en ik ben thomas en ik ben de jongste geloof ikquote:Op woensdag 11 november 2009 18:04 schreef Maes het volgende:
En voor de nieuwen: Ik ben Maes en ik ben de oudste
Modellen zijn lang en dunquote:Op woensdag 11 november 2009 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik de enige die em niet ziet?
En als ze zegt oud, dan bedoelt ze dingen als maanlandingen nog live meegemaakt en zoquote:Op woensdag 11 november 2009 18:04 schreef Maes het volgende:
En voor de nieuwen: Ik ben Maes en ik ben de oudste
Nou, mag je bij uitzondering bij m'n voordeur komen zingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hier wordt 't niet gedaan helaasmaar ik zou het wel gezellie vinden
nee ik bedoel dat het hele plaatje neit wilt ladenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Modellen zijn lang en dun
het beeldje ook
de kat niet
Oh en ik ben MrSubtle en ik zit er een beetje tusseninquote:Op woensdag 11 november 2009 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik ben thomas en ik ben de jongste geloof ik
en zijn sleutelwoorden zijn konijn en emmerquote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh en ik ben MrSubtle en ik zit er een beetje tussenin(maar meer richting de jongste dan richting de oudste
)
Ja, heel leuk!quote:
Oh ja ik ben Nieslief en ik ben het tegenovergestelde van Q. ofzoiets dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh en ik ben MrSubtle en ik zit er een beetje tussenin(maar meer richting de jongste dan richting de oudste
)
en nu wel!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat het hele plaatje neit wilt laden
Bijna iedereen hier is het tegenovergestelde van Q lieverdquote:Op woensdag 11 november 2009 18:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh ja ik ben Nieslief en ik ben het tegenovergestelde van Q. ofzoiets dan.
Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrSquote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef MrSubtle het volgende:
)
Ja da´s dan ook wel weer zo ja. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier is het tegenovergestelde van Q lieverd
Dat jullie elkaar hebben, zeg maar?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:11 schreef nieslief het volgende:
Oh in het kader van Secret Santa he. Kan degene die mijn lootje is mij ook als lootje hebben of niet?
Daar gaat m´n jjh´tjequote:Op woensdag 11 november 2009 18:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar hebben, zeg maar?
Mwa, denk niet dat dat kan, dan had ik het namelijk geweten.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Daar gaat m´n jjh´tje
Ja dat ja.
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS
Zijn we zo eng????quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
jongens, volgens mij is ze huilend weggerend
Waarom jezelf beperken?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef Enfermera het volgende:
Hebben jullie dat ook? Een lijstje van 5 beroemdheden waar je mee mag vreemdgaan?
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Mwa, denk niet dat dat kan, dan had ik het namelijk geweten.
Vijf maar?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef Enfermera het volgende:
Hebben jullie dat ook? Een lijstje van 5 beroemdheden waar je mee mag vreemdgaan?
Ik zou jou omschrijven als "een lief chaootje en mama"quote:Op woensdag 11 november 2009 18:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja da´s dan ook wel weer zo ja. Je hebt gelijk.
Doe jij mij dan maar omschrijven.
Ja, anders wordt het een oneiding lijstje he.quote:
Ik zie het.quote:
Ja, dat is het geheim van de Santa hé.quote:
En wat is daar op tegen?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, anders wordt het een oneiding lijstje he.
Ik weet niet hoe oud de jongste is? Wie is de jongste eigenlijk? Misschien ben ik dat welquote:Op woensdag 11 november 2009 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Oh, je moet je hier ook nog voorstellen!![]()
Ik ben Tombolafan, en ik weet niet of ik de oudste of jongste ben (hoe oud is de jongste en de oudste?)
Ik hou van vleesetende plantjes!![]()
en sint maarten
Halloooooquote:Op woensdag 11 november 2009 18:20 schreef tombolafan het volgende:
Oh, je moet je hier ook nog voorstellen!![]()
Ik ben Tombolafan, en ik weet niet of ik de oudste of jongste ben (hoe oud is de jongste en de oudste?)
Ik hou van vleesetende plantjes!![]()
en sint maarten
|quote:Op woensdag 11 november 2009 18:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou jou omschrijven als "een lief chaootje en mama"
En?mag ie zo?
5 is leuk, dan moet je de 5 lekkerste kiezen.quote:
Me tooquote:
Ik ookquote:
Deal!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ben al getrouwd, maar de positie van maitresse is nog open?
Ja, das ook weer waar.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
5 is leuk, dan moet je de 5 lekkerste kiezen.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
En wat moet ik daar zien dan.......quote:
Dat lijkt me obviousquote:
Thank gawd for thatquote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier is het tegenovergestelde van Q lieverd
Kate Beckinsalequote:Op woensdag 11 november 2009 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
5 is leuk, dan moet je de 5 lekkerste kiezen.![]()
![]()
![]()
Ik?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
jongens, volgens mij is ze huilend weggerend
oeh, Roekeloos en omstuimig klinkt goed. hoe heten de hoofdpersonen (robuuste, ruige bonk met klein hart en mooie schone zeker?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
Zo. Bijgelezen *zweet van voorhoofd veegt*
Heb tevergeefs gezocht naar een post van Q in het vorige topic zonderof vloek of tier er in
Kusje, Q, ouwe negatievelingMaar je hebt wel goeie tieten, dat dan weer wel
Ik begin zo aan 'ROEKELOOS EN OMSTUIMING', na het eten. Er is wel wat weinig ruimte om te krabbelen zag ikMaar ik ga mijn best doen. Wie krijgt hem na mij? Oh-oh wilde hem daarna he? En daarna MrS dacht ik?
Hoi PF!
gewoon even met de spuitmond van de brandblusser tussen de brievenbus, en prestoquote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef MrSubtle het volgende:
fuck ... nu bellen dus toch kinderen aan maar nu heb ik niets in huis![]()
Normaal doen ze hier niets... balen!
Liefquote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb een hele bak klaarstaan met mini-Bros, mini-Kitkat, mini-Lion en Smarties.
Er komen hier nooit Sint Maarten kinderen, maar je weet maar nooit. En anders eet ik het zelf op
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef MrSubtle het volgende:
okay wacht, ga ik doen...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon even met de spuitmond van de brandblusser tussen de brievenbus, en presto
HIERRRRRR!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Nog niet bijgelezen maar ik zag ergens een inschrijflijstje
voor stoute bouquetromannetjes. Waar kan ik me melden?
![]()
En, weten we al wie iedereen heeft voor SS?
Mel (voluit Carmelquote:Op woensdag 11 november 2009 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, Roekeloos en omstuimig klinkt goed. hoe heten de hoofdpersonen (robuuste, ruige bonk met klein hart en mooie schone zeker?)
okee, ik ben m kwijt...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat ik ga zeggen dat ik 19 ben, dan heb ik nog 3 jaar extra voordat ik 30 ben
Heb ik ook in huis.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb een hele bak klaarstaan met mini-Bros, mini-Kitkat, mini-Lion en Smarties.
Er komen hier nooit Sint Maarten kinderen, maar je weet maar nooit. En anders eet ik het zelf op
Nee ik baal dat ik niets in huis heb... nou ja, ik heb drop en zo, maar ik ga die kinderen niet 1 dropje gevenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t is niet snel goed he... eerst zeuren dat je het zo graag wilt, dat heeft iemand gelezen en zn koters langs je gestuurd en nu zeuren dat ze langskomen...
Ik ben over een paar jaar geleden 30quote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik ben over 8 jaar 30
dus als ik nu zeg dat ik 19 ben ben ik over 11 jaar 30
3 jaar winst
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
HIERRRRRR!![]()
Ik zal zo even het lijstje terugzoeken en je er bij zetten!
quote:[..]
Mel (voluit Carmel) en Jack Devlin. Die achternaam ook weer. Devlin
En het speelt zich af in - quelle originelle! - Parijs!
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
Mel (voluit Carmel) en Jack Devlin. Die achternaam ook weer. Devlin
En het speelt zich af in - quelle originelle! - Parijs!
ik vond het al verdacht stil bij jou terwijl er zoveel hints langskwamenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
Ik moet ook nog mijn notities bijwerken qua SS las ik, Pagan heeft al post!
wij hebben wel eens van die pompoenhoofden gemaakt... mn moeder en ik... ik eerst; kutklus die hele pompoen uithollen, 3 kwartier bezig geweest... had mn moeder er 1 die al hol wasquote:Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef P.F het volgende:
Je moet ook waxinelichtjes in glazen potjes doen, en die langs het pad van de voortuin laten lopen.
Zo lokte wij er in ieder geval twee
Dat was toch juist de bedoeling, leeskring?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Begrotingstechnisch gezien ist wellicht handig als MrS en ik een romannetje delen.![]()
Zullen we leeskring doen?![]()
En hoe hard?quote:Spannend! Zou Ze Hem krijgen? En Hoe? En Langs Welke Kant?
oh, als iedereen cryptisch gaat doen;quote:Op woensdag 11 november 2009 18:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben over een paar jaar geleden 30
QFT!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:28 schreef Greys het volgende:
Zo. Bijgelezen *zweet van voorhoofd veegt*
Maar je hebt wel goeie tieten, dat dan weer wel
Ik doe niet openquote:
en hoe snel... (vaak pas laatste pagina...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was toch juist de bedoeling, leeskring?
[..]
En hoe hard?
Ik begin toch steeds meer te twijfelen of ik dit wel ga overlevenquote:
Rrrrrraspendquote:Op woensdag 11 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was toch juist de bedoeling, leeskring?
[..]
En hoe hard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hihihihii. Kunnen ze zien dat je thuis bent? Zo nee, no problemo toch?quote:
Whihihiiiiiihihihiquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en hoe snel... (vaak pas laatste pagina...)
Je hoeft niet elke bladzijde te doen. Alleen bij de interessante stukjesquote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik begin toch steeds meer te twijfelen of ik dit wel ga overleven
Als ik maar 1 hoofdstuk annoteer is het ook al goed toch
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rrrrrraspend
dat klinkt echt alsof hij onder de korstige schurft zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Oh ja, en die herken ik denk ik heel snel, want die pagina's zijn smudged en zitten vol aantekeningenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Je hoeft niet elke bladzijde te doen. Alleen bij de interessante stukjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |