abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124793108
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:01 schreef RaymondK het volgende:

[..]

_O_
Wat een wereldwijf. Eerlijk waar. Niet zeuren gaat wel over _O_ ^O^
Inderdaad :D . Ze heeft laatst haar heup gebroken, 3 dagen later liep ze alweer door het ziekenhuis en was ze aan het klagen dat haar ramen vast heel vies waren en ze die direct moest wassen als ze naar huis mocht.
pi_124793132
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:44 schreef Seam het volgende:
Succes Mo_blo, mooi om te zien dat je nu eens serieus aan de slag wil gaan. Kun je trouwens ook meteen een goed woordje voor ons doen bij Mylene zodat we niet om iedere scheet in LIF geband worden :D ?
Misschien kunnen jullie eens stoppen met je als arrogante blaaskaken te gedragen. Er zijn weinig mensen die zullen zeggen dat jullie géén verstand van zaken hebben als het gaat om krachttraining, maar om de haverklap mensen afbranden (zowel hier als daar) die niet zoveel van kt houden als jullie en het anders aan willen pakken (al dan niet bewust) is gewoon kul. Voel jezelf gerust beter 'dan de rest van de wereld', maar stop met dat uitdragen en laat mensen in hun waarde, dan juist zullen mensen eerder eens vrijwillig hier komen kijken om (vrijblijvend) om wat tips te vragen bij ontwikkeling. De mensen die dat niet doen, dat is toch hun probleem, laat ze, en kap met sfeerverpesten. Jullie filteren ook nog eens expres de posts eruit die jullie belachelijk kunnen maken, maar kijken niet naar het geheel. Ja, ik had gisteren pizza. Nou, meid, het is wat. Er stond niet voor niets een ' :') 'achter. Ach ja, hè? Doe de rest vooral in SPT FB, maar ik kom hier gewoon voor nuttige tips, net als in Gezond Slank, en wat me niet aanstaat lees ik niet of neem ik niet mee in m'n overweingen. Simpel.
Ja doei.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:04:02 #213
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_124793152
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Inderdaad :D . Ze heeft laatst haar heup gebroken, 3 dagen later liep ze alweer door het ziekenhuis en was ze aan het klagen dat haar ramen vast heel vies waren en ze die direct moest wassen als ze naar huis mocht.
kijk, zo doe je dat. ff laten zien wie d'r baas is })
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:04:56 #214
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_124793194
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien kunnen jullie eens stoppen met je als arrogante blaaskaken te gedragen. Er zijn weinig mensen die zullen zeggen dat jullie géén verstand van zaken hebben als het gaat om krachttraining, maar om de haverklap mensen afbranden (zowel hier als daar) die niet zoveel van kt houden als jullie en het anders aan willen pakken (al dan niet bewust) is gewoon kul. Voel jezelf gerust beter 'dan de rest van de wereld', maar stop met dat uitdragen en laat mensen in hun waarde, dan juist zullen mensen eerder eens vrijwillig hier komen kijken om (vrijblijvend) om wat tips te vragen bij ontwikkeling. De mensen die dat niet doen, dat is toch hun probleem, laat ze, en kap met sfeerverpesten. Lobi.
Wat een onzin. Die mensen vragen om tips over een gespierd lichaam krijgen en dan geven we die tips en wordt alles kapot gemod.
pi_124793401
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:59 schreef kevin_ het volgende:
Motorbloempje, je zou ook eens Hindu squats kunnen proberen. Rustig beginnen en langzaam het aantal verhogen.

Nice. Balanstechnisch ook een goede, me dunkt!

*noteert*
Ja doei.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:37:20 #216
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124794391
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef 16meter het volgende:
In LIF mag je mensen alleen maar aanraden om te genieten. Dat gekke krachttraining is nergens goed voor. En al dat rare eten erbij... doe toch normaal!

Gewoon lekker wandelen. Of een stukje op de elektrische fiets. En dan bij thuiskomst koffie. Mét een stukje appelkruimelvlaai.
_O-

Ja, want we gaan op cruus, naar de balle laden.... die eilanden in Spanje weet je wel....beetje genieten tog!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124794587
quote:

[..]

Misschien kunnen jullie eens stoppen met je als arrogante blaaskaken te gedragen. Er zijn weinig mensen die zullen zeggen dat jullie géén verstand van zaken hebben als het gaat om krachttraining, maar om de haverklap mensen afbranden (zowel hier als daar) die niet zoveel van kt houden als jullie en het anders aan willen pakken (al dan niet bewust) is gewoon kul. Voel jezelf gerust beter 'dan de rest van de wereld', maar stop met dat uitdragen en laat mensen in hun waarde, dan juist zullen mensen eerder eens vrijwillig hier komen kijken om (vrijblijvend) om wat tips te vragen bij ontwikkeling. De mensen die dat niet doen, dat is toch hun probleem, laat ze, en kap met sfeerverpesten. Jullie filteren ook nog eens expres de posts eruit die jullie belachelijk kunnen maken, maar kijken niet naar het geheel. Ja, ik had gisteren pizza. Nou, meid, het is wat. Er stond niet voor niets een ' :') 'achter. Ach ja, hè? Doe de rest vooral in SPT FB, maar ik kom hier gewoon voor nuttige tips, net als in Gezond Slank, en wat me niet aanstaat lees ik niet of neem ik niet mee in m'n overweingen. Simpel.
pi_124794659
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef 16meter het volgende:
In LIF mag je mensen alleen maar aanraden om te genieten. Dat gekke krachttraining is nergens goed voor. En al dat rare eten erbij... doe toch normaal!

Gewoon lekker wandelen. Of een stukje op de elektrische fiets. En dan bij thuiskomst koffie. Mét een stukje appelkruimelvlaai.
QFT _O_

Sinds ik appeltaart eet maak ik de gains van me leven _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 15:49:10 ]
pi_124794825
Alsof er geen kern van waarheid in zit wat motorbloempje typt.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:50:11 #220
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_124794952
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef Questular het volgende:
Tuurlijk wel, maar je moet wel zelf een beetje kunnen filteren als je op een dergelijk forum als Fok! zit. Als je dat niet kan wordt je snel gefrustreerd ja.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_124794986
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef Champy het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar je moet wel zelf een beetje kunnen filteren als je op een dergelijk forum als Fok! zit. Als je dat niet kan wordt je snel gefrustreerd ja.
Heb je helemaal gelijk in :)
pi_124795081
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef Questular het volgende:
Mss wel. Maar verstand van voeding en KT heeft ze niet. Communicatie skillz ook niet. Relativeren kan ze ook niet echt. En volgens mij is ze ook chronisch ongesteld ofzo :') Snap niet dat zulke types voor mod mogen spelen :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:53:45 #223
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124795117
quote:

[..]

Als er iemand graag Fok!kers afkraakt ben jij dat wel... :') Ik heb je wel vaker aan het werk gezien in andere topics.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef Champy het volgende:

[..]

dit.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124795224
Ik claim dan ook nergens iets te weten van kt of een voedingsexpert te zijn, gelukkig. Verder kan deze discussie verder in SPT-FB, ik kwam hier voor kt-tips, meer niet. Dus, bedankt in elk geval voor de mensen die met wat nuttige informatie kwamen ^O^ daar heb ik wat aan!
Ja doei.
pi_124795353
Ze moeten mij gewoon LIF-mod maken. Daar wordt de wereld veel beter van. 10.gif
If not now, then when.
pi_124795489
Alsof die mensen die ineens in het voorjaar topics openen over een een sixpack en afvallen niet gewoon enorm triest zijn. :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:03:20 #227
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124795523
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter worden 8)7
YouTube
pi_124795546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alsof die mensen die ineens in het voorjaar topics openen over een een sixpack en afvallen niet gewoon enorm triest zijn. :')
Vind ik niet, niet allemaal. Als mensen niet beter weten, maar wel willen, dan wordt het lastig. De meeste denken dan 'Fuck it.' maar sommige die écht willen, sja.
If not now, then when.
pi_124795577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
SPOILER
SPOILER
:D
Yuri _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124795720
quote:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Haha, mooi man.
If not now, then when.
pi_124795808
De mooiste heb je er niet bijgezet:

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hah! Denk je dat ik bang ben, kleine miet? Zoals ik al kan zien eet je de dagelijkse macro’s van een enkele M&M. Dus laat mij duidelijk zijn... Ik zal je slaan en ik zal je vernietigen. Het één is het gevolg van het andere. Dit is geen “getrainde MMA voor 5 maanden, ik weet hoe ik moet slaan” shit. Dit is regelrechte wetenschap. Ik breek je kaak met mijn vuist. En als ik dat doe dan draait je hoofd zo snel rond dat ik het tot een vaas kan vormen alsof ik aan het spelen ben met klei.
Maar een beetje off-topic dit. :P
If not now, then when.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:12:22 #232
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124795910
quote:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Soms moet je als mod hard en concreet zijn.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:12:34 #233
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124795924
Tentamenperiode, deze en volgende week.

Trainen maar even op een laag pitje, wordt dit mijn rustweek want ik moet ook nog 2 verslagen schrijven voor Recht :(

cyclen jullie ook vast met trainen, of houd je een deload week of rustweek wanneer je denkt dat je er aan toe bent?
YouTube
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:16:51 #234
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_124796133
Test, 1, 2, 3...
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_124797201
quote:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Dit is wel verdomd treurig :') .
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:49:15 #236
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_124797305
Eigenlijk zou nu iemand die quotes over laten opmeten door je moeder in LIF moeten posten :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_124797649
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, mooi man.
En dan te bedenken dat je gewoon een fatso bent :')
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124797688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:16 schreef Eleiko het volgende:
Test, 1, 2, 3...
Welkom! :)
pi_124797948
Aan het schuiven met mijn schema's.. so far lijkt het het handigst als ik maandag benendag blijf maken, want ik weet zeker dat ik dan altijd vrij heb (tent dicht) en dat is wel de zwaarste.

Deze week maandag benen, dinsdag borst triceps, donderdag schouders+buik, zondag biceps+rug en maandag weer benen(+rug eigenlijk.. aangezien squats en deadlifts) en de rest van de week indelen als ik mijn werkrooster voor de volgende week heb.

Volgorde beetje logisch zo?
pi_124798500
C&J PR verbeterd (70kg :') ) ondanks dat ik aan het cutten ben :D

/dagboek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')