SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Laatste post van vorige;quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Probeer er met benchen voor te zorgen dat je je handen in 1 lijn hebt met je onderarmen. Dus niet dat die bar in je geknikte polsen hangt.
Verder kost het gewoon wat tijd om je handen en polsen te trainen.
Wrist curls zijn een uitkomst, maar kijk wel uit want je overbelast/sloopt het vrij snel als je niet utikijkt.![]()
Als je minder carbs eet haal je de overige kcal voornamelijk uit vetten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef -Menn0- het volgende:
Maar als je geen carbs eet, haal je dan al je kcal uit je eiwitten? Of heel veel vetten? Ik heb als ik meer dan 200g eiwitten eet op een dag altijd zo'n opgeblazen buik gevoel.![]()
Meer mensen die hier last hebben van een pijnlijke onderrug als je hem hol probeert te trekken? En dan bedoel ik niet tijdens een oefening, maar als je gewoon staat.
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik weet dat je tijdens oefeningen je rug niet (extreem) hol moet gaan trekken, maar het viel me op dat het bij mij soms een beetje pijnlijk is als ik dat wel doe (om een beetje te stretchen na lang zitten oid).![]()
Ik vaak, soms denk ik dat het door mijn korte hamstrings komt. Kun jij je tenen aanraken als je voorover buigt? Ik kom tot vlak onder mijn knie
Confidence through competence![]()
Nope, ik kom tot halverwege mijn scheenbeenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vaak, soms denk ik dat het door mijn korte hamstrings komt. Kun jij je tenen aanraken als je voorover buigt? Ik kom tot vlak onder mijn knie. Misschien toch eens overwegen om wat te gaan stretchen dan.
![]()
Hm, interessant. Mijn korte hamstrings verhinderen mij om fatsoenlijk te deadliften. Ik vind het héél moeilijk om mijn rug recht te krijgen als ik de bar vast ga houden, simpelweg omdat ik niet diep genoeg voorover kan bukken door de korte hamstrings.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nope, ik kom tot halverwege mijn scheenbeen. Misschien toch eens overwegen om wat te gaan stretchen dan.
Deadlifts zien er dus soms uit als een squat bij mij als ik te zwaar ga (scheenbenen teveel naar voren om ruimte te maken voor dijbeen), en ik ben ook bang om zwaarder te gaan ivm bolle rug. Heb jij daar ook last van?
Ik doe nu sinds 2 weken stretches voor hamstrings. Ik kan al lager komen, en wie weet kan ik over een maand voor het eerst in m'n leven mijn tenen aanraken. Een vriendin van mij is fysiotherapeut en die zegt dat ze uit ervaring ziet dat stretches kunnen helpen spiere/pezen ietwat langer te maken.Confidence through competence![]()
Wel een beetje. Ik schat dat de hoek die mijn bovenbeen maakt met m'n onderbenen ongeveer 100/110 graden is in de startpositie van m'n DL en dan is mijn onderrug recht (zei de instructeur die ik het laatst liet checken). Een lichte holling lukt dan echt niet meer, wat ik ook probeer. Daarom vind ik het inderdaad ook wel een beetje riskant, zou graag iets meer speling hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, interessant. Mijn korte hamstrings verhinderen mij om fatsoenlijk te deadliften. Ik vind het héél moeilijk om mijn rug recht te krijgen als ik de bar vast ga houden, simpelweg omdat ik niet diep genoeg voorover kan bukken door de korte hamstrings.
Deadlifts zien er dus soms uit als een squat bij mij als ik te zwaar ga (scheenbenen teveel naar voren om ruimte te maken voor dijbeen), en ik ben ook bang om zwaarder te gaan ivm bolle rug. Heb jij daar ook last van?
Ik doe nu sinds 2 weken stretches voor hamstrings. Ik kan al lager komen, en wie weet kan ik over een maand voor het eerst in m'n leven mijn tenen aanraken. Een vriendin van mij is fysiotherapeut en die zegt dat ze uit ervaring ziet dat stretches kunnen helpen spiere/pezen ietwat langer te maken.
Stretch jij je hamstrings op zo'n ding? Die staat hier in de gym namelijk.![]()
![]()
Nou, ik heb exact hetzelfde. Mijn rug gaat maximaal tot recht met DL, maar een holling erin krijg ik niet. Als de bar hoger ligt, met rackpulls bijvoorbeeld, lukt het wel, omdat mijn hamstrings dan niet snaarstrak staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:40 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Wel een beetje. Ik schat dat de hoek die mijn bovenbeen maakt met m'n onderbenen ongeveer 100/110 graden is in de startpositie van m'n DL en dan is mijn onderrug recht (zei de instructeur die ik het laatst liet checken). Een lichte holling lukt dan echt niet meer, wat ik ook probeer. Daarom vind ik het inderdaad ook wel een beetje riskant, zou graag iets meer speling hebben.
Stretch jij je hamstrings op zo'n ding? Die staat hier in de gym namelijk.
[ afbeelding ]
Ik zie regelmatig kerels deadliften in mijn gym met een lichte holling. Jaloers.
En dat plaatje, eh, wat is deze?![]()
Bedoeling is dat je onderbeen op de steun gaat, voet achter die 'haak'. Vervolgens kun je dan het onderste gedeelte omhoog draaien zodat je je heup flecteert en kun je 'm vastzetten om zo de stretch vast te houden. Geen idee of het echt helpt, zie het wel regelmatig mensen doen hier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik heb exact hetzelfde. Mijn rug gaat maximaal tot recht met DL, maar een holling erin krijg ik niet. Als de bar hoger ligt, met rackpulls bijvoorbeeld, lukt het wel, omdat mijn hamstrings dan niet snaarstrak staan.
Ik zie regelmatig kerels deadliften in mijn gym met een lichte holling. Jaloers.
En dat plaatje, eh, wat is deze?![]()
![]()
Ik gebruik hem regelmatig omdat ik écht ontzettend stijve benen had voordat ik begon met fitness. Het is best pijnlijk aangezien je hem op maximale stretch een seconde of 20 vasthoudt. Maar als je het regelmatig doet merk je ontzettend duidelijk het verschil. Ik kwam eerst nét voorbij m'n knieën, inmiddels kan ik mn tenen aanraken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:47 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Bedoeling is dat je onderbeen op de steun gaat, voet achter die 'haak'. Vervolgens kun je dan het onderste gedeelte omhoog draaien zodat je je heup flecteert en kun je 'm vastzetten om zo de stretch vast te houden. Geen idee of het echt helpt, zie het wel regelmatig mensen doen hier.
Moet je trouwens niet doen voor het squatten, ik spreek uit ervaring.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik gebruik hem regelmatig omdat ik écht ontzettend stijve benen had voordat ik begon met fitness. Het is best pijnlijk aangezien je hem op maximale stretch een seconde of 20 vasthoudt. Maar als je het regelmatig doet merk je ontzettend duidelijk het verschil. Ik kwam eerst nét voorbij m'n knieën, inmiddels kan ik mn tenen aanraken.
Moet je trouwens niet doen voor het squatten, ik spreek uit ervaring.. En eh, stretchen nooit voor de training, toch?
![]()
Niet 'koud' stretchen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:50 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan. En eh, stretchen nooit voor de training, toch?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Goeie uitleg, maar ik snap er geen reet vanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:47 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Bedoeling is dat je onderbeen op de steun gaat, voet achter die 'haak'. Vervolgens kun je dan het onderste gedeelte omhoog draaien zodat je je heup flecteert en kun je 'm vastzetten om zo de stretch vast te houden. Geen idee of het echt helpt, zie het wel regelmatig mensen doen hier.Hoe heet dat apparaat? Heb je een linkje naar de fabrikant? Of misschien een YouTube video?
Ik stretch nu door met mijn rug plat tegen een muur aan te gaan zitten, en dan voorover te buigen richting mijn tenen. Denk dat de machine ongeveer ook zo werkt?Ah, goed nieuws.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik gebruik hem regelmatig omdat ik écht ontzettend stijve benen had voordat ik begon met fitness. Het is best pijnlijk aangezien je hem op maximale stretch een seconde of 20 vasthoudt. Maar als je het regelmatig doet merk je ontzettend duidelijk het verschil. Ik kwam eerst nét voorbij m'n knieën, inmiddels kan ik mn tenen aanraken.
Moet je trouwens niet doen voor het squatten, ik spreek uit ervaring.
Ik heb lang met cognitieve dissonantie geleeft dat mijn korte hamstrings nu eenmaal zo waren (dacht ik ook vroeger toen ik een fattie was), maar die deadlift gaat zo kut dat ik er toch wat aan wil doen door te stretchen.Confidence through competence![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeie uitleg, maar ik snap er geen reet vanHoe heet dat apparaat? Heb je een linkje naar de fabrikant? Of misschien een YouTube video?
Ik stretch nu door met mijn rug plat tegen een muur aan te gaan zitten, en dan voorover te buigen richting mijn tenen. Denk dat de machine ongeveer ook zo werkt?
[..]
Ah, goed nieuws.
Ik heb lang met cognitieve dissonantie geleeft dat mijn korte hamstrings nu eenmaal zo waren (dacht ik ook vroeger toen ik een fattie was), maar die deadlift gaat zo kut dat ik er toch wat aan wil doen door te stretchen.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben sinds kort weer gaan trainen. Het plan is om 2 keer per week aan de gewichten te zitten en 1x per week te gaan kickboksen. Gezien het feit dat ik maar 2 keer per week aan de gewichten zit lijkt full body mij de beste keuze. Aan kennis ontbreekt er echter het nodige dus ik hoop dat iemand goede feedback kan geven op onderstaand schema.
Training A
• Squat
• Overhead Press
• Power clean
• Bent over row
• Chinups
• Dips
Training B
• Squat
• Benchpress
• Deadlift
• Alternating Deltoid raise
• Chinups
• DipsNee, half jaar pauze gehad maar daarvoor ongeveer een jaar 2/3 keer aan de gewichten gezeten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 00:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je een beginner, zo ja: Starting Strenght/StrongLifts.![]()
Zou gewoon even goed gaan stretchen, je merkt supersnel resultaat. Kwam eerder ook tot halverwege m'n scheenbeen en kan nu gewoon met platte handen op de grond..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Nope, ik kom tot halverwege mijn scheenbeen. Misschien toch eens overwegen om wat te gaan stretchen dan.
Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
Meerdere keren per dag, elke dag?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:00 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Zou gewoon even goed gaan stretchen, je merkt supersnel resultaat. Kwam eerder ook tot halverwege m'n scheenbeen en kan nu gewoon met platte handen op de grond..Confidence through competence![]()
Rustig opbouwen. Begon zelf ook veel te enthousiast. Daarna met overstrekte pees en beschadigde kniekapsels gezetenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meerdere keren per dag, elke dag?.
"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Groente, vlees, noten en fruit. Bij zetmeel-fruit zoals bananen, en zetmeel-groentes als aardappels, krijg je wel broodachtige levels aan glucose binnen, dus als low-carb je ding is, dan die zaken vermijden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef CPS2000 het volgende:
Mensen die low carb eten, wat is jullie hoofdvervanger van brood?
[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 15-03-2013 15:37:35 ]Confidence through competence![]()
Lekkahquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:22 schreef Push. het volgende:
[..]
Rustig opbouwen. Begon zelf ook veel te enthousiast. Daarna met overstrekte pees en beschadigde kniekapsels gezeten.
Warm altijd even op voor je gaat strecthen, maar hier heb je een aantal manieren:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meerdere keren per dag, elke dag?
Statisch stretchen kan je 15-60 seconden vast houden en zo'n 5-7 herhalingen maken. De hoeveelheid per dag kan je zelf bepalen. Als je wil kan het om de 2-3 uur. Dit wordt echter gebruikt voor mensen die bedlegerig zijn. Maar minstens 2x in de week is een goede richtlijn.
PNF strechten werkt goed voor de meeste mensen met inflexibiliteit. Zou hier eigenlijk eerst mee beginnen. Bij PNF heb je verschillende manieren. De hold-relax en hold-relax met agonist contractie.
Bij de hold-relax stretch je ongeveer 8 seconden waarna je iets terug gaat om te rusten. De volgende stap is om de spier weer te stretchen, maar deze keer iets verder.
Bij agonist contractie duw je in de tegen gestelde beweging voor 8 seconden, waarna je ontspant en tegelijk op rek brengt voor 8 seconden. Dit doe je ongeveer 3 tot 5 keer achter elkaar.
Voor de hamstrings zal PNF stretchen er zo uitzien als je een partner hebt die jou kan helpen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Self stretchen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:08 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Warm altijd even op voor je gaat strecthen, maar hier heb je een aantal manieren:
Statisch stretchen kan je 15-60 seconden vast houden en zo'n 5-7 herhalingen maken. De hoeveelheid per dag kan je zelf bepalen. Als je wil kan het om de 2-3 uur. Dit wordt echter gebruikt voor mensen die bedlegerig zijn. Maar minstens 2x in de week is een goede richtlijn.
PNF strechten werkt goed voor de meeste mensen met inflexibiliteit. Zou hier eigenlijk eerst mee beginnen. Bij PNF heb je verschillende manieren. De hold-relax en hold-relax met agonist contractie.
Bij de hold-relax stretch je ongeveer 8 seconden waarna je iets terug gaat om te rusten. De volgende stap is om de spier weer te stretchen, maar deze keer iets verder.
Bij agonist contractie duw je in de tegen gestelde beweging voor 8 seconden, waarna je ontspant en tegelijk op rek brengt voor 8 seconden. Dit doe je ongeveer 3 tot 5 keer achter elkaar.
Voor de hamstrings zal PNF stretchen er zo uitzien als je een partner hebt die jou kan helpen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Self stretchen:Thanks! Dat geeft me een goed begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goodluck, heb zelf een lies blessure waardoor ik al 8 weken op 70% moet squatten (waarvan 4 helemaal geen squats/lunges). Gaat maar niet weg. Volgende week nog een keer kijken of het weg is. Anders zelf ook een afspraak maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dinsdag heb ik een afspraak bij het sportcentrum. Ben benieuwd.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Papendal?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dinsdag heb ik een afspraak bij het sportcentrum. Ben benieuwd.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Lelijk man. Komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:21 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Goodluck, heb zelf een lies blessure waardoor ik al 8 weken op 70% moet squatten (waarvan 4 helemaal geen squats/lunges). Gaat maar niet weg. Volgende week nog een keer kijken of het weg is. Anders zelf ook een afspraak maken.Ik hoop dat ze er bij mij wat aan kunnen doen. Op de MRI was niks te zien en toch voelt het alsof mijn schouder geen geheel is van mijn lichaam, erg apart.
Yes.quote:
If not now, then when.![]()
Hmm, lijkt me toch lastig, brood is zo makkelijk om mee te ontbijten en te lunchen (om mee te nemen naar werk enz.) en goedkoop natuurlijk. Blijf voorlopig nog even high carb.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Groente, vlees, noten en fruit. Bij zetmeel-fruit zoals bananen, en zetmeel-groentes als aardappels, krijg je wel broodachtige levels aan glucose binnen, dus als low-carb je ding is, dan die zaken vermijden.![]()
Ja, graanachtige dingen (brood, wraps) zijn makkelijk, goedkoop, en overal mee te nemen en te verkrijgen op straat.Confidence through competence![]()
Niet ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef CPS2000 het volgende:
Mensen die low carb eten, wat is jullie hoofdvervanger van brood?![]()
Wat is jullie mening over whey, isolaat vs concentraat?
Ik heb tot nu toe alleen nog maar whey isolaat gebruikt voor direct na de training. Zal het echt veel uitmaken of je isolaat of concentraat neemt na de training? Het gaat uiteindelijk toch om hoeveel eiwitten je per dag inneemt, of dat nou isolaat of concentraat is? Concentraat is goedkoper namelijk
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
Isolaat hier, geen idee of het uitmaakt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
maakt niet uit, tenzij je extreem lactose intolerant bent.
En het idee van whey na de training heeft in principe niks met 'eiwit op een dag' te maken, maar het synergetische effect van leucine en de anabole trainingsprikkel op de spiersynthese. Daarom gebruik je het snelle whey, evt. in combinatie met langzamere eiwitten.
Ik vraag me altijd af: als je niet van het bovenstaande op de hoogte bent, maar alleen uit gaat van 'totaal eiwitten op een dag', waarom drink je dan toch een whey shake na het trainen
[ Bericht 15% gewijzigd door Stereotomy op 15-03-2013 20:21:21 ]Confidence through competence![]()
Binnen een half uur na het trainen whey nemen, dan gaat het eiwit direct naar je spieren en heb je maximale gains. Dat weet iedereen toch? Als je het niet doet, is de training voor niks geweest.![]()
dude, maak het niet ergerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:31 schreef Sapstengel het volgende:
Binnen een half uur na het trainen whey nemen, dan gaat het eiwit direct naar je spieren en heb je maximale gains. Dat weet iedereen toch? Als je het niet doet, is de training voor niks geweest.
Ik weet niet meer waar, maar ik ben die redenering ook meerdere keer tegengekomen toen ik me ging inlezen. (Ik gok op DBB forum?)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
maakt niet uit, tenzij je extreem lactose intolerant bent.
En het idee van whey na de training heeft in principe niks met 'eiwit op een dag' te maken, maar het synergetische effect van leucine en de anabole trainingsprikkel op de spiersynthese. Daarom gebruik je het snelle whey, evt. in combinatie met langzamere eiwitten.
Ik vraag me altijd af: als je niet van het bovenstaande op de hoogte bent, maar alleen uit gaat van 'totaal eiwitten op een dag', waarom drink je dan toch een whey shake na het trainen![]()
Het is idd belangrijk om je aminozuurpool op peil te houden als je verhoogde spiersynthese hebt. Maar dat is niet de reden waarom we een pre, peri of postworkout shake direct na de training nemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar, maar ik ben die redenering ook meerdere keer tegengekomen toen ik me ging inlezen. (Ik gok op DBB forum?)
Immers, waarom zo moeilijk doen met snelle eiwitten en direct na de training als timing geen invloed zou hebben?
Overigens acht ik het nog niet 100% bewezen dat snelle eiwitten rondom een training ook uiteindelijk tot meer gains leiden. Wel is het 100% bewezen dat je een tijdelijk, synergetisch effect hebt met verhoging van spiersynthese, maar of dit uiteindelijk ook tot meer gains leidt... ik vind het nog dubieus. Er zijn ook mensen die hier minder over twijfelen, overigens. Hangt helemaal af van je interpretatie van de studies.Confidence through competence![]()
Niet dat ik het wil gebruiken, maar hoeveel sneller gaat spiermassa kweken met steroiden?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Reply hier: ONZ / [DE GYM #12] KAPERS OP DE KUSTquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:00 schreef Studeur het volgende:
Niet dat ik het wil gebruiken, maar hoeveel sneller gaat spiermassa kweken met steroiden?![]()
Ff een vraagje. Ik heb problemen om mn dl techniek goed te houden. Lastig om mn schouders telkens goed naar achter te houden, borst vooruit en rug niet buigen.
Iemand tips daarvoor? Overgaan op de Roemeense dl ipv de stiff legged?
Ik durf nu niet meer gewicht te gebruiken omdat ik bang ben voor mn rug en nu loopt mn dl ondertussen achter op mn bp en squat.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Doe je altijd de stiff-legged in plaats van de normale deadlift? Zoja, probeer hem eerst een normaal uit te voeren zoals hij in Starting Strength staat beschreven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:37 schreef Beach het volgende:
Ff een vraagje. Ik heb problemen om mn dl techniek goed te houden. Lastig om mn schouders telkens goed naar achter te houden, borst vooruit en rug niet buigen.
Iemand tips daarvoor? Overgaan op de Roemeense dl ipv de stiff legged?
Ik durf nu niet meer gewicht te gebruiken omdat ik bang ben voor mn rug en nu loopt mn dl ondertussen achter op mn bp en squat.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Voor de mensen die wat aan lenigheid willen doen ; de zonnegroet. Bij deze oefening stretch je zowat alles.
Bij veel sporten wordt deze oefening gebruikt, denk aan Kickboks ( Remy Bonjaski ) ,voetbal, name it.Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
okee dank jequote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Doe je altijd de stiff-legged in plaats van de normale deadlift? Zoja, probeer hem eerst een normaal uit te voeren zoals hij in Starting Strength staat beschreven.even doorlezen wat Rip erover zegt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Fuck, ik heb na gister trainen pijn bij me schouderblad. Het voelt ontstoken. Iemand dat wel ns gehad?Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Thanks , kan het wel gebruiken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:58 schreef Boydie12 het volgende:
Voor de mensen die wat aan lenigheid willen doen ; de zonnegroet. Bij deze oefening stretch je zowat alles.
Bij veel sporten wordt deze oefening gebruikt, denk aan Kickboks ( Remy Bonjaski ) ,voetbal, name it.![]()
Godverdomme, vandaag was toch echt zo'n dag waarop alles wat fout kon gaan fout ging. Bekant 3 uur met reizen verspild, waarvan 1 uur omdat ik alle aansluitingen naar de sportschool had gemist ( OV). Kom aan op de sportschool, kom ik erachter dat ik geen broek heb meegenomen.
Desondanks PR's verbroken, deadlift van 110 naar 112,5kg en laatste set 115kg gepakt ( met 2 reps minder, vorige keer pakte ik 110 met 2 reps minder dan normaal op laatste set). Squat ook 5kg zwaarder kunnen pakken en wide-grip pull ups eindelijk weighted (5kg).I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Had m'n spijkerbroek aangehouden. Deadliften ging nog wel, Squatten was lastigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:24 schreef Diabox het volgende:
Deadliften zonder broek gaat lekker dus?
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Thanks! Straks even halen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:46 schreef FiliusDeorum het volgende:
Wilde roze zalm in blik is in de aanbieding bij de c1000 voor de geïnteresseerde
Nuttigste post in tijden![]()
![]()
Had je skinny jeans aan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Had m'n spijkerbroek aangehouden. Deadliften ging nog wel, Squatten was lastig![]()
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Gister een dame op m'n studie tegen gekomen die ook die hard aan het trainen is (mma en powerlifting). Squat 85kg, 122,5kg deadlift enzo, echt super vet. Die begrijpt tenminste ook dat trainen met de roze dumbells geen ruk opleveren.
Hebben gepraat over IF & Martin Berkhan, bulken, cutten, eiwitshakes, powerlift wedstrijden waar ze aan mee doet, deloaden en van alles nog. Was echt helemaal blij om ook zo iemand tegen te komen die er ook zo fanatiek in zit. Had de hoop eigenlijk al op gegeven haha.![]()
Ik heb de grill vandaag ook binnengekregen en vast een tosti gemaakt. niiicceVanavond maar ff kip erin doen na mn werk, wie had ookalweer al die tijden/standen etc in een pdf oid?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Pics?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:56 schreef MrGuma het volgende:
Gister een dame op m'n studie tegen gekomen die ook die hard aan het trainen is (mma en powerlifting). Squat 85kg, 122,5kg deadlift enzo, echt super vet. Die begrijpt tenminste ook dat trainen met de roze dumbells geen ruk opleveren.
Hebben gepraat over IF & Martin Berkhan, bulken, cutten, eiwitshakes, powerlift wedstrijden waar ze aan mee doet, deloaden en van alles nog. Was echt helemaal blij om ook zo iemand tegen te komen die er ook zo fanatiek in zit. Had de hoop eigenlijk al op gegeven haha.![]()
![]()
Toevallig is de studie waar ik binnenkort aan ga deelnemen ook daarop gericht: kijken of er een verschil is in spiersynthese bij inname van eiwitten met leucine vs. eiwitten zonder leucine (vs. geen eiwitten, placebo)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is idd belangrijk om je aminozuurpool op peil te houden als je verhoogde spiersynthese hebt. Maar dat is niet de reden waarom we een pre, peri of postworkout shake direct na de training nemen.
Immers, waarom zo moeilijk doen met snelle eiwitten en direct na de training als timing geen invloed zou hebben?
Overigens acht ik het nog niet 100% bewezen dat snelle eiwitten rondom een training ook uiteindelijk tot meer gains leiden. Wel is het 100% bewezen dat je een tijdelijk, synergetisch effect hebt met verhoging van spiersynthese, maar of dit uiteindelijk ook tot meer gains leidt... ik vind het nog dubieus. Er zijn ook mensen die hier minder over twijfelen, overigens. Hangt helemaal af van je interpretatie van de studies.![]()
Welke oefeningen kan je doen met een schouderblessure?
Enige oefening waar ik op kom zijn bicep curls![]()
![]()
Niet. Rust geven en wat meer cardio oid doen. Er is een reden dat je een blessure hebt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef Zaran het volgende:
je kan je benen trainenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef Zaran het volgende:
![]()
Vraagje over het cutten;
Minder eten etc, is dan wel duidelijk. Maar in de sportschool; omdat je lichaam minder resources heeft om te herstellen ga je natuurlijk in kracht omlaag. Maar blijven jullie wel op maximale intensiteit trainen?
Dus als je max normaal 100kg deadlift is, en je gaat nu cutten, blijf je dan ook op 100kg of ga je standaard op de 95kg zitten om je lichaam wat rust te geven?
En dan bv. ipv 3x p/w krachttraining, nu 2x en dan 1x zwemmen oid?![]()
Intensiteit behoud = spierbehoud. Het is handiger in een cut om je volume te verlagen en/of de rust tussen sets te vergroten. En ga geen extra cardio doen in een cut. Calorietekort = trager herstel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef MrGuma het volgende:
Vraagje over het cutten;
Minder eten etc, is dan wel duidelijk. Maar in de sportschool; omdat je lichaam minder resources heeft om te herstellen ga je natuurlijk in kracht omlaag. Maar blijven jullie wel op maximale intensiteit trainen?
Dus als je max normaal 100kg deadlift is, en je gaat nu cutten, blijf je dan ook op 100kg of ga je standaard op de 95kg zitten om je lichaam wat rust te geven?
En dan bv. ipv 3x p/w krachttraining, nu 2x en dan 1x zwemmen oid?![]()
Dus inderdaad de goede gedachte. En met extra cardio bedoelde ik een krachttraining minder en dat dan vervangen voor een cardiotraining. Of is het beter ivm spierbehoud krachttraining erbij te houden? Ik geloof dat Martin Berkhan ook zei dat je beter minder kracht kon gaan doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:03 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Intensiteit behoud = spierbehoud. Het is handiger in een cut om je volume te verlagen en/of de rust tussen sets te vergroten. En ga geen extra cardio doen in een cut. Calorietekort = trager herstel.
Overigens; cardio is voor conditie, niet om sneller vet kwijt te raken. Maar meer om m'n lichaam ook meer rust te geven.![]()
Ben benieuwd. Afaik is het belangrijk > 3-4 gram leucine in totaal per dosis te komen voor tijdelijk verhoogde fractionale eiwitsynthese. Hoger heeft geen nut, lager heeft geen/minder effect. Leucine alleen heeft ook weinig effect, net als BCAA alleen weinig effect heeft. Leucine met een compleet eiwit heeft het beste effect.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:31 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Toevallig is de studie waar ik binnenkort aan ga deelnemen ook daarop gericht: kijken of er een verschil is in spiersynthese bij inname van eiwitten met leucine vs. eiwitten zonder leucine (vs. geen eiwitten, placebo)
Op zich is het een leuke onderzoekvraag, maar voor ons is interessanter, krijg ik daardoor netto op langere termijn meer gains door shakes nabij mijn training in te nemen? Ik weet het niet.maar ik doe het wel
Iemand nog de javascript code voor je kcal intake? Heb geen idee meer in welk topicnummer dit te vinden is. (military method oid?)![]()
Blijf bezig zoals je nu doet betreffende krachttraining en verlaag je volume.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:06 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dus inderdaad de goede gedachte. En met extra cardio bedoelde ik een krachttraining minder en dat dan vervangen voor een cardiotraining. Of is het beter ivm spierbehoud krachttraining erbij te houden? Ik geloof dat Martin Berkhan ook zei dat je beter minder kracht kon gaan doen.
Overigens; cardio is voor conditie, niet om sneller vet kwijt te raken. Maar meer om m'n lichaam ook meer rust te geven.![]()
Nouja, beide he. Maar hoe groter je energie gat (catabool milieu!), hoe meer kans op spierverlies.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:06 schreef MrGuma het volgende:
Overigens; cardio is voor conditie, niet om sneller vet kwijt te raken.
Hoe hoger de intensiteit van je krachttraining, hoe minder kans op spierverlies.Confidence through competence![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:13 schreef MrGuma het volgende:
Iemand nog de javascript code voor je kcal intake? Heb geen idee meer in welk topicnummer dit te vinden is. (military method oid?)
1 javascript:var abdomen=prompt('Buikomtrek (in cm)');var neck=prompt('Nekomtrek (in cm)');bfp=86.010*Math.log(abdomen*0.393700787-neck*0.393700787)/Math.log(10)-70.041*Math.log(187*0.393700787)/Math.log(10)+36.76;alert('Vetpercentage: '+bfp.toFixed(1)+'%')
Die 187 moet je aanpassen naar jouw eigen lengte volgens mij.If not now, then when.![]()
Oke thanksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:21 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Blijf bezig zoals je nu doet betreffende krachttraining en verlaag je volume.Dus inderdaad aansluitend bij Kevin, door trainen en om spier te behoud te optimaliseren geen/nauwelijks cardio erbij en in volume wat te minderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, beide he. Maar hoe groter je energie gat (catabool milieu!), hoe meer kans op spierverlies.
Hoe hoger de intensiteit van je krachttraining, hoe minder kans op spierverlies.Inderdaad die bedoelde ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Die 187 moet je aanpassen naar jouw eigen lengte volgens mij.Danke!
![]()
Ik zou idd 'the gap' niet krankjorum groot maken door er teveel cardio bij te doen zonder meer energie te eten.
Als je even wacht en alvast je mail stuurt, kan ik 'em waarschijnlijk wel binnen halenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:38 schreef Diabox het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23459753
Kan iemand aan de full text komen?
Even tussendoor, het gaat iets langer duren, blijkbaar is de UvA gewisseld van server oid.![]()
hee, interessant.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:38 schreef Diabox het volgende:
Kan iemand aan de full text komen?
mijn hypothese: PULSE heeft te weinig leucine om de signalling te maximaliseren en BOLUS heeft een lager-dan-optimale frequentie, waardoor INT als de winnaar uit de bus komt.
Denk dat INT nog beter zou werken als de dosis naar ca. 30 gram per keer zou worden opgeschroefd, omdat je daarmee de ca. 3 gram leucine per keer haalt, al moet je rekening houden met de refractieperiode van leucine.Confidence through competence![]()
Denk het wel. Stuur je emailadres maar even in een dm, dan zal ik straks als ik thuis ben effe kijken!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:38 schreef Diabox het volgende:
Kan iemand aan de full text komen?![]()
Hoeft niet, ik haal 'em nu binnen. Als mensen die het willen hebben mij hun e-mail sturen komt is zsmquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:42 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Denk het wel. Stuur je emailadres maar even in een dm, dan zal ik straks als ik thuis ben effe kijken!![]()
![]()
Krijg je vanzelf toegang tot al die full-texts zodra je op een hogeschool zit, ongeacht de opleiding?If not now, then when.![]()
Hogeschool weet ik niet; op de uni heb ik in ieder geval wel toegang tot pubmed ed.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijg je vanzelf toegang tot al die full-texts zodra je op een hogeschool zit, ongeacht de opleiding?![]()
Afaik koopt een universiteit/hogeschool in z'n geheel in. Dus als je hogeschool geen medische/gezondheidszorg afdelingen heeft, kun je daar niet bij, omdat ze geen toegang inkopen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijg je vanzelf toegang tot al die full-texts zodra je op een hogeschool zit, ongeacht de opleiding?
Ik heb op een TU gestudeerd en aan een 'normale' uni met geneeskunde e.d., en bij de tweede kon ik bij veel meer Pubmed artikelen komen.
Toch apart; ik zit ook op de UvA en had geen enkel probleem bij dat artikelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:48 schreef Diabox het volgende:
Heb hem binnen van MrGuma.
Kan via m'n uni (UvA) bij veel studies, maar bij lang niet allemaal.![]()
Dafuck? Ik heb geen access via de UvA VPN.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:49 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Toch apart; ik zit ook op de UvA en had geen enkel probleem bij dat artikel![]()
Ja precies. Er zal geen onderscheidt gemaakt worden tussen de richting lijkt me? (Klinische Neuropsychologie heeft baat bij pubmed maar informatica niet?)quote:![]()
Dat is helemaal raar, ik log daar net op in, zit er nu nog steeds op verbonden zelfsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:50 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dafuck? Ik heb geen access via de UvA VPN.![]()
Alsnog, ik kan voor 'n informaticus dan best wel bij belachelijk veel ongerelateerde journals. Welke bron heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:50 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja precies. Er zal geen onderscheidt gemaakt worden tussen de richting lijkt me? (Klinische Neuropsychologie heeft baat bij pubmed maar informatica niet?)
Institution: Universiteit van Amsterdam
The Journal of Physiology
EXPIRED January 31, 2006
Status: Subscription has expired
krijg ik![]()
Aah natuurlijk. Daar zit het, ik heb het van Wiley Library; http://onlinelibrary.wile(...)2012.244897/abstractquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:51 schreef Diabox het volgende:
[..]
Alsnog, ik kan voor 'n informaticus dan best wel bij belachelijk veel ongerelateerde journals. Welke bron heb je gebruikt?
Institution: Universiteit van Amsterdam
The Journal of Physiology
EXPIRED January 31, 2006
Status: Subscription has expired
krijg ik![]()
Via Wiley kan ik er ook niet bij. Gay.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:53 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Aah natuurlijk. Daar zit het, ik heb het van Wiley Library; http://onlinelibrary.wile(...)2012.244897/abstract![]()
Echt heel raar inderdaad. Nja, je hebt nu in ieder geval m'n mailquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:54 schreef Diabox het volgende:
[..]
Via Wiley kan ik er ook niet bij. Gay.![]()
![]()
Misschien wordt er per faculteit / studenten van de faculteit ingekocht dan, ipv universiteitswijd. Nu ik erover nadenk is dat ook goedkoper voor de uni.
Waarom een informaticus bij de Journal of Clinical Broscience laten komen, of een geneeskunde student bij de Journal of programming shitz? Scheelt weer geld als je daar geen licenties over hoeft te betalen
Denk niet dat het zo werkt, de VPN maakt geen onderscheid qua opleiding (wellicht wel qua faculteit, ik zit bij het FNWI). Sowieso kan ik echt bij belachelijk veel ongerelateerde journals.
Log je in met je UvA studentnummer, zo ja, welke vorm is die? Kan wel zijn dat bepaalde lichtingen studenten anders worden ingedeeld.
Of dat je gewoon random 'n server krijgt toegewezen, en de ene wel ergens bij kan en de ander niet, maar dat is retarded![]()
![]()
Ik kan er ook gewoon bij via Wiley, via de VPN van de UvT. En ik doe een studie die valt onder de economische faculteit. Best apart. Volgens mij zijn alle journals van alle faculteiten bij ons beschikbaar voor alle studenten, zolang je maar via de VPN of op het netwerk van de uni zelf inlogt. Hoe dat in Amsterdam zit weet ik niet.![]()
Ik zit bij de gedragswetenschappen. Maar ik log in met m'n oude studentennr. Totaal van 6 cijfers. Niet die nieuwe variant van dit jaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:15 schreef Diabox het volgende:
Denk niet dat het zo werkt, de VPN maakt geen onderscheid qua opleiding (wellicht wel qua faculteit, ik zit bij het FNWI). Sowieso kan ik echt bij belachelijk veel ongerelateerde journals.
Log je in met je UvA studentnummer, zo ja, welke vorm is die? Kan wel zijn dat bepaalde lichtingen studenten anders worden ingedeeld.
Of dat je gewoon random 'n server krijgt toegewezen, en de ene wel ergens bij kan en de ander niet, maar dat is retarded
Log overigens ook in met VPN![]()
Dat lijkt me niet waar, want je logt met VPN toch in via je studentnummer? Dan weten ze ook van welke faculteit je komt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:15 schreef Diabox het volgende:
Denk niet dat het zo werkt, de VPN maakt geen onderscheid qua opleiding
Ja tuurlijk, maar het is niet praktisch om per opleiding een aparte VPN aan te wijzen. Faculteit lijkt me dan weer wel praktisch enigszins.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet waar, want je logt met VPN toch in via je studentnummer? Dan weten ze ook van welke faculteit je komt.Ik heb zo'n 'nieuwe' dan blijkbaar, 7 cijfers.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:20 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik zit bij de gedragswetenschappen. Maar ik log in met m'n oude studentennr. Totaal van 6 cijfers. Niet die nieuwe variant van dit jaar.
Log overigens ook in met VPN![]()
Nou, dat ligt eraan en sluit aan op de discussie hierboven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:26 schreef Zaran het volgende:
Maakt het veel uit of je nou je eiwitten uit een shake haalt of uit een stuk biefstuk?
Rundvlees bevat 1,75g/100g leucine. Eet je dus 200 gram biefstuk, dan zit je qua hoeveelheid post-workout leucine wel goed. Echter zijn deze aminozuren veel minder snel beschikbaar dan bij een shake. En nu wordt het moeilijk, want maakt dat nou veel uit?
Ik doe zelf sinds kort een pre-workout shake en een post-workout meal. Dat betekent dat ik wel wat snelle aminozuren tijdens en na de training beschikbaar heb, terwijl ik wel ruimte overhoud om een fatsoenlijke maaltijd na de training te eten (met naar huis gaan en koken erbij duurt het wel even voordat die maaltijd binnen is natuurlijk, tot die tijd is die hele shake wel geabsorbeerd). Is momenteel voor mij het ideaalst, of het ook daadwerkelijk ideaal is voor maximale hypertrofie? Ik weet het niet. Doe wat voor jou het handigst is en neem voor de zekerheid gewoon een shake voor, tijdens of na je training.This isn't even my final form.![]()
damn, die chick lift zwaarder dan ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:56 schreef MrGuma het volgende:
Hebben gepraat over IF & Martin Berkhan, bulken, cutten, eiwitshakes, powerlift wedstrijden waar ze aan mee doet, deloaden en van alles nog. Was echt helemaal blij om ook zo iemand tegen te komen die er ook zo fanatiek in zit. Had de hoop eigenlijk al op gegeven haha.. Heb je haar wel gelijk ten huwelijk gevraagd, of iig op date? Dit zijn zeldzame verschijnselen.
Drinky is een baas![]()
Weet iemand waarom ze twee planken gebruiken met die wooden power racks in plaats van een balk bijvoorbeeld?
Ben vandaag even bij de praxis geweest, om me te verdiepen in de kosten van de verschillende materialen...YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
ik weet eerlijk gezegd niet hoe je traint, maar was jij niet degene die gelijk zwaar met alles begon en overal last van kreeg? Er is een reden dat je een blessure hebt, en er is ook een reden dat het pijn doet en je niet verder kan trainen. Je lichaam werd (waarschijnlijk) constant overbelast en op een gegeven moment kan die het niet meer aan. Pijn is een goede indicatie voor aankomende blessures, maar als je dat negeert gaat het dus een keertje fout.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef Zaran het volgende:
Enige oefening waar ik op kom zijn bicep curls
Geef nu je lichaam gewoon rust, laat je schouder herstellen en ga dan weer aan de slag maar dan lichter en met goede form. Doortrainen verneukt je schouder en kracht alleen maar meer.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
heb ik wel eens in mijn boks periode gedaan. Soms at ik dus 1700kcal op een dag, en ging dan boksen wat zo'n 800~1000kcal was. Had wel een goed vetoverschot om het eningszins op te vangen maar ik raad het niet aan om in de cut nog cardio te doen zonder het tekort weer aan te vullen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou idd 'the gap' niet krankjorum groot maken door er teveel cardio bij te doen zonder meer energie te eten.
Dat waren nog eens tijden van onwetendheid zeg
Drinky is een baas![]()
Prima.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:13 schreef Hiatus het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkshop, goedkoper vind je denk niet. Kwaliteit zal wel goed zijn denk?
Kijk even goed op Youtube, hoe je de " wheel of pain" uitvoert.
Het is een technische lastige oefening.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2013 16:45:12 ]![]()
Ik heb een pull up stang van de Kijkshop, die kun je los en vast draaien tussen de deurpost, maar het draaisysteem is kapot en hij zit nu dus voor altijd vast.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:13 schreef Hiatus het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkshop, goedkoper vind je denk niet. Kwaliteit zal wel goed zijn denk?!
Kan nog wel pullen en chinnen dus dat ding hangt er prima.
This isn't even my final form.![]()
Thnx, was daar al naar op zoek, scheelt me weer 5 euroquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:13 schreef Hiatus het volgende:
[ afbeelding ]
Drinky is een baas![]()
Wie had laatst al die tijden en standen etc van die grill gepost?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
M'n APT is onderhand gecorrigeerd, alleen heb ik nu last van mijn hip flexors. Erg vervelend.If not now, then when.![]()
wel goed qua prijs / kwaliteit verhouding, vaak zijn de klemmen wel kut maar daar kun je wel wat aan veranderen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:13 schreef Hiatus het volgende:
[ afbeelding ]
edit: @snakey: zat niet goed te kijken; kijkshop verkoopt meer soorten gewichten. heb 3 jaar terug eens dumbells van ze gekocht en zo'n pull/chinup rekje waar de klemmen brak van waren.
[ Bericht 12% gewijzigd door Curlbrah op 16-03-2013 17:39:25 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Welke klemmen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:33 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wel goed qua prijs / kwaliteit verhouding, vaak zijn de klemmen wel kut maar daar kun je wel wat aan veranderen.![]()
Nee dat was ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef Drinky het volgende:
maar was jij niet degene die gelijk zwaar met alles begon en overal last van kreeg?![]()
![]()
Feliquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
M'n APT is onderhand gecorrigeerd, alleen heb ik nu last van mijn hip flexors. Erg vervelend.Ziet er waarschijnlijk een stuk beter uit. Hip flexors komen vast wel weer goed.
Ik kan het maar niet opbrengen om die oefeningen te doen.
This isn't even my final form.![]()
Thanks. Ja, dat zeker!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
FeliZiet er waarschijnlijk een stuk beter uit. Hip flexors komen vast wel weer goed.
Ik kan het maar niet opbrengen om die oefeningen te doen.
Welke oefeningen?If not now, then when.![]()
Om APT te fiksen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks. Ja, dat zeker!
Welke oefeningen?This isn't even my final form.![]()
Waarom kun je het niet opbrengen? Ik vond ze ook ontzettend kut en doe ze nu ook nog maar één keer per week nu m'n APT gefixt is, maar burn die shit in je hersenen man. Weet waar je het voor doet.quote:
True true, maar dat zijn echt van die dingen waarvan ik denk: gaat dit wel helpen? Dan breng ik het moeilijk op. Trainen doe ik zonder tegenzin omdat ik weet/zie dat het werkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom kun je het niet opbrengen? Ik vond ze ook ontzettend kut en doe ze nu ook nog maar één keer per week nu m'n APT gefixt is, maar burn die shit in je hersenen man. Weet waar je het voor doet.
Maar jij bewijst dat het helpt dus ik moet het maar eens opbrengen.This isn't even my final form.![]()
Beetje raar dat je dat denkt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
True true, maar dat zijn echt van die dingen waarvan ik denk: gaat dit wel helpen? Dan breng ik het moeilijk op. Trainen doe ik zonder tegenzin omdat ik weet/zie dat het werkt.
Maar jij bewijst dat het helpt dus ik moet het maar eens opbrengen.Dus kardes, actie.
Welke oefeningen heb je gedaan om APT te fixen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom kun je het niet opbrengen? Ik vond ze ook ontzettend kut en doe ze nu ook nog maar één keer per week nu m'n APT gefixt is, maar burn die shit in je hersenen man. Weet waar je het voor doet.![]()
1 keer per week yoga; al je stretch en postuur problemen zijn opgelost
Overigens doe ik wel regelmatig hip flexor stretches (squat dag), doorway stretches (bench dag) en wat foam rolls op m'n rug (deadlift dag)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Vrijdag weer gesquat en opgenomen met laag en hoog gewicht. Twee dingen die me gelijk zijn opgevallen:
• Soms kijk ik nog steeds omhoog bij de opgaande beweging
• Ik zie nog steeds dat ik het niet helemaal goed doe. Me heupen en me schouders gaan redelijk in hetzelfde tempo omhoog. Het is niet zo extreem als vorige keer.
Hebben jullie nog tips naar aanleiding van deze video's? Alvast bedankt
Met alleen stang
80kg
![]()
Ik begon niet te zwaar, werd alleen te arrogant en deed er te veel assisted exercises bij. Vind het alleen erg moeilijk om rust te houden, dan raak ik in een soort depressie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik weet eerlijk gezegd niet hoe je traint, maar was jij niet degene die gelijk zwaar met alles begon en overal last van kreeg? Er is een reden dat je een blessure hebt, en er is ook een reden dat het pijn doet en je niet verder kan trainen. Je lichaam werd (waarschijnlijk) constant overbelast en op een gegeven moment kan die het niet meer aan. Pijn is een goede indicatie voor aankomende blessures, maar als je dat negeert gaat het dus een keertje fout.
Geef nu je lichaam gewoon rust, laat je schouder herstellen en ga dan weer aan de slag maar dan lichter en met goede form. Doortrainen verneukt je schouder en kracht alleen maar meer.http://www.gebruikershand(...)html?page=0008#bovenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:14 schreef Pastapipos het volgende:
Wie had laatst al die tijden en standen etc van die grill gepost?![]()
Doe je Yoga alleen en thuis? Of ga je naar zo'n class?quote:Op zondag 17 maart 2013 09:38 schreef star_gazer het volgende:
1 keer per week yoga; al je stretch en postuur problemen zijn opgelost
Overigens doe ik wel regelmatig hip flexor stretches (squat dag), doorway stretches (bench dag) en wat foam rolls op m'n rug (deadlift dag)
Ik denk dat ik vierkant uitgelachen ga worden als ik naar zo'n class ga![]()
Maar er moet nu toch echt iets gaan gebeuren aan m'n bewegelijkheid in het algemeen.
Toen ik begon met bb-en kon ik mezelf een hand geven op m'n rug. Dus ene hand over je schouder gooien, en andere onder je oksel door en dan handje geven. Een volle hand zonder problemen of pijn.
Nu zit er een hand aan ruimte tussen om uberhaupt alleen m'n vinger toppen te laten raken![]()
![]()
Kan m'n schouder niet meer met m'n hand aanraken, m'n tenen neit meer aanraken als ik voorover buig, m'n sokken en schoenen moeielijker aankrijgen dat soort shit. Zelfs m'n autogordel pakken is al kut![]()
![]()
Het geeft je op een gegeven moment echt het gevoel dat je jezelf in de weg zit soms.![]()
Enough wining, ik ga Yoga doen. Liefst thuis, want nog een keer ergens heen elke keer zie ik niet zo zitten...
Of is er iemand die een ander soort programma voor meer flexibiliteit weet?
Volgens mij heeft m'n gym ook yoga classes waar je gratis heen kunt...
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 17-03-2013 11:01:10 ]![]()
Zou wel gewoon die lessen nemen dan, krijg je ook je form enzo direct goed onder de knie..quote:Op zondag 17 maart 2013 10:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Doe je Yoga alleen en thuis? Of ga je naar zo'n class?
Maar er moet nu toch echt iets gaan gebeuren aan m'n bewegelijkheid in het algemeen.
Toen ik begon met bb-en kon ik mezelf een hand geven op m'n rug. Dus ene hand over je schouder gooien, en andere onder je oksel door en dan handje geven. Een volle hand zonder problemen of pijn.
Nu zit er een hand aan ruimte tussen om uberhaupt alleen m'n vinger toppen te laten raken![]()
![]()
Kan m'n schouder niet meer met m'n hand aanraken, m'n tenen neit meer aanraken als ik voorover buig, m'n sokken en schoenen moeielijker aankrijgen dat soort shit. Zelfs m'n autogordel pakken is al kut![]()
![]()
Het geeft je op een gegeven moment echt het gevoel dat je jezelf in de weg zit soms.![]()
Enough wining, ik ga Yoga doen. Liefst thuis, want nog een keer ergens heen elke keer zie ik niet zo zitten...
Volgens mij heeft m'n gym ook yoga classes waar je gratis heen kunt...Sexy qua lijf, doch bang voor 't zwempak.![]()
mja dat is wel het meest wijze idd.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:04 schreef Boydie12 het volgende:
[..]
Zou wel gewoon die lessen nemen dan, krijg je ook je form enzo direct goed onder de knie..
'k ga maar es ff informeren hoe en waneer![]()
![]()
Misschien kan je nog wel een MILFje scoren daar, denk dat die vrouwen het wel grappig vinden als zo'n beer ineens mee komt doen met yoga.![]()
haha, ik moest ff zoeken wat MILF ook alweer precies betekende,quote:Op zondag 17 maart 2013 11:10 schreef seto het volgende:
Misschien kan je nog wel een MILFje scoren daar, denk dat die vrouwen het wel grappig vinden als zo'n beer ineens mee komt doen met yoga.nahaha ja zou zomaar kunnen.
![]()
Soms zijn ze best wel knap en goed getrained sommige milven in de gym.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 17-03-2013 11:20:16 ]![]()
Onder welke hunebed heb jij geleefdquote:Op zondag 17 maart 2013 11:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, ik moest ff zoeken wat MILF ook alweer precies betekende,nahaha ja zou zomaar kunnen.
![]()
Soms zijn ze best wel knap en goed getrained sommige milven in de gym.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
ja nee, ik wist wel dat het zoiets betekende lol, maar ff niet meer de exacte afkorting. Maar hij blijft leukquote:![]()
![]()
Ik deed een keer mee met zo'n groepsles dat vooral op vrouwen was gericht. Stond daar alleen voor lul omdat het tempo zo hoog was en ik het niet bij kon houden![]()
![]()
Ik doe een groepsles in de gym. Knetterveel strakke dames. Beetje achterin hangen om niet op te vallen en naar de billen te glurenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Doe je Yoga alleen en thuis? Of ga je naar zo'n class?
![]()
![]()
Volgens mij heeft m'n gym ook yoga classes waar je gratis heen kunt...
Yoga is moeilijk, maar het werkt echt. Ik heb zelf de dag na yoga dat al m'n "pijntjes" van het liften volledig weg zijn."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
ja, dat ga ik dus ook denken. Dat ik nog bij oefening 1 ben en lig te kreunen en te steunen als een bejaardequote:Op zondag 17 maart 2013 12:06 schreef Zaran het volgende:
Ik deed een keer mee met zo'n groepsles dat vooral op vrouwen was gericht. Stond daar alleen voor lul omdat het tempo zo hoog was en ik het niet bij kon houden![]()
![]()
Zoek ff ergens op P90X, die doen ook een yoga les. Dvdtje downloaden en je kan gewoon meedoen, is een les van ongeveer een uur. De eerste keer dat ik die deed was ik na een half uurtje helemaal kapot, het is echt zwaarder dan je denkt.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, dat ga ik dus ook denken. Dat ik nog bij oefening 1 ben en lig te kreunen en te steunen als een bejaardeOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Maak of laat een foto maken van de zijkant en vergelijk het dan met een APT op internet of post hem hier. Nee, je hebt niet per se ergens last van.quote:Op zondag 17 maart 2013 02:20 schreef Hiatus het volgende:
Constateer je die pat zelf of fysio? Heb je echt ergens last van dan?Hip Flexor Stretch + Glute Kick Back/Glute Ham-Raisequote:Op zondag 17 maart 2013 09:35 schreef FootieB het volgende:
[..]
Welke oefeningen heb je gedaan om APT te fixen?
Lower back stretch + Abs (crunches)
Quad stretch + SLDL of Leg Curls.
Stretches: 3-5 sets x 10-15 seconden
Glute/abs/ham 3-5 sets x 15-20 reps op laag gewicht en goede form.
Stretches kun je op YouTube vinden.If not now, then when.![]()
Nice, keihard verkouden nu. Wilde morgen nog wel met madcow 5x5 beginnen.
Dan maar even een rustweekje inlassen en volgende week maandag 100% fit beginnen. En misschien aan het eind van deze week wat DL's ofzo doen.![]()
Dankjequote:Op zondag 17 maart 2013 10:25 schreef Zaran het volgende:
[..]
http://www.gebruikershand(...)html?page=0008#boven
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Kipfilet zou ik zelf trouwens 15 minuten doen dan is hij perfectquote:
Bij 30 minuut is de kipfilet zo hard en droog dat je het als wapen kan gebruiken![]()
Na ongeveer 6 maanden lang fullbody te hebben gedaan, ben ik wel benieuwd naar een splitschema.
Ik zou het liefst 2 schema's willen, A en B. Zodat ik het volgende krijg:
Maandag A
Woensdag B
Vrijdag A
Zondag B.
Heeft iemand suggesties hoe ik dit het beste kan doen? Ik heb aardig wat gegoogled maar niks gevonden. En maak ik hiermee meer gains dan continue full body te doen?
Alvast bedankt.![]()
Heb gisteren ongeveer 10m gedaan geloof ik. Weet t niet precies meer, maar ik weet wel dat ik de bieflappen nét te lang had, ze waren net iets te taai. Minuutje of 2 korter en ze zouden perfect geweest zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 14:52 schreef Zaran het volgende:
[..]
Kipfilet zou ik zelf trouwens 15 minuten doen dan is hij perfect
Bij 30 minuut is de kipfilet zo hard en droog dat je het als wapen kan gebruiken"If you do what you always did, then you will get what you always got."
All Pros beginner routinequote:Op zondag 17 maart 2013 15:13 schreef Atemno het volgende:
Na ongeveer 6 maanden lang fullbody te hebben gedaan, ben ik wel benieuwd naar een splitschema.
Ik zou het liefst 2 schema's willen, A en B. Zodat ik het volgende krijg:
Maandag A
Woensdag B
Vrijdag A
Zondag B.
Heeft iemand suggesties hoe ik dit het beste kan doen? Ik heb aardig wat gegoogled maar niks gevonden. En maak ik hiermee meer gains dan continue full body te doen?
Alvast bedankt.![]()
Als jullie squatten, hoever zakken jullie naar beneden, maw wat is jullie ROM. Je leest her en der dat squats tot je horizontaal bent je max moet zijn, elders lees je weer dat je juist verder moet zakken. Is hier iemand die kan onderbouwen wat het beste is? Het lijkt af en toe op internet wel alsof de meeste maar gewoon roepen wat ze van iemand hebben gehoord en daar bij zweren.![]()
Dat doe je nu zelf ook. 'Ik heb op het internet van alles gelezen...' zonder dat je linkjes of bronnen noemt.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:49 schreef no1uknow het volgende:
Als jullie squatten, hoever zakken jullie naar beneden, maw wat is jullie ROM. Je leest her en der dat squats tot je horizontaal bent je max moet zijn, elders lees je weer dat je juist verder moet zakken. Is hier iemand die kan onderbouwen wat het beste is? Het lijkt af en toe op internet wel alsof de meeste maar gewoon roepen wat ze van iemand hebben gehoord en daar bij zweren.
Rippetoe zegt dat net onder parallel genoeg is voor maximale activatie. Lees zijn boek of kijk hier:
http://startingstrength.wikia.com/wiki/Starting_Strength_WikiConfidence through competence![]()
En precies daarom trek ik zelf geen conclusies en stel ik ook hier de vraagquote:Op zondag 17 maart 2013 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat doe je nu zelf ook. 'Ik heb op het internet van alles gelezen...' zonder dat je linkjes of bronnen noemt.
Rippetoe zegt dat net onder parallel genoeg is voor maximale activatie. Lees zijn boek of kijk hier:
http://startingstrength.wikia.com/wiki/Starting_Strength_WikiThanks voor het linkje!
![]()
Dat ligt aan de blessure lijkt me. Ik gebruik het wel eens omdat ik ontstekingen oploop door overbelasting van m´n been. Daar helpt het prima bij. Maar ik denk dat het bij een (bv) gescheurd spiertje geen enkele zin heeft.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:55 schreef Zaran het volgende:
Versnelt Ibuprofen nou daadwerkelijk het genezingsproces van een blessure?![]()
Ik heb even jullie kennis nodig..
Ik heb mij gister kapot getraind, waardoor ik vandaag ook maar niet ben wezen zwemmen..
Ik heb alleen meer last van mijn schouders, dan van mijn borst.
Iemand die mij kan vertellen hoe dat komt? Ik heb gister borst en triceps gedaan, en over het algemeen heb ik er wel eens last van maar vrij weinig, alleen nu is het toch wel gruwelijk uit de hand aan het lopen (waarschijnlijk omdat ik steeds zwaarder train)
Anyone met tips?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Hoe wijd is je grip bij de bench press? Het kan helpen deze iets minder wijd te maken. Dan ontlast je je schouders iets. Je hebt wel meer kracht in je triceps nodig.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb even jullie kennis nodig..
Ik heb mij gister kapot getraind, waardoor ik vandaag ook maar niet ben wezen zwemmen..
Ik heb alleen meer last van mijn schouders, dan van mijn borst.
Iemand die mij kan vertellen hoe dat komt? Ik heb gister borst en triceps gedaan, en over het algemeen heb ik er wel eens last van maar vrij weinig, alleen nu is het toch wel gruwelijk uit de hand aan het lopen (waarschijnlijk omdat ik steeds zwaarder train)
Anyone met tips?![]()
In de smith machine, en dan eigenlijk met de buitenkant van mijn handen tegen de reling aan.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe wijd is je grip bij de bench press? Het kan helpen deze iets minder wijd te maken. Dan ontlast je je schouders iets. Je hebt wel meer kracht in je triceps nodig.
Denk dat ik hem dan maar minder wijd moet pakken idd.YouTube
Ik zou de gewone BP pakken, is al veel beter voor je schouders.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In de smith machine, en dan eigenlijk met de buitenkant van mijn handen tegen de reling aan.
Denk dat ik hem dan maar minder wijd moet pakken idd.![]()
Geen bench dat je 'm in de smith doet?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In de smith machine, en dan eigenlijk met de buitenkant van mijn handen tegen de reling aan.
Denk dat ik hem dan maar minder wijd moet pakken idd.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou de gewone BP pakken, is al veel beter voor je schouders.We hebben geen gewone benchpress, alleen maar in de smith...quote:
Met losse dumbbells train ik ook wel, maar dan heb ik mijn handen lang niet zo wijd als in de smith.YouTube
Dan zou ik gewoon flat+incline db bench doen en niks met die smithmachine.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
We hebben geen gewone benchpress, alleen maar in de smith...
Met losse dumbbells train ik ook wel, maar dan heb ik mijn handen lang niet zo wijd als in de smith.![]()
Bij gebrek aan beter dan maar met Dumbbells werken idd en als die niet toereikend meer zijn dan een andere tent gaan zoeken.. Met alleen de Smith schiet je niet zo veel op en is het zelfs vragen om blessures wanneer je dan wel overstapt.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
We hebben geen gewone benchpress, alleen maar in de smith...
Met losse dumbbells train ik ook wel, maar dan heb ik mijn handen lang niet zo wijd als in de smith.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Hm, NSAIDs zoals Ibuprofen en Aspirine hebben ten eerste maar een minimale invloed op ontstekingen, zeker hele lokale ontstekingen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:55 schreef Zaran het volgende:
Versnelt Ibuprofen nou daadwerkelijk het genezingsproces van een blessure?
Ten tweede: (niet-chronische) ontstekingen zijn er zodat het lichaam meer bloed, antilichamen en ander zooi naar de plek der onheils kan sturen, zódat de blessure eerder verholpen kan zijn. Ik weet niet of het de bedoeling is om dat tegen te gaan middels medicijnen.
Als je wat (wetenschappelijke) bronnen hebt naar dat NSAIDs blessures korter kunnen laten duren, hoor ik het graag. In the meantime: placebo effect is ook effect.
gewoon echte sportschool zoeken, geen bp setup kan echt niet..
alleen daar blijven als er niets anders binnen een straal van 10km te vinden is![]()
mmmquote:Op zondag 17 maart 2013 16:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter dan maar met Dumbbells werken idd en als die niet toereikend meer zijn dan een andere tent gaan zoeken.. Met alleen de Smith schiet je niet zo veel op en is het zelfs vragen om blessures wanneer je dan wel overstapt.
binnenkort een bench+rack thuis dus dan ben ik sowieso van het gelazer af.YouTube
Doe je wel barbell-beenwerk?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Op zondag 17 maart 2013 16:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter dan maar met Dumbbells werken idd en als die niet toereikend meer zijn dan een andere tent gaan zoeken.. Met alleen de Smith schiet je niet zo veel op en is het zelfs vragen om blessures wanneer je dan wel overstapt.
mmm-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Benen doe ik squatten in de Smithquote:
Legpress
Fietsen/hardlopen
en zwemmenYouTube
Squatten in de smith is het meest verrotte wat ik ooit heb gedaan. Het klinkt een beetje makkelijk om te zeggen dat je een andere gym moet gaan zoeken, maar ik denk dat je beter een andere gym kan gaan zoekenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Benen doe ik squatten in de Smith
Legpress
Fietsen/hardlopen
en zwemmen.
Drinky is een baas![]()
zuchtquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Legpress
Fietsen/hardlopen
en zwemmenDeathlift or Die.![]()
Wie heeft hier ervaring met dry needling en of het ook echt helpt? Vrijdag eerste keer zo'n behandeling gehad in m'n schouder op verschillende plekken, fuck, da's pijnlijk. Begon op één triggerpoint helemaal te zweten, spier begon een compleet eigen contractieleven te leiden leek het wel. Nu nog dikke spierpijn.![]()
Ik heb gebruik gemaakt van Dry Needling, het heeft mij niet echt veel gebracht.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef BigSmurf het volgende:
Wie heeft hier ervaring met dry needling en of het ook echt helpt? Vrijdag eerste keer zo'n behandeling gehad in m'n schouder op verschillende plekken, fuck, da's pijnlijk. Begon op één triggerpoint helemaal te zweten, spier begon een compleet eigen contractieleven te leiden leek het wel. Nu nog dikke spierpijn.
Althans, het lucht even op maar lost niets op.
Elke keer als die naald erin gestoken werd, dan kreeg mijn spier een opdonder en "knalde" hij gewoon letterlijk.
Die pijn die je nu voelt trekt langzaam weer weg, dat is dus normaal.Goh wat constructief zeg, rookie of the year award voor jouquote:
YouTube
? je squat en benchpresst in de smith en je geeft mij een rookie of the year award ?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
rookie of the year award voor jou
Deathlift or Die.![]()
Helemaal goedquote:Op zondag 17 maart 2013 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
? je squat en benchpresst in de smith en je geeft mij een rookie of the year award ?
[ afbeelding ]
YouTube
Heb het in mn schouder, triceps, onderarm en bovenbenen gehad. Dikgedrukte wil je juist hebben, spanning te verlossen?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef BigSmurf het volgende:
Wie heeft hier ervaring met dry needling en of het ook echt helpt? Vrijdag eerste keer zo'n behandeling gehad in m'n schouder op verschillende plekken, fuck, da's pijnlijk. Begon op één triggerpoint helemaal te zweten, spier begon een compleet eigen contractieleven te leiden leek het wel. Nu nog dikke spierpijn.
Bij mij hielp het wel in mn schouders en onderarm, alleen niet in mn bovenbeen. Spierpijn meestal binnen paar dagen weg.![]()
quote:
YouTube
Zelfde verhaal geldt hiervoor. Omdat je de baan van de barbell niet kan bepalen maak je een voor jezelf niet ideale beweging. Tel hierbij op dat je met behoorlijk wat gewicht bezig bent en je begrijpt waarom het zo afgeraden word.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Legpress
Fietsen/hardlopen
en zwemmen-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
sommige vna jullie liften niet eens manquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Legpress
Fietsen/hardlopen
en zwemmen![]()
![]()
Wat is er mis met squatten en legpress?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:05 schreef 16meter het volgende:
sommige vna jullie liften niet eens man
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Omdat het geen compleet schema is met calf raises etc?YouTube
Heb jij stront in je ogen ofzo?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is er mis met squatten en legpress?
Omdat het geen compleet schema is met calf raises etc?Squatten in de smith moet je vooral doen als je op blessures uit bent. Je hebt er weinig aan en het verneukt een hoop. Niet doen dus.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:02 schreef VASND het volgende:
[..]
Zelfde verhaal geldt hiervoor. Omdat je de baan van de barbell niet kan bepalen maak je een voor jezelf niet ideale beweging. Tel hierbij op dat je met behoorlijk wat gewicht bezig bent en je begrijpt waarom het zo afgeraden word.
Gr. kus op je penis.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Nee geen stront in mijn ogen...quote:Op zondag 17 maart 2013 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb jij stront in je ogen ofzo?
[..]
Squatten in de smith moet je vooral doen als je op blessures uit bent. Je hebt er weinig aan en het verneukt een hoop. Niet doen dus.
Gr. kus op je penis.
Jezus iedereen hier een slecht weekend gehad ofzo? Laat je ego even in de kast staan en doe eens normaal met z'n allen. Voel je je verheven boven een ander? Je bent niets meer en niets minder dan welk van ons ook.
Squatten en legpress is goed, maar niet in de smith dat is dus het complete antwoord.YouTube
Gewoon niks in de smith, behalve calf raises dan.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee geen stront in mijn ogen...
Jezus iedereen hier een slecht weekend gehad ofzo? Laat je ego even in de kast staan en doe eens normaal met z'n allen. Voel je je verheven boven een ander? Je bent niets meer en niets minder dan welk van ons ook.
Squatten en legpress is goed, maar niet in de smith dat is dus het complete antwoord.
Dus, squat met losse stang, BP met losse stang en Deadlift met losse stang. 3 basisoefeningen die je heel ver krijgen.
En voor mij een verdomd schijtweekend omdat ik net m'n workoutdag heb gemist en geen eten meer heb.
Drinky is een baas![]()
Er is niks mis met een smith machine hoor. In sommige gevallen kan deze beter zijn indien je focus wilt leggen op bepaalde spieren.If not now, then when.![]()
Wat een kankerherriequote:
Tevens anabolen, trainen in een polotje en een pauperketting.
Fysiek is nice maar dit motiveert mij totaal niet.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Gebruik jij geen anabolen dan? Dan ben je wel erg dom zeg. Wat doe je in dit topic eigenlijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat een kankerherrie
Tevens anabolen, trainen in een polotje en een pauperketting.
Fysiek is nice maar dit motiveert mij totaal niet.If not now, then when.![]()
1 of 2 nuttige posts uit elke 5 topics meenemen (voornamelijk van Stereo). Voor de rest vooral niet proberen te ergeren aan de zielige internet-ego'tjes.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gebruik jij geen anabolen dan? Dan ben je wel erg dom zeg. Wat doe je in dit topic eigenlijk?
Yesmad-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Gelukkig zijn we blij met jouw bijdrage. Mentaal achtergesteld kind.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef VASND het volgende:
[..]
1 of 2 nuttige posts uit elke 5 topics meenemen (voornamelijk van Stereo). Voor de rest vooral niet proberen te ergeren aan de zielige internet-ego'tjes.
Yesmad![]()
Kijk, prachtig voorbeeld.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:33 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we blij met jouw bijdrage. Mentaal achtergesteld kind.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Idd ga dan lekker in een bibliotheek kijken ofso?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:33 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we blij met jouw bijdrage. Mentaal achtergesteld kind.![]()
goede topicwending.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Dussss. Welke smaak whey hebben jullie?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:50 schreef Pastapipos het volgende:
Dussss. Welke smaak whey hebben jullie?![]()
Banaan, only voor de eckte eckte!
-edit: zie nu pas dat dit niet het onz topic is
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Paardenwhey.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:50 schreef Pastapipos het volgende:
Dussss. Welke smaak whey hebben jullie?Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
whey is toch steroiden dat wil ik niet hoor ik wil alleen natuurlijk trainen zonder hulpmiddelenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:50 schreef Pastapipos het volgende:
Dussss. Welke smaak whey hebben jullie?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Nou tijd voor een misschien serieuzere vraag, zijn er ook mensen hier die week A full body doen en week B split?![]()
Nee vind ik niet fijn wel ff geprobeerd ik wissel nu gewoon om de 12 weken A en B.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:12 schreef Travel. het volgende:
Nou tijd voor een misschien serieuzere vraag, zijn er ook mensen hier die week A full body doen en week B split?![]()
Dry needling helpt zeker om pijn snel te verlagen. Triggerpoint behandelingen bij de schouder kon gemiddeld zo'n 4 dagen pijnlijk zijn als me geheugen mij niet in de steek laat.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef BigSmurf het volgende:
Maar wordt tegenwoordig wel eens te snel/vaak gebruikt. Is bedoeld als een extra hulp-instrument naast de behandeling zelf. Wat heb je voor blessure dan, schouder inklemming (impingement)?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hoezo twaalf weken? Of gewoon omdat je het dan zat bent?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee vind ik niet fijn wel ff geprobeerd ik wissel nu gewoon om de 12 weken A en B.![]()
YouTube
Ff klein vraagje, ik doe nu aangepast SL schema 3x in de week maar ik vind m'n progressie te laag. Is het verstandig om het op te hogen naar 5x per week?
Gaat me vooral om zoveel mogelijk vet te verbranden, niet om m'n PR's elke dag te verslaan.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Hoezo progressie te laag? Zit je op een plateau?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
Ff klein vraagje, ik doe nu aangepast SL schema 3x in de week maar ik vind m'n progressie te laag. Is het verstandig om het op te hogen naar 5x per week?Dan moet je minder eten / meer cardio doen naast je krachttraining.quote:Gaat me vooral om zoveel mogelijk vet te verbranden, niet om m'n PR's elke dag te verslaan.Confidence through competence![]()
Ga dan wat cardio bij doen. 5 keer per week squatten lijkt me dodelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
Ff klein vraagje, ik doe nu aangepast SL schema 3x in de week maar ik vind m'n progressie te laag. Is het verstandig om het op te hogen naar 5x per week?
Gaat me vooral om zoveel mogelijk vet te verbranden, niet om m'n PR's elke dag te verslaan.![]()
Wat zijn je stats zoal?
Gewicht, lengte en lifts(Squat, DL en BP)?Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Iedereen kan wel gaan bashen, maar de belangrijkste nog steeds onbeantwoorde vraag is: waarom heb je voor deze bagger gym gekozen?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Legpress
Fietsen/hardlopen
en zwemmen![]()
Om de dag cardio en kracht.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
Gaat me vooral om zoveel mogelijk vet te verbranden, niet om m'n PR's elke dag te verslaan.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
Gaat me vooral om zoveel mogelijk vet te verbranden, niet om m'n PR's elke dag te verslaan.Strong lifts is imo totaal geen cut schema. Veel te weinig mogelijkheid om te herstellen bij lage kcal. Zou eerder overstappen op een split gebaseerd op SL.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoezo progressie te laag? Zit je op een plateau?
[..]
Dan moet je minder eten / meer cardio doen naast je krachttraining."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Na 6 trainingen slechts lage progressie... wat slecht!quote:Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Even ter info: Beach is nog maar 2 weken bezig
Anderen waren natuurlijk al 10 kilo ermee afgevallen.Confidence through competence![]()
Ik had hier in de buurt net een huis gekocht, en wilde gaan fitnessen voor een niet al te hoge prijs gezien het feit dat ik vaak onderweg was en in hotels sliep vanwege mijn werk en alleen in het weekend thuis was.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iedereen kan wel gaan bashen, maar de belangrijkste nog steeds onbeantwoorde vraag is: waarom heb je voor deze bagger gym gekozen?
Later kreeg ik dichterbij huis werk, waardoor ik vaker in de sportschool te vinden was.
Tevens was ik er ook niet zo in verdiept, ik dacht dat hetgeen wat ik deed altijd wel goed was.
Tot ik mij tot dit topic ging richten ;-)YouTube
Zag deze beginnersworkout laatst op het bodybuilding forum, en het leek me wel wat. Wat denken jullie? 3x per week. Squat altijd 2x per week, deadlift 1x.
WORKOUT A
Flat Bench Press
Squat
Barbell Row
Overhead Press
Chin Up
WORKOUT B
Incline Dumbbell Bench Press
Deadlift
Pull Up
Lateral Raises
Tricep Isolation Exercise
[ Bericht 2% gewijzigd door From_93_Til_Infinity op 18-03-2013 04:27:22 ]![]()
Goeie lockout brahquote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
-
-
quote:![]()
Voor de rest best aardig
Trouwens:
volgens mij hangt er nog geen 120kg aan die stang, en dan zo een harses erbij ook![]()
geniaal deze...
[ Bericht 7% gewijzigd door RaymondK op 18-03-2013 07:31:03 ]![]()
Als ik hier een keer in het jaar een verkoudheidje of een griepje te pakken heb dan ligt het ook altijd aan "die poedertjes".quote:Op maandag 18 maart 2013 06:02 schreef star_gazer het volgende:
En in deze zit overigens wel een flinke kern van waarheid:
[ afbeelding ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Wie doen er aan een junkdag(en), en wie is er zo dedicated en skipt dat.. En whey?
Zelf junk ik alleen op zaterdag (en soms de zondag erbij), omdat het voor mijn gevoel anders niet is vol te houden zo'n strikt eetschema te volgen. Maar als ik eenmaal gejunkt hebt verlang ik wel weer naar het gezonde en heb ik ergens spijt dat ik gejunkt heb. Heb dan het gevoel of ik net 3kg spier heb kapot gegeten bij wijze van
l|||-------|||l![]()
ik eet eigenlijk alleen m'n BB maaltijden. Af en toe (denk aan 1x in de 2 maanden of zo) dat ik eens een keer een mac D haal of zo iets. En ik woon er letterlijk op 100meter vandaan. Kan het zo zien vanuit m'n woonkamert.quote:Op maandag 18 maart 2013 07:56 schreef Silvanovisch het volgende:
Wie doen er aan een junkdag(en), en wie is er zo dedicated en skipt dat.. En whey?
Zelf junk ik alleen op zaterdag (en soms de zondag erbij), omdat het voor mijn gevoel anders niet is vol te houden zo'n strikt eetschema te volgen. Maar als ik eenmaal gejunkt hebt verlang ik wel weer naar het gezonde en heb ik ergens spijt dat ik gejunkt heb. Heb dan het gevoel of ik net 3kg spier heb kapot gegeten bij wijze van![]()
Als ik het dan eens doe, dan gelijk 2 big mac menu's met alles large uiteraard, of 2 grote kapsalonslol.
Geen kutgevoel dan behalve dat ik denk
"Shit, nu zit ik bijna aan m'n kcals maar er zijn nog 6 uur te gaan voordat ik m'n bed in kan "
Why is natuurlijk omdat je met die junk zooi nooit netjes je kcals kan uitspreiden over de dag, en er geen slow carbs en micronutrients te bekennen zijn.
Als je het boek "The four hour body" van Tim Ferriss leest (overigens geen aanrader behalve als je echt geen flauw idee hebt wat eten voor BB-en inhoud) heeft hij het ook over 1 dag in de week bunkeren wat je wil om het uberhaupt vol te houden, maar ik vind het meer een mindset om dat gewoon nooit te doen dan dat ik het volhouden vind.
Sterker nog, hoe minder je snackbarvoer doet, hoe minder behoefte je er ook daadwerkelijk aan hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 18-03-2013 08:27:52 ]![]()
Yoga voor Dummies DVD, matje erbij; done.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:54 schreef RaymondK het volgende:
Volgens mij heeft m'n gym ook yoga classes waar je gratis heen kunt...quote:Op zondag 17 maart 2013 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
? je squat en benchpresst in de smith en je geeft mij een rookie of the year award ?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Ik doe niet aan junkdagen, ik junk wanneer ik daar zin in heb. Ben nu 2 maanden gestopt met roken en merk dat in alles. Minder passief, meer motivatie en doorzettingsvermogen in de gym en ik snack amper meer..gewoon geen trek meer in terwijl ik echt n cafetariaslaaf was.quote:Op maandag 18 maart 2013 07:56 schreef Silvanovisch het volgende:
Zelf junk ik alleen op zaterdag (en soms de zondag erbij), omdat het voor mijn gevoel anders niet is vol te houden zo'n strikt eetschema te volgen. Maar als ik eenmaal gejunkt hebt verlang ik wel weer naar het gezonde en heb ik ergens spijt dat ik gejunkt heb. Heb dan het gevoel of ik net 3kg spier heb kapot gegeten bij wijze van![]()
Vitamine D studie!
Vitamin D Replacement Improves Muscle Efficiency
Mar. 18, 2013 — New research shows for the first time a link between vitamin D levels and muscle efficiency. Vitamin D supplementation may also be effective in improving skeletal muscle function. This study is presented today at the Society for Endocrinology annual conference in Harrogate, UK. The findings may explain the physical fatigue commonly experienced by patients with vitamin D deficiency, with broad implications for a large section of society.
http://www.sciencedaily.com/releases/2013/03/130317221446.htm
-edit kan het onderzoek niet vinden ?A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Meid, 13 jaar oud, bencht 100 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:15 schreef robuust89 het volgende:
Meid, 13 jaar oud, bencht 100 kiloWel een hele kleine ROM indeze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel knap van dat meiske![]()
![]()
Het ergste is nog wel dat alle producten in die foto VERBOTEN zijn. Omdat een enkele mongool er niet mee om kan gaan, kan ik mijn jack3d niet meer nemenquote:Op maandag 18 maart 2013 07:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Als ik hier een keer in het jaar een verkoudheidje of een griepje te pakken heb dan ligt het ook altijd aan "die poedertjes".Waarom is alcohol nog wel legaal dan?
-
Wat is bulken toch fijn! Ik ben pas een paar weken in een slow bulk en merk nu al dat mijn trainingen een stuk lekkerder gaan. Voldoende calorieen in je donder gooien maakt echt een groot verschil
-
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef star_gazer het volgende:
Wat is bulken toch fijn! Ik ben pas een paar weken in een slow bulk en merk nu al dat mijn trainingen een stuk lekkerder gaan. Voldoende calorieen in je donder gooien maakt echt een groot verschil![]()
![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb gebruik gemaakt van Dry Needling, het heeft mij niet echt veel gebracht.
Althans, het lucht even op maar lost niets op.
Elke keer als die naald erin gestoken werd, dan kreeg mijn spier een opdonder en "knalde" hij gewoon letterlijk.
Die pijn die je nu voelt trekt langzaam weer weg, dat is dus normaal.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:54 schreef duncannn het volgende:
[..]
Heb het in mn schouder, triceps, onderarm en bovenbenen gehad. Dikgedrukte wil je juist hebben, spanning te verlossen?
Bij mij hielp het wel in mn schouders en onderarm, alleen niet in mn bovenbeen. Spierpijn meestal binnen paar dagen weg.Klinkt dus alsof het kán helpen, maar dat het meer een extra behandeling is naast oefeningen en dergelijke?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dry needling helpt zeker om pijn snel te verlagen. Triggerpoint behandelingen bij de schouder kon gemiddeld zo'n 4 dagen pijnlijk zijn als me geheugen mij niet in de steek laat.
Maar wordt tegenwoordig wel eens te snel/vaak gebruikt. Is bedoeld als een extra hulp-instrument naast de behandeling zelf. Wat heb je voor blessure dan, schouder inklemming (impingement)?
Wat betreft blessure, die begint steeds vager te worden. Het leek een verkeerde stand van het schouderblad (instabiliteit), met als gevolg een inklemming. Wekenlang oefeningen gedaan (rotator cuff, scaptula pushups etc), versterkte de spieren wel, maar pijn ging niet weg. Daarna ruim een week elke dag stretches gedaan (schouderbladen naar elkaar trekken, deurpost pecstretches etc), werkte ook niet. Dus vrijdag weer terug, en toen is er dus zo'n dry needling behandeling ingezet. Spierpijn begint nu langzaamaan te verdwijnen, maar de blessure is er nog steeds, heb er nu voor m'n gevoel zelfs meer last van, hoewel dat ook nog van die dry needling kan zijn, spierpijn is nog niet volledig weg.
Rare is ook dat ik bijvoorbeeld zijdelings armen omhoog halen en uitstrekken pijnloos kan, met handen vooruit gestoken omhoog (helft van shoulder dislocate) kan ik ook vrijwel pijnloos, maar een pushup zorgt al direct voor een steek als ik halverwege door m'n ellebogen gezakt ben. Wat kan een MRI en/of röntgenfoto hierin bijdragen?![]()
Het kan natuurlijk zijn dat je ergens littekenweefsel hebt zitten wat je elke keer weer triggered. Dat moeten ze wel kunnen zien op een MRIquote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klinkt dus alsof het kán helpen, maar dat het meer een extra behandeling is naast oefeningen en dergelijke?
Wat betreft blessure, die begint steeds vager te worden. Het leek een verkeerde stand van het schouderblad (instabiliteit), met als gevolg een inklemming. Wekenlang oefeningen gedaan (rotator cuff, scaptula pushups etc), versterkte de spieren wel, maar pijn ging niet weg. Daarna ruim een week elke dag stretches gedaan (schouderbladen naar elkaar trekken, deurpost pecstretches etc), werkte ook niet. Dus vrijdag weer terug, en toen is er dus zo'n dry needling behandeling ingezet. Spierpijn begint nu langzaamaan te verdwijnen, maar de blessure is er nog steeds, heb er nu voor m'n gevoel zelfs meer last van, hoewel dat ook nog van die dry needling kan zijn, spierpijn is nog niet volledig weg.
Rare is ook dat ik bijvoorbeeld zijdelings armen omhoog halen en uitstrekken pijnloos kan, met handen vooruit gestoken omhoog (helft van shoulder dislocate) kan ik ook vrijwel pijnloos, maar een pushup zorgt al direct voor een steek als ik halverwege door m'n ellebogen gezakt ben. Wat kan een MRI en/of röntgenfoto hierin bijdragen?![]()
Wat ook belangrijk is, is dat ik een stuk minder cardio doe tegenwoordig. Ik heb gewoon meer energie om dat gewicht te verplaatsen. Op off-days doe ik 30 min licht cardio (zwemmen, yoga, beetje lopen), maar op on days gewoon een uur ijzer vreten en that's itquote:
-
Volgens mij is dat redelijk ideaal zo idd. Al je energie gewoon in die uren ijzer stoppen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat ook belangrijk is, is dat ik een stuk minder cardio doe tegenwoordig. Ik heb gewoon meer energie om dat gewicht te verplaatsen. Op off-days doe ik 30 min licht cardio (zwemmen, yoga, beetje lopen), maar op on days gewoon een uur ijzer vreten en that's it![]()
![]()
Vandaag ging het beter, bij de warming up had ik alleen het laatste warmup setje van 50kg last van m'n linkerbovenbeen, heel licht. Toen m'n werkset 60kg geprobeerd, maar bij tweede setje gestopt. Toen nog een setje 50kg geprobeerd maar ook dat voelde niet lekker. Het scheelt al wel dat het nu alleen m'n linkerbeen is ipv beide. Ook met deadliften logischerwijs last. Nog maar even goed laten rusten dan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja goed plan, kan ook een spierkater zijn. Heb je wat langer last van dan spierpijn.
Gewoon volgende week weer proberen.![]()
Dit.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat alle producten in die foto VERBOTEN zijn. Omdat een enkele mongool er niet mee om kan gaan, kan ik mijn jack3d niet meer nemenWaarom is alcohol nog wel legaal dan?
![]()
Is er een verschil tussen hoe je je gewichten in setjes verdeeld?
Bv
10x 65 10x 75 10x 85
of
10x75 en dan 3 setjes.
Het totaal gewicht is hetzelfde maar ik vraag me af of het uitmaakt welke methode je aanhoud![]()
![]()
Meid, 13 jaar oud, bencht 100 kiloDie houding i.d.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een debiele mannetjes ook. I'd not hit her.
Trouwens: die anabolenmeid ook gezien?. Would not hit either.
![]()
Op Jack3D betaalde ik ook gewoon BTW.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:39 schreef seto het volgende:
Omdat alcohol geld oplevert voor de staat, duh.![]()
sinds dat ik lekker goed heb leren koken is een junkdag overbodig. Heb alleen afgelopen weekend gescheat met een zak kroepoek en een pizza Margarita met schwarzwalderham. Gewoon van m'n huisgenoot gejat omdat ik zelf helemaal geen eten meer in huis had( desbetreffende huisgenoot jat ook zat voer van mijquote:Op maandag 18 maart 2013 07:56 schreef Silvanovisch het volgende:
Zelf junk ik alleen op zaterdag (en soms de zondag erbij), omdat het voor mijn gevoel anders niet is vol te houden zo'n strikt eetschema te volgen. Maar als ik eenmaal gejunkt hebt verlang ik wel weer naar het gezonde en heb ik ergens spijt dat ik gejunkt heb. Heb dan het gevoel of ik net 3kg spier heb kapot gegeten bij wijze van).
Gewoon een paar lekkere recepten zoeken en dan is "clean" eten niet zo moeilijk![]()
En dat zeg ik, iemand die voorheen 2 zakken chips en 2x bk op een dag er doorheen joeg en elke ochtend de frituur aan had
Drinky is een baas![]()
wie ben ik om iemand met een iq van 145+ tegen te spreken.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:42 schreef Weissman het volgende:
doe gew alles 10x25 voor die lekkere pomp![]()
Pijn in mijn schouder is bijna weg maar hoe weet je wanneer het weer veilig is om te trainen? Ben bang dat als ik straks weer ga trainen na de training weer de pijn terug is![]()
Related video:quote:
![]()
Meid, 13 jaar oud, bencht 100 kilo0 ROM, super arch (decline!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maargoed, doe het haar wellicht niet na
quote:
Ik vind die mensen die nauwelijks 150kg DLen en dan al wraps,handschoentjes en een belt gebruiken echt grappig, ze huren nog net geen forklift om het gewicht voor hun te tillen![]()
Haha tering. Echt naar om te zien, denk altijd dat op ieder moment de wervels uit zijn rug kunnen vliegen.quote:"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Ik gebruik voor m'n laatste set van 165kg magnesium voor de grip, en een belt om m'n onderrug te ondersteunen (better safe than sorry), u mad??quote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef Zaran het volgende:
Ik vind die mensen die nauwelijks 150kg DLen en dan al wraps,handschoentjes en een belt gebruiken echt grappig, ze huren nog net geen forklift om het gewicht voor hun te tillen190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
lol idd.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef ssebass het volgende:
[..]
Haha tering. Echt naar om te zien, denk altijd dat op ieder moment de wervels uit zijn rug kunnen vliegen.
je ziet z'n smoel ook vertrekken op het moment dat hij weer rechtop gaat staan na z'n tweede poging, en naar de camera loopt.
auwh oeh dat was een lekkere lift. Nieuwe PR.
Staat op z'n gezicht geschreven.![]()
![]()
DIt is nou een fysiek waar ik naar streef. Moet natural wel te behalen zijn toch?
http://www.facebook.com/p(...)40995&type=3&theater190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
ja hij is nattyquote:Op maandag 18 maart 2013 14:03 schreef jeurse04 het volgende:
DIt is nou een fysiek waar ik naar streef. Moet natural wel te behalen zijn toch?
http://www.facebook.com/p(...)40995&type=3&theater![]()
Ik kan 200kg met een belt DLen en 160 zonder, ik zie het meer als valsspelen. Heb je trouwens een homegym dat je magnesium kan gebruiken?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ik gebruik voor m'n laatste set van 165kg magnesium voor de grip, en een belt om m'n onderrug te ondersteunen (better safe than sorry), u mad??![]()
Blijkbaar toch wat geblesseerd dan. Anders de komende weken even rust, of alleen erg licht trainenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vandaag ging het beter, bij de warming up had ik alleen het laatste warmup setje van 50kg last van m'n linkerbovenbeen, heel licht. Toen m'n werkset 60kg geprobeerd, maar bij tweede setje gestopt. Toen nog een setje 50kg geprobeerd maar ook dat voelde niet lekker. Het scheelt al wel dat het nu alleen m'n linkerbeen is ipv beide. Ook met deadliften logischerwijs last. Nog maar even goed laten rusten dan.![]()
Klinkt aannemelijk. Hoe aannemelijk is het echter dat ik een MRI-scan krijg? Van wat ik op internet lees krijg je vaker ja dan nee te horen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat je ergens littekenweefsel hebt zitten wat je elke keer weer triggered. Dat moeten ze wel kunnen zien op een MRI![]()
MRI scan doen ze echt heel makkelijk over, verdienen die ziekenhuizen alleen maar geld aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk. Hoe aannemelijk is het echter dat ik een MRI-scan krijg? Van wat ik op internet lees krijg je vaker ja dan nee te horen.
Ik kwam met knieklachten en kreeg een MRI van mijn rug terwijl dat achteraf helemaal niet nodig was en ik er zelfs niet om vroeg![]()
Dit wou ik nog even snel delen:
Wel goed dat ze dit doen. Daarnaast wel jammer dat een kneus dan in de comments zegt dat hij er niks van voelt.
Not sherrif srs.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Bij het squatten, wat is het fijnste, curled stang, rechte stang, of gewoon 2 dumbells?
ONZ / [DE GYM #12] KAPERS OP DE KUSTI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Rechte stang in low squat positie zonder Pussybar vind ik het fijnst.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Smith machinequote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Bij het squatten, wat is het fijnste, curled stang, rechte stang, of gewoon 2 dumbells?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Je moet die comments bij die fatburners eens lezen, allemaal van die dikke vrouwen die een wonder verwachtenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Wel goed dat ze dit doen. Daarnaast wel jammer dat een kneus dan in de comments zegt dat hij er niks van voelt.![]()
mijn pa krijgt tegenwoordig 50.000 iu doseringen. Goed voor 2~3 weken. Zijn waarden waren hoger dan die van mij maar ik heb het niet gekregen. Desondanks heeft de apotheek teveel meegegeven en dat gebruik ik op het moment.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Wel goed dat ze dit doen. Daarnaast wel jammer dat een kneus dan in de comments zegt dat hij er niks van voelt.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
ja die moet je dan met wat extra gewicht tussen je glutes klemmen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Waarom is iedereen hier zo van oehh natty dit natty dat?Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
hoe bedoel jequote:Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom is iedereen hier zo van oehh natty dit natty dat?
al die gasten die je op youtube ziet zijn niet natty
http://www.facebook.com/p(...)40995&type=3&theater
aan alleen zijn kop kun je al zien dat ie niet natty is![]()
Daarom, mijn punt is juist waarom iedereen het schijnbaar zo belangrijk vind en van alles wil weten of het naturel haalbaar is. Waarom zou je sowieso naturel iets willen doen wat is de meerwaarde?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe bedoel je
aan alleen zijn kop kun je al zien dat ie niet natty isOh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Rechte oly barbell, low bar.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Bij het squatten, wat is het fijnste, curled stang, rechte stang, of gewoon 2 dumbells?![]()
Oke thanks voor je advies!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wat geblesseerd dan. Anders de komende weken even rust, of alleen erg licht trainen
Hoe zit het eigenlijk met jullie alcoholgebruik, zitten er hier ook geheelonthouders tussen? Als je wel drinkt, ga je dan ook nog opletten welk drankje je neemt e.d.?![]()
Vroeger dronk ik 3 keer per week een aantal liter bier. Tegenwoordig maximaal 1 keer in de twee weken, let dan nergens op.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oke thanks voor je advies!
Hoe zit het eigenlijk met jullie alcoholgebruik, zitten er hier ook geheelonthouders tussen? Als je wel drinkt, ga je dan ook nog opletten welk drankje je neemt e.d.?![]()
Jij mag het meer als valsspelen zien maar ik vind het gewoon fijn om een belt te dragen bij zware gewichten, geen zin om m'n rug te snappen. En nee ik train gewoon in een normale gymquote:Op maandag 18 maart 2013 14:06 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik kan 200kg met een belt DLen en 160 zonder, ik zie het meer als valsspelen. Heb je trouwens een homegym dat je magnesium kan gebruiken?190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
trollenquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
EZ bar. Blijft het lekkerst in je nek liggenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Bij het squatten, wat is het fijnste, curled stang, rechte stang, of gewoon 2 dumbells?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Heeft dit nog toegevoegde waarde als je al multivitamine neemt?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Wel goed dat ze dit doen. Daarnaast wel jammer dat een kneus dan in de comments zegt dat hij er niks van voelt.![]()
Ik heb de B&F Whey Perfection variety sachets besteld en zal een korte review per smaak voor jullie schrijven. Ik proef per trainingsdag (ma-wo-vr) twee smaken dus het zal bijna drie weken gaan duren en ik zal in de tussentijd steeds reposten met aanvulling. Alle smaken zullen met water geproefd worden.
Tropical: Zoals verwacht fakking ranzig brah. Als je denkt dat je hierdoor het gevoel krijgt dat je je op een tropisch strand bevindt heb je het goed mis. Als je zo'n fatty bent die van chemische zoetigheid houdt moet je het vooral doen. 1/10
Watermelon: Iets beter weg te werken dan de Tropical, maar nog steeds een te zoete bedoening. Wel duidelijk herkenbare watermeloen smaak, dus als je echt een fan bent zit je wel goed. Ik ben overigens ook dol op watermeloen maar dit is gewoon vies nep. 3/10
Strawberry:
Strawberry/Kiwi:
Cookies and Cream:
Cappuccino:
Stracciatella:
Nutella:
Creamy Coconut:
Chocolate Coconut Bounty:
Naturel:
Vanilla:
Banana:
Raspberry:
Chocolate:
Chocolate Caramel:
Rest volgt later.
[ Bericht 2% gewijzigd door Levolution op 18-03-2013 17:08:06 ]This isn't even my final form.![]()
Ligt eraan. Meestal wel, omdat vitamine D vaak ondergedoseerd is in multivit.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heeft dit nog toegevoegde waarde als je al multivitamine neemt?This isn't even my final form.![]()
Was een beetje aan het youtuben en kwam op dit tegen. Wel bekend bij jullie neem ik aan, maar was verbaasd over wat ze zeiden over het aantal reps voor legs. Low reps=10-15 en lager is slecht voor je vanwege het hoge gewicht wat je dan hebt. Ik doe squat en DL toch maar echt max 5 reps. Volgens mij ben ik niet de enige.
Nog een trouwens:
"Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Ze hebben het over hoe je het beste spieren kunt aanzetten. Als jij traint met sets van 5 reps doe je aan strength training.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:23 schreef ssebass het volgende:
Was een beetje aan het youtuben en kwam op dit tegen. Wel bekend bij jullie neem ik aan, maar was verbaasd over wat ze zeiden over het aantal reps voor legs. Low reps=10-15 en lager is slecht voor je vanwege het hoge gewicht wat je dan hebt. Ik doe squat en DL toch maar echt max 5 reps. Volgens mij ben ik niet de enige.
Nog een trouwens:
Muscle building =/= StrengthSoukidan op je oogbal.![]()
Zijn maar 3 goede smaken gek. Banaan, strawberry/kiwi en berry blast.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:02 schreef Levolution het volgende:
Ik heb de B&F Whey Perfection variety sachets besteld en zal een korte review per smaak voor jullie schrijven. Ik proef per trainingsdag (ma-wo-vr) twee smaken dus het zal bijna drie weken gaan duren en ik zal in de tussentijd steeds reposten met aanvulling. Alle smaken zullen met water geproefd worden.
Tropical: Zoals verwacht fakking ranzig brah. Als je denkt dat je hierdoor het gevoel krijgt dat je je op een tropisch strand bevindt heb je het goed mis. Als je zo'n fatty bent die van chemische zoetigheid houdt moet je het vooral doen. 1/10
Watermelon: Iets beter weg te werken dan de Tropical, maar nog steeds een te zoete bedoening. Wel duidelijk herkenbare watermeloen smaak, dus als je echt een fan bent zit je wel goed. Ik ben overigens ook dol op watermeloen maar dit is gewoon vies nep. 3/10
Strawberry:
Strawberry/Kiwi:
Cookies and Cream:
Cappuccino:
Stracciatella:
Nutella:
Creamy Coconut:
Chocolate Coconut Bounty:
Naturel:
Vanilla:
Banana:
Raspberry:
Chocolate:
Chocolate Caramel:
Rest volgt later.
De rest is zo intens goor.![]()
Is kersen ontploffing een lekkere smaak?!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zijn maar 3 goede smaken gek. Banaan, strawberry/kiwi en berry blast.
De rest is zo intens goor.Deathlift or Die.![]()
Die voel je zo verschrikkelijk je veins in blazen. De ongekende pomp die je dan ervaart is eigenlijk niet te omschrijven.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is kersen ontploffing een lekkere smaak?!![]()
Ah, maar is die serieus lekker? Ik zoek nu een iets frisser smaakje snap je.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die voel je zo verschrikkelijk je veins in blazen. De ongekende pomp die je dan ervaart is eigenlijk niet te omschrijven.Deathlift or Die.![]()
Chocolate Coconut Bounty is ook fucking lekker, vooral in de caseïne variant.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zijn maar 3 goede smaken gek. Banaan, strawberry/kiwi en berry blast.
De rest is zo intens goor.
limoen is ook lekker en frisquote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah, maar is die serieus lekker? Ik zoek nu een iets frisser smaakje snap je.![]()
Waarom zou je Whey drinken zonder melkquote:Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Vanille smaakt beter wanneer je het met melk aanmaakt i.p.v. water![]()
![]()
Niet alleen die broers of topbodybuilders maar de meeste sporters met name vechtsport word het extreem veel gebruikt, het word zelfs aangeraden door begeleiders/trainers/coaches.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe bedoel je
aan alleen zijn kop kun je al zien dat ie niet natty is
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/537469_450278108387783_474486476_n.jpg
Die rechter is sws niet natty hij heeft nog een kop ofdat die net de brugklas uit isThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Meeste van die types die denken met hun lichaam hun lelijkheid te compenseren maar helaas werkt het niet tenzij je shirley of priscila van het woonwagenkamp wilquote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Niet alleen die broers of topbodybuilders maar de meeste sporters met name vechtsport word het extreem veel gebruikt, het word zelfs aangeraden door begeleiders/trainers/coaches.
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/537469_450278108387783_474486476_n.jpg
Die rechter is sws niet natty hij heeft nog een kop ofdat die net de brugklas uit is![]()
Ik drink het altijd met waterquote:Op maandag 18 maart 2013 19:16 schreef Zaran het volgende:
[..]
Waarom zou je Whey drinken zonder melk,,/![]()
TMW is echt 50% broscience en 50% faggotry (srs). Leuke filmpjes voor food for thought maar je moet alles wat ze zeggen met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:23 schreef ssebass het volgende:
Nog een trouwens:Of toch du vader?![]()
Want strength komt natuurlijk niet voort uit muscle en muscle brengt geen spier meequote:Op maandag 18 maart 2013 17:32 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ze hebben het over hoe je het beste spieren kunt aanzetten. Als jij traint met sets van 5 reps doe je aan strength training.
Muscle building =/= StrengthMaar ik snap je punt, alleen had je voor muscle building beter hypertrophy of size kunnen zeggen.
Of toch du vader?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: