Die zwellingen zou natuurlijk best kunnen, ben ook geen dokter verder.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik zie geen tekenen van een gebroken arm. Ik zie snijwonden en zwellingen (gevolg van verwondingen).
Waarom zou hij zijn baantje kwijt raken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:41 schreef MichaelScott het volgende:
Met een beetje geluk raakt die mongool zijn overbetaalde baantje kwijt en horen we er niks meer van.
Zijn arm lijkt inderdaad een beetje opgeZwolle.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die zwellingen zou natuurlijk best kunnen, ben ook geen dokter verder.
Omdat hij de club beschadigt en omdat hij er waarschijnlijk voor gezorgd heeft dat hij voorlopig niet meer kan voetballen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou hij zijn baantje kwijt raken?
En dan raak je je voetbal-baan kwijt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Omdat hij de club beschadigt en omdat hij er waarschijnlijk voor gezorgd heeft dat hij voorlopig niet meer kan voetballen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:25 schreef BlueMage het volgende:
Mensen dood laten bloeden is ook weer zoiets maar toch krijg ik hier zo'n "eigen schuld dikke bult" gevoel bij idd.Hetzelfde geldt voor die geitenwollen wadlopers die misrekenen en op zo'n zandbank blijven steken en dan moeten er weer helicopters komen enzo, ja je kan ze niet laten verrekken, ik weet 't, maar toch...
omfgquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:57 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Misschien moet 'ie zo een klap een keer aan Strootman verkopen. Wie weet gaat zijn gezicht dan weer recht zitten.
Ja, is toch bizar.....quote:
Dat zou ik wel van meer mannen denken. Rick Ross krijgt ook seks.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Denken dat Kevin 'Grindtegelkop' Strootman seks kan regelen
Lijkt me nogal logisch, als je ziet dat zo'n gast veel bloed verliest.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:13 schreef So_Surreal het volgende:
Weet je zeker dat hij een slagaderlijke bloeding heeft?
Wel heavy dan, maar eigen schuld, was een randdebiel zeg !
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ja, is toch bizar.....
Hier is 'ie gewoon normaal....
[ afbeelding ]
En dan gaat meneer bewegen, en dan waait zijn gezicht alle kanten op
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe het gebeurt, misschien dat iemand hier die goed is in wiskundige en natuurkundige berekeningen maken mij kan uitleggen hoe het mogelijk is dat een gezicht deze vormen kan aannemen tijdens het voetballen.
En dan vraag ik mij wat af he...Hoe zal zijn gezicht zijn tijdens de seks
rick ross is trouwens ook gewoon baasquote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Dat zou ik wel van meer mannen denken. Rick Ross krijgt ook seks.
http://straightfromthea.c(...)1-e1349099563685.jpg
Strootman is voetballer, en je hebt van die vrouwen die het toch alleen daar om doen. Vraag me gewoon af of 'ie dan ook zulke koppen trekt, en hoe een vrouw daar dan mee om gaat, behalve misschien ogen dicht doen. Ik zou er spontaan droog van worden mocht ik al nat zijn, maar die kans is klein met zo een harses.
Nu ben ik misselijk door het opzoeken van een foto van Rock Ross. Nondeju.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Zijn muziek is baas ja. Zijn kleren kan hij beter aan houden. Die gozer heeft bekant grotere tieten dan ikquote:Op zondag 20 januari 2013 13:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
rick ross is trouwens ook gewoon baasAl snap ik dat je qua uiterlijk wel vragen erbij kan stellen ja :p
haha bekant.. kom je uit brabantquote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Zijn muziek is baas ja. Zijn kleren kan hij beter aan houden. Die gozer heeft bekant grotere tieten dan ik
Nu wel, maar heb het merendeel van mijn leven in Noord Holland gewoond. Daarom,quote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
haha bekant.. kom je uit brabant?
Hahaha ik heb net zoietsquote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Nu wel, maar heb het merendeel van mijn leven in Noord Holland gewoond. Daarom,Amsterdam en
Brabant! Maar wel - Strootman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |