Doe eens een foto?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef karo30 het volgende:
staat er achter dat bedrag ex kosten rechte
Het beteknd dat jeniet de kosten rechte krijg betaal.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef karo30 het volgende:
ik heb in een letsel schade zaak een eind voorstel gekregen,(bebaald bedrag)van de tegenpartij,
alleen staat er achter dat bedrag ex kosten rechte
wat beteknd dit
hoor graag van jullie
De rechte kost gaat rafquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het beteknd dat jeniet de kosten rechte krijg betaal.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kan die complete tekst wel dikgedrukt maken, het is niet te begrijpen wat er staatquote:
Dat bedacht ik me net ook, maar het leek me een beetje overdonequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je kan die complete tekst wel dikgedrukt maken, het is niet te begrijpen wat er staat
je moed nie zo meoilejk deon gewon leze wad er sdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je kan die complete tekst wel dikgedrukt maken, het is niet te begrijpen wat er staat
Krijch hij danwel de koste kromme bebaald?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het een bebaald bedrag is snap ik sowieso niet dat TS akkoord gaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het een bebaald bedrag is snap ik sowieso niet dat TS akkoord gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |