quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef Gulmez het volgende:
Waarschijnlijk ook dat de school in de ghetto ligt en ze weten dat ze hier niet zoals in hun eigen wijk brutaal naar anderen moeten doen zonder konsi kwensies.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef dinges het volgende:
[..]
Stelt niks voor. Heb zelf personeel jn dienst en mijn accountant heeft alles gedaan. Moet alleen zelf maandelijks de uren in boeken. Je kan een verzekering afsluiten als je personeel bijvoorbeeld ziek wordt echter is de prima heel hoog.
uit dit topic:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:27 schreef Tropanzia het volgende:
Er kan altijd oorlog uitbreken of natuurrampen gadeslaan.
Geniet dus van de huidige rust.
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die de operatie al hebben ondergaan (zelfs modellen), zonder implicaties of wat dan ook (zelfs geen duidelijke littekens).
Een standaardprocedure voor beenverlenging is normaal het gebruik van een Ilizarov frame:
[ afbeelding ]
Maar hierbij duurt het revalideren een stuk langer (6-12 maanden), omdat je eerst moet wachten totdat het bot goed is geconsolideerd etc. Dat is met mijn procedure niet van toepassing omdat de naald de draagkracht van het bot overneemt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het kost inderdaad wel wat geld, zo'n 60k kost het (als er geen implicaties optreden). Het is inderdaad geld, maarja, ik heb het geld er voor (over) dus waarom niet? Vast niet iedereen vindt 177 klein, maar zo voelde ik mij wel. Ik ben blij dat ik er iets aan heb kunnen doen.
Het is geen schansspringen!quote:Op maandag 4 maart 2013 03:25 schreef practics het volgende:
Ik heb een paar weken terug een 2dehands auto gekocht bij een merkdealer. Het viel mij direct al op dat de auto afweek naar rechts. Netjes weer contact gezocht met de dealer, afspraak gemaakt om de auto te laten repareren. Toen ik de auto ophaalde, vertelde ze mij dat de auto was uitgelijnd en dat het daarna nog niet was verholpen, dat ze toen de voorbanden hebben vervangen, en weer opnieuw hebben uitgelijnd, het probleem was opgelost.
Echter toen ik weg reed, viel mij direct op dat de auto nog steeds afweek, dan wel niet meer direct op lage snelheden. maar het stuur tikte toch steeds verder naar rechts. Goed omdat ik niet meteen stijl op sprong terug wou, eerst het weekend maar afgewacht, had nog een rit van 100km waar ik het beter zou kunnen testen. Nu blijkt dus dat op hogere snelheden 100+ De auto nog even hard afwijkt. Terug bij af dus.
Nu zit ik met 2 vragen:
1. Ze hebben mijn voorbanden vervangen, hier zaten een goed/duur merk race banden op, deze zijn vervangen voor middenklasser van good year (2de hands). Moet ik dit accepteren, of kan ik eisen dat er minimaal soort gelijk, dan wel gelijke banden onderkomen als bij aankoop?
2. Nu moet de auto weer een dag terug, binnen een week, omdat hun niet netjes de auto hebben gerepareerd. Aangezien dit gewoon nalatigheid van de dealer is, mag ik nu eisen dat ik een leen auto krijg op de kosten van de dealer?
Nu nog side informatie, misschien interessant :
aankoop bedrag: tussen 10-15k
Bouwjaar auto eind 2008
Verkocht als 100% goed rijdende, dealer onderhouden auto. (Is geen proefrit mee gemaakt, omdat auto op de eerste verdieping stond. Echter hebben we hier al eerder een auto gekocht naar volle tevredenheid.)
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:30 schreef Breda_1 het volgende:
Omdat we allebei wel ter goeder trouw leken en we in een soort padstelling stonden hebben we alsnog gemiddeld. D.w.z. hij heeft de helft van het aankoopbedrag terug gekregen. Ging uiteindelijk om tientjeswerk. Niemand echt tevreden, maar wel de beste oplossing denk.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:26 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bedoel het meer bij bewijs van spreken hoor
Als je het zegt, valt het misschien minder op. Als je het schrijft, val je door de mand.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:54 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ooh god, nu je het zegt ja![]()
Ik zeg het altijd zo eigenlijk
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:43 schreef Dinges het volgende:
Eigenlijk wil ik het liefst gewoon beginnen aan mijn onderneming en deze rondslomp vergeten maar goed dan zit ik straks met de problemen omdat het dan lijkt dat ik een "logo-dief" ben.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 @ 17:31 schreef Mizpunt het volgende:
En zo wordt een kind een assosoire..
ook verkrijgbaar met wisselend kapsel en afschroefbare neus..
Hij is moio(opzettelijk)/ Humkem:oller laat ik lopenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:01 schreef essy1990 het volgende:
nou mijn bh`s haal ik bij big and buetiful is alleen wel iets goedkoper dan hunkermuller hebben ze tot maat g dacht ik
Maar misschien wel broderschap!quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij Nederlanders. Maar met 'net zo goed' bedoelde ik eigenlijk dat ik met beide volkoren geen verwantschap voel.
Deze variant kende ik nog nietquote:Op maandag 18 maart 2013 09:02 schreef iemand het volgende:
[..]
op de vrouwen na wil ik hetzelfde...alleen ben ik zobizo geen fan van mister winter...
SPOILER: Alle bekende varianten van sowiesoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Deze variant kende ik nog niet.
...en hij stond ook nog niet in de lijst (nu wel):
Daar mis ik er nog 2SPOILER: Alle bekende varianten van sowiesoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zowiso en (zojuist ontvangen via de app) zoswiso
Zou deze rijger de hoogte van de vlammen meten?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:52 schreef iemand het volgende:
• En als klap op de vuurpeil weten we sinds dit weekend dat het Depositogarantiestelsel nieteens het papier waard is waarop het is gedrukt
Laklaarsjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:36 schreef desiredbard het volgende:
Dit soort sukkels zit dus op scooters
Grote bek liefst met domme snol en een webcam op de helm die vastlegt hoe we de regels aan onze laarsjes lakken...
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:03 schreef DaMart het volgende:
Deze variant kende ik nog niet.
...en hij stond ook nog niet in de lijst (nu wel):
Ik zag vanmorgen op tv 'zoiezo' en dacht: 'Hoe moet Nederland nou leren hoe je dat moet spellen als de mensen die ondertiteling maken het al niet weten'.SPOILER: Alle bekende varianten van sowiesoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
een echte spraakwatervalquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef JohnB52 het volgende:
Doornbos spreekt anders wel vloeibaar Italiaans.
Dus die vertaalde t wel goed.
Heee, tante lien, wat heb je draaiende ogen!quote:
Dat lijkt maar zo!quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heee, tante lien, wat heb je draaiende ogen!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef iemand het volgende:
Hallo,
Iemand ervaring met deze actie? Zitten er adertjes onder het gras enz enz...
Kun je bijvoorbeeld ook als je net bij 1.zit direct weer overstappen?
Doorleefd Duits bloempje....quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef dinges het volgende:
Chicks van 20-25 die er al uitzien als 35-40. Verlebt en een kop als een rotte appel.
Dat is eens de omgekeerde wereld met het verwarren van eens en isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef een user het volgende:
[..]
Toen heb ik de bestelling geannuleerd (weleenswaar 7 dagen naar plaatsing, maar nooit product in handen gehad) omdat ik ergens anders telefoon had gekocht.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:35 schreef Meike26 het volgende:
Met name alleen dat pamfluit achtige in het midden van het nummer, voor de rest heel monotoon 1 riedeltje... (...)
Gesnoept uit een ander topic komt het hier terecht, terecht, maar dan kan het ook gelijk door naar dit topic, kom er dus op deze manier achter dat het panfluit is, ipv pamfluitquote:
Genoemd naar de Griekse herdersgod Pan die van rieten stengels een fluit maakte. Dat werd later de panfluit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:27 schreef Meike26 het volgende:
Gesnoept uit een ander topic komt het hier terecht, terecht, maar dan kan het ook gelijk door naar dit topic, kom er dus op deze manier achter dat het panfluit is, ipv pamfluit![]()
tof, vertel ons meer, ook over de blokfluit?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Genoemd naar de Griekse herdersgod Pan die van rieten stengels een fluit maakte. Dat werd later de panfluit.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:47 schreef iemand het volgende:
[..]
Een technische fout en daarna een logistiek probleem. Volgens mij zijn dat geen buitengewone omstandigheden zoals een staking of een oorkaan. En inderdaad:
http://www.eccbelgie.be/e(...)andigheid-s44421.htm
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:47 schreef spierbal het volgende:
Levenlange isolatie met zondevoeding wat hun net van het randje afhoud!
Dat is toch wat comapatienten krijgen? (Wegduik)quote:
Da's sondevoeding.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is toch wat comapatienten krijgen? (Wegduik)
Zucht....quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's sondevoeding.
Zondevoeding is meer zoiets als een hamlapje eten in Israël.
kat aan je tiet, ik zou er ook van huilenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:58 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met sterilisatie?
1 van mijn 2 dames is onder het mes gegaan maar sinds ontwaken is het helemaal
niks, maar ja dat vind natuurlijk niemand prettig. Maar toen wij vanochtend thuis kwamen kwam
ze ons te gemoed gehuild.
mooie verbastering van 'Je kunt hoog of laag springen'..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt er lang over omhoog en omlaag springen maar een vast contract opzeggen voor een proeftijd is gewoon een gok. En wie gokt kan verliezen...
Vrije vertaling van jump up and down meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mooie verbastering van 'Je kunt hoog of laag springen'..
Van de Vengaboys?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vrije vertaling van jump up and down meer
Naaktloperquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:57 schreef Zaadschieter het volgende:
Olla!
Ik zoek al een tijdje naar kleding voor vakantielanden! ik ga een half jaartje naar Hawai met me studenten om daar stage te gaan lopen. Ik heb geen style kleren om bij hawai aan te trekken. Het zal wel een half jaartje onwijs warm zijn en dan wil ik wel kleren hebben waar je lekker erop loopt en een beetje meedoen met de omgeving. Het moet stoer zijn en style!
zoals David beckham in een vakantieland!
Ik loop het meest in vakantielanden een wijde trainingsbroek met slippers of lekkere sandalen.
Met vriendelijke groet
jeffrey
Zo zie je maar, steek je toch nog iets op tijdens het FOK!ken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:27 schreef Meike26 het volgende:
Gesnoept uit een ander topic komt het hier terecht, terecht, maar dan kan het ook gelijk door naar dit topic, kom er dus op deze manier achter dat het panfluit is, ipv pamfluit![]()
Fuck wat?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:39 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
wtf. Jij kan niet tippen aan mij. Fuckjú
Buitenechtelijke suikerquote:Op maandag 18 maart 2013 05:35 schreef MCH het volgende:
Bastaard suiker![]()
![]()
![]()
Poedersuiker![]()
Nutella (met banaan)![]()
![]()
Rozijntjes![]()
![]()
Iets van vleeswaren
Bij ons heet het basterdsuikerquote:
Even de kernreactor bellen?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:41 schreef Klaploper het volgende:
maggi is gevaarlijk want het komt van chermobiel dus straling
Hij zal wel 'maritale' bedoelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Kinderen tukken wel weer verder. Maar als het richting een martiale crisis gaat dan kies ik voor het beslag van EKU.
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:00 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
HAHAHA. Twee letters omgedraaid.
quote:Martial law
From Wikipedia, the free encyclopedia
Not to be confused with Marital law.
Tandarts is tevens hovenier/boswachter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Vannochtend vroeg; om 8 uur, bij de tandarts geweest; eventjes naar mijn goedverzorgde gebied gekeken. Alleen was ik nog half te slap, want het was vroeg en hij werd net wakker. Ik was vanplan te vragen of hij nog wist waar je siertanden kan laten inbrengen, of dat hij dat misschien wou doen. Alleen ben ik dat dus vergaten.
Klacht: Nogsteeds geen fatsoenlijke plek weten om siertanden te laten zetten doordat ik half lag te slapen in de stoel van de tandarts.
En dat is wat je er uithaalde.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:50 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tandarts is tevens hovenier/boswachter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Niet heel origineel, maar wel lullig als je wordt vastgezet vanwege een rede. Waar is de vrijheid van meningsuiting gebleven?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:22 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Hij zat vast natuurlijk voor een rede maar die ga ik hier niet vermeldden
Hij was zijn oogkleppen kwijt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 @ 10:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
Bommel heeft een paardklep op.
En hij moet ook zichzelf kijken. met zoveelste gele kaarten.... Dat is al niet normaal meer.
Dat zorgt dan wel niet voor meer verwarring, pijnlijker is het wel degelijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:11 schreef my2cents het volgende:
Ik heb bij al die foto's die we zien het gevoel dat NK ons opzettelijk zout in de ogen strooit.
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:47 schreef iemand het volgende:
Maar goed, het zal vollopig heel lang duren voor je weer een vriendinnetje hebt,
Tja, het is wel een synoniemquote:Op zondag 31 maart 2013 13:48 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Je zal ze eens te eten moeten geven, de mensen die er serieus in trappen
Nieuwe versie! Met -dt, dat wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:31 schreef dingetje het volgende:
[..]
ik weet niet op het ingezamelde geld uber houdt aan komt in syrie.
Waarom kiezen welke zinsconstructie je gebruikt als je ze ook kan combineren?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:17 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Die gast deed er wel erg langzaam over, en ook niet laten vallen maar aan Carl willen geven, één beweging en hij kon Carl neerschieten.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:27 schreef dingetje het volgende:
Wat een muggenstifterij om die teringbende.
Wie?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Regingeringen beschuldigen elkaar ervan... Dus dan kun jij wel denken wat een quatsch.
Komt goed uit bij mijn afspraakje voor mijn psychequote:Op donderdag 4 april 2013 22:45 schreef 200013 het volgende:
Echt flauw voor de zoveelste keer, je hebt echt een probleem met de mening van Gia. Ellizabeth R, afspraakje voor je psyche zal je vast goed doen, geeft je weer ruimte in je bolletje. Zal vast wat van je schouders afvallen als je niet meer zo een opsessie hebt voor Gia. Doet me een beetje denken aan een schoolklas waar je altijd wel een pester in hebt zitten, die moet die ene hebben lekker bijdehand doen in de hoop dat je wat meelopers achter je aankrijgt. Grow up!!!!!
quote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Thefaceman88 het volgende:
Verder ook mijn vriendin (die zich hier helemaal niet mee bemoeide) werd flink afgeblaft en gedegenereerd.
Yep, gebruikten we in 2000 al op GOT.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:51 schreef DaMart het volgende:
Automagisch is volgens mij een bewuste verbastering die alweer een paar jaar meegaat.
Ik ben niet zo thuis in straattaalquote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat soken de russen zelf uit terpatine
Stoken!!!quote:Op maandag 8 april 2013 09:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in straattaal
Wrakingsverzoek in een gerecht. Eet smakelijk.quote:Om de stijging van het aantal wrakingsverzoeken in gerechten het hoofd te bieden
dus, eerst pleegt ze zelfmoord en daarna schrijft ze een afscheidsbriefje?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zielig voor het kind. Was al verpest voor haar hele leven, maar heeft nu ook woord bij daad gevoegd.
Oké, een fout. Ik stond er niet bij stil. Laat we het van de positieve kant bekijken. Ik heb vandaag weer wat geleerd.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
dus, eerst pleegt ze zelfmoord en daarna schrijft ze een afscheidsbriefje?
om nog maar niet te spreken over het feit dat de uitdrukking hier totaal niet van toepassing was, als je het bijbehorende bericht leest.
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:27 schreef tong80 het volgende:
De 21-jarige Wang Zijian uit China is zijn eigen dood tegemoet gesprongen door een duik te nemen van de 40 meter hoge Tuojiang River Bridge No.1 in de stad Luzhou. Wang was een waaghaals en stuntman, die er al een jaar van droomde om de Tuojiang rivier te 'veroveren'.
In eerste instantie werd op Chinese websites gemeld dat de 21-jarige een weddenschap zou hebben afgesloten met vrienden. Inmiddels blijkt uit politie-onderzoek dat Wang vrijwillig sprong, sterker nog, het was een lange gekoesterde wens van de twintiger.
De jongeman studeerde al jaren aan de Feilong Martial Arts School, schrijft Chinasmack.com. Hij droomde er van om de Tuojiang rivier te bedwingen. Op 6 april, na een parkour-training (een sport waarin de deelnemers proberen hindernissen te overwinnen op een zo vloeiend en snel mogelijke manier, red.) met vrienden, besloot hij tijdens een wandeling op de brug letterlijk en figuurlijk de sprong te wagen.
Wang gaf zijn waardevolle bezittingen af aan zijn vrienden en dook naar beneden. Getuigen zagen vervolgens dat de jongeman onbewust aan de oppervlakte bleef drijven. Na tien seconden bewoog hij nog wat, maar al snel zonk hij naar beneden. Tegen de tijd dat de hulpdiensten arriveerden was er van Wang geen spoor meer te bekennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-brug-in-China.dhtml
Taalfout in het openbaar. Ander topic.quote:
Hij is wel leuk.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Taalfout in het openbaar. Ander topic.
Aangezien het een copy en paste is van een openbare website
Ik wil ook een winstmarkt....quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:32 schreef mildata het volgende:
hey hallo,
Ik zou graag een webshop willen beginnen maar eerst klein willen beginnen een uit hobby.
Ik verwacht geen grote winstmarche maar meer het overige geld om mijn kosten te dekken mits er iets fout gaat zoals een product niet geleverd.
quote:Op maandag 15 april 2013 00:08 schreef Festa94 het volgende:
Als ik altijd een prostituee zie dan bedenk ik me hoe meedogenloos en onverdraagzaam de wereld is. Een 'hoer' is ook een mens, en geloof mij nou maar niemand wilt met honderden mannen naar bed voor geld. Zij hebben ook moeders/ouders net als wij, die met heel veel hoop hun kinderen hebben opgevoed. Waarom? Om een sekslaaf te worden?
Niet te geloven dat prostitutie nog steeds legaal is in Nederland, terwijl het een onzedelijk en een mensonwaardige handeling is.
quote:
Sommige domme gansjes doen hun naam wel eer aan.quote:Op maandag 15 april 2013 10:03 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Of het boeit ze geen ene reet, domme wijfen als Skaai lopen er toch zat rond
Aber natürlich!quote:Op maandag 15 april 2013 10:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sommige domme gansjes doen hun naam wel eer aan.
beetje rondjes lopen om het probleem, denk ik?quote:Op maandag 15 april 2013 10:51 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik lees nergens iets negatiefs in je bericht op het feit dat je vaak slecht kunt concenteren na. De meeste ADD- en ADHD-ers die ik ken (incl. mijzelf ik heb ADD) kampen met veel meer problemen dan 'slecht concentereren' en vaak licht het hele leven overhoop voordat er uberhaupt iets zoals een psychiatrische stoornis ter sprake komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |