dan ben je een genetisch stinkekindjequote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik had dat ook toen ik 500g carbs at.
Oké interessant, even wat meer over lezen. Maar dan blijf ik bij mijn vraag/stelling: als je naar ammoniak stinkt betekent dat toch niet per definitie dat je spier afbreekt?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Juist als je hoog in eiwit zit kan dit (ook) goed voorkomen, omdat je lichaam gluconeogenese gebruikt om er glucose uit te produceren.
Hoe dan ook, de ammonia geur komt door afbraak van eiwitten in de omzetting naar glucose.
Nee, je kunt ook eiwit uit voedsel aan het omzetten zijn (wat de voorkeur heeft van het lichaam), maar het kan ook zijn dat beide aan de gang is - veel uit voedsel, misschien een gedeelte uit je eigen aminozuurpool of spieren.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:58 schreef Kerol het volgende:
Doelde met bro-science trouwens meer op het gedeelte spierafbraak als je dat ruikt.
[..]
Oké interessant, even wat meer over lezen. Maar dan blijf ik bij mijn vraag/stelling: als je naar ammoniak stinkt betekent dat toch niet per definitie dat je spier afbreekt?
Top. Bedankt voor je info!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook eiwit uit voedsel aan het omzetten zijn (wat de voorkeur heeft van het lichaam), maar het kan ook zijn dat beide aan de gang is - veel uit voedsel, misschien een gedeelte uit je eigen aminozuurpool of spieren.
Hoe dan ook, als atleet - zeker in de explosieve sporten - zijn koolhydraten belangrijk in je energievoorziening.
Als je avondvierdaagse doet of op bejaardentempo fietst, dan valt er wel wat voor te zeggen dat het belang van carbs afneemt.
Heb het nu ik veel minder carbs eet niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dan ben je een genetisch stinkekindje
Nee, zweetgeur kan ook komen door bepaalde bacteriën op je huid. Mijn sokken ruiken ook naar ammonia na het trainen, rest van mijn lichaam niet.
Er zijn 101 redenen waarom je kunt ruiken. Hierboven is beschreven hoe ammonia in je zweet geproduceerd wordt door je lichaam.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Heb het nu ik veel minder carbs eet niet.
Snelle suikers tijdens de training (dextrose).quote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik had dat ook toen ik 500g carbs at.
Voedingswaarde van het etiket vergelijken met wat er bij het voedingscentrum staat. Er kan natuurlijk altijd een foutje in insluipen ergens, en tussen verschillende merken kan ook nog een hoop verschil zitten. Nou zal het bij een plakje kipfilet niet heel veel verschil maken, maar in pindakaas bijv. kan een hoop verschil zitten tussen macro's en totale kcal.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
in hoeverre is de caloriechecker van het voedingscentrum zuiver?
Want als ik kijk naar het aantal calorieën per snede brood+de hoeveelheid calorieën in pindakaas per snede brood, dan eet ik namelijk meer calorieën op een dag dan ik aanvankelijk dacht.
Volgens Caloriecheckers van het voedingscentrum eet ik gemiddeld 3400 calorieën op een dag nu. (beetje wisselende maaltijden gedaan enzo)
Ben wel benieuwd of dit klopt, dit zou dan wel verklaren waarom ik een kilo per week groei (icm niet meer roken)
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik sta in de rij bij Ronnie Coleman samen met Pastapipos. Komt er een gast naar buiten "je kan alleen met hen op de foto als je een supplement of iets koopt".
Gayyyyyyyy.
Hadden ze niks voor een euro?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ik sta in de rij bij Ronnie Coleman samen met Pastapipos. Komt er een gast naar buiten "je kan alleen met hen op de foto als je een supplement of iets koopt".
Gayyyyyyyy.
Is allemaal lucht joh die man. Je bent met z'n tweeen laat één Ronnie gewoon in een houdgreep leggen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gayyyyyyyy.
You should, cut the power... walk up the stairs in a pair of night vision goggles, and put a needle of sojamilk to decrease his testosteron in his balls.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goedkoopste was 21 zei die gast.
Ik heb alleen maar 3 euro cash bij me voor het parkeren.
Coleman komt ook niet voor niks eejquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Gayyyyyyyy.
Dat zijn de ketonen, zoek maar op ketose.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:34 schreef Kerol het volgende:
Uit het gym topic:
[..]
Is dit wel zo? Broscience toch?
Post dan foto mattie.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef MrGuma het volgende:
Gast, ik ben net bij Heerenveen geweest. Niks betalen. Op de foto, handtekening en wegwezen. Wel balen, hij is belachelijk klein en z'n kleding verhulde alles helaas.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
Ethanolic en ik hebben even een topic geopend.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=153003721
DDW topicquote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
Door dat topic ging ik even een filmpje kijken..quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef Panzermaus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |