en ik ben thomas en ik ben de jongste geloof ikquote:Op woensdag 11 november 2009 18:04 schreef Maes het volgende:
En voor de nieuwen: Ik ben Maes en ik ben de oudste

Modellen zijn lang en dunquote:Op woensdag 11 november 2009 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben ik de enige die em niet ziet?

En als ze zegt oud, dan bedoelt ze dingen als maanlandingen nog live meegemaakt en zoquote:Op woensdag 11 november 2009 18:04 schreef Maes het volgende:
En voor de nieuwen: Ik ben Maes en ik ben de oudste

Nou, mag je bij uitzondering bij m'n voordeur komen zingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee hier wordt 't niet gedaan helaasmaar ik zou het wel gezellie vinden

nee ik bedoel dat het hele plaatje neit wilt ladenquote:Op woensdag 11 november 2009 18:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Modellen zijn lang en dun
het beeldje ook
de kat niet

Oh en ik ben MrSubtle en ik zit er een beetje tusseninquote:Op woensdag 11 november 2009 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik ben thomas en ik ben de jongste geloof ik
 (maar meer richting de jongste dan richting de oudste
 (maar meer richting de jongste dan richting de oudste  )
)

en zijn sleutelwoorden zijn konijn en emmerquote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh en ik ben MrSubtle en ik zit er een beetje tussenin(maar meer richting de jongste dan richting de oudste
)

Ja, heel leuk!quote:

Oh ja ik ben Nieslief en ik ben het tegenovergestelde van Q. ofzoiets dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh en ik ben MrSubtle en ik zit er een beetje tussenin(maar meer richting de jongste dan richting de oudste
)

en nu wel!quote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat het hele plaatje neit wilt laden
 icanhascheezburger
 icanhascheezburger   

Bijna iedereen hier is het tegenovergestelde van Q lieverdquote:Op woensdag 11 november 2009 18:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh ja ik ben Nieslief en ik ben het tegenovergestelde van Q. ofzoiets dan.

Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrSquote:Op woensdag 11 november 2009 18:06 schreef MrSubtle het volgende:
)

Ja da´s dan ook wel weer zo ja. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier is het tegenovergestelde van Q lieverd

Dat jullie elkaar hebben, zeg maar?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:11 schreef nieslief het volgende:
Oh in het kader van Secret Santa he. Kan degene die mijn lootje is mij ook als lootje hebben of niet?

Daar gaat m´n jjh´tjequote:Op woensdag 11 november 2009 18:14 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat jullie elkaar hebben, zeg maar?

Mwa, denk niet dat dat kan, dan had ik het namelijk geweten.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Daar gaat m´n jjh´tje
Ja dat ja.

quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS

Zijn we zo eng????quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
jongens, volgens mij is ze huilend weggerend

Waarom jezelf beperken?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef Enfermera het volgende:
Hebben jullie dat ook? Een lijstje van 5 beroemdheden waar je mee mag vreemdgaan?

quote:Op woensdag 11 november 2009 18:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Mwa, denk niet dat dat kan, dan had ik het namelijk geweten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |