Dat is precies wat ik bedoelde. Het geld is er altijd wel, de vraag is wat je prioriteiten zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:04 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Lachen, gieren, brullen ja maar als je serieus krachttoename wilt merken in je benen, moet je met zware gewichten gaan werken. Dus zoek ruimte in je budget voor de gym of laat het varen.
Heb geen zin om dat hele filmpje te bekijken, maar gaat ie nou 100x100kg squatten?quote:
qftquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet ook geen dingen van je huisarts aannemen.
10x10x100kg eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb geen zin om dat hele filmpje te bekijken, maar gaat ie nou 100x100kg squatten?
Van hardlopen ga je imo niet strak worden. Kun je zoveel hardlopen als je wilt.quote:
Is dat een crossfit variant?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:04 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat Insanity gebeuren is nu toch ook heel hip?
http://www.insanityworkoutnederland.com/
Gewoon downloaden en sporten maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste is dat hij het vrijwel naakt doet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Heb geen zin om dat hele filmpje te bekijken, maar gaat ie nou 100x100kg squatten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier moest ik wel een beetje om lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De vraag hier is 'wanneer'. Hoorde Bendoe zelfs laatst al over kuren. Zeker teveel met Thom90 ge-DM'd.
Lees m'n post anders even.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van hardlopen ga je imo niet strak worden. Kun je zoveel hardlopen als je wilt.
Ga op bodyweight squatten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lees m'n post anders even.
Ik loop hard omdát ik dat leuk vind. Ik wil strakker en sterker worden óm beter te kunnen hardlopen en wil daar dus wat extra's voor doen binnen de mogelijkheden die ik heb. Ik heb nergens gepost dat ik verwacht van enkel hardlopen strakker te worden.
Maar is dat genoeg. Welke squatvarianten zijn er, wat kan ik met 5kg extra gewicht bijvoorbeeld bereiken/welke opties heb ik dan.quote:
Koop twee 10kg platen en een rugzak. Doe die plaat in je rugzak en doe die rugzak om?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar is dat genoeg. Welke squatvarianten zijn er, wat kan ik met 5kg extra gewicht bijvoorbeeld bereiken/welke opties heb ik dan.
Ik zal sowieso op zoek gaan naar extra gewichten (eBay is my friend), maar het kan gewoon even duren voordat ik iets heb dat ik kan betalen. Sowieso kan ik in oktober mij weer een sportschoolabo veroorloven.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt 1008 calorieen verbrand met zittende werkzaamheden, lichte inspanning (bijv. kantoorwerk, laboratoriumwerk, computerwerk, lichte assemblagewerkzaamheden, horloges repareren, lezen en aftrekken).
Interessant.
Vul twee pet-flesjes met water of zand. Kun je al snel zwaarder squatten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar is dat genoeg. Welke squatvarianten zijn er, wat kan ik met 5kg extra gewicht bijvoorbeeld bereiken/welke opties heb ik dan.
Ik zal sowieso op zoek gaan naar extra gewichten (eBay is my friend), maar het kan gewoon even duren voordat ik iets heb dat ik kan betalen. Sowieso kan ik in oktober mij weer een sportschoolabo veroorloven.
Zou je het doen als er 0,0 gezondheid risico's waren?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als ik straks eind 30 ben zou ik er ook eens over na gaan denken. Dan heb ik al meer dan 10 jaar natural gelift.
Maar om het vroeg in je jeugd te doen? Helemaal die gasten op DBB die een half jaar trainen en dan direct juicen.
Vol krat bier in elke hand?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is dat een crossfit variant?Zo kun je het wel noemen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je laten opnaaien door die gastjes op DBBquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja als ik straks eind 30 ben zou ik er ook eens over na gaan denken. Dan heb ik al meer dan 10 jaar natural gelift.
Maar om het vroeg in je jeugd te doen? Helemaal die gasten op DBB die een half jaar trainen en dan direct juicen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt 1008 calorieen verbrand met zittende werkzaamheden, lichte inspanning (bijv. kantoorwerk, laboratoriumwerk, computerwerk, lichte assemblagewerkzaamheden, horloges repareren, lezen en aftrekken).
Interessant.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zo kun je het wel noemen ja.Is natuurlijk geen bodybuilding, maar is wellicht wel effectief voor je doel om beter te kunnen hardlopen. Is er op een hardloopforum niet een topic over of en welke krachttraining effectief is voor hardlopers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. DBB is daarnaast lelijk en kut. Beetje generaliserend ofc, maarja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je laten opnaaien door die gastjes op DBB
watquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Probeer dit eens, pistol squats
[ afbeelding ]
Zijn echt goed zwaar, vooral het evenwicht houden
Deze is wel goed volgens mij, en je hebt niet direct van alles nodig. http://www.asics.nl/runni(...)-bij-krachttraining/quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kratten bier hebben ze hier niet
Haha dat dacht ik ook altijd, tot ik het toevallig gisteren opzocht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
watik dacht altijd dat die zo gingen.
[ afbeelding ]
(gewoon met je armen naast je, srs)
kan wel kloppen. TDM 1700. 1100 werk. 2800 onderhoud.quote:Je hebt 1113 calorieen verbrand met zittende werkzaamheden, lichte inspanning (bijv. kantoorwerk, laboratoriumwerk, computerwerk, lichte assemblagewerkzaamheden, horloges repareren, lezen).
Daar heb je dan ook weer volkomen gelijk inquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is optie, of inderdaad zakken zand ofzo. Hebben nog wel wat cement over.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koop twee 10kg platen en een rugzak. Doe die plaat in je rugzak en doe die rugzak om?
Hups-dingen wil ik echt alleen doen als het meer is dan 'hupsen'quote:
Nicequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Probeer dit eens, pistol squats
[ afbeelding ]
Zijn echt goed zwaar, vooral het evenwicht houden
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze is wel goed volgens mij, en je hebt niet direct van alles nodig. http://www.asics.nl/runni(...)-bij-krachttraining/
Post voorzichtig, er zijn mensen uit LIF. FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS DRUIVEN GIJTENKAAS DRUIVEN TONIJNquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, kijk nog eens goed wat er nog meer tussen staat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom staat horloges repareren daar tussen?Lijkt mij echt vrij specifiek, ik denk dat 99,99% van de mensen dat niet dagelijks doet.
Precies! Zo gek is het dus niet eens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik ook altijd, tot ik het toevallig gisteren opzocht.
Dacht dat het moest met zware dingen in je hand, alsof je pistolen vasthield.
gijtenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
Post voorzichtig, er zijn mensen uit LIF. FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS DRUIVEN GIJTENKAAS DRUIVEN TONIJN
Vergeet niet te genieten! Vergeet niet te genieten!quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post voorzichtig, er zijn mensen uit LIF. FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS DRUIVEN GIJTENKAAS DRUIVEN TONIJN
[..]
wtf gast ik wou dit ook net zeggen en toen zag ik dat er een update was in dit topic met ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vergeet niet te genieten! Vergeet niet te genieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |