een echte spraakwatervalquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:12 schreef JohnB52 het volgende:
Doornbos spreekt anders wel vloeibaar Italiaans.
Dus die vertaalde t wel goed.
Heee, tante lien, wat heb je draaiende ogen!quote:
Dat lijkt maar zo!quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heee, tante lien, wat heb je draaiende ogen!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef iemand het volgende:
Hallo,
Iemand ervaring met deze actie? Zitten er adertjes onder het gras enz enz...
Kun je bijvoorbeeld ook als je net bij 1.zit direct weer overstappen?
Doorleefd Duits bloempje....quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:55 schreef dinges het volgende:
Chicks van 20-25 die er al uitzien als 35-40. Verlebt en een kop als een rotte appel.
Dat is eens de omgekeerde wereld met het verwarren van eens en isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:35 schreef een user het volgende:
[..]
Toen heb ik de bestelling geannuleerd (weleenswaar 7 dagen naar plaatsing, maar nooit product in handen gehad) omdat ik ergens anders telefoon had gekocht.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:35 schreef Meike26 het volgende:
Met name alleen dat pamfluit achtige in het midden van het nummer, voor de rest heel monotoon 1 riedeltje... (...)
Gesnoept uit een ander topic komt het hier terecht, terecht, maar dan kan het ook gelijk door naar dit topic, kom er dus op deze manier achter dat het panfluit is, ipv pamfluitquote:
Genoemd naar de Griekse herdersgod Pan die van rieten stengels een fluit maakte. Dat werd later de panfluit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:27 schreef Meike26 het volgende:
Gesnoept uit een ander topic komt het hier terecht, terecht, maar dan kan het ook gelijk door naar dit topic, kom er dus op deze manier achter dat het panfluit is, ipv pamfluit![]()
tof, vertel ons meer, ook over de blokfluit?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Genoemd naar de Griekse herdersgod Pan die van rieten stengels een fluit maakte. Dat werd later de panfluit.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:47 schreef iemand het volgende:
[..]
Een technische fout en daarna een logistiek probleem. Volgens mij zijn dat geen buitengewone omstandigheden zoals een staking of een oorkaan. En inderdaad:
http://www.eccbelgie.be/e(...)andigheid-s44421.htm
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:47 schreef spierbal het volgende:
Levenlange isolatie met zondevoeding wat hun net van het randje afhoud!
Dat is toch wat comapatienten krijgen? (Wegduik)quote:
Da's sondevoeding.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:48 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat is toch wat comapatienten krijgen? (Wegduik)
Zucht....quote:Op zaterdag 23 maart 2013 10:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's sondevoeding.
Zondevoeding is meer zoiets als een hamlapje eten in Israël.
kat aan je tiet, ik zou er ook van huilenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:58 schreef LolaLovesYou het volgende:
Hebben hier mensen ervaring met sterilisatie?
1 van mijn 2 dames is onder het mes gegaan maar sinds ontwaken is het helemaal
niks, maar ja dat vind natuurlijk niemand prettig. Maar toen wij vanochtend thuis kwamen kwam
ze ons te gemoed gehuild.
mooie verbastering van 'Je kunt hoog of laag springen'..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt er lang over omhoog en omlaag springen maar een vast contract opzeggen voor een proeftijd is gewoon een gok. En wie gokt kan verliezen...
Vrije vertaling van jump up and down meerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mooie verbastering van 'Je kunt hoog of laag springen'..
Van de Vengaboys?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vrije vertaling van jump up and down meer
Naaktloperquote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:57 schreef Zaadschieter het volgende:
Olla!
Ik zoek al een tijdje naar kleding voor vakantielanden! ik ga een half jaartje naar Hawai met me studenten om daar stage te gaan lopen. Ik heb geen style kleren om bij hawai aan te trekken. Het zal wel een half jaartje onwijs warm zijn en dan wil ik wel kleren hebben waar je lekker erop loopt en een beetje meedoen met de omgeving. Het moet stoer zijn en style!
zoals David beckham in een vakantieland!
Ik loop het meest in vakantielanden een wijde trainingsbroek met slippers of lekkere sandalen.
Met vriendelijke groet
jeffrey
Zo zie je maar, steek je toch nog iets op tijdens het FOK!ken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:27 schreef Meike26 het volgende:
Gesnoept uit een ander topic komt het hier terecht, terecht, maar dan kan het ook gelijk door naar dit topic, kom er dus op deze manier achter dat het panfluit is, ipv pamfluit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |