quote:
Als ik jou ooit tegenkom in mijn werk laat ik je creperenquote:
'Copyright' willen voeren op iets wat al niet van jou isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die van stylo is wel heel erg amateuristisch
Vooral die grote copyright.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik jou ooit tegenkom in mijn werk laat ik je creperen
Het was ook beveiligd glas ja, zo zag het er uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef TheAmazingSun het volgende:
Niet om het 1 of ander maar hoort dat raam niet beveiligd glas te zijn? Gezien dat raster erin?
Dan heeft hij zich echt uitgeleefd
Klopt, Pieters heeft dat allemaal betaald.quote:
Ik heb 1 keer meegemaakt dat het getest werd en echt 5 a 6 keer met een honkbalknuppel erop geramd werd en nog niet kapot he.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het was ook beveiligd glas ja, zo zag het er uit.
Vind het alleen nog steeds raar dat dat gaas niet zichtbaar meer was waar nu het gat zit.
heeft ie ook z'n hoofd gesneden of is dat de doek-of-shamequote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
Beelden van de grootste tokkiejosti van vandaag.
In principe is dat gewoon voor de kou als ik oordeel op basis van foto één, waarbij zijn hoofd niet op eenzelfde manier afgedekt is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
heeft ie ook z'n hoofd gesneden of is dat de doek-of-shame
Zou het wel compleet maken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
heeft ie ook z'n hoofd gesneden of is dat de doek-of-shame
Dit beter?quote:
Ik heb er 1 keer per ongeluk een gat in gegooid met een plastic kinderschepje, maar toen was het gat niet helemaal 'door'.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:19 schreef TheAmazingSun het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer meegemaakt dat het getest werd en echt 5 a 6 keer met een honkbalknuppel erop geramd werd en nog niet kapot he.
Dit mongooltje slaat 1 keer en het glas is kapot? (net als zijn hand)
Ik ben geen ambulanceverpleegkundige in DIT verhaal hoor. Maar het zegt mijn vertrouwen in de mensheid aardig opquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik heb er 1 keer per ongeluk een gat in gegooid met een plastic kinderschepje, maar toen was het gat niet helemaal 'door'.
TS, mag je dit wel, zulke foto's maken en online plaatsen ?
Huilebalkquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben geen ambulanceverpleegkundige in DIT verhaal hoor. Maar het zegt mijn vertrouwen in de mensheid aardig op.
Tja snap het wel, bijna een jaar aan het revalideren, en dan doe je dit met je comeback.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben geen ambulanceverpleegkundige in DIT verhaal hoor. Maar het zegt mijn vertrouwen in de mensheid aardig op.
Heeft niets met een eed te maken hoor, zelfs jij bent wettelijk gezien verplicht hulp te verlenen binnen jouw mogelijkheden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Tja snap het wel, bijna een jaar aan het revalideren, en dan doe je dit met je comeback.
Dan mag je wel boos zijn op jezelf, maar laat jezelf niet zo gaan.
Het medisch personeel moet hem dood laten bloeden, zoek het zelf maar uit, lulletje.
Helaas hebben ze een eed afgelegd waardoor ze wel moeten helpen.
Och gut, ben jij zo,n zuurpruim die jankt omdat die belasting moet betalen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:14 schreef LXIV het volgende:
Rasmongool. En dan nagaan dat wij indirect belasting moeten betalen om hen topsalarissen uit te keren.
Bedoel het meer bij bewijs van spreken hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef BlueMage het volgende:
Mensen dood laten bloeden is ook weer zoiets maar toch krijg ik hier zo'n "eigen schuld dikke bult" gevoel bij idd.Hetzelfde geldt voor die geitenwollen wadlopers die misrekenen en op zo'n zandbank blijven steken en dan moeten er weer helicopters komen enzo, ja je kan ze niet laten verrekken, ik weet 't, maar toch...
Ik vraag me echt af of je op de goede plek zit met je werk... Vriend van me werkt op de IC en heeft op de ambulance gezeten, die reageert alles behalve zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik jou ooit tegenkom in mijn werk laat ik je creperen
Dus? Dan heb je toch evengoed een patiëntengeheim of heo dat ook heet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ongeacht dat voetballers allemaal watjes zijn en de sport totaal niet in correlatie staat met de bedragen die er heen gegooid worden, vindt ik TS maar zieligquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
Voetballer boos>slaat door ruit>TS ziet 'm op zijn werk in het ziekenhuis binnenkomen>TS gaat huilen.
Het kan gebeuren dat je eens ergens op slaat om je frustratie te botvieren. Als je pech hebt breek je dan eens wat, als het meevalt heb je een schaafwond of een kneuzinkje. De meeste mensen slaan alleen niet op een ruit op zo'n moment.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je. Mijn baan gaan uitvoeren op basis van ideologische redenen, uit een geweldige intrinsieke motivatie: je ziet het terug bij vrijwel iedereen in mijn sector. Maandelijks krijgen we te maken met beschimpingen, geweld, ruzies, verdriet, pijn, zelden leuke situaties, het zijn altijd rotdingen.
Natuurlijk zijn de leuke kanten erin terug te vinden. Je collega's en jij hebben een kneitergoede band, je wordt door chicks toch een soort van gediggt, je straalt échte autoriteit uit en je kleding zit je als gegoten. Het is een verlengstuk van je lichaam, het straalt uit waar je voor staat, wie je bent en waar je voor komt. Des te sneller jij aanwezig bent, des te blijer mensen met je zijn.
Yet somehow kan het werk me soms gestolen worden. Het is blijkbaar erg leuk ijsballen te pleuren naar ambulanceverpleegkundigenof ze te mishandelen. Om maar niet te spreken over de respectloosheid van een zooitje tuig, vaak beschonken op een zaterdagavond, die je het werk onmogelijk maken.
Maar wat ik vandaag weer zie, slaat ECHT alles. Als er al betaald voetbalspelers zijn die het nodig vinden glazen ruiten kapot te rammen om vervolgens afgevoerd te moeten worden vanwege een slagaderlijke bloeding, dan vraag ik me af wat ik in godsnaam nog doe in deze sector. That's it, ik ga toch maar iets doen met een van mijn andere tachtigduizend opleidingen.
Pics van rasmongool Pieters:
[ afbeelding ]
Niet voor de zwakke maag:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:10 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik snap er niks van.
Wie de wat is er gebeurt waarna huh?
Dit niet voor de zwakke maag vindenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:59 schreef Apollos het volgende:
[..]
Niet voor de zwakke maag:
https://twitter.com/voetb(...)541936078849/photo/1
...en dat alles vanwege door 'n ruit heenslaan, toch wel knap, het lijkt wel gebroken oid?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:59 schreef Apollos het volgende:
[..]
Niet voor de zwakke maag:
https://twitter.com/voetb(...)541936078849/photo/1
Een breuk verwacht ik niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en dat alles vanwege door 'n ruit heenslaan, toch wel knap, het lijkt wel gebroken oid?![]()
Ik doelde ook op die foto: lijkt net of de arm gebroken is ofzo, ziet er iig vreemd uit. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een breuk verwacht ik niet.
Het valt te verwachten als je een ruit stukslaat dat je arm er zo aan toe gaat zijn, je moet erg veel geluk hebben om enkel een schrammetje te krijgen of zelfs dat niet. Glas is scherp, het glas wat om het glas heen zit wat jij stukslaat breekt normaal gesproken niet, je slaat het glas gemakkelijk stuk. Kortom: je glijdt met een hoge snelheid langs zeer scherpe glasranden. Vandaar die slagaderlijke bloeding. Meestal loopt het niet zo goed af als in de films en series.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch wel hét voorbeeld van een doorsnee PSV'er: 0 hersencellen, maar heel veel agressiviteit
Ik zie geen tekenen van een gebroken arm. Ik zie snijwonden en zwellingen (gevolg van verwondingen).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik doelde ook op die foto: lijkt net of de arm gebroken is ofzo, ziet er iig vreemd uit.
Die zwellingen zou natuurlijk best kunnen, ben ook geen dokter verder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zie geen tekenen van een gebroken arm. Ik zie snijwonden en zwellingen (gevolg van verwondingen).
Waarom zou hij zijn baantje kwijt raken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:41 schreef MichaelScott het volgende:
Met een beetje geluk raakt die mongool zijn overbetaalde baantje kwijt en horen we er niks meer van.
Zijn arm lijkt inderdaad een beetje opgeZwolle.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die zwellingen zou natuurlijk best kunnen, ben ook geen dokter verder.
Omdat hij de club beschadigt en omdat hij er waarschijnlijk voor gezorgd heeft dat hij voorlopig niet meer kan voetballen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn baantje kwijt raken?
En dan raak je je voetbal-baan kwijt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Omdat hij de club beschadigt en omdat hij er waarschijnlijk voor gezorgd heeft dat hij voorlopig niet meer kan voetballen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef BlueMage het volgende:
Mensen dood laten bloeden is ook weer zoiets maar toch krijg ik hier zo'n "eigen schuld dikke bult" gevoel bij idd.Hetzelfde geldt voor die geitenwollen wadlopers die misrekenen en op zo'n zandbank blijven steken en dan moeten er weer helicopters komen enzo, ja je kan ze niet laten verrekken, ik weet 't, maar toch...
omfgquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:57 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Misschien moet 'ie zo een klap een keer aan Strootman verkopen. Wie weet gaat zijn gezicht dan weer recht zitten.
Ja, is toch bizar.....quote:
Dat zou ik wel van meer mannen denken. Rick Ross krijgt ook seks.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Denken dat Kevin 'Grindtegelkop' Strootman seks kan regelen
Lijkt me nogal logisch, als je ziet dat zo'n gast veel bloed verliest.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef So_Surreal het volgende:
Weet je zeker dat hij een slagaderlijke bloeding heeft?
Wel heavy dan, maar eigen schuld, was een randdebiel zeg !
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ja, is toch bizar.....
Hier is 'ie gewoon normaal....
[ afbeelding ]
En dan gaat meneer bewegen, en dan waait zijn gezicht alle kanten op
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe het gebeurt, misschien dat iemand hier die goed is in wiskundige en natuurkundige berekeningen maken mij kan uitleggen hoe het mogelijk is dat een gezicht deze vormen kan aannemen tijdens het voetballen.
En dan vraag ik mij wat af he...Hoe zal zijn gezicht zijn tijdens de seks
rick ross is trouwens ook gewoon baasquote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Dat zou ik wel van meer mannen denken. Rick Ross krijgt ook seks.
http://straightfromthea.c(...)1-e1349099563685.jpg
Strootman is voetballer, en je hebt van die vrouwen die het toch alleen daar om doen. Vraag me gewoon af of 'ie dan ook zulke koppen trekt, en hoe een vrouw daar dan mee om gaat, behalve misschien ogen dicht doen. Ik zou er spontaan droog van worden mocht ik al nat zijn, maar die kans is klein met zo een harses.
Nu ben ik misselijk door het opzoeken van een foto van Rock Ross. Nondeju.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Zijn muziek is baas ja. Zijn kleren kan hij beter aan houden. Die gozer heeft bekant grotere tieten dan ikquote:Op zondag 20 januari 2013 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
rick ross is trouwens ook gewoon baasAl snap ik dat je qua uiterlijk wel vragen erbij kan stellen ja :p
haha bekant.. kom je uit brabantquote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Zijn muziek is baas ja. Zijn kleren kan hij beter aan houden. Die gozer heeft bekant grotere tieten dan ik
Nu wel, maar heb het merendeel van mijn leven in Noord Holland gewoond. Daarom,quote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
haha bekant.. kom je uit brabant?
Hahaha ik heb net zoietsquote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Nu wel, maar heb het merendeel van mijn leven in Noord Holland gewoond. Daarom,Amsterdam en
Brabant! Maar wel - Strootman.
voor de laatste 2 dingen: hij is van psvquote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef Susteren het volgende:
Ik volg de laatste tijd het nieuws niet meer echt, wie is nu pieters en wat is de klacht, waarom is hij een rammongool?
Die zachte g heb ik niet echt, al is 'ie wel wat zachter geworden nu ik hier een paar jaar woon. Mijn accent is gewoon een mix van Amsterdams en Brabants, eigenlijk. Hier vragen ze of ik uit Noord Holland kom, en in Noord Holland vragen ze of ik uit Brabant kom.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hahaha ik heb net zoiets. Maar klinkt wel schattig hoor meisjes met zachte g
Misschien bedoelt ie wel:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:14 schreef hoink581 het volgende:
Hey! Beetje meer respect voor mongolen he!
[ afbeelding ]
Haha dat heb ik dus ookquote:Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Die zachte g heb ik niet echt, al is 'ie wel wat zachter geworden nu ik hier een paar jaar woon. Mijn accent is gewoon een mix van Amsterdams en Brabants, eigenlijk. Hier vragen ze of ik uit Noord Holland kom, en in Noord Holland vragen ze of ik uit Brabant kom.
Wel altijd leuk om PSV'ers te stangen als Ajax wint of kampioen wordt.
Hoef je niet eens kracht voor te hebben. Ik heb weleens boos op een raam geklopt bij een ex, totdat het raam krak zei en ik me kapot schrok. Meteen afgeleerdquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Piye het volgende:
Nooit begrepen waarom je tegen dingen zou slaan als je boos bent. Als je een beetje kracht in je arm hebt, kan dat in principe alleen maar fout gaan.
Je zal toch vast wel een beetje kracht hebben?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Hoef je niet eens kracht voor te hebben. Ik heb weleens boos op een raam geklopt bij een ex, totdat het raam krak zei en ik me kapot schrok. Meteen afgeleerd
Hoezo heeft ts een pauperbaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:41 schreef Anti-feminist het volgende:
Beter neem je ontslag met je pauper baan
Hij komt nu pas met de nadelen van het werk wat hij doet,had hij allang kunnen weten.Hij moet het zelf weten maar ik vind dat de nadelen zwaarder wegen dan de voordelen en daarbij is de salaris om te janken kortom pauper baan zoek kantoorwerk zou ik zeggen.quote:
Tja.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Hij komt nu pas met de nadelen van het werk wat hij doet,had hij allang kunnen weten.Hij moet het zelf weten maar ik vind dat de nadelen zwaarder wegen dan de voordelen en daarbij is de salaris om te janken kortom pauper baan zoek kantoorwerk zou ik zeggen.
Natuurlijk heeft hij (misschien )veel passie voor het werk wat hij doet,alleen ik was er allang van door geweest en hij denk ik ook als ik zijn topic zie.quote:
Tja.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:48 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij (misschien )veel passie voor het werk wat hij doet,alleen ik was allang van door geweest en hij denk ik ook als ik zijn topic zie.
ja maar dat is ook de bedeoling mattie als je af wil reageren moet je gewoon even pijn voelen dat helpt.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Je zal toch vast wel een beetje kracht hebben?Maar glas breekt inderdaad vrij snel. Alleen sommigen slaan tegen muren aan en zo. Als je niet zoveel kracht hebt, hoeft dat niet eens zoveel pijn te doen, maar hoe harder je slaat, hoe meer je jezelf pijn doet.
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:55 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Zegt meer iets over jou,met je cup AA
Als je AA hebt waarom koop je dan nog een BH.Jouw tieten schudden niet eens je kan ze niet eens goed voelenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]Dank je, nu voel ik mij beter. Ik heb wel groter dan AA, bedankt voor de onderschatting.
Waarom vraag je dat aan mij schat? Ik heb geen AA. Dat had ik toen ik 13 was.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:58 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Als je AA hebt waarom koop je dan nog een BH.Jouw tieten schudden niet eens je kan ze niet eens goed voelen
Dankjewel schat,maar vertel dan gewoon effe wat je hebt dan is het meteen voor iedereen glashelderquote:Op zondag 20 januari 2013 18:02 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij schat? Ik heb geen AA. Dat had ik toen ik 13 was.
Ik wil altijd anderen pijn doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja maar dat is ook de bedeoling mattie als je af wil reageren moet je gewoon even pijn voelen dat helpt.
Dat helpt ook jaquote:
De knecht van Sinterklaas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |