Vergeet niet te genieten! Vergeet niet te genieten!quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Post voorzichtig, er zijn mensen uit LIF. FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS FRUIT HUISARTS DRUIVEN GIJTENKAAS DRUIVEN TONIJN
[..]
wtf gast ik wou dit ook net zeggen en toen zag ik dat er een update was in dit topic met ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vergeet niet te genieten! Vergeet niet te genieten!
Nou. Ik dacht dat ik in het LIF topic zelf zat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:32 schreef Kerol het volgende:
[..]
wtf gast ik wou dit ook net zeggen en toen zag ik dat er een update was in dit topic met dit
haha.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef MarMar het volgende:
Mijn huisarts zal zich kapot schrikken als hij mij weer eens ziet whahaheb m al bijna een jaar niet meer gezien
Had m'n oma ook ja. Die ging laatst naar de huisarts. Hij zo "Wanneer bent u hier voor het laatst geweest?" Mijn oma: "Euh, toen ik in verwachting was van mijn zoon. Dat is nu ehm.. even denken.. 53 jaar geleden".quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha.
mijne ook. Ik heb hem namelijk al 23 jaar niet meer gezien...
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Had m'n oma ook ja. Die ging laatst naar de huisarts. Hij zo "Wanneer bent u hier voor het laatst geweest?" Mijn oma: "Euh, toen mijn zoon werd geboren. Dat is nu ehm.. even denken.. 53 jaar geleden".
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Wat een wereldwijf. Eerlijk waar. Niet zeuren gaat wel over![]()
Misschien kunnen jullie eens stoppen met je als arrogante blaaskaken te gedragen. Er zijn weinig mensen die zullen zeggen dat jullie géén verstand van zaken hebben als het gaat om krachttraining, maar om de haverklap mensen afbranden (zowel hier als daar) die niet zoveel van kt houden als jullie en het anders aan willen pakken (al dan niet bewust) is gewoon kul. Voel jezelf gerust beter 'dan de rest van de wereld', maar stop met dat uitdragen en laat mensen in hun waarde, dan juist zullen mensen eerder eens vrijwillig hier komen kijken om (vrijblijvend) om wat tips te vragen bij ontwikkeling. De mensen die dat niet doen, dat is toch hun probleem, laat ze, en kap met sfeerverpesten. Jullie filteren ook nog eens expres de posts eruit die jullie belachelijk kunnen maken, maar kijken niet naar het geheel. Ja, ik had gisteren pizza. Nou, meid, het is wat. Er stond niet voor niets een 'quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:44 schreef Seam het volgende:
Succes Mo_blo, mooi om te zien dat je nu eens serieus aan de slag wil gaan. Kun je trouwens ook meteen een goed woordje voor ons doen bij Mylene zodat we niet om iedere scheet in LIF geband worden?
kijk, zo doe je dat. ff laten zien wie d'r baas isquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze heeft laatst haar heup gebroken, 3 dagen later liep ze alweer door het ziekenhuis en was ze aan het klagen dat haar ramen vast heel vies waren en ze die direct moest wassen als ze naar huis mocht.
Wat een onzin. Die mensen vragen om tips over een gespierd lichaam krijgen en dan geven we die tips en wordt alles kapot gemod.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie eens stoppen met je als arrogante blaaskaken te gedragen. Er zijn weinig mensen die zullen zeggen dat jullie géén verstand van zaken hebben als het gaat om krachttraining, maar om de haverklap mensen afbranden (zowel hier als daar) die niet zoveel van kt houden als jullie en het anders aan willen pakken (al dan niet bewust) is gewoon kul. Voel jezelf gerust beter 'dan de rest van de wereld', maar stop met dat uitdragen en laat mensen in hun waarde, dan juist zullen mensen eerder eens vrijwillig hier komen kijken om (vrijblijvend) om wat tips te vragen bij ontwikkeling. De mensen die dat niet doen, dat is toch hun probleem, laat ze, en kap met sfeerverpesten. Lobi.
Nice. Balanstechnisch ook een goede, me dunkt!quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:59 schreef kevin_ het volgende:
Motorbloempje, je zou ook eens Hindu squats kunnen proberen. Rustig beginnen en langzaam het aantal verhogen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef 16meter het volgende:
In LIF mag je mensen alleen maar aanraden om te genieten. Dat gekke krachttraining is nergens goed voor. En al dat rare eten erbij... doe toch normaal!
Gewoon lekker wandelen. Of een stukje op de elektrische fiets. En dan bij thuiskomst koffie. Mét een stukje appelkruimelvlaai.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie eens stoppen met je als arrogante blaaskaken te gedragen. Er zijn weinig mensen die zullen zeggen dat jullie géén verstand van zaken hebben als het gaat om krachttraining, maar om de haverklap mensen afbranden (zowel hier als daar) die niet zoveel van kt houden als jullie en het anders aan willen pakken (al dan niet bewust) is gewoon kul. Voel jezelf gerust beter 'dan de rest van de wereld', maar stop met dat uitdragen en laat mensen in hun waarde, dan juist zullen mensen eerder eens vrijwillig hier komen kijken om (vrijblijvend) om wat tips te vragen bij ontwikkeling. De mensen die dat niet doen, dat is toch hun probleem, laat ze, en kap met sfeerverpesten. Jullie filteren ook nog eens expres de posts eruit die jullie belachelijk kunnen maken, maar kijken niet naar het geheel. Ja, ik had gisteren pizza. Nou, meid, het is wat. Er stond niet voor niets een ''achter. Ach ja, hè? Doe de rest vooral in SPT FB, maar ik kom hier gewoon voor nuttige tips, net als in Gezond Slank, en wat me niet aanstaat lees ik niet of neem ik niet mee in m'n overweingen. Simpel.
QFTquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:47 schreef 16meter het volgende:
In LIF mag je mensen alleen maar aanraden om te genieten. Dat gekke krachttraining is nergens goed voor. En al dat rare eten erbij... doe toch normaal!
Gewoon lekker wandelen. Of een stukje op de elektrische fiets. En dan bij thuiskomst koffie. Mét een stukje appelkruimelvlaai.
Tuurlijk wel, maar je moet wel zelf een beetje kunnen filteren als je op een dergelijk forum als Fok! zit. Als je dat niet kan wordt je snel gefrustreerd ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef Questular het volgende:
Alsof er geen kern van waarheid in zit wat motorbloempje typt.
Heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je moet wel zelf een beetje kunnen filteren als je op een dergelijk forum als Fok! zit. Als je dat niet kan wordt je snel gefrustreerd ja.
Mss wel. Maar verstand van voeding en KT heeft ze niet. Communicatie skillz ook niet. Relativeren kan ze ook niet echt. En volgens mij is ze ook chronisch ongesteld ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef Questular het volgende:
Alsof er geen kern van waarheid in zit wat motorbloempje typt.
Als er iemand graag Fok!kers afkraakt ben jij dat wel...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie eens stoppen met je als arrogante blaaskaken te gedragen. Er zijn weinig mensen die zullen zeggen dat jullie géén verstand van zaken hebben als het gaat om krachttraining, maar om de haverklap mensen afbranden (zowel hier als daar) die niet zoveel van kt houden als jullie en het anders aan willen pakken (al dan niet bewust) is gewoon kul. Voel jezelf gerust beter 'dan de rest van de wereld', maar stop met dat uitdragen en laat mensen in hun waarde, dan juist zullen mensen eerder eens vrijwillig hier komen kijken om (vrijblijvend) om wat tips te vragen bij ontwikkeling. De mensen die dat niet doen, dat is toch hun probleem, laat ze, en kap met sfeerverpesten. Jullie filteren ook nog eens expres de posts eruit die jullie belachelijk kunnen maken, maar kijken niet naar het geheel. Ja, ik had gisteren pizza. Nou, meid, het is wat. Er stond niet voor niets een ''achter. Ach ja, hè? Doe de rest vooral in SPT FB, maar ik kom hier gewoon voor nuttige tips, net als in Gezond Slank, en wat me niet aanstaat lees ik niet of neem ik niet mee in m'n overweingen. Simpel.
dit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar je moet wel zelf een beetje kunnen filteren als je op een dergelijk forum als Fok! zit. Als je dat niet kan wordt je snel gefrustreerd ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |