Ik krijg al pijn in me knieën als ik er naar kijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Door dat topic ging ik even een filmpje kijken..
Is hij nu aan het trollen of ben ik echt zo wereldvreemd?quote:It is short here. Guys of this height get ridiculed on television and get called out on their height.
Girls make fun off 5'11 guys and even 12-13 year old kids are taller then you lol.
quote:Just your overall experience sucks when you are 5'11, they don't take you seriously and talk to you like your a little kid.
For example yesterday i was minding my own business at work and some 6'8 phaggot came and just called me "dwerg" (midget) for no reason.
Andere gast:quote:You are one those ****s that make fun of other people. Do you think it is funny to make fun of Indian people? That guy in your avi looks a bit weird yes but no need to put his photo as a avi to troll here.
quote:Go screw yourself you no avi troll, that's me in the pic retard but at least im not as insecure as you are you midget
Waarom zit er een slotje op?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef Weissman het volgende:
ONZ / [DE GYM #30] Met mods die niet liften...
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Buikspierkwartiertje voor de mods...
kan niet postenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef Weissman het volgende:
Nee. Even wachtenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef Weissman het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef LompeHork het volgende:
Even langer wachten, we gaan even kijken wat we met deze reeks gaan doen.
Het is een soort LIF afkraak reeks geworden?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:13 schreef Awesome_ het volgende:
Wel fuck.. Verzin hieronder welk probleem FOK! met de gym heeft.
---
Wil je erover praten?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:19 schreef esv7 het volgende:
Wat een kut oplossing is dit dan, dan komt al die onzin hierheen.
Over?quote:
no homo?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:21 schreef Panzermaus het volgende:
Zyzz post foto's. Wil wel eens hard worden.![]()
![]()
Hoe jij je over de oplossing voelt?quote:
Ik dacht dat dat wel duidelijk was, maar ik ben daar niet erg blij mee. Maar goed...quote:
Zit niet zo heel veel verschil in, was tijdje niet serieus bezig en daarna kon ik 2 maanden niet trainenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
full homer
Kan me de oude foto's ook nog herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |