, maar aan de hand van die pic die jij postte, waag ik het erop.
Ik doe ook maar een pic dan:Oostblok genetics, SFRJ, balkan-pride.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tien doezoe's op een rij, fuck met ons.
If not now, then when.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oostblok genetics, SFRJ, balkan-pride.Tien doezoe's op een rij, fuck met ons.
Gast, je weet dat ik 40 kilo zwaarder benquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:27 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
1m73 bij 64kg en spar al 15 jaar bijna dagelijks tegen gasten zoals jij, alleen zijn die wel getraind.
Als je nog twijfels hebt, hoor ik het graag.
Je bent wel een goeie troll man. Iedereen weet dat skills boven gewicht of hoeveel je kan deadliften staan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gast, je weet dat ik 40 kilo zwaarder ben![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |