10/10quote:
www.gymshark.co.ukquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CarbonC duikt ook overal even tussen.Kan niet wachten tot we hem ook op TV gaan zien enzo.
Ik wil ook zo'n tank trouwens, met van die dunne straps. Weet niet hoe die singlets heten.
Browser says NO!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:17 schreef Verbosity het volgende:
Yuri wat heb je een geluk vriend, het boek voor fysiotherapeutische oefeningen en behandeling staat op internet in PDF. Maar ALLEEN de schouder! Staat ook allerlei achtergrond informatie bij wat schouder aandoeningen zoals Impingement, arthritis ,frozen shoulder ect precies inhouden en hoe het behandeld wordt met wetenschappelijke onderbouwing. Mocht je slim over willen komen bij je fysio, grijp uw kans.
http://www.sld.cu/galeria(...)on-ejer/1_1866_1.pdf
Vanaf pagina 68 in de PDF staan de stretches van de pectoralis beschreven en vanaf pagina 80 tot 81 bij het allerlaatste kopje Scapular Depression (Lower Trapezius and Lower Serratus Anterior) staan oefeningen die je kan krijgen/hebt gekregen met een kleine variatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ongelofelijk bedankt!
[ Bericht 6% gewijzigd door Dimac op 03-04-2013 12:49:23 ]
werkt perfect hier met foxquote:Op woensdag 3 april 2013 00:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Browser says NO!!!
Gaat iets fout, m'n laptop crasht als ik op je linkje klik.
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Dimac het volgende:
He BB-bazen,
morgen ga ik serieus beginnen met deze fantastische sport![]()
Heb alleen nog een laatste check nodig op mijn voedingsschema, heb er lang over gedaan maar ben er nog niet helemaal zeker over. Enige aanmerkpuntjes? Ben 2.02 en 99kgZit in de spoiler.
why 5 omega 3 caps?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ongelofelijk bedankt!
Oh sorry, stond er een beetje onduidelijk.quote:
Ik raad je aan om Vitol Russian Bear 5000 weight gainer te nemen. Een gallon of milk mengen met 5 scoops(635 gr).quote:Op woensdag 3 april 2013 00:39 schreef Dimac het volgende:
[..]
Oh sorry, stond er een beetje onduidelijk.
Het zijn er 3.
Is dat te veel/weinig? Zoiets werd me aangeraden door iemand.
Is er een bepaalde reden waarom je om de 2-3 uur eet?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Dimac het volgende:
He BB-bazen,
Heb alleen nog een laatste check nodig op mijn voedingsschema, heb er lang over gedaan maar ben er nog niet helemaal zeker over. Enige aanmerkpuntjes? Ben 2.02 en 99kgZit in de spoiler.
Alvast ongelofelijk bedankt!
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef Dimac het volgende:
He BB-bazen,
Wacht even, minderjarig en 99 kg? Wat heb je hiervoor gedaan en wat zijn je doelen nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast ongelofelijk bedankt!
En ga je ditzelfde schema iedere dag toepassen? Waarom 2x 15 g walnoten?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
HAHA 24/7quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Panzermaus het volgende:
Ik herontdek nu pas voor mezelf hoe motiverend een paar filmpjes kunnen zijn van iemand die hard aan het trainen is. Als de gym nu open zou zijn, zou ik meteen heengaan.
IrCute mag haar mond houden
En als ik dan zou gaan, dan zou ik zowaar alleen squats doen en abs trainen. Gewoon een beetje hangen aan die bar tussen de cable crossovers en @ random leg raises en consorten doen. Fuck al die weighted crunches.
Idemquote:Op woensdag 3 april 2013 03:43 schreef Drinky het volgende:
goed bezig gazer, dat zijn lekkere gewichten met jouw gewicht. Heb zelf ook last van m'n hammetjes, voornamelijk vanwege flexibiliteitsproblemen. .... nu kom ik net tot m'n enkels
Is die spier die aan de binnenkant doorlopen niet de hamstring oid? Benen zijn idd huuge van die gastenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
Shawn Rhoden trainde daarnet bij KneetsHij was wel zo incognito mogelijk met gesloten trainingspak en capuchon op, werd ook gefilmd voor iets. Wel ziek grote gast
[ afbeelding ]
Done.quote:Op woensdag 3 april 2013 07:18 schreef RaymondK het volgende:
Of jullie allemaal ff de poll op de frontpage willen invullen.
Hoeveel eieren je de afgelopen dagen hebt gegeten
ff de boel scheef trekken...
Cool. Jij traint daar ook? Voor Amerikaanse begrippen zijn er in NL weinig gyms waar de pro's kunnen trainen. Bovendien heeft ie morgen een snabbel in Rotterdam bij vitamins and more. Ik neem aan dat voor dit soort gasten ook de gyms van te voren gepland worden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef seto het volgende:
Shawn Rhoden trainde daarnet bij KneetsHij was wel zo incognito mogelijk met gesloten trainingspak en capuchon op, werd ook gefilmd voor iets. Wel ziek grote gast
[ afbeelding ]
Wel eerst een introductieles anders kunt u niet trainen hier meneerquote:Op woensdag 3 april 2013 07:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Cool. Jij traint daar ook? Voor Amerikaanse begrippen zijn er in NL weinig gyms waar de pro's kunnen trainen. Bovendien heeft ie morgen een snabbel in Rotterdam bij vitamins and more. Ik neem aan dat voor dit soort gasten ook de gyms van te voren gepland worden.
Had je hem het nummer gegeven van je dealer?quote:Op woensdag 3 april 2013 07:54 schreef RaymondK het volgende:
Godvr, een gozer van een jaartje of 17 in m'n gym, die ik een beetje eettips e.d. gaf toen ik daar kwam trainen een half jaartje terug, deadlift nou 180kg 3x
Moet ik nog op gaan passen ook, straks gaat hij me voorbijDat was nou ook weer niet de bedoeling
![]()
![]()
lol.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Had je hem het nummer gegeven van je dealer?
haha, geitenbreierquote:Op woensdag 3 april 2013 08:06 schreef Panzermaus het volgende:
Raymond raadt iedereen aan om snel te gaan fietsen. Heb de substantiedeals ook in mijn PM-box staan. Racefiets my ass en hoe eerder hoe beter.
Jij ook, never skip legday. (200km fietsen gr gr)quote:Op woensdag 3 april 2013 08:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, geitenbreier
daarom lees ik elke post hier mee he, voor je het weet zit die Patsermuis en Methanolica weer dingen rond te bazuinen hiero![]()
![]()
Waar woonde je ook al weer? Groningen toch? Dan kom ik ff een kattenluikje bij je aanleggen...
![]()
inb4--> Riod rage![]()
Pompse vandaag mannen
Dan kan ik gelijk aan het zuurstof denk. Die fiets staat al een half jaar op z'n achterwiel aan de kant in m'n bergingquote:Op woensdag 3 april 2013 08:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij ook, never skip legday. (200km fietsen gr gr)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |