abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124795489
Alsof die mensen die ineens in het voorjaar topics openen over een een sixpack en afvallen niet gewoon enorm triest zijn. :')
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:03:20 #227
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124795523
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter worden 8)7
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124795546
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alsof die mensen die ineens in het voorjaar topics openen over een een sixpack en afvallen niet gewoon enorm triest zijn. :')
Vind ik niet, niet allemaal. Als mensen niet beter weten, maar wel willen, dan wordt het lastig. De meeste denken dan 'Fuck it.' maar sommige die écht willen, sja.
If not now, then when.
pi_124795577
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
SPOILER
SPOILER
:D
Yuri _O_
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_124795720
quote:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Haha, mooi man.
If not now, then when.
pi_124795808
De mooiste heb je er niet bijgezet:

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hah! Denk je dat ik bang ben, kleine miet? Zoals ik al kan zien eet je de dagelijkse macro’s van een enkele M&M. Dus laat mij duidelijk zijn... Ik zal je slaan en ik zal je vernietigen. Het één is het gevolg van het andere. Dit is geen “getrainde MMA voor 5 maanden, ik weet hoe ik moet slaan” shit. Dit is regelrechte wetenschap. Ik breek je kaak met mijn vuist. En als ik dat doe dan draait je hoofd zo snel rond dat ik het tot een vaas kan vormen alsof ik aan het spelen ben met klei.
Maar een beetje off-topic dit. :P
If not now, then when.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:12:22 #232
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124795910
quote:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Soms moet je als mod hard en concreet zijn.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:12:34 #233
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124795924
Tentamenperiode, deze en volgende week.

Trainen maar even op een laag pitje, wordt dit mijn rustweek want ik moet ook nog 2 verslagen schrijven voor Recht :(

cyclen jullie ook vast met trainen, of houd je een deload week of rustweek wanneer je denkt dat je er aan toe bent?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:16:51 #234
400386 Eleiko
Eindbaas
pi_124796133
Test, 1, 2, 3...
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_124797201
quote:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Dit is wel verdomd treurig :') .
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:49:15 #236
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_124797305
Eigenlijk zou nu iemand die quotes over laten opmeten door je moeder in LIF moeten posten :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_124797649
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, mooi man.
En dan te bedenken dat je gewoon een fatso bent :')
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124797688
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:16 schreef Eleiko het volgende:
Test, 1, 2, 3...
Welkom! :)
pi_124797948
Aan het schuiven met mijn schema's.. so far lijkt het het handigst als ik maandag benendag blijf maken, want ik weet zeker dat ik dan altijd vrij heb (tent dicht) en dat is wel de zwaarste.

Deze week maandag benen, dinsdag borst triceps, donderdag schouders+buik, zondag biceps+rug en maandag weer benen(+rug eigenlijk.. aangezien squats en deadlifts) en de rest van de week indelen als ik mijn werkrooster voor de volgende week heb.

Volgorde beetje logisch zo?
pi_124798500
C&J PR verbeterd (70kg :') ) ondanks dat ik aan het cutten ben :D

/dagboek
pi_124798639
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef MarMar het volgende:
Aan het schuiven met mijn schema's.. so far lijkt het het handigst als ik maandag benendag blijf maken, want ik weet zeker dat ik dan altijd vrij heb (tent dicht) en dat is wel de zwaarste.

Deze week maandag benen, dinsdag borst triceps, donderdag schouders+buik, zondag biceps+rug en maandag weer benen(+rug eigenlijk.. aangezien squats en deadlifts) en de rest van de week indelen als ik mijn werkrooster voor de volgende week heb.

Je werkt in de horeca toch? Is het dan niet chiller om op zondag je benen te trainen, zodat je niet de volgende dag strompelend hoeft te werken?
pi_124798916
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef MarMar het volgende:

Ik vind het niet logisch dat je een 4 day split hebt. Ik denk dat je veel meer baat hebt bij een 2 day split die je dan 2 keer per week uitvoert. Of gewoon 3 keer per week full body.
pi_124799049
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Ik vind het niet logisch dat je een 4 day split hebt. Ik denk dat je veel meer baat hebt bij een 2 day split die je dan 2 keer per week uitvoert. Of gewoon 3 keer per week full body.
Dit ook. Vrouwen die SS/stronglifts doen _O_
pi_124799290
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef meneer_valk het volgende:
C&J PR verbeterd (70kg :') ) ondanks dat ik aan het cutten ben :D

/dagboek
Clean and jerk altijd respect voor. Power clean of de olympische variant?
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_124799336
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Je werkt in de horeca toch? Is het dan niet chiller om op zondag je benen te trainen, zodat je niet de volgende dag strompelend hoeft te werken?
Excactly my thought.
pi_124799388
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:42 schreef Push. het volgende:

[..]

Clean and jerk altijd respect voor. Power clean of de olympische variant?
Olympische variant is met een full squat toch? Dan doe ik een power clean, ik kom misschien net tot parallel.

(ik probeer trouwens wel dieper te gaan, maar ik ben ontzettend traag dus dat vergt nog enige training :P )

[ Bericht 14% gewijzigd door meneer_valk op 02-04-2013 17:55:47 ]
pi_124799504
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef kevin_ het volgende:

[..]

Dit is wel verdomd treurig :') .
Niet aware dat dit copypasta's zijn? :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Push. het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat je gewoon een fatso bent :')
Ik hou ook van jou man. O+
If not now, then when.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:49:13 #248
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_124799561
Binnenkort ex-fatso, dan komen de donderpreken helemaal ;)
Confidence through competence
pi_124799726
Vorm aangepast met BP en ik zit nu alweer lekker op 70/75 kg benchpress, gaat lekker :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')