quote:
Als ik jou ooit tegenkom in mijn werk laat ik je creperenquote:
'Copyright' willen voeren op iets wat al niet van jou isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van stylo is wel heel erg amateuristisch
Vooral die grote copyright.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik jou ooit tegenkom in mijn werk laat ik je creperen
Het was ook beveiligd glas ja, zo zag het er uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef TheAmazingSun het volgende:
Niet om het 1 of ander maar hoort dat raam niet beveiligd glas te zijn? Gezien dat raster erin?
Dan heeft hij zich echt uitgeleefd
Klopt, Pieters heeft dat allemaal betaald.quote:
Ik heb 1 keer meegemaakt dat het getest werd en echt 5 a 6 keer met een honkbalknuppel erop geramd werd en nog niet kapot he.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het was ook beveiligd glas ja, zo zag het er uit.
Vind het alleen nog steeds raar dat dat gaas niet zichtbaar meer was waar nu het gat zit.
heeft ie ook z'n hoofd gesneden of is dat de doek-of-shamequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Beelden van de grootste tokkiejosti van vandaag.
In principe is dat gewoon voor de kou als ik oordeel op basis van foto één, waarbij zijn hoofd niet op eenzelfde manier afgedekt is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
heeft ie ook z'n hoofd gesneden of is dat de doek-of-shame
Zou het wel compleet maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
heeft ie ook z'n hoofd gesneden of is dat de doek-of-shame
Dit beter?quote:
Ik heb er 1 keer per ongeluk een gat in gegooid met een plastic kinderschepje, maar toen was het gat niet helemaal 'door'.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef TheAmazingSun het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer meegemaakt dat het getest werd en echt 5 a 6 keer met een honkbalknuppel erop geramd werd en nog niet kapot he.
Dit mongooltje slaat 1 keer en het glas is kapot? (net als zijn hand)
Ik ben geen ambulanceverpleegkundige in DIT verhaal hoor. Maar het zegt mijn vertrouwen in de mensheid aardig opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb er 1 keer per ongeluk een gat in gegooid met een plastic kinderschepje, maar toen was het gat niet helemaal 'door'.
TS, mag je dit wel, zulke foto's maken en online plaatsen ?
Huilebalkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben geen ambulanceverpleegkundige in DIT verhaal hoor. Maar het zegt mijn vertrouwen in de mensheid aardig op.
Tja snap het wel, bijna een jaar aan het revalideren, en dan doe je dit met je comeback.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben geen ambulanceverpleegkundige in DIT verhaal hoor. Maar het zegt mijn vertrouwen in de mensheid aardig op.
Heeft niets met een eed te maken hoor, zelfs jij bent wettelijk gezien verplicht hulp te verlenen binnen jouw mogelijkheden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Tja snap het wel, bijna een jaar aan het revalideren, en dan doe je dit met je comeback.
Dan mag je wel boos zijn op jezelf, maar laat jezelf niet zo gaan.
Het medisch personeel moet hem dood laten bloeden, zoek het zelf maar uit, lulletje.
Helaas hebben ze een eed afgelegd waardoor ze wel moeten helpen.
Och gut, ben jij zo,n zuurpruim die jankt omdat die belasting moet betalen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:14 schreef LXIV het volgende:
Rasmongool. En dan nagaan dat wij indirect belasting moeten betalen om hen topsalarissen uit te keren.
Bedoel het meer bij bewijs van spreken hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef BlueMage het volgende:
Mensen dood laten bloeden is ook weer zoiets maar toch krijg ik hier zo'n "eigen schuld dikke bult" gevoel bij idd.Hetzelfde geldt voor die geitenwollen wadlopers die misrekenen en op zo'n zandbank blijven steken en dan moeten er weer helicopters komen enzo, ja je kan ze niet laten verrekken, ik weet 't, maar toch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |