Wanneer je ze 100 keer per dag open en dicht trekt natuurlijk wel. Louter voor opslag zou ik aan dat argument weinig gewicht toekennen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef Sjekihenkie het volgende:
Een systeem wat hangt zal naar mijn idee stiller zijn dan een systeem wat op wieltjes op een onderrail geleid. in ieder geval voor de verdieping eronder.
Punt is dat het schuiven in de toekomst hoofdzakelijk zal plaats vinden op momenten dat er iemand ligt te slapen of wil slapen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Wanneer je ze 100 keer per dag open en dicht trekt natuurlijk wel. Louter voor opslag zou ik aan dat argument weinig gewicht toekennen.
Kinderen tukken wel weer verder. Maar als het richting een maritale crisis gaat dan kies ik voor het beslag van EKU.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:45 schreef TR08 het volgende:
[..]
Punt is dat het schuiven in de toekomst hoofdzakelijk zal plaats vinden op momenten dat er iemand ligt te slapen of wil slapen.
We zullen er dus bij wijze van spreken al bij 1x per dag flauw van zijn als het herrie geeft
Ik denk AutoCad.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kan je helaas niet helpen, want ik weet het antwoord ook niet... maar ik heb wel een vraag: met welk programma heb je het 3D schetsje gemaakt?
Google SketchUpquote:Op zondag 24 maart 2013 15:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ik kan je helaas niet helpen, want ik weet het antwoord ook niet... maar ik heb wel een vraag: met welk programma heb je het 3D schetsje gemaakt?
Waar koop je dat? Ik zie voornamelijk duitse en belgische shops.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Kinderen tukken wel weer verder. Maar als het richting een maritale crisis gaat dan kies ik voor het beslag van EKU.
Häfele Nederland BVquote:Op maandag 25 maart 2013 20:33 schreef TR08 het volgende:
[..]
Waar koop je dat? Ik zie voornamelijk duitse en belgische shops.
quote:Geachte heer TR08,
Hartelijk dank voor uw PIN aanvraag.
Om deze aanvraag in behandeling te nemen, heb ik uw volledige uittreksel van de kamer van koophandel nodig.
Deze kunt u sturen naar info@hafele.nl of faxen naar: 055-5424950.
Ik hoop u hiermee voldoende en juist te hebben geïnformeerd.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |