Ik vraag me echt af of je op de goede plek zit met je werk... Vriend van me werkt op de IC en heeft op de ambulance gezeten, die reageert alles behalve zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als ik jou ooit tegenkom in mijn werk laat ik je creperen
Dus? Dan heb je toch evengoed een patiëntengeheim of heo dat ook heet?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben geen ambulanceverpleegkundige in DIT verhaal hoor. Maar het zegt mijn vertrouwen in de mensheid aardig op.
Ongeacht dat voetballers allemaal watjes zijn en de sport totaal niet in correlatie staat met de bedragen die er heen gegooid worden, vindt ik TS maar zieligquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
Voetballer boos>slaat door ruit>TS ziet 'm op zijn werk in het ziekenhuis binnenkomen>TS gaat huilen.
Het kan gebeuren dat je eens ergens op slaat om je frustratie te botvieren. Als je pech hebt breek je dan eens wat, als het meevalt heb je een schaafwond of een kneuzinkje. De meeste mensen slaan alleen niet op een ruit op zo'n moment.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:10 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je. Mijn baan gaan uitvoeren op basis van ideologische redenen, uit een geweldige intrinsieke motivatie: je ziet het terug bij vrijwel iedereen in mijn sector. Maandelijks krijgen we te maken met beschimpingen, geweld, ruzies, verdriet, pijn, zelden leuke situaties, het zijn altijd rotdingen.
Natuurlijk zijn de leuke kanten erin terug te vinden. Je collega's en jij hebben een kneitergoede band, je wordt door chicks toch een soort van gediggt, je straalt échte autoriteit uit en je kleding zit je als gegoten. Het is een verlengstuk van je lichaam, het straalt uit waar je voor staat, wie je bent en waar je voor komt. Des te sneller jij aanwezig bent, des te blijer mensen met je zijn.
Yet somehow kan het werk me soms gestolen worden. Het is blijkbaar erg leuk ijsballen te pleuren naar ambulanceverpleegkundigenof ze te mishandelen. Om maar niet te spreken over de respectloosheid van een zooitje tuig, vaak beschonken op een zaterdagavond, die je het werk onmogelijk maken.
Maar wat ik vandaag weer zie, slaat ECHT alles. Als er al betaald voetbalspelers zijn die het nodig vinden glazen ruiten kapot te rammen om vervolgens afgevoerd te moeten worden vanwege een slagaderlijke bloeding, dan vraag ik me af wat ik in godsnaam nog doe in deze sector. That's it, ik ga toch maar iets doen met een van mijn andere tachtigduizend opleidingen.
Pics van rasmongool Pieters:
[ afbeelding ]
Niet voor de zwakke maag:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:10 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik snap er niks van.
Wie de wat is er gebeurt waarna huh?
Dit niet voor de zwakke maag vindenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:59 schreef Apollos het volgende:
[..]
Niet voor de zwakke maag:
https://twitter.com/voetb(...)541936078849/photo/1
...en dat alles vanwege door 'n ruit heenslaan, toch wel knap, het lijkt wel gebroken oid?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:59 schreef Apollos het volgende:
[..]
Niet voor de zwakke maag:
https://twitter.com/voetb(...)541936078849/photo/1
Een breuk verwacht ik niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en dat alles vanwege door 'n ruit heenslaan, toch wel knap, het lijkt wel gebroken oid?![]()
Ik doelde ook op die foto: lijkt net of de arm gebroken is ofzo, ziet er iig vreemd uit. Hoeft natuurlijk niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een breuk verwacht ik niet.
Het valt te verwachten als je een ruit stukslaat dat je arm er zo aan toe gaat zijn, je moet erg veel geluk hebben om enkel een schrammetje te krijgen of zelfs dat niet. Glas is scherp, het glas wat om het glas heen zit wat jij stukslaat breekt normaal gesproken niet, je slaat het glas gemakkelijk stuk. Kortom: je glijdt met een hoge snelheid langs zeer scherpe glasranden. Vandaar die slagaderlijke bloeding. Meestal loopt het niet zo goed af als in de films en series.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:14 schreef PizzaGeit het volgende:
Toch wel hét voorbeeld van een doorsnee PSV'er: 0 hersencellen, maar heel veel agressiviteit
Ik zie geen tekenen van een gebroken arm. Ik zie snijwonden en zwellingen (gevolg van verwondingen).quote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik doelde ook op die foto: lijkt net of de arm gebroken is ofzo, ziet er iig vreemd uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |