Nee geen stront in mijn ogen...quote:Op zondag 17 maart 2013 18:14 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb jij stront in je ogen ofzo?
[..]
Squatten in de smith moet je vooral doen als je op blessures uit bent. Je hebt er weinig aan en het verneukt een hoop. Niet doen dus.
Gr. kus op je penis.
Gewoon niks in de smith, behalve calf raises dan.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee geen stront in mijn ogen...
Jezus iedereen hier een slecht weekend gehad ofzo? Laat je ego even in de kast staan en doe eens normaal met z'n allen. Voel je je verheven boven een ander? Je bent niets meer en niets minder dan welk van ons ook.
Squatten en legpress is goed, maar niet in de smith dat is dus het complete antwoord.
Wat een kankerherriequote:
Gebruik jij geen anabolen dan? Dan ben je wel erg dom zeg. Wat doe je in dit topic eigenlijk?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:24 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat een kankerherrie
Tevens anabolen, trainen in een polotje en een pauperketting.
Fysiek is nice maar dit motiveert mij totaal niet.
1 of 2 nuttige posts uit elke 5 topics meenemen (voornamelijk van Stereo). Voor de rest vooral niet proberen te ergeren aan de zielige internet-ego'tjes.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gebruik jij geen anabolen dan? Dan ben je wel erg dom zeg. Wat doe je in dit topic eigenlijk?
Gelukkig zijn we blij met jouw bijdrage. Mentaal achtergesteld kind.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:30 schreef VASND het volgende:
[..]
1 of 2 nuttige posts uit elke 5 topics meenemen (voornamelijk van Stereo). Voor de rest vooral niet proberen te ergeren aan de zielige internet-ego'tjes.
Yesmad
Kijk, prachtig voorbeeld.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:33 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we blij met jouw bijdrage. Mentaal achtergesteld kind.
Idd ga dan lekker in een bibliotheek kijken ofso?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:33 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we blij met jouw bijdrage. Mentaal achtergesteld kind.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:50 schreef Pastapipos het volgende:
Dussss. Welke smaak whey hebben jullie?
Paardenwhey.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:50 schreef Pastapipos het volgende:
whey is toch steroiden dat wil ik niet hoor ik wil alleen natuurlijk trainen zonder hulpmiddelenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:50 schreef Pastapipos het volgende:
Nee vind ik niet fijn wel ff geprobeerd ik wissel nu gewoon om de 12 weken A en B.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:12 schreef Travel. het volgende:
Nou tijd voor een misschien serieuzere vraag, zijn er ook mensen hier die week A full body doen en week B split?
Dry needling helpt zeker om pijn snel te verlagen. Triggerpoint behandelingen bij de schouder kon gemiddeld zo'n 4 dagen pijnlijk zijn als me geheugen mij niet in de steek laat.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:47 schreef BigSmurf het volgende:
Wie heeft hier ervaring met dry needling en of het ook echt helpt? Vrijdag eerste keer zo'n behandeling gehad in m'n schouder op verschillende plekken, fuck, da's pijnlijk. Begon op één triggerpoint helemaal te zweten, spier begon een compleet eigen contractieleven te leiden leek het wel. Nu nog dikke spierpijn.
Hoezo twaalf weken? Of gewoon omdat je het dan zat bent?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee vind ik niet fijn wel ff geprobeerd ik wissel nu gewoon om de 12 weken A en B.
Hoezo progressie te laag? Zit je op een plateau?quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
Ff klein vraagje, ik doe nu aangepast SL schema 3x in de week maar ik vind m'n progressie te laag. Is het verstandig om het op te hogen naar 5x per week?
Dan moet je minder eten / meer cardio doen naast je krachttraining.quote:Gaat me vooral om zoveel mogelijk vet te verbranden, niet om m'n PR's elke dag te verslaan.
Ga dan wat cardio bij doen. 5 keer per week squatten lijkt me dodelijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:59 schreef Beach het volgende:
Ff klein vraagje, ik doe nu aangepast SL schema 3x in de week maar ik vind m'n progressie te laag. Is het verstandig om het op te hogen naar 5x per week?
Gaat me vooral om zoveel mogelijk vet te verbranden, niet om m'n PR's elke dag te verslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |