Dohh.. dat hoef je niet te bevestigen, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:57 schreef Slip het volgende:
[..]
jaa... ik dacht ik goed was met woorden, maarjij bent echt beter!
Wat voor fucking fopneus ben jij danquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:43 schreef Slip het volgende:
Leuk eenzijdig verhaal weer. ik bedoel wat is de achtergrond van die jongens, je weet niet wat die miss hebben moeten doorstaan voordat ze op dit idee kwamen.
Als die er zijn, dan moet men daar ook gewoon gebruik van maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verzachtende omstandigheden.
Geen enkele omstandigheid kan dit soort misdaden rechtvaardigenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als die er zijn, dan moet men daar ook gewoon gebruik van maken.
Zo werkt het rechtssysteem nu eenmaal.
Meen je dit nou serieus of zit je iedereen hier nou keihard in de maling te nemen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:43 schreef Slip het volgende:
Leuk eenzijdig verhaal weer. ik bedoel wat is de achtergrond van die jongens, je weet niet wat die miss hebben moeten doorstaan voordat ze op dit idee kwamen.
Ik heb het dan ook niet over "rechtvaardigen".quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen enkele omstandigheid kan dit soort misdaden rechtvaardigen
Gevalletje niet functionerende cyrus cingularis posterioris?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:06 schreef Scorpie het volgende:
Nog niet volwassen, hé, dus ze wisten niet wat ze deden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:06 schreef Scorpie het volgende:
Als de Amerikaanse staat Georgia door Nederland is geannexeerd is het antwoord een volmondig ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 01:45 schreef HRF_Makkum het volgende:
Niet te geloven zeg, is dit in Nederland gebeurt?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:43 schreef Slip het volgende:
Nee joh taakstraf is genoegquote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:52 schreef Juicyhil het volgende:
"Mijn kind was weer weerloos. Als je een wapen kunt gebruiken als een volwassene, moet je ook als een volwassene worden gestraft."
Daarom ben ik blij dat we hier geen jury rechtspraak hebben
Dan je moet even op DonJames en soortgenoten wachten, die kunnen er vast wel wat uitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:06 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 23:43 schreef Slip het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:52 schreef LXIV het volgende:
Allemaal de schuld van rap-muziek en de verheerlijking van ghetto-gangsters
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:09 schreef JerryLee het volgende:
Georgia ,Oh Georgia
Als in 1854 zijn overgrootvader niet op de katoenvelden had hoeven te werken ,had dit voorkomen kunnen worden .
Eén van de reacties daar:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 08:09 schreef JerryLee het volgende:
Georgia ,Oh Georgia
[ afbeelding ]
Als in 1854 zijn overgrootvader niet op de katoenvelden had hoeven te werken ,had dit voorkomen kunnen worden .
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2177135/pg1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |