Nee vind ik niet fijn wel ff geprobeerd ik wissel nu gewoon om de 12 weken A en B.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:12 schreef Travel. het volgende:
Nou tijd voor een misschien serieuzere vraag, zijn er ook mensen hier die week A full body doen en week B split?
Dry needling helpt zeker om pijn snel te verlagen. Triggerpoint behandelingen bij de schouder kon gemiddeld zo'n 4 dagen pijnlijk zijn als me geheugen mij niet in de steek laat.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef BigSmurf het volgende:
Wie heeft hier ervaring met dry needling en of het ook echt helpt? Vrijdag eerste keer zo'n behandeling gehad in m'n schouder op verschillende plekken, fuck, da's pijnlijk. Begon op één triggerpoint helemaal te zweten, spier begon een compleet eigen contractieleven te leiden leek het wel. Nu nog dikke spierpijn.
Hoezo twaalf weken? Of gewoon omdat je het dan zat bent?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee vind ik niet fijn wel ff geprobeerd ik wissel nu gewoon om de 12 weken A en B.
Hoezo progressie te laag? Zit je op een plateau?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
Ff klein vraagje, ik doe nu aangepast SL schema 3x in de week maar ik vind m'n progressie te laag. Is het verstandig om het op te hogen naar 5x per week?
Dan moet je minder eten / meer cardio doen naast je krachttraining.quote:Gaat me vooral om zoveel mogelijk vet te verbranden, niet om m'n PR's elke dag te verslaan.
Ga dan wat cardio bij doen. 5 keer per week squatten lijkt me dodelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
Ff klein vraagje, ik doe nu aangepast SL schema 3x in de week maar ik vind m'n progressie te laag. Is het verstandig om het op te hogen naar 5x per week?
Gaat me vooral om zoveel mogelijk vet te verbranden, niet om m'n PR's elke dag te verslaan.
Iedereen kan wel gaan bashen, maar de belangrijkste nog steeds onbeantwoorde vraag is: waarom heb je voor deze bagger gym gekozen?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Benen doe ik squatten in de Smith
Legpress
Fietsen/hardlopen
en zwemmen
Om de dag cardio en kracht.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
Gaat me vooral om zoveel mogelijk vet te verbranden, niet om m'n PR's elke dag te verslaan.
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
Strong lifts is imo totaal geen cut schema. Veel te weinig mogelijkheid om te herstellen bij lage kcal. Zou eerder overstappen op een split gebaseerd op SL.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoezo progressie te laag? Zit je op een plateau?
[..]
Dan moet je minder eten / meer cardio doen naast je krachttraining.
Na 6 trainingen slechts lage progressie... wat slecht!quote:Op zondag 17 maart 2013 23:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Even ter info: Beach is nog maar 2 weken bezig
Ik had hier in de buurt net een huis gekocht, en wilde gaan fitnessen voor een niet al te hoge prijs gezien het feit dat ik vaak onderweg was en in hotels sliep vanwege mijn werk en alleen in het weekend thuis was.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:28 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Iedereen kan wel gaan bashen, maar de belangrijkste nog steeds onbeantwoorde vraag is: waarom heb je voor deze bagger gym gekozen?
Goeie lockout brahquote:
quote:
Als ik hier een keer in het jaar een verkoudheidje of een griepje te pakken heb dan ligt het ook altijd aan "die poedertjes".quote:Op maandag 18 maart 2013 06:02 schreef star_gazer het volgende:
En in deze zit overigens wel een flinke kern van waarheid:
[ afbeelding ]
ik eet eigenlijk alleen m'n BB maaltijden. Af en toe (denk aan 1x in de 2 maanden of zo) dat ik eens een keer een mac D haal of zo iets. En ik woon er letterlijk op 100meter vandaan. Kan het zo zien vanuit m'n woonkamert.quote:Op maandag 18 maart 2013 07:56 schreef Silvanovisch het volgende:
Wie doen er aan een junkdag(en), en wie is er zo dedicated en skipt dat.. En whey?
Zelf junk ik alleen op zaterdag (en soms de zondag erbij), omdat het voor mijn gevoel anders niet is vol te houden zo'n strikt eetschema te volgen. Maar als ik eenmaal gejunkt hebt verlang ik wel weer naar het gezonde en heb ik ergens spijt dat ik gejunkt heb. Heb dan het gevoel of ik net 3kg spier heb kapot gegeten bij wijze van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |