Denk het wel. Stuur je emailadres maar even in een dm, dan zal ik straks als ik thuis ben effe kijken!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:38 schreef Diabox het volgende:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23459753
Kan iemand aan de full text komen?
Hoeft niet, ik haal 'em nu binnen. Als mensen die het willen hebben mij hun e-mail sturen komt is zsmquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:42 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Denk het wel. Stuur je emailadres maar even in een dm, dan zal ik straks als ik thuis ben effe kijken!
Hogeschool weet ik niet; op de uni heb ik in ieder geval wel toegang tot pubmed ed.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijg je vanzelf toegang tot al die full-texts zodra je op een hogeschool zit, ongeacht de opleiding?
Afaik koopt een universiteit/hogeschool in z'n geheel in. Dus als je hogeschool geen medische/gezondheidszorg afdelingen heeft, kun je daar niet bij, omdat ze geen toegang inkopen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Krijg je vanzelf toegang tot al die full-texts zodra je op een hogeschool zit, ongeacht de opleiding?
Toch apart; ik zit ook op de UvA en had geen enkel probleem bij dat artikelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:48 schreef Diabox het volgende:
Heb hem binnen van MrGuma.
Kan via m'n uni (UvA) bij veel studies, maar bij lang niet allemaal.
Dafuck? Ik heb geen access via de UvA VPN.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:49 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Toch apart; ik zit ook op de UvA en had geen enkel probleem bij dat artikel
Ja precies. Er zal geen onderscheidt gemaakt worden tussen de richting lijkt me? (Klinische Neuropsychologie heeft baat bij pubmed maar informatica niet?)quote:
Dat is helemaal raar, ik log daar net op in, zit er nu nog steeds op verbonden zelfsquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:50 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dafuck? Ik heb geen access via de UvA VPN.
Alsnog, ik kan voor 'n informaticus dan best wel bij belachelijk veel ongerelateerde journals. Welke bron heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:50 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ja precies. Er zal geen onderscheidt gemaakt worden tussen de richting lijkt me? (Klinische Neuropsychologie heeft baat bij pubmed maar informatica niet?)
Aah natuurlijk. Daar zit het, ik heb het van Wiley Library; http://onlinelibrary.wile(...)2012.244897/abstractquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:51 schreef Diabox het volgende:
[..]
Alsnog, ik kan voor 'n informaticus dan best wel bij belachelijk veel ongerelateerde journals. Welke bron heb je gebruikt?
Institution: Universiteit van Amsterdam
The Journal of Physiology
EXPIRED January 31, 2006
Status: Subscription has expired
krijg ik
Via Wiley kan ik er ook niet bij. Gay.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:53 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Aah natuurlijk. Daar zit het, ik heb het van Wiley Library; http://onlinelibrary.wile(...)2012.244897/abstract
Echt heel raar inderdaad. Nja, je hebt nu in ieder geval m'n mailquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:54 schreef Diabox het volgende:
[..]
Via Wiley kan ik er ook niet bij. Gay.
Ik zit bij de gedragswetenschappen. Maar ik log in met m'n oude studentennr. Totaal van 6 cijfers. Niet die nieuwe variant van dit jaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:15 schreef Diabox het volgende:
Denk niet dat het zo werkt, de VPN maakt geen onderscheid qua opleiding (wellicht wel qua faculteit, ik zit bij het FNWI). Sowieso kan ik echt bij belachelijk veel ongerelateerde journals.
Log je in met je UvA studentnummer, zo ja, welke vorm is die? Kan wel zijn dat bepaalde lichtingen studenten anders worden ingedeeld.
Of dat je gewoon random 'n server krijgt toegewezen, en de ene wel ergens bij kan en de ander niet, maar dat is retarded
Dat lijkt me niet waar, want je logt met VPN toch in via je studentnummer? Dan weten ze ook van welke faculteit je komt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:15 schreef Diabox het volgende:
Denk niet dat het zo werkt, de VPN maakt geen onderscheid qua opleiding
Ja tuurlijk, maar het is niet praktisch om per opleiding een aparte VPN aan te wijzen. Faculteit lijkt me dan weer wel praktisch enigszins.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet waar, want je logt met VPN toch in via je studentnummer? Dan weten ze ook van welke faculteit je komt.
Ik heb zo'n 'nieuwe' dan blijkbaar, 7 cijfers.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:20 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik zit bij de gedragswetenschappen. Maar ik log in met m'n oude studentennr. Totaal van 6 cijfers. Niet die nieuwe variant van dit jaar.
Log overigens ook in met VPN
Nou, dat ligt eraan en sluit aan op de discussie hierboven.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:26 schreef Zaran het volgende:
Maakt het veel uit of je nou je eiwitten uit een shake haalt of uit een stuk biefstuk?
damn, die chick lift zwaarder dan ikquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:56 schreef MrGuma het volgende:
Gister een dame op m'n studie tegen gekomen die ook die hard aan het trainen is (mma en powerlifting). Squat 85kg, 122,5kg deadlift enzo, echt super vet. Die begrijpt tenminste ook dat trainen met de roze dumbells geen ruk opleveren.
Hebben gepraat over IF & Martin Berkhan, bulken, cutten, eiwitshakes, powerlift wedstrijden waar ze aan mee doet, deloaden en van alles nog. Was echt helemaal blij om ook zo iemand tegen te komen die er ook zo fanatiek in zit. Had de hoop eigenlijk al op gegeven haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |