Wat is dit voor onzin? Nog meer losse flodders, of kunnen we nog een toelichting verwachten?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:23 schreef Yreal het volgende:
Sticht
een
b.v.
de rest mbt personeel komt daarna wel.
dat daadwerkelijk personeel aannemen zulke verplichtingen schept dat ts deze niet zelf zou moeten willen dragen. Dat is echt heel onverstandig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Nog meer losse flodders, of kunnen we nog een toelichting verwachten?
quote:
Dat noem je een toelichting?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat daadwerkelijk personeel aannemen zulke verplichtingen schept dat ts deze niet zelf zou moeten willen dragen. Dat is echt heel onverstandig.
oh?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:35 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat noem je een toelichting?
Los van de onzin die het is,...
Stelt niks voor. Heb zelf personeel jn dienst en mijn accountant heeft alles gedaan. Moet alleen zelf maandelijks de uren in boeken. Je kan een verzekering afsluiten als je personeel bijvoorbeeld ziek wordt echter is de prima heel hoog.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:11 schreef Astonmartin22 het volgende:
Dank voor jullie response, weten jullie hoe tbzit met extra verzekeringen etc?
Ik mis de reden om een BV op te zetten. En wat ManAtWork zegt, onzin.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat daadwerkelijk personeel aannemen zulke verplichtingen schept dat ts deze niet zelf zou moeten willen dragen. Dat is echt heel onverstandig.
zodat ts niet zelf mogelijke risico's draagt betreffende zijn personeel. Wanneer je op zo'n schaal gaat ondernemen wil jij niet het risico lopen dat de zaken tegenvallen en je personeel zijn loon komt opeisen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mis de reden om een BV op te zetten. En wat ManAtWork zegt, onzin.
Ik denk dat die risico's wel mee zullen vallen, met een paar grasmaaiers en uitzendkrachten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
zodat ts niet zelf mogelijke risico's draagt betreffende zijn personeel. Wanneer je op zo'n schaal gaat ondernemen wil jij niet het risico lopen dat de zaken tegenvallen en je personeel zijn loon komt opeisen.
Met uitzendkrachten loopt het wel los, maar zodra hij eigen personeel inhuurt zal het hard gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:43 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik denk dat die risico's wel mee zullen vallen, met een paar grasmaaiers en uitzendkrachten.
Nee, da's niet nodig, dan moeten ze gewoon een uurtje langer maaienquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef ManAtWork het volgende:
Verzekeren waarvoor?
Dat ze het gras te kort gemaaid hebben?
Ondernemen = risico lopen, daar gaat een BV niks aan veranderen. Ik ken zat eenmansbedrijven met meer dan 20 man personeel, niks mis mee.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wanneer je op zo'n schaal gaat ondernemen wil jij niet het risico lopen dat de zaken tegenvallen en je personeel zijn loon komt opeisen.
Nog langer maaien? Dan blijft er helemaal geen gras meer over.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:50 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nee, da's niet nodig, dan moeten ze gewoon een uurtje langer maaien![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:52 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ondernemen = risico lopen, daar gaat een BV niks aan veranderen. Ik ken zat eenmansbedrijven met meer dan 20 man personeel, niks mis mee.
Soms gaat het niet alleen om wat je wel (of niet) verdient.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:53 schreef Astonmartin22 het volgende:
Een bv is denk niet verstandig, aangezien ik t bedrijf wil runnen naast m'n studie, en ik las op KVK dat je minstens 42000 euro moet verdienen dan, en dat lijkt mij wat optimistisch voor iets parttimes
Wat oh?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |