SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter worden
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Vind ik niet, niet allemaal. Als mensen niet beter weten, maar wel willen, dan wordt het lastig. De meeste denken dan 'Fuck it.' maar sommige die écht willen, sja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alsof die mensen die ineens in het voorjaar topics openen over een een sixpack en afvallen niet gewoon enorm triest zijn.If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter worden
Yuri
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha, mooi man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter wordenIf not now, then when.![]()
De mooiste heb je er niet bijgezet:Maar een beetje off-topic dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hah! Denk je dat ik bang ben, kleine miet? Zoals ik al kan zien eet je de dagelijkse macro’s van een enkele M&M. Dus laat mij duidelijk zijn... Ik zal je slaan en ik zal je vernietigen. Het één is het gevolg van het andere. Dit is geen “getrainde MMA voor 5 maanden, ik weet hoe ik moet slaan” shit. Dit is regelrechte wetenschap. Ik breek je kaak met mijn vuist. En als ik dat doe dan draait je hoofd zo snel rond dat ik het tot een vaas kan vormen alsof ik aan het spelen ben met klei.
If not now, then when.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms moet je als mod hard en concreet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter wordenOp vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Tentamenperiode, deze en volgende week.
Trainen maar even op een laag pitje, wordt dit mijn rustweek want ik moet ook nog 2 verslagen schrijven voor Recht
cyclen jullie ook vast met trainen, of houd je een deload week of rustweek wanneer je denkt dat je er aan toe bent?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Test, 1, 2, 3...Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wel verdomd treurigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja met iemand zoals jou als mod, gaat de wereld veel beter worden.
![]()
Eigenlijk zou nu iemand die quotes over laten opmeten door je moeder in LIF moeten posten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Aan het schuiven met mijn schema's.. so far lijkt het het handigst als ik maandag benendag blijf maken, want ik weet zeker dat ik dan altijd vrij heb (tent dicht) en dat is wel de zwaarste.
Deze week maandag benen, dinsdag borst triceps, donderdag schouders+buik, zondag biceps+rug en maandag weer benen(+rug eigenlijk.. aangezien squats en deadlifts) en de rest van de week indelen als ik mijn werkrooster voor de volgende week heb.
Volgorde beetje logisch zo?![]()
Je werkt in de horeca toch? Is het dan niet chiller om op zondag je benen te trainen, zodat je niet de volgende dag strompelend hoeft te werken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef MarMar het volgende:
Aan het schuiven met mijn schema's.. so far lijkt het het handigst als ik maandag benendag blijf maken, want ik weet zeker dat ik dan altijd vrij heb (tent dicht) en dat is wel de zwaarste.
Deze week maandag benen, dinsdag borst triceps, donderdag schouders+buik, zondag biceps+rug en maandag weer benen(+rug eigenlijk.. aangezien squats en deadlifts) en de rest van de week indelen als ik mijn werkrooster voor de volgende week heb.
Ik vind het niet logisch dat je een 4 day split hebt. Ik denk dat je veel meer baat hebt bij een 2 day split die je dan 2 keer per week uitvoert. Of gewoon 3 keer per week full body.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:07 schreef MarMar het volgende:
Dit ook. Vrouwen die SS/stronglifts doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:31 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik vind het niet logisch dat je een 4 day split hebt. Ik denk dat je veel meer baat hebt bij een 2 day split die je dan 2 keer per week uitvoert. Of gewoon 3 keer per week full body.![]()
![]()
Clean and jerk altijd respect voor. Power clean of de olympische variant?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef meneer_valk het volgende:
C&J PR verbeterd (70kg) ondanks dat ik aan het cutten ben
![]()
/dagboek"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Excactly my thought.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:25 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Je werkt in de horeca toch? Is het dan niet chiller om op zondag je benen te trainen, zodat je niet de volgende dag strompelend hoeft te werken?![]()
Olympische variant is met een full squat toch? Dan doe ik een power clean, ik kom misschien net tot parallel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:42 schreef Push. het volgende:
[..]
Clean and jerk altijd respect voor. Power clean of de olympische variant?
(ik probeer trouwens wel dieper te gaan, maar ik ben ontzettend traag dus dat vergt nog enige training)
[ Bericht 14% gewijzigd door meneer_valk op 02-04-2013 17:55:47 ]![]()
Niet aware dat dit copypasta's zijn?quote:Ik hou ook van jou man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:58 schreef Push. het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je gewoon een fatso bent
If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: