SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hierIf not now, then when.![]()
Verbosity, ik heb vandaag een nieuwe stretch meegekregen.
Ik moet zelf even bepalen hoe ik mijn arm neerzet. Ik moet hem in ieder geval goed voelen. Weet je hoe deze heet? Kun je mij ook vertellen hoe die andere oefeningen heten?
- Sleeper Stretch
- Op de linkerschouder liggen en horizontaal de arm naar boven en beneden bewegen
- Op mijn buik liggen en mijn schouderbladen naar elkaar toe halen richting de onderste traps en de bovenste moeten ontspannen blijven
- Deze bovenstaande
Thanks.
If not now, then when.![]()
Yuri hunt altijd die lapo jonguh!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
*inserts Panzers 'da fuck brah' 13-yo picture*quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
YURI JIJ STEROID ABUSING ANAVARKEN GA JE KCALS TELLENIf not now, then when.![]()
dat van dat varken, geloof ik....quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
YURI JIJ STEROID ABUSING ANAVARKEN GA JE KCALS TELLEN![]()
Ja, precies, lekkere oefening. Zou wel vroeg in je training power cleanen. Techniek is moeilijk en vergroot de kans op blessures dus. Kan je beter een technische minder moeilijke oefening eerst doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nee ben niet met een andere sport bezig, voornaamste doel blijft voor mij toch massa. Maar ik vind het leuke aan (power)cleans dat ze zo heerlijk explosief zijn, ik doe daarom meestal na elke training wel een paar setjes, ook al ben ik daarvoor al helemaal kapot.
Zit ook serieus te overwegen om een crossfit achtig iets na mijn trainingen te gaan plakken ipv cardio. Op een niet al te hoog gewicht 20x clean, 20x frontsquat en 20x dl achter elkaar, minuutje rust en dat dan een keer of 3 herhalen. Ik heb namelijk echt een schijthekel aan cardio dus ik moet iets anders verzinnen
Je kan ook gewoon minder eten, tenzij je ook een goeie conditie op wilt bouwen."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dopje niet goed op mn shaker gedaan, watermeloen-protons everywhere.
/liefdagboek-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
hoe ging je anavar only cycle?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
*inserts Panzers 'da fuck brah' 13-yo picture*
OT:
laatste tijd gekapt met kcals tellen en wat in gewicht terug gegaan.zo zie je toch maar weer dat het belangrijk is!
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Anavar only is voor supahdudes, neem gewoon Test.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hoe ging je anavar only cycle?
OT:
laatste tijd gekapt met kcals tellen en wat in gewicht terug gegaan.zo zie je toch maar weer dat het belangrijk is!
![]()
Ik herontdek nu pas voor mezelf hoe motiverend een paar filmpjes kunnen zijn van iemand die hard aan het trainen is. Als de gym nu open zou zijn, zou ik meteen heengaan.
IrCute mag haar mond houden
En als ik dan zou gaan, dan zou ik zowaar alleen squats doen en abs trainen. Gewoon een beetje hangen aan die bar tussen de cable crossovers en @ random leg raises en consorten doen. Fuck al die weighted crunches.![]()
![]()
Trainingsfilmpjesquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ik herontdek nu pas voor mezelf hoe motiverend een paar filmpjes kunnen zijn van iemand die hard aan het trainen is. Als de gym nu open zou zijn, zou ik meteen heengaan.
En als ik dan zou gaan, dan zou ik zowaar alleen squats doen en abs trainen. Gewoon een beetje hangen aan die bar tussen de cable crossovers en @ random leg raises en consorten doen. Fuck al die weighted crunches.![]()
Ik kijk wel vaak naar Lee Priest, vooral oudere, man die tattoo in zijn gezicht nu is echt geen porum.
Maar ik ga met een uurtje naar de gym, U mad?![]()
Ik eet ook wel minder nu, maar mijn geweten zegt me dat ik iets moet gaan doen om nog wat extra calorieën te verbrandenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Push. het volgende:
[..]
Ja, precies, lekkere oefening. Zou wel vroeg in je training power cleanen. Techniek is moeilijk en vergroot de kans op blessures dus. Kan je beter een technische minder moeilijke oefening eerst doen.
Je kan ook gewoon minder eten, tenzij je ook een goeie conditie op wilt bouwen.Bovendien is een betere conditie ook niet verkeerd natuurlijk.
![]()
Ik ga binnenkort beginnen met een kettlebell workshop. Als het wat is neem ik aan dat 2x fullbody het beste is? (1x kettlebell 1x barbell/dumbell/cable) Is er iemand hier die al kettlebells gebruikt?![]()
Solid gains.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:23 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hoe ging je anavar only cycle?
OT:
Waarom 20 reps? Is dit meer op uithoudingsvermogen gericht?quote:
En ik schrok me kappot van die muziek:o lol.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Minder kcal in dan uit en je valt wel. Denk ook wel dat het gezonder is meer kcal in en meer uit te leveren dan minder kcal in en minder uit. Denk ook dat je dan beter je gains kan behouden. Beter conditie is ook lekker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:47 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik eet ook wel minder nu, maar mijn geweten zegt me dat ik iets moet gaan doen om nog wat extra calorieën te verbrandenBovendien is een betere conditie ook niet verkeerd natuurlijk.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
http://www.facebook.com/p(...)408352348?group_id=0
http://www.facebook.com/eatclentrenhard?viewer_id=0
Mijn favoriete natural bodybuilders.![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef 16meter het volgende:
Mijn favoriete natural bodybuilders.![]()
![]()
is god bodibilddersquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef 16meter het volgende:
Mijn favoriete natural bodybuilders.Deathlift or Die.![]()
Nice! Niet even lastiggevallen op een dood moment? Ben wel benieuwd hoeveel die gasten eten enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
Shawn Rhoden trainde daarnet bij KneetsHij was wel zo incognito mogelijk met gesloten trainingspak en capuchon op, werd ook gefilmd voor iets. Wel ziek grote gast
[ afbeelding ]
Wat hebben die prof-BB'ers altijd grote benen trouwens, wat hebben die quads veel groeipotentie zeg. Verbaas me er vaak echt over hoeveel vlees daar eigenlijk uitsteekt.
Al hoewel, meeste bovenbeenmassa is quads toch?![]()
mirinquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef 16meter het volgende:
Mijn favoriete natural bodybuilders.
![]()
Niet elke oefening heeft een duidelijke naam maar zal mijn best doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verbosity, ik heb vandaag een nieuwe stretch meegekregen.
[ afbeelding ]
Ik moet zelf even bepalen hoe ik mijn arm neerzet. Ik moet hem in ieder geval goed voelen. Weet je hoe deze heet? Kun je mij ook vertellen hoe die andere oefeningen heten?
- Sleeper Stretch
- Op de linkerschouder liggen en horizontaal de arm naar boven en beneden bewegen
- Op mijn buik liggen en mijn schouderbladen naar elkaar toe halen richting de onderste traps en de bovenste moeten ontspannen blijven
- Deze bovenstaande
Thanks.![]()
-Sleeper Stretch
-"Superman" motion uni-lateraal in zijlig.... (The best I can do)
-Scapulaire depressie. (Als het ware een dip shrug, maar dan in buiklig als ik je goed begrijp.)
-Doorway chest stretch. (rek je de pectoralis major)Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Nee man, hij zag er een beetje verveeld uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice! Niet even lastiggevallen op een dood moment? Ben wel benieuwd hoeveel die gasten eten enzo.Was ook best druk bezig met zijn workout.
Hier nog een foto van in de gym zelf:![]()
![]()
CarbonC duikt ook overal even tussen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:42 schreef seto het volgende:
[..]
Nee man, hij zag er een beetje verveeld uitWas ook best druk bezig met zijn workout.
Hier nog een foto van in de gym zelf:
[ afbeelding ]Kan niet wachten tot we hem ook op TV gaan zien enzo.
Ik wil ook zo'n tank trouwens, met van die dunne straps. Weet niet hoe die singlets heten.![]()
10/10quote:
would suck on enlarged clit(no homo)![]()
Yuri wat heb je een geluk vriend, het boek voor fysiotherapeutische oefeningen en behandeling staat op internet in PDF. Maar ALLEEN de schouder! Staat ook allerlei achtergrond informatie bij wat schouder aandoeningen zoals Impingement, arthritis ,frozen shoulder ect precies inhouden en hoe het behandeld wordt met wetenschappelijke onderbouwing. Mocht je slim over willen komen bij je fysio, grijp uw kans.
http://www.sld.cu/galeria(...)on-ejer/1_1866_1.pdf
Vanaf pagina 68 in de PDF staan de stretches van de pectoralis beschreven en vanaf pagina 80 tot 81 bij het allerlaatste kopje Scapular Depression (Lower Trapezius and Lower Serratus Anterior) staan oefeningen die je kan krijgen/hebt gekregen met een kleine variatie.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
www.gymshark.co.ukquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CarbonC duikt ook overal even tussen.Kan niet wachten tot we hem ook op TV gaan zien enzo.
Ik wil ook zo'n tank trouwens, met van die dunne straps. Weet niet hoe die singlets heten.
www.riptclothing.com190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Browser says NO!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:17 schreef Verbosity het volgende:
Yuri wat heb je een geluk vriend, het boek voor fysiotherapeutische oefeningen en behandeling staat op internet in PDF. Maar ALLEEN de schouder! Staat ook allerlei achtergrond informatie bij wat schouder aandoeningen zoals Impingement, arthritis ,frozen shoulder ect precies inhouden en hoe het behandeld wordt met wetenschappelijke onderbouwing. Mocht je slim over willen komen bij je fysio, grijp uw kans.
Vanaf pagina 68 in de PDF staan de stretches van de pectoralis beschreven en vanaf pagina 80 tot 81 bij het allerlaatste kopje Scapular Depression (Lower Trapezius and Lower Serratus Anterior) staan oefeningen die je kan krijgen/hebt gekregen met een kleine variatie.
Gaat iets fout, m'n laptop crasht als ik op je linkje klik.,,/![]()
He BB-bazen,
morgen ga ik serieus beginnen met deze fantastische sport![]()
Heb alleen nog een laatste check nodig op mijn voedingsschema, heb er lang over gedaan maar ben er nog niet helemaal zeker over. Enige aanmerkpuntjes? Ben 2.02 en 99kgZit in de spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ongelofelijk bedankt!
[ Bericht 6% gewijzigd door Dimac op 03-04-2013 12:49:23 ]![]()
werkt perfect hier met foxquote:Op woensdag 3 april 2013 00:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Browser says NO!!!
Gaat iets fout, m'n laptop crasht als ik op je linkje klik.![]()
Bij mij geeft hij aan Dit PDF-document wordt mogelijk niet goed weergeven. Kan hem wel doorlezen, enige nadeel is dat het traag gaat. Download hem wel en zet het op de dropbox.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Dimac het volgende:
He BB-bazen,
Heb alleen nog een laatste check nodig op mijn voedingsschema, heb er lang over gedaan maar ben er nog niet helemaal zeker over. Enige aanmerkpuntjes? Ben 2.02 en 99kgZit in de spoiler.
why 5 omega 3 caps?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ongelofelijk bedankt!![]()
Oh sorry, stond er een beetje onduidelijk.quote:
Het zijn er 3.
Is dat te veel/weinig? Zoiets werd me aangeraden door iemand.![]()
Ik raad je aan om Vitol Russian Bear 5000 weight gainer te nemen. Een gallon of milk mengen met 5 scoops(635 gr).quote:Op woensdag 3 april 2013 00:39 schreef Dimac het volgende:
[..]
Oh sorry, stond er een beetje onduidelijk.
Het zijn er 3.
Is dat te veel/weinig? Zoiets werd me aangeraden door iemand.
Denk eerst na waarom zou je het nemen. En sluit dit aan bij jou eisen/benodigdheden (bijv. een tekort van vitamine D). Supplementeer na aanleiding daarvan.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Is er een bepaalde reden waarom je om de 2-3 uur eet?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Dimac het volgende:
He BB-bazen,
Alvast ongelofelijk bedankt!
Heb je de macro's/calorieën geteld en gekeken hoe dit zich verhoudt tot je TDAA?
Als je Omega 3 neemt moet je eigenlijk niet zomaar wat nemen, maar kijken hoeveel EPA/DHA het is. 3 pillen per dag is denk ik te weinig, als het al effect gaat hebben.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Dimac het volgende:
He BB-bazen,
Wacht even, minderjarig en 99 kg? Wat heb je hiervoor gedaan en wat zijn je doelen nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ongelofelijk bedankt!
En ga je ditzelfde schema iedere dag toepassen? Waarom 2x 15 g walnoten?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
HAHA 24/7quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
Werd om 4 uur vanochtend wakker, kon niet meer slapen dus om 4:45 naar de gym gegaanToen naar huis, gedoucht en paar uurtjes geslapen en ben toen gaan werken
![]()
![]()
Hallo godenzonen, hier even een dagboek post van mij
Gisteren lekker 4x140kg opgeraapt. Eerste rep nog steeds met met trillende beentjes en veel gekreun, maar het gaat al beter. Merk dat vooral mijn hamstrings het zwaar te verduren hebben; ik heb lange benen relatief aan mijn romp, dus het eerste deel van de deadlift is erg moeilijk (squatten is overigens zwaar KUT met mijn bouw). Lockout is gelukkig relatief makkelijk.
Weeg nu 76kg; slow bulk gaat best prima
Kusjes
[ Bericht 4% gewijzigd door star_gazer op 03-04-2013 03:27:56 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
goed bezig gazer, dat zijn lekkere gewichten met jouw gewicht. Heb zelf ook last van m'n hammetjes, voornamelijk vanwege flexibiliteitsproblemen. Binnenkort maar eens yoga of pilates oppakken om een beetje lenigheid terug te krijgen. In de tijd dat ik nog aan het boksen was kwam ik met m'n vingers tot m'n tenen, nu kom ik net tot m'n enkels
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Idemquote:Op woensdag 3 april 2013 03:43 schreef Drinky het volgende:
goed bezig gazer, dat zijn lekkere gewichten met jouw gewicht. Heb zelf ook last van m'n hammetjes, voornamelijk vanwege flexibiliteitsproblemen. .... nu kom ik net tot m'n enkels
[ Bericht 0% gewijzigd door Nic1 op 03-04-2013 04:51:46 ]![]()
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Is die spier die aan de binnenkant doorlopen niet de hamstring oid? Benen zijn idd huuge van die gastenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
Shawn Rhoden trainde daarnet bij KneetsHij was wel zo incognito mogelijk met gesloten trainingspak en capuchon op, werd ook gefilmd voor iets. Wel ziek grote gast
[ afbeelding ]Vandaag ronnie coleman zien, zal ook wel zoiets zijn
![]()
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Of jullie allemaal ff de poll op de frontpage willen invullen.
Hoeveel eieren je de afgelopen dagen hebt gegeten
ff de boel scheef trekken...![]()
Done.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:18 schreef RaymondK het volgende:
Of jullie allemaal ff de poll op de frontpage willen invullen.
Hoeveel eieren je de afgelopen dagen hebt gegeten
ff de boel scheef trekken...![]()
Cool. Jij traint daar ook? Voor Amerikaanse begrippen zijn er in NL weinig gyms waar de pro's kunnen trainen. Bovendien heeft ie morgen een snabbel in Rotterdam bij vitamins and more. Ik neem aan dat voor dit soort gasten ook de gyms van te voren gepland worden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wel eerst een introductieles anders kunt u niet trainen hier meneerquote:Op woensdag 3 april 2013 07:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Cool. Jij traint daar ook? Voor Amerikaanse begrippen zijn er in NL weinig gyms waar de pro's kunnen trainen. Bovendien heeft ie morgen een snabbel in Rotterdam bij vitamins and more. Ik neem aan dat voor dit soort gasten ook de gyms van te voren gepland worden.![]()
![]()
Godvr, een gozer van een jaartje of 17 in m'n gym, die ik een beetje eettips e.d. gaf toen ik daar kwam trainen een half jaartje terug, deadlift nou 180kg 3x
Moet ik nog op gaan passen ook, straks gaat hij me voorbijDat was nou ook weer niet de bedoeling
![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 03-04-2013 08:00:35 ]![]()
Had je hem het nummer gegeven van je dealer?quote:Op woensdag 3 april 2013 07:54 schreef RaymondK het volgende:
Godvr, een gozer van een jaartje of 17 in m'n gym, die ik een beetje eettips e.d. gaf toen ik daar kwam trainen een half jaartje terug, deadlift nou 180kg 3x
Moet ik nog op gaan passen ook, straks gaat hij me voorbijDat was nou ook weer niet de bedoeling
![]()
Deathlift or Die.![]()
Raymond raadt iedereen aan om snel te gaan fietsen. Heb de substantiedeals ook in mijn PM-box staan. Racefiets my ass en hoe eerder hoe beter.![]()
lol.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had je hem het nummer gegeven van je dealer?
aaah, die gozer is echt gewoon heel goed bezig.
Ik hoorde gisteren van een trainer dat hij 2jr terug daar binnen kwam als een spierloze endo met een dikke buik, en nu is hij echt serieus zwaar gegroeid, zeker het afgelopen half jaar, en nog maar een klein beetje chubby.
Heel z'n eten opgeschoond, en trainen zo als het hoort.![]()
![]()
![]()
haha, geitenbreierquote:Op woensdag 3 april 2013 08:06 schreef Panzermaus het volgende:
Raymond raadt iedereen aan om snel te gaan fietsen. Heb de substantiedeals ook in mijn PM-box staan. Racefiets my ass en hoe eerder hoe beter.
daarom lees ik elke post hier mee he, voor je het weet zit die Patsermuis en Methanolica weer dingen rond te bazuinen hiero![]()
![]()
Waar woonde je ook al weer? Groningen toch? Dan kom ik ff een kattenluikje bij je aanleggen...
![]()
inb4--> Riod rage![]()
Pompse vandaag mannen![]()
![]()
Jij ook, never skip legday. (200km fietsen gr gr)quote:Op woensdag 3 april 2013 08:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, geitenbreier
daarom lees ik elke post hier mee he, voor je het weet zit die Patsermuis en Methanolica weer dingen rond te bazuinen hiero![]()
![]()
Waar woonde je ook al weer? Groningen toch? Dan kom ik ff een kattenluikje bij je aanleggen...
![]()
inb4--> Riod rage![]()
Pompse vandaag mannenDeathlift or Die.![]()
Dan kan ik gelijk aan het zuurstof denk. Die fiets staat al een half jaar op z'n achterwiel aan de kant in m'n bergingquote:Op woensdag 3 april 2013 08:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij ook, never skip legday. (200km fietsen gr gr)![]()
Beste investering ooit m.b.t. tot bodybuilding en dikke poten krijgen -->
http://www.scooterland.nl(...)standard_zwart_1.jpg
Trouwens van het weekend een Yogamatje gekocht.![]()
Nou nog oefenen
[ Bericht 10% gewijzigd door RaymondK op 03-04-2013 08:40:55 ]![]()
Godver afgelopen zondag met m'n ringvinger ergens klem gezeten met verhuizen. Als ik ook maar 2 minuten buiten loop wordt ie gelijk koud en gaat ontzettend pijn doen. Lijkt wel alsof de doorbloeding een douw heeft gehad ofzo. Gelukkig nog geen rare kleuren te zien dus heel bang dat ie eraf moet ben ik nog niet. Of moet ik me zorgen gaan maken? Kan em nog wel normaal bewegen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Let op de kleur en houd de vinger in beweging zodat je de doorbloeding stimuleert. Als er nog gevoel in zit en hij wordt niet dik en verkleurd, is er denk ik weinig aan de hand...quote:Op woensdag 3 april 2013 08:40 schreef fathank het volgende:
Godver afgelopen zondag met m'n ringvinger ergens klem gezeten met verhuizen. Als ik ook maar 2 minuten buiten loop wordt ie gelijk koud en gaat ontzettend pijn doen. Lijkt wel alsof de doorbloeding een douw heeft gehad ofzo. Gelukkig nog geen rare kleuren te zien dus heel bang dat ie eraf moet ben ik nog niet. Of moet ik me zorgen gaan maken? Kan em nog wel normaal bewegen.![]()
Klote voor je fathank, maar zoals kevin ook zegt, als je hem kan bewegen lijkt me er weinig aan de hand.![]()
Dan heeft CarbonC een probleem want hij is neger.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Een vinger hoeft er pas af als hij zwart wordt![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan heeft CarbonC een probleem want hij is neger.![]()
Dit is toch CarbonC? Fucking gespierd deze man.
Deathlift or Die.![]()
Ik heb dan ook met mijn hele lichaam ergens in klem gezeten.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan heeft CarbonC een probleem want hij is neger.![]()
heel lang geleden al toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb dan ook met mijn hele lichaam ergens in klem gezeten.![]()
![]()
Dat dacht ik al, voorlopig is er nog weinig aan te zien dus niet al te druk om maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Een vinger hoeft er pas af als hij zwart wordtBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Een vinger valt er vanzelf af als hij zwart wordtquote:Op woensdag 3 april 2013 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Een vinger hoeft er pas af als hij zwart wordt![]()
![]()
Wanneer heb je die foto in je UI laten maken eigenlijk ? Hoe oud was je daar ?quote:Op woensdag 3 april 2013 09:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik heb dan ook met mijn hele lichaam ergens in klem gezeten.![]()
Yep. Vraag me toch af hoe ze het altijd doen, vorig jaar was Phil Heath ook even langs gekomen terwijl Kneets niet op zijn schema stond.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Cool. Jij traint daar ook? Voor Amerikaanse begrippen zijn er in NL weinig gyms waar de pro's kunnen trainen. Bovendien heeft ie morgen een snabbel in Rotterdam bij vitamins and more. Ik neem aan dat voor dit soort gasten ook de gyms van te voren gepland worden.![]()
B-b-b-b-boss. Thanks!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:17 schreef Verbosity het volgende:
Vanaf pagina 68 in de PDF staan de stretches van de pectoralis beschreven en vanaf pagina 80 tot 81 bij het allerlaatste kopje Scapular Depression (Lower Trapezius and Lower Serratus Anterior) staan oefeningen die je kan krijgen/hebt gekregen met een kleine variatie.
Ik denk dat ze de gyms waar gepland wordt om te gaan trainen "geheim" houden, anders kunnen ze helemaal niet trainen.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:24 schreef seto het volgende:
[..]
Yep. Vraag me toch af hoe ze het altijd doen, vorig jaar was Phil Heath ook even langs gekomen terwijl Kneets niet op zijn schema stond.![]()
Is dit een serieuze vraag???quote:Op woensdag 3 april 2013 10:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wanneer heb je die foto in je UI laten maken eigenlijk ? Hoe oud was je daar ?![]()
Lijkt me wel ziek als er zo'n beest komt trainen bij mijn sportschool, zie het alleen niet gebeuren lol.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik snap niet hoe een blog vol met pics van chicks die ik nooit in echt zal tegen komen mij zou moeten motiverenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:42 schreef stoeltafel het volgende:
Vette motivatieblogs
http://get-motivation.tumblr.com/
http://train-hard-eat-clean.tumblr.com/
http://iwillgetthinn.tumblr.com/![]()
Ja, ik heb me ingelezen en daar werd me aangeraden om minimaal om de 3 uur te eten. Heb de makro's in mijn vorige post erbij gezet, was ik even vergeten.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:59 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Is er een bepaalde reden waarom je om de 2-3 uur eet?
Heb je de macro's/calorieën geteld en gekeken hoe dit zich verhoudt tot je TDAA?
Als je Omega 3 neemt moet je eigenlijk niet zomaar wat nemen, maar kijken hoeveel EPA/DHA het is. 3 pillen per dag is denk ik te weinig, als het al effect gaat hebben.
3 maal omega 3 werd me aangeraden door mensen de sportschool die ook mijn schema hebben gezien, heb me hier dus niet volledig op gericht. Ga ik nu dus doen, hartstikke bedankt!Uhm, heb hiervoor altijd voetbal gedaan, maar gestopt. Doe nu een jaar krachttraining, maar maak weinig vorderingen meer dus ik wil nu standaard 3 maal per week gaan trainen met voedingsschema.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Wacht even, minderjarig en 99 kg? Wat heb je hiervoor gedaan en wat zijn je doelen nu?
En ga je ditzelfde schema iedere dag toepassen? Waarom 2x 15 g walnoten?Ik wil dit schema elke dag gaan toepassen, maar wel met verschil tussen de workoutmeal, die alleen op dagen dat ik train.
Ik heb de walnoten ook genomen op aanraden van anderen omdat dit goed aansluit met de omega3 pillen, en goed zijn voor hart- en bloedvaten. Zo kwam ik ook aan mijn benodigde kcals per dag.Thanks, ga me hierin (proberen te) verdiepen.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ik raad je aan om Vitol Russian Bear 5000 weight gainer te nemen. Een gallon of milk mengen met 5 scoops(635 gr).
Denk eerst na waarom zou je het nemen. En sluit dit aan bij jou eisen/benodigdheden (bijv. een tekort van vitamine D). Supplementeer na aanleiding daarvan.
Hartstikke bedankt allemaal![]()
Dat is onzin. Tenzij je het fijn vind om de hele dag lang te eten, ga dan vooral je gang.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:12 schreef Dimac het volgende:
[..]
Ja, ik heb me ingelezen en daar werd me aangeraden om minimaal om de 3 uur te eten.Zet er ook even een totaal voor de dag bij.quote:Heb de makro's in mijn vorige post erbij gezet, was ik even vergeten.![]()
![]()
Ik eet om 9.00, 11.00, 13.00, 15.00 18.00 en 21.00. Maar ik vind het dan ook wel lekker om de hele dag door te eten![]()
![]()
Wie gaat er nog meer naar Amersfoort?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:33 schreef Zaran het volgende:
Ik ga Ronnie Coleman straks vragen om mijn test e vial te signen![]()
Dit.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef seto het volgende:
Die grappen over CarbonC zijn UI worden nu wel ernstig slecht.![]()
Ah oke, dan heb ik me fout ingelezen..quote:Op woensdag 3 april 2013 12:23 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Tenzij je het fijn vind om de hele dag lang te eten, ga dan vooral je gang.
[..]
Zet er ook even een totaal voor de dag bij.
Maargoed dan heb ik precies pauzes op school, en de rest komt eigenlijk best wel goed uit.
Ga dat er nu bijzetten, dankeschön.![]()
Ja doe ik ook zo, bevalt mij wat beter.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef Dimac het volgende:
[..]
Ah oke, dan heb ik me fout ingelezen..
Maargoed dan heb ik precies pauzes op school, en de rest komt eigenlijk best wel goed uit.
Ga dat er nu bijzetten, dankeschön.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:05 schreef seto het volgende:
Die grappen over CarbonC zijn UI worden nu wel ernstig slecht.
Deathlift or Die.![]()
Ik zal even m'n ogen open houden en kijken of ik 40-plussers ziequote:Op woensdag 3 april 2013 12:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wie gaat er nog meer naar Amersfoort?![]()
![]()
Wat vinden jullie nou lekkere isolatieoefeningen voor de benen, met name quads en hamstrings?
Naast de leg curl en extension natuurlijk.Deathlift or Die.![]()
Terug van een yoga les. Die intructrice moest mij wel hebben zegIk kan er dan ook geen klote van met mijn lompe endo BB-lijf, maar het is op zich wel relaxed dat ze begrijpt dat yoga voor mij geen doel is, maar meer een middel om wat mobiliteit te behouden ondanks het liften.
"Bend over and grab your toes. Oh star, you can grab your shins as well"
[ Bericht 20% gewijzigd door star_gazer op 03-04-2013 13:20:44 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Lunges. BB calf raises.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:05 schreef Ethanolic het volgende:
Wat vinden jullie nou lekkere isolatieoefeningen voor de benen, met name quads en hamstrings?
Naast de leg curl en extension natuurlijk."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dit is het enige juiste advies.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:42 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Ik raad je aan om Vitol Russian Bear 5000 weight gainer te nemen. Een gallon of milk mengen met 5 scoops(635 gr).
Denk eerst na waarom zou je het nemen. En sluit dit aan bij jou eisen/benodigdheden (bijv. een tekort van vitamine D). Supplementeer na aanleiding daarvan.
Russian Bear is al 5 jaar op rij verkozen tot beste weight gainer wereldwijd.Op de voet gevolgd door Mammoth 2500.![]()
Olijfolie is ook een goede weight gainerquote:Op woensdag 3 april 2013 13:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit is het enige juiste advies.
Russian Bear is al 5 jaar op rij verkozen tot beste weight gainer wereldwijd.Op de voet gevolgd door Mammoth 2500.
-
Niet zo goed als Russian Bear.
Daar zit alles in wat een builder zich maar kan wensen.
Bij voorkeur te combineren met Russian Bear training.
http://www.elitefitness.c(...)-routine-924133.html![]()
Geschaafde Russische berentestikel. Wel zo goed voor je test brah
Wat was ook al weer dat supplement waar echt alles in zat? Echt volsagen debiel was dat; eiwit, crea, beta alanine, glutamine, DMAA, tribulus, horny goat weed, echt de hele rambam. Ben de link kwijt
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: