Ik zou de gewone BP pakken, is al veel beter voor je schouders.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In de smith machine, en dan eigenlijk met de buitenkant van mijn handen tegen de reling aan.
Denk dat ik hem dan maar minder wijd moet pakken idd.
Geen bench dat je 'm in de smith doet?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
In de smith machine, en dan eigenlijk met de buitenkant van mijn handen tegen de reling aan.
Denk dat ik hem dan maar minder wijd moet pakken idd.
quote:Op zondag 17 maart 2013 16:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou de gewone BP pakken, is al veel beter voor je schouders.
We hebben geen gewone benchpress, alleen maar in de smith...quote:
Dan zou ik gewoon flat+incline db bench doen en niks met die smithmachine.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
We hebben geen gewone benchpress, alleen maar in de smith...
Met losse dumbbells train ik ook wel, maar dan heb ik mijn handen lang niet zo wijd als in de smith.
Bij gebrek aan beter dan maar met Dumbbells werken idd en als die niet toereikend meer zijn dan een andere tent gaan zoeken.. Met alleen de Smith schiet je niet zo veel op en is het zelfs vragen om blessures wanneer je dan wel overstapt.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
We hebben geen gewone benchpress, alleen maar in de smith...
Met losse dumbbells train ik ook wel, maar dan heb ik mijn handen lang niet zo wijd als in de smith.
Hm, NSAIDs zoals Ibuprofen en Aspirine hebben ten eerste maar een minimale invloed op ontstekingen, zeker hele lokale ontstekingen.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:55 schreef Zaran het volgende:
Versnelt Ibuprofen nou daadwerkelijk het genezingsproces van een blessure?
mmmquote:Op zondag 17 maart 2013 16:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter dan maar met Dumbbells werken idd en als die niet toereikend meer zijn dan een andere tent gaan zoeken.. Met alleen de Smith schiet je niet zo veel op en is het zelfs vragen om blessures wanneer je dan wel overstapt.
Doe je wel barbell-beenwerk?quote:Op zondag 17 maart 2013 16:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Op zondag 17 maart 2013 16:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter dan maar met Dumbbells werken idd en als die niet toereikend meer zijn dan een andere tent gaan zoeken.. Met alleen de Smith schiet je niet zo veel op en is het zelfs vragen om blessures wanneer je dan wel overstapt.
mmm
Benen doe ik squatten in de Smithquote:
Squatten in de smith is het meest verrotte wat ik ooit heb gedaan. Het klinkt een beetje makkelijk om te zeggen dat je een andere gym moet gaan zoeken, maar ik denk dat je beter een andere gym kan gaan zoekenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Benen doe ik squatten in de Smith
Legpress
Fietsen/hardlopen
en zwemmen
zuchtquote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Legpress
Fietsen/hardlopen
en zwemmen
Ik heb gebruik gemaakt van Dry Needling, het heeft mij niet echt veel gebracht.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef BigSmurf het volgende:
Wie heeft hier ervaring met dry needling en of het ook echt helpt? Vrijdag eerste keer zo'n behandeling gehad in m'n schouder op verschillende plekken, fuck, da's pijnlijk. Begon op één triggerpoint helemaal te zweten, spier begon een compleet eigen contractieleven te leiden leek het wel. Nu nog dikke spierpijn.
Goh wat constructief zeg, rookie of the year award voor jouquote:
? je squat en benchpresst in de smith en je geeft mij een rookie of the year award ?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
rookie of the year award voor jou
Helemaal goedquote:Op zondag 17 maart 2013 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
? je squat en benchpresst in de smith en je geeft mij een rookie of the year award ?
[ afbeelding ]
Heb het in mn schouder, triceps, onderarm en bovenbenen gehad. Dikgedrukte wil je juist hebben, spanning te verlossen?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef BigSmurf het volgende:
Wie heeft hier ervaring met dry needling en of het ook echt helpt? Vrijdag eerste keer zo'n behandeling gehad in m'n schouder op verschillende plekken, fuck, da's pijnlijk. Begon op één triggerpoint helemaal te zweten, spier begon een compleet eigen contractieleven te leiden leek het wel. Nu nog dikke spierpijn.
quote:
Zelfde verhaal geldt hiervoor. Omdat je de baan van de barbell niet kan bepalen maak je een voor jezelf niet ideale beweging. Tel hierbij op dat je met behoorlijk wat gewicht bezig bent en je begrijpt waarom het zo afgeraden word.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Legpress
Fietsen/hardlopen
en zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |