Doe dit soort dingen in ONZ FB ajb. Het heeft weinig zin er hier over te gaan posten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:27 schreef Seam het volgende:
Als ze die reeks verbieden gaan ze het gedrag nog altijd niet tegen. De opzet van de reeks werkte prima, alle dagboek en whey onzin bleef daar. De modjes zijn nog altijd de baas en (ongeacht hun redenen) mogen ze gewoon users bannen als ze dat nodig vinden. Maar om dan een prima werkende reeks op te zeggen is je kop in het zand steken.
Netjes! Behoorlijke gewichten met jouw lichaamsgewicht.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:31 schreef banaliteit het volgende:
Jesus.... wie had ooit gedacht dat gewicht zoveel zou uitmaken voor kracht. Sinds ik met me vriendin uit elkaar ben gegaan heb ik een tijd slecht gegeten. Ik werd qua kracht ook niet veel sterker. Gisteren met 66kg lichaamsgewicht al mijn PR's verbroken zonder veel moeite. Hieronder plaatje van mijn gewicht afgelopen maand.
Ik ga wel iets minder eten, want 0,4kg per week kan nooit allemaal spiermassa zijn. Maar mijn doel is bereikt, ben door plateau heen gegaan en hopelijk gaat het allemaal voorspoeding. Afgelopen training 67,5 bench, 90kg squat, 122,5kg deadlift. Komende training 47,5kg press en richting de 100kg squat!
[ afbeelding ]
Manletquote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef Zyzz het volgende:
[ afbeelding ]
Foto is gisteren gemaakt.
Gewicht: 81,2kg
Lengte: 172cm
Hij stelt ook niet veel meer voor: is al jaren uit de running.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef MrGuma het volgende:
Gast, ik ben net bij Heerenveen geweest. Niks betalen. Op de foto, handtekening en wegwezen. Wel balen, hij is belachelijk klein en z'n kleding verhulde alles helaas.
Zijn sinds een tijdje deel van mijn favoriete oefeningen geworden. Kan me nog wel herinneren dat ik best veel chins en pullups kon doen toen ik net begon maar het ging allemaal niet meer zo lekker toen ik wat zwaarder werd.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Snakey het volgende:
Gaat best snel die chins en pull ups. Ik doe er nu 5, en dan de eerste drie met een goede volle ROM. Ik doe ze dan ook trouw een keer of 6 - 7 per dag.
Eehm: vanwaar de lange broek?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef Zyzz het volgende:
[ afbeelding ]
Solid man, nice. Ga je nu cutten?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef Zyzz het volgende:
[ afbeelding ]
Power of the sun!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:16 schreef SunTzu het volgende:
Maandag had ik mijn PR deadlift op 140kg x1 gezet en vandaag gewoon 150kg x1 gedaan
Of je zweet je gains uit via je socks, ik zou dit onderzoeken en amputatie overwegen.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
dan ben je een genetisch stinkekindje
Nee, zweetgeur kan ook komen door bepaalde bacteriën op je huid. Mijn sokken ruiken ook naar ammonia na het trainen, rest van mijn lichaam niet.
Vitamine D3 5000 IU up in deze shitquote:
Melatonine.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:33 schreef Zaran het volgende:
Ik kan wel wat zon gebruiken, omdat ik vorige zomer ook elke dag in de gym was heb ik echt een lijk huidskleur op alles behalve mijn armen en gezicht. Zonnebank lijkt me niks.
Je hebt toch ook van dat spul wat je kan injecteren waardoor je bruin wordt?
Ja, Melanotan II. Je moet alsnog onder de zon(nebank) om het effect te activeren/versterken/versnellen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:33 schreef Zaran het volgende:
Ik kan wel wat zon gebruiken, omdat ik vorige zomer ook elke dag in de gym was heb ik echt een lijk huidskleur op alles behalve mijn armen en gezicht. Zonnebank lijkt me niks.
Je hebt toch ook van dat spul wat je kan injecteren waardoor je bruin wordt?
Je moet ook ultra fine oats bij je shake doen die zijn echt heerlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 20:46 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme ik heb zoveel brinta in mijn shakebeker met melk gegooid. Ik legde hem aan mijn snoet en het was net alsof ik mijn neus in een hamsterkooi vol met zaagsel stak.Niet eens gemengd ofzo.
[..]
Melatonine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |