Haha tering. Echt naar om te zien, denk altijd dat op ieder moment de wervels uit zijn rug kunnen vliegen.quote:
Ik gebruik voor m'n laatste set van 165kg magnesium voor de grip, en een belt om m'n onderrug te ondersteunen (better safe than sorry), u mad??quote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef Zaran het volgende:
Ik vind die mensen die nauwelijks 150kg DLen en dan al wraps,handschoentjes en een belt gebruiken echt grappig, ze huren nog net geen forklift om het gewicht voor hun te tillen
lol idd.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef ssebass het volgende:
[..]
Haha tering. Echt naar om te zien, denk altijd dat op ieder moment de wervels uit zijn rug kunnen vliegen.
ja hij is nattyquote:Op maandag 18 maart 2013 14:03 schreef jeurse04 het volgende:
DIt is nou een fysiek waar ik naar streef. Moet natural wel te behalen zijn toch?
http://www.facebook.com/p(...)40995&type=3&theater
Ik kan 200kg met een belt DLen en 160 zonder, ik zie het meer als valsspelen. Heb je trouwens een homegym dat je magnesium kan gebruiken?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ik gebruik voor m'n laatste set van 165kg magnesium voor de grip, en een belt om m'n onderrug te ondersteunen (better safe than sorry), u mad??
Blijkbaar toch wat geblesseerd dan. Anders de komende weken even rust, of alleen erg licht trainenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vandaag ging het beter, bij de warming up had ik alleen het laatste warmup setje van 50kg last van m'n linkerbovenbeen, heel licht. Toen m'n werkset 60kg geprobeerd, maar bij tweede setje gestopt. Toen nog een setje 50kg geprobeerd maar ook dat voelde niet lekker. Het scheelt al wel dat het nu alleen m'n linkerbeen is ipv beide. Ook met deadliften logischerwijs last. Nog maar even goed laten rusten dan.
Klinkt aannemelijk. Hoe aannemelijk is het echter dat ik een MRI-scan krijg? Van wat ik op internet lees krijg je vaker ja dan nee te horen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat je ergens littekenweefsel hebt zitten wat je elke keer weer triggered. Dat moeten ze wel kunnen zien op een MRI
MRI scan doen ze echt heel makkelijk over, verdienen die ziekenhuizen alleen maar geld aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk. Hoe aannemelijk is het echter dat ik een MRI-scan krijg? Van wat ik op internet lees krijg je vaker ja dan nee te horen.
Not sherrif srs.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Bij het squatten, wat is het fijnste, curled stang, rechte stang, of gewoon 2 dumbells?
Smith machinequote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Bij het squatten, wat is het fijnste, curled stang, rechte stang, of gewoon 2 dumbells?
Je moet die comments bij die fatburners eens lezen, allemaal van die dikke vrouwen die een wonder verwachtenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit wou ik nog even snel delen:
[ afbeelding ]
Wel goed dat ze dit doen. Daarnaast wel jammer dat een kneus dan in de comments zegt dat hij er niks van voelt.
mijn pa krijgt tegenwoordig 50.000 iu doseringen. Goed voor 2~3 weken. Zijn waarden waren hoger dan die van mij maar ik heb het niet gekregen. Desondanks heeft de apotheek teveel meegegeven en dat gebruik ik op het moment.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit wou ik nog even snel delen:
[ afbeelding ]
Wel goed dat ze dit doen. Daarnaast wel jammer dat een kneus dan in de comments zegt dat hij er niks van voelt.
ja die moet je dan met wat extra gewicht tussen je glutes klemmen.quote:
hoe bedoel jequote:Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom is iedereen hier zo van oehh natty dit natty dat?
Daarom, mijn punt is juist waarom iedereen het schijnbaar zo belangrijk vind en van alles wil weten of het naturel haalbaar is. Waarom zou je sowieso naturel iets willen doen wat is de meerwaarde?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe bedoel je
al die gasten die je op youtube ziet zijn niet natty
http://www.facebook.com/p(...)40995&type=3&theater
aan alleen zijn kop kun je al zien dat ie niet natty is
Rechte oly barbell, low bar.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Oke thanks voor je advies!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wat geblesseerd dan. Anders de komende weken even rust, of alleen erg licht trainen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |