hoe bedoel jequote:Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom is iedereen hier zo van oehh natty dit natty dat?
Daarom, mijn punt is juist waarom iedereen het schijnbaar zo belangrijk vind en van alles wil weten of het naturel haalbaar is. Waarom zou je sowieso naturel iets willen doen wat is de meerwaarde?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe bedoel je
al die gasten die je op youtube ziet zijn niet natty
http://www.facebook.com/p(...)40995&type=3&theater
aan alleen zijn kop kun je al zien dat ie niet natty is
Rechte oly barbell, low bar.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Bij het squatten, wat is het fijnste, curled stang, rechte stang, of gewoon 2 dumbells?
Oke thanks voor je advies!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wat geblesseerd dan. Anders de komende weken even rust, of alleen erg licht trainen
Vroeger dronk ik 3 keer per week een aantal liter bier. Tegenwoordig maximaal 1 keer in de twee weken, let dan nergens op.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oke thanks voor je advies!
Hoe zit het eigenlijk met jullie alcoholgebruik, zitten er hier ook geheelonthouders tussen? Als je wel drinkt, ga je dan ook nog opletten welk drankje je neemt e.d.?
Jij mag het meer als valsspelen zien maar ik vind het gewoon fijn om een belt te dragen bij zware gewichten, geen zin om m'n rug te snappen. En nee ik train gewoon in een normale gymquote:Op maandag 18 maart 2013 14:06 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik kan 200kg met een belt DLen en 160 zonder, ik zie het meer als valsspelen. Heb je trouwens een homegym dat je magnesium kan gebruiken?
trollenquote:
EZ bar. Blijft het lekkerst in je nek liggenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Bij het squatten, wat is het fijnste, curled stang, rechte stang, of gewoon 2 dumbells?
Heeft dit nog toegevoegde waarde als je al multivitamine neemt?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit wou ik nog even snel delen:
[ afbeelding ]
Wel goed dat ze dit doen. Daarnaast wel jammer dat een kneus dan in de comments zegt dat hij er niks van voelt.
Ligt eraan. Meestal wel, omdat vitamine D vaak ondergedoseerd is in multivit.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heeft dit nog toegevoegde waarde als je al multivitamine neemt?
Ze hebben het over hoe je het beste spieren kunt aanzetten. Als jij traint met sets van 5 reps doe je aan strength training.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:23 schreef ssebass het volgende:
Was een beetje aan het youtuben en kwam op dit tegen. Wel bekend bij jullie neem ik aan, maar was verbaasd over wat ze zeiden over het aantal reps voor legs. Low reps=10-15 en lager is slecht voor je vanwege het hoge gewicht wat je dan hebt. Ik doe squat en DL toch maar echt max 5 reps. Volgens mij ben ik niet de enige.
Nog een trouwens:
Zijn maar 3 goede smaken gek. Banaan, strawberry/kiwi en berry blast.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:02 schreef Levolution het volgende:
Ik heb de B&F Whey Perfection variety sachets besteld en zal een korte review per smaak voor jullie schrijven. Ik proef per trainingsdag (ma-wo-vr) twee smaken dus het zal bijna drie weken gaan duren en ik zal in de tussentijd steeds reposten met aanvulling. Alle smaken zullen met water geproefd worden.
Tropical: Zoals verwacht fakking ranzig brah. Als je denkt dat je hierdoor het gevoel krijgt dat je je op een tropisch strand bevindt heb je het goed mis. Als je zo'n fatty bent die van chemische zoetigheid houdt moet je het vooral doen. 1/10
Watermelon: Iets beter weg te werken dan de Tropical, maar nog steeds een te zoete bedoening. Wel duidelijk herkenbare watermeloen smaak, dus als je echt een fan bent zit je wel goed. Ik ben overigens ook dol op watermeloen maar dit is gewoon vies nep. 3/10
Strawberry:
Strawberry/Kiwi:
Cookies and Cream:
Cappuccino:
Stracciatella:
Nutella:
Creamy Coconut:
Chocolate Coconut Bounty:
Naturel:
Vanilla:
Banana:
Raspberry:
Chocolate:
Chocolate Caramel:
Rest volgt later.
Is kersen ontploffing een lekkere smaak?!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zijn maar 3 goede smaken gek. Banaan, strawberry/kiwi en berry blast.
De rest is zo intens goor.
Die voel je zo verschrikkelijk je veins in blazen. De ongekende pomp die je dan ervaart is eigenlijk niet te omschrijven.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is kersen ontploffing een lekkere smaak?!
Ah, maar is die serieus lekker? Ik zoek nu een iets frisser smaakje snap je.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die voel je zo verschrikkelijk je veins in blazen. De ongekende pomp die je dan ervaart is eigenlijk niet te omschrijven.
Chocolate Coconut Bounty is ook fucking lekker, vooral in de caseïne variant.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zijn maar 3 goede smaken gek. Banaan, strawberry/kiwi en berry blast.
De rest is zo intens goor.
limoen is ook lekker en frisquote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah, maar is die serieus lekker? Ik zoek nu een iets frisser smaakje snap je.
Waarom zou je Whey drinken zonder melkquote:Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Vanille smaakt beter wanneer je het met melk aanmaakt i.p.v. water
Niet alleen die broers of topbodybuilders maar de meeste sporters met name vechtsport word het extreem veel gebruikt, het word zelfs aangeraden door begeleiders/trainers/coaches.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe bedoel je
al die gasten die je op youtube ziet zijn niet natty
http://www.facebook.com/p(...)40995&type=3&theater
aan alleen zijn kop kun je al zien dat ie niet natty is
Meeste van die types die denken met hun lichaam hun lelijkheid te compenseren maar helaas werkt het niet tenzij je shirley of priscila van het woonwagenkamp wilquote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Niet alleen die broers of topbodybuilders maar de meeste sporters met name vechtsport word het extreem veel gebruikt, het word zelfs aangeraden door begeleiders/trainers/coaches.
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/537469_450278108387783_474486476_n.jpg
Die rechter is sws niet natty hij heeft nog een kop ofdat die net de brugklas uit is
Ik drink het altijd met waterquote:Op maandag 18 maart 2013 19:16 schreef Zaran het volgende:
[..]
Waarom zou je Whey drinken zonder melk
TMW is echt 50% broscience en 50% faggotry (srs). Leuke filmpjes voor food for thought maar je moet alles wat ze zeggen met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:23 schreef ssebass het volgende:
Was een beetje aan het youtuben en kwam op dit tegen. Wel bekend bij jullie neem ik aan, maar was verbaasd over wat ze zeiden over het aantal reps voor legs. Low reps=10-15 en lager is slecht voor je vanwege het hoge gewicht wat je dan hebt. Ik doe squat en DL toch maar echt max 5 reps. Volgens mij ben ik niet de enige.
Nog een trouwens:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |