^^ Wat zij zegtquote:
Die gecondenseerde melk gewoon er overheen gieten? Wel lekker spul dat, trouwens.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:12 schreef dralion13 het volgende:
spek + Kaas
Banaan + gecondenseerde melk
Appel + kaneel
Bruine suiker
Dat was het eigenlijk wel, soms nog jam, maar dat heb ik bijna nooit in huis
Ja alsof het stroop isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:28 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Die gecondenseerde melk gewoon er overheen gieten? Wel lekker spul dat, trouwens.
Is dat hetzelfde als poedersuiker?quote:
In Belgie wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:35 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als poedersuiker?
Die kende ik niet, eens proberenquote:Op zondag 17 maart 2013 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Citroensap met poedersuiker. Dat is zoooooo lekker
Zij weetquote:Op maandag 18 maart 2013 19:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
Suiker met citroensap. In Parijs tegengekomen, en het is zo verschrikkelijk lekker!
Wow dat klinkt best nicequote:Op maandag 18 maart 2013 19:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
Suiker met citroensap. In Parijs tegengekomen, en het is zo verschrikkelijk lekker!
Op een pannenkoek? Dat moet ik ook een keer proberen!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:38 schreef Yngwie het volgende:
Aangezien spek en stroop al zo vaak gezegd is, een andere favoriet van me:
walnoten en honing
Is toch niet zo'n vreemde combi?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op een pannenkoek? Dat moet ik ook een keer proberen!
Wow, honing, inderdaad! Dat ik daar niet aan gedacht heb.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:38 schreef Yngwie het volgende:
Aangezien spek en stroop al zo vaak gezegd is, een andere favoriet van me:
walnoten en honing
quote:
Wat is deze allemaal?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
Een pannenkoek met een topping van kaas, hagelslag, spinazie creme en maggi! Goddelijk.
Ah die ben ik op mijn lijstje vergetenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
Dit.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
Moet je het afronden met bladspinazie en pijnboompitten. Zo maken ze 'm bij ons pannenkoekenhuis.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:08 schreef cinnamon_M het volgende:
Suiker en citroensap klinkt nice, die móet ik uitproberen![]()
Door de honing-walnoot suggesties begin ik me nu ook af te vragen of een pannenkoek geitenkaas-honing-walnoot lekker is. Ik vermoed van wel.
Klinkt als een heel goed planquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Moet je het afronden met bladspinazie en pijnboompitten. Zo maken ze 'm bij ons pannenkoekenhuis.
En ja, dat is heerlijk!
oe... dat klinkt lekker, ga ik ook eens uitproberen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef Aranka_86 het volgende:
Eerst appelstroop, plakjes banaan erop!
Dat wil ik ook een keer proberenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 12:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik meng altijd in een kommetje de stoop met veel Butterscotch
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:07 schreef minilot het volgende:
Spek ín de pannenkoek en dan heel erg veel stroop uit de oranje pot erop.
Zoet en zout kan heel goed combineren. Ik vind spek en kaneelsuiker lekker combineren. Maar ik vind ook alles met kaneelsuiker lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef pokkerdepok het volgende:
spek en stroop bij elkaar heb ik nooit begrepen.... ew..
Dat begrijp ik dan weer niet.quote:lekkerste vond ik vroeger de volgende dag, overgebleven koude pannekoek met stroop.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zoet en zout kan heel goed combineren. Ik vind spek en kaneelsuiker lekker combineren. Maar ik vind ook alles met kaneelsuiker lekker
[..]
Dat begrijp ik dan weer niet.
Wel eens koud gegeten ja, ik vond het best lekker maar heb ze liever warm. Maar wat je zegt, smaken verschillen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:04 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]smaken verschillen, zoveel is duidelijk.
ik hou sowieso niet zo van spek eigenlijk.
wel eens gebrobeerd, koud ? deed mn moeder dan soms na de vorige dag pannekoeken in mn lunch trommeltje voor op school.
ik vind kaaspannekoeken ook lekker maar die dan wel warm. maar zonder stroop.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wel eens koud gegeten ja, ik vond het best lekker maar heb ze liever warm. Maar wat je zegt, smaken verschillen.
Kaaspannenkoeken moeten ook wmb zonder zoete dingen. Wel eventueel met spekquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:14 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik vind kaaspannekoeken ook lekker maar die dan wel warm. maar zonder stroop.
ja dat kan dan weer wel. maar dan zonder kaneelsuiker.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Kaaspannenkoeken moeten ook wmb zonder zoete dingen. Wel eventueel met spek
Kaas is inderdaad wel een van de weinige soorten pannenkoekbeleg die niet combineren met kaneelsuikerquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja dat kan dan weer wel. maar dan zonder kaneelsuiker.
kaneelsuiker is lekker met appel. een appelkaneelsuikerpannekoek. met slagroom.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Kaas is inderdaad wel een van de weinige soorten pannenkoekbeleg die niet combineren met kaneelsuiker
Dat is zeker een goede combi. Of alleen kaneelsuiker. Of kaneelijs en slagroom. Hmm.. kaneelquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:29 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
kaneelsuiker is lekker met appel. een appelkaneelsuikerpannekoek. met slagroom.
van kaneelijs wordt je pannekoek wel koud. vind je dat dan niet minder lekker?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat is zeker een goede combi. Of alleen kaneelsuiker. Of kaneelijs en slagroom. Hmm.. kaneel
Goed punt. Heel snel opeten dan maarquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
van kaneelijs wordt je pannekoek wel koud. vind je dat dan niet minder lekker?
of de pannekoek zo heet maken dat het ijs smelt en de pannekoek dan nog steeds warm is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Goed punt. Heel snel opeten dan maar
dat lijkt me dan weer niks.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef killerkip69 het volgende:
kaas, het liefst op koude pannekoek![]()
Ik heb cottage cheese nooit begrepen. Doe je er nog wat op of bij? Zo smakeloos (en die brokjes iiiiew).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |