Vond je het verder wat dan of doe je het alleen om wat flexibiliteit te krijgen? Ik overweeg om af en toe ook eens een yogalesje mee te pakken voor dezelfde reden. Vroeger kon ik zelfs mijn been in mijn nek leggen.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
Nou nou, gisteren m'n eerste Yogales gehad![]()
Stuk of 15 huisvrouwen en nog 2 andere gasten waarvan er 1 ook wel eens wat gelift had![]()
't ging best aardig (vond ik zelf) totdat we deze oefening gingen doen:
[ afbeelding ]
En dan liggen die vrouwetjes gewoon dik 5 minuten in die houding he.
Ik kreeg niet eens m'n aars van het matje af laat staan m'n benen gestrekt en zo over m'n hoofd![]()
Kom gewoon 20cm been en rugspierlengte tekort1 rechte harde plank m'n bovenrug
![]()
Na een paar minuten klooien en ademen als een slaapapneu patient zij ze gelukkig
"Raymond, ga maar even rustig liggen"![]()
Volgende week ga ik zeker weer![]()
Trouwens wel High Tech. Spotverlichting die op de muziek rustig dimde en nog meer dimde
Na een paar keer kan ik me voorstellen dat het wel ontspannend kan zijn ook. Je leert ook anders ademen. Dat werkte bij mij nu nog niet echt omdat ik met veel te veel energie en concentratie bezig was met de rest van m'n lichaamquote:Op donderdag 4 april 2013 09:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vond je het verder wat dan of doe je het alleen om wat flexibiliteit te krijgen? Ik overweeg om af en toe ook eens een yogalesje mee te pakken voor dezelfde reden. Vroeger kon ik zelfs mijn been in mijn nek leggen.
Ik zal aanstaande maandag eens kijken of het wat is danquote:Op donderdag 4 april 2013 09:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Na een paar keer kan ik me voorstellen dat het wel ontspannend kan zijn ook. Je leert ook anders ademen. Dat werkte bij mij nu nog niet echt omdat ik met veel te veel energie en concentratie bezig was met de rest van m'n lichaamOpzich kan ik wel wat ontspanningsoefeningen gebruiken.
Ja ik vond het wel geslaagd en ga zeker elke week vanaf nu.
Bedoelde meer van: waarom zou je in ketose toestand gaan als koolhydraten essentieel zijn voor spiergroei. Wel dure hobbyquote:Op donderdag 4 april 2013 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je een beetje je best doet kun je ook in ketose bulken
Klinkt wel geinigquote:Op donderdag 4 april 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
Stuk of 15 huisvrouwen en nog 2 andere gasten waarvan er 1 ook wel eens wat gelift had![]()
[ afbeelding ]
Ik kreeg niet eens m'n aars van het matje af laat staan m'n benen gestrekt en zo over m'n hoofd![]()
![]()
Na een paar minuten klooien en ademen als een slaapapneu patient zij ze gelukkig
Trouwens wel High Tech. Spotverlichting die op de muziek rustig dimde en nog meer dimde
ja bij m'n sportschool idd. Gewoon gratis kun je van alles en nog wat volgen. En sauna, zonnenbank, appels en bananen. Alles voor 29 eu/mndquote:Op donderdag 4 april 2013 10:24 schreef seto het volgende:
[..]
Klinkt wel geinigDeed je dit bij je eigen sportschool of ergens anders? Die van mij heeft doet zelf geen yoga helaas.
Hahaha, mooi man.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Bron?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Bedoelde meer van: waarom zou je in ketose toestand gaan als koolhydraten essentieel zijn voor spiergroei. Wel dure hobby
Die houding ook echt, als ik het alleen al zie krijg ik spierpijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gebruik overhandgrip tijdens mijn warming up sets. Heb deze grip gebruikt tot ik boven de 140 kilo kwam. Daarna zat ik te veel te letten op mijn grip inplaats van de oefening. Dus boven de 140 gebruik ik nou mixed grip.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik weet dat het er nog niet zolang terug ook nog over ging, maar het had toen mijn interesse niet.![]()
Wie doen er hier deathlift en met welke grip? Waarom kies je voor die grip?
Ik ben pas sinds kort met deathlifts bezig, maar ondanks dat ik nog steeds op een pussy gewicht zit krijg ik nu al problemen met mijn grip. Vanaf mijn laatste (vierde) set halverwege glipt die stang bijna uit mijn klauwen. Hierdoor gaat die form natuurlijk ook kut die laatste paar keer. Ben alleen gefocust op niet laten vallen van de stang![]()
Heb nu gewoon beide handen in dezelfde houding (dus geen mixed).
Doe altijd 4 sets 8 reps.
Bvd.
Dat is ook de enigste reden dat ik met deadlifts ben begonnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:00 schreef Awesome_ het volgende:
Als je niet deadlift kun je hier niet eens posten, bro.
Je kunt rackpulls gaan doen om je grip te verstevigen. Of gewoon mixed grip gaan doen.
Je maakt de lifts wel echt af en gaat in herhaling door? Of laat je de bende als het ware vallen en pak je bij elke rep ff opnieuw je grip?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Gebruik overhandgrip tijdens mijn warming up sets. Heb deze grip gebruikt tot ik boven de 140 kilo kwam. Daarna zat ik te veel te letten op mijn grip inplaats van de oefening. Dus boven de 140 gebruik ik nou mixed grip.
Zou ik zo niet meer weten. Misschien dat Stereo er nog een heeft. Hij zegt in principe hetzelfde.quote:
Oke thnx...quote:Op donderdag 4 april 2013 11:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe ook gewoon double overhand/normale grip. Je grip wordt wel sterker als je veel deadlift, ik had in het begin ook moeite met 50kg vasthouden, nu is dat geen probleem meer.
Als ik echt hoog ga, voor 1RM pogingen, dan pak ik wel mixed grip. Maar voor reps doe ik nu 130kg daar is grip nog geen probleem.
Wat ook helpt is magnesium. Je kunt chalk balls kopen bij outdoor- en sportzaken. Heb die van mij gekocht bij Bever Zwerfsport. 2,90 voor zo'n balletje, is een soort bal van gaas met magnesium erin. Kun je makkelijk undercover meenemen als je gym moeilijk gaat doen over magnesium.
Ja dat is het principe van de deadlift. Als je het gewicht laat bouncen (kan wel) vraagt het veel meer van je grip imo.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je maakt de lifts wel echt af en gaat in herhaling door? Of laat je de bende als het ware vallen en pak je bij elke rep ff opnieuw je grip?
Ik ga ook in reps door. Ook zakken gecontroleerd dus.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:09 schreef seto het volgende:
[..]
Ja dat is het principe van de deadlift. Als je het gewicht laat bouncen (kan wel) vraagt het veel meer van je grip imo.
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ga ook in reps door. Ook zakken gecontroleerd dus.
Nope.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:07 schreef Push. het volgende:
[..]
Zou ik zo niet meer weten. Misschien dat Stereo er nog een heeft. Hij zegt in principe hetzelfde.
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Bedoelde meer van: waarom zou je in ketose toestand gaan als koolhydraten essentieel zijn voor spiergroei. Wel dure hobby
Vond het al niet logisch klinken dat koolhydraten essentieel zijn. Gelukkig is dat nu opgehelderd.quote:Op donderdag 4 april 2013 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
Carbs na workout is niet essentieel, maar uiteraard wel handig.
Ik probeer zo lang mogelijk een gewone grip aan te houden, wanneer ik echt zwaar ga (laatste 2 sets, ~160kg) dan gebruik ik mixed grip en een belt, laatste set ook magnesium btw, werkt echt! De barbell snijdt wel echt in je klauwen met magnesium, en je houdt er flinke eelt aan over, maarja GO HARD OR GO HOME!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik weet dat het er nog niet zolang terug ook nog over ging, maar het had toen mijn interesse niet.![]()
Ik ben pas sinds kort met deathlifts bezig, maar ondanks dat ik nog steeds op een pussy gewicht zit krijg ik nu al problemen met mijn grip. Vanaf mijn laatste (vierde) set halverwege glipt die stang bijna uit mijn klauwen. Hierdoor gaat die form natuurlijk ook kut die laatste paar keer. Ben alleen gefocust op niet laten vallen van de stang![]()
Bvd.
Wellicht heb je hier wat aan: http://stronglifts.com/7-ways-increase-deadlift-grip-strength/quote:Op donderdag 4 april 2013 10:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bvd.
Hoeveel kilo zit je momenteel?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:31 schreef esv7 het volgende:
Ik deadlift ook met de overhand grip, en bij mijn laatste rep van de laatste set probeer ik het gewicht altijd een tijdje vast te houden, heb tot nu toe weinig problemen met de grip gehad.
Nice, thnx!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wellicht heb je hier wat aan: http://stronglifts.com/7-ways-increase-deadlift-grip-strength/
Zelf gebruik ik gewoon overhand grip met magnesium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |