Yoga voor Dummies DVD, matje erbij; done.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:54 schreef RaymondK het volgende:
Enough wining, ik ga Yoga doen. Liefst thuis, want nog een keer ergens heen elke keer zie ik niet zo zitten...
Of is er iemand die een ander soort programma voor meer flexibiliteit weet?
Volgens mij heeft m'n gym ook yoga classes waar je gratis heen kunt...
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
? je squat en benchpresst in de smith en je geeft mij een rookie of the year award ?
[ afbeelding ]
quote:
Ik doe niet aan junkdagen, ik junk wanneer ik daar zin in heb. Ben nu 2 maanden gestopt met roken en merk dat in alles. Minder passief, meer motivatie en doorzettingsvermogen in de gym en ik snack amper meer..gewoon geen trek meer in terwijl ik echt n cafetariaslaaf was.quote:Op maandag 18 maart 2013 07:56 schreef Silvanovisch het volgende:
Wie doen er aan een junkdag(en), en wie is er zo dedicated en skipt dat.. En whey?
Zelf junk ik alleen op zaterdag (en soms de zondag erbij), omdat het voor mijn gevoel anders niet is vol te houden zo'n strikt eetschema te volgen. Maar als ik eenmaal gejunkt hebt verlang ik wel weer naar het gezonde en heb ik ergens spijt dat ik gejunkt heb. Heb dan het gevoel of ik net 3kg spier heb kapot gegeten bij wijze van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:15 schreef robuust89 het volgende:
Meid, 13 jaar oud, bencht 100 kiloWel een hele kleine ROM indeze...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel knap van dat meiske![]()
Het ergste is nog wel dat alle producten in die foto VERBOTEN zijn. Omdat een enkele mongool er niet mee om kan gaan, kan ik mijn jack3d niet meer nemenquote:Op maandag 18 maart 2013 07:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Als ik hier een keer in het jaar een verkoudheidje of een griepje te pakken heb dan ligt het ook altijd aan "die poedertjes".
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef star_gazer het volgende:
Wat is bulken toch fijn! Ik ben pas een paar weken in een slow bulk en merk nu al dat mijn trainingen een stuk lekkerder gaan. Voldoende calorieen in je donder gooien maakt echt een groot verschil
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb gebruik gemaakt van Dry Needling, het heeft mij niet echt veel gebracht.
Althans, het lucht even op maar lost niets op.
Elke keer als die naald erin gestoken werd, dan kreeg mijn spier een opdonder en "knalde" hij gewoon letterlijk.
Die pijn die je nu voelt trekt langzaam weer weg, dat is dus normaal.
quote:Op zondag 17 maart 2013 17:54 schreef duncannn het volgende:
[..]
Heb het in mn schouder, triceps, onderarm en bovenbenen gehad. Dikgedrukte wil je juist hebben, spanning te verlossen?
Bij mij hielp het wel in mn schouders en onderarm, alleen niet in mn bovenbeen. Spierpijn meestal binnen paar dagen weg.
Klinkt dus alsof het kán helpen, maar dat het meer een extra behandeling is naast oefeningen en dergelijke?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dry needling helpt zeker om pijn snel te verlagen. Triggerpoint behandelingen bij de schouder kon gemiddeld zo'n 4 dagen pijnlijk zijn als me geheugen mij niet in de steek laat.
Maar wordt tegenwoordig wel eens te snel/vaak gebruikt. Is bedoeld als een extra hulp-instrument naast de behandeling zelf. Wat heb je voor blessure dan, schouder inklemming (impingement)?
Het kan natuurlijk zijn dat je ergens littekenweefsel hebt zitten wat je elke keer weer triggered. Dat moeten ze wel kunnen zien op een MRIquote:Op maandag 18 maart 2013 10:58 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klinkt dus alsof het kán helpen, maar dat het meer een extra behandeling is naast oefeningen en dergelijke?
Wat betreft blessure, die begint steeds vager te worden. Het leek een verkeerde stand van het schouderblad (instabiliteit), met als gevolg een inklemming. Wekenlang oefeningen gedaan (rotator cuff, scaptula pushups etc), versterkte de spieren wel, maar pijn ging niet weg. Daarna ruim een week elke dag stretches gedaan (schouderbladen naar elkaar trekken, deurpost pecstretches etc), werkte ook niet. Dus vrijdag weer terug, en toen is er dus zo'n dry needling behandeling ingezet. Spierpijn begint nu langzaamaan te verdwijnen, maar de blessure is er nog steeds, heb er nu voor m'n gevoel zelfs meer last van, hoewel dat ook nog van die dry needling kan zijn, spierpijn is nog niet volledig weg.
Rare is ook dat ik bijvoorbeeld zijdelings armen omhoog halen en uitstrekken pijnloos kan, met handen vooruit gestoken omhoog (helft van shoulder dislocate) kan ik ook vrijwel pijnloos, maar een pushup zorgt al direct voor een steek als ik halverwege door m'n ellebogen gezakt ben. Wat kan een MRI en/of röntgenfoto hierin bijdragen?
Wat ook belangrijk is, is dat ik een stuk minder cardio doe tegenwoordig. Ik heb gewoon meer energie om dat gewicht te verplaatsen. Op off-days doe ik 30 min licht cardio (zwemmen, yoga, beetje lopen), maar op on days gewoon een uur ijzer vreten en that's itquote:
Volgens mij is dat redelijk ideaal zo idd. Al je energie gewoon in die uren ijzer stoppen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat ook belangrijk is, is dat ik een stuk minder cardio doe tegenwoordig. Ik heb gewoon meer energie om dat gewicht te verplaatsen. Op off-days doe ik 30 min licht cardio (zwemmen, yoga, beetje lopen), maar op on days gewoon een uur ijzer vreten en that's it
Vandaag ging het beter, bij de warming up had ik alleen het laatste warmup setje van 50kg last van m'n linkerbovenbeen, heel licht. Toen m'n werkset 60kg geprobeerd, maar bij tweede setje gestopt. Toen nog een setje 50kg geprobeerd maar ook dat voelde niet lekker. Het scheelt al wel dat het nu alleen m'n linkerbeen is ipv beide. Ook met deadliften logischerwijs last. Nog maar even goed laten rusten dan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja goed plan, kan ook een spierkater zijn. Heb je wat langer last van dan spierpijn.
Gewoon volgende week weer proberen.
Dit.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat alle producten in die foto VERBOTEN zijn. Omdat een enkele mongool er niet mee om kan gaan, kan ik mijn jack3d niet meer nemenWaarom is alcohol nog wel legaal dan?
Meid, 13 jaar oud, bencht 100 kiloDie houding i.d.d.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een debiele mannetjes ook. I'd not hit her.
Trouwens: die anabolenmeid ook gezien?. Would not hit either.
Op Jack3D betaalde ik ook gewoon BTW.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:39 schreef seto het volgende:
Omdat alcohol geld oplevert voor de staat, duh.
sinds dat ik lekker goed heb leren koken is een junkdag overbodig. Heb alleen afgelopen weekend gescheat met een zak kroepoek en een pizza Margarita met schwarzwalderham. Gewoon van m'n huisgenoot gejat omdat ik zelf helemaal geen eten meer in huis had( desbetreffende huisgenoot jat ook zat voer van mijquote:Op maandag 18 maart 2013 07:56 schreef Silvanovisch het volgende:
Wie doen er aan een junkdag(en), en wie is er zo dedicated en skipt dat.. En whey?
Zelf junk ik alleen op zaterdag (en soms de zondag erbij), omdat het voor mijn gevoel anders niet is vol te houden zo'n strikt eetschema te volgen. Maar als ik eenmaal gejunkt hebt verlang ik wel weer naar het gezonde en heb ik ergens spijt dat ik gejunkt heb. Heb dan het gevoel of ik net 3kg spier heb kapot gegeten bij wijze van
wie ben ik om iemand met een iq van 145+ tegen te spreken.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:42 schreef Weissman het volgende:
doe gew alles 10x25 voor die lekkere pomp
Related video:quote:
Meid, 13 jaar oud, bencht 100 kilo0 ROM, super arch (decline!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maargoed, doe het haar wellicht niet na
Confidence through competence
quote:
Haha tering. Echt naar om te zien, denk altijd dat op ieder moment de wervels uit zijn rug kunnen vliegen.quote:
Ik gebruik voor m'n laatste set van 165kg magnesium voor de grip, en een belt om m'n onderrug te ondersteunen (better safe than sorry), u mad??quote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef Zaran het volgende:
Ik vind die mensen die nauwelijks 150kg DLen en dan al wraps,handschoentjes en een belt gebruiken echt grappig, ze huren nog net geen forklift om het gewicht voor hun te tillen
lol idd.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef ssebass het volgende:
[..]
Haha tering. Echt naar om te zien, denk altijd dat op ieder moment de wervels uit zijn rug kunnen vliegen.
ja hij is nattyquote:Op maandag 18 maart 2013 14:03 schreef jeurse04 het volgende:
DIt is nou een fysiek waar ik naar streef. Moet natural wel te behalen zijn toch?
http://www.facebook.com/p(...)40995&type=3&theater
Ik kan 200kg met een belt DLen en 160 zonder, ik zie het meer als valsspelen. Heb je trouwens een homegym dat je magnesium kan gebruiken?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ik gebruik voor m'n laatste set van 165kg magnesium voor de grip, en een belt om m'n onderrug te ondersteunen (better safe than sorry), u mad??
Blijkbaar toch wat geblesseerd dan. Anders de komende weken even rust, of alleen erg licht trainenquote:Op maandag 18 maart 2013 12:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Vandaag ging het beter, bij de warming up had ik alleen het laatste warmup setje van 50kg last van m'n linkerbovenbeen, heel licht. Toen m'n werkset 60kg geprobeerd, maar bij tweede setje gestopt. Toen nog een setje 50kg geprobeerd maar ook dat voelde niet lekker. Het scheelt al wel dat het nu alleen m'n linkerbeen is ipv beide. Ook met deadliften logischerwijs last. Nog maar even goed laten rusten dan.
Klinkt aannemelijk. Hoe aannemelijk is het echter dat ik een MRI-scan krijg? Van wat ik op internet lees krijg je vaker ja dan nee te horen.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk zijn dat je ergens littekenweefsel hebt zitten wat je elke keer weer triggered. Dat moeten ze wel kunnen zien op een MRI
MRI scan doen ze echt heel makkelijk over, verdienen die ziekenhuizen alleen maar geld aan.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk. Hoe aannemelijk is het echter dat ik een MRI-scan krijg? Van wat ik op internet lees krijg je vaker ja dan nee te horen.
Not sherrif srs.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Bij het squatten, wat is het fijnste, curled stang, rechte stang, of gewoon 2 dumbells?
Smith machinequote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Bij het squatten, wat is het fijnste, curled stang, rechte stang, of gewoon 2 dumbells?
Je moet die comments bij die fatburners eens lezen, allemaal van die dikke vrouwen die een wonder verwachtenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit wou ik nog even snel delen:
[ afbeelding ]
Wel goed dat ze dit doen. Daarnaast wel jammer dat een kneus dan in de comments zegt dat hij er niks van voelt.
mijn pa krijgt tegenwoordig 50.000 iu doseringen. Goed voor 2~3 weken. Zijn waarden waren hoger dan die van mij maar ik heb het niet gekregen. Desondanks heeft de apotheek teveel meegegeven en dat gebruik ik op het moment.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Wel goed dat ze dit doen. Daarnaast wel jammer dat een kneus dan in de comments zegt dat hij er niks van voelt.
ja die moet je dan met wat extra gewicht tussen je glutes klemmen.quote:
hoe bedoel jequote:Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom is iedereen hier zo van oehh natty dit natty dat?
Daarom, mijn punt is juist waarom iedereen het schijnbaar zo belangrijk vind en van alles wil weten of het naturel haalbaar is. Waarom zou je sowieso naturel iets willen doen wat is de meerwaarde?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe bedoel je
al die gasten die je op youtube ziet zijn niet natty
aan alleen zijn kop kun je al zien dat ie niet natty is
Rechte oly barbell, low bar.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Oke thanks voor je advies!quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wat geblesseerd dan. Anders de komende weken even rust, of alleen erg licht trainen
Vroeger dronk ik 3 keer per week een aantal liter bier. Tegenwoordig maximaal 1 keer in de twee weken, let dan nergens op.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Oke thanks voor je advies!
Hoe zit het eigenlijk met jullie alcoholgebruik, zitten er hier ook geheelonthouders tussen? Als je wel drinkt, ga je dan ook nog opletten welk drankje je neemt e.d.?
Jij mag het meer als valsspelen zien maar ik vind het gewoon fijn om een belt te dragen bij zware gewichten, geen zin om m'n rug te snappen. En nee ik train gewoon in een normale gymquote:Op maandag 18 maart 2013 14:06 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik kan 200kg met een belt DLen en 160 zonder, ik zie het meer als valsspelen. Heb je trouwens een homegym dat je magnesium kan gebruiken?
trollenquote:
EZ bar. Blijft het lekkerst in je nek liggenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
Heeft dit nog toegevoegde waarde als je al multivitamine neemt?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt eraan. Meestal wel, omdat vitamine D vaak ondergedoseerd is in multivit.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Heeft dit nog toegevoegde waarde als je al multivitamine neemt?
Ze hebben het over hoe je het beste spieren kunt aanzetten. Als jij traint met sets van 5 reps doe je aan strength training.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:23 schreef ssebass het volgende:
Was een beetje aan het youtuben en kwam op dit tegen. Wel bekend bij jullie neem ik aan, maar was verbaasd over wat ze zeiden over het aantal reps voor legs. Low reps=10-15 en lager is slecht voor je vanwege het hoge gewicht wat je dan hebt. Ik doe squat en DL toch maar echt max 5 reps. Volgens mij ben ik niet de enige.
Nog een trouwens:
Zijn maar 3 goede smaken gek. Banaan, strawberry/kiwi en berry blast.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:02 schreef Levolution het volgende:
Ik heb de B&F Whey Perfection variety sachets besteld en zal een korte review per smaak voor jullie schrijven. Ik proef per trainingsdag (ma-wo-vr) twee smaken dus het zal bijna drie weken gaan duren en ik zal in de tussentijd steeds reposten met aanvulling. Alle smaken zullen met water geproefd worden.
Tropical: Zoals verwacht fakking ranzig brah. Als je denkt dat je hierdoor het gevoel krijgt dat je je op een tropisch strand bevindt heb je het goed mis. Als je zo'n fatty bent die van chemische zoetigheid houdt moet je het vooral doen. 1/10
Watermelon: Iets beter weg te werken dan de Tropical, maar nog steeds een te zoete bedoening. Wel duidelijk herkenbare watermeloen smaak, dus als je echt een fan bent zit je wel goed. Ik ben overigens ook dol op watermeloen maar dit is gewoon vies nep. 3/10
Strawberry:
Strawberry/Kiwi:
Cookies and Cream:
Cappuccino:
Stracciatella:
Nutella:
Creamy Coconut:
Chocolate Coconut Bounty:
Naturel:
Vanilla:
Banana:
Raspberry:
Chocolate:
Chocolate Caramel:
Rest volgt later.
Is kersen ontploffing een lekkere smaak?!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zijn maar 3 goede smaken gek. Banaan, strawberry/kiwi en berry blast.
De rest is zo intens goor.
Die voel je zo verschrikkelijk je veins in blazen. De ongekende pomp die je dan ervaart is eigenlijk niet te omschrijven.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Is kersen ontploffing een lekkere smaak?!
Ah, maar is die serieus lekker? Ik zoek nu een iets frisser smaakje snap je.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die voel je zo verschrikkelijk je veins in blazen. De ongekende pomp die je dan ervaart is eigenlijk niet te omschrijven.
Chocolate Coconut Bounty is ook fucking lekker, vooral in de caseīne variant.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Zijn maar 3 goede smaken gek. Banaan, strawberry/kiwi en berry blast.
De rest is zo intens goor.
limoen is ook lekker en frisquote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ah, maar is die serieus lekker? Ik zoek nu een iets frisser smaakje snap je.
Waarom zou je Whey drinken zonder melkquote:Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Vanille smaakt beter wanneer je het met melk aanmaakt i.p.v. water
Niet alleen die broers of topbodybuilders maar de meeste sporters met name vechtsport word het extreem veel gebruikt, het word zelfs aangeraden door begeleiders/trainers/coaches.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe bedoel je
al die gasten die je op youtube ziet zijn niet natty
aan alleen zijn kop kun je al zien dat ie niet natty is
Meeste van die types die denken met hun lichaam hun lelijkheid te compenseren maar helaas werkt het niet tenzij je shirley of priscila van het woonwagenkamp wilquote:Op maandag 18 maart 2013 19:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Niet alleen die broers of topbodybuilders maar de meeste sporters met name vechtsport word het extreem veel gebruikt, het word zelfs aangeraden door begeleiders/trainers/coaches.
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/537469_450278108387783_474486476_n.jpg
Die rechter is sws niet natty hij heeft nog een kop ofdat die net de brugklas uit is
Ik drink het altijd met waterquote:Op maandag 18 maart 2013 19:16 schreef Zaran het volgende:
[..]
Waarom zou je Whey drinken zonder melk
TMW is echt 50% broscience en 50% faggotry (srs). Leuke filmpjes voor food for thought maar je moet alles wat ze zeggen met een korrel zout nemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:23 schreef ssebass het volgende:
Was een beetje aan het youtuben en kwam op dit tegen. Wel bekend bij jullie neem ik aan, maar was verbaasd over wat ze zeiden over het aantal reps voor legs. Low reps=10-15 en lager is slecht voor je vanwege het hoge gewicht wat je dan hebt. Ik doe squat en DL toch maar echt max 5 reps. Volgens mij ben ik niet de enige.
Nog een trouwens:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |