abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124864344
Beste Fokkers.

Vanmorgen kwam ik bij mijn mooie auto en wat mij gelijk opviel was dat er iemand aan de zijkant een deuk in had gereden. Kras over mijn hele portier en een deuk van ongeveer 10 bij 10cm op het einde. Lak van mijn mooie auto was op sommige plekken nu rood.

Nu is het probleem dat de hufter geen briefje heeft achtergelaten :( (Je bent ervoor verzekerd kom op) Ik heb dus gelijk foto's gemaakt van de ellende en de omgeving mocht er iets te doen zijn. Toen even naar de lokale dealer gereden en ik bleek 1700 Euro schade te hebben. Uitdeuken en hele linkerkant spuiten (anders zou het opvallen 8)7 ).

Nu rond 12 uur met de hond wandelen en toen viel mij op dat een bepaalde rode BMW met spoiler pakket op dezelfde hoogte iets dat mijn kleur had zitten. Ook zat er een schroef die uitstak op ongeveer dezelfde hoogte als mijn kras met mijn kleur lak naar buiten.

Nu zou je denken bel even aan en confronteer!! Maar helaas weet ik dat de Marokkaanse eigenaar van deze tupperware bolide, nou niet bekend staat als de meest vriendelijke (gaan geruchten rond dat hij een keer vast heeft gezeten naar een steekpartij.

Wat zouden jullie doen.

1: Politie: Dikke kans dat mijn ruiten er dan binnenkort uit liggen.
2: Persoonlijk confronteren: Ben 1,90 en redelijke fors. maar gebruik liever mijn hersenen als kracht.
3: Zijn auto verbouwen: Zeiden mijn kameraden (Hulde aan Watsapp)

Jullie nog suggesties waarbij een mijn schade vergoed krijg, maar er kans is op lichamelijk letsel of vernieling ?
pi_124864353
Bel je verzekeraar op voor advies. Die weten het vast beter dan users op een forum.
  donderdag 4 april 2013 @ 03:16:52 #3
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_124864354
Politie, ramen krijg je dan ook wel vergoed
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  donderdag 4 april 2013 @ 03:17:08 #4
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_124864355
Gewoon jouw auto weer in die van hem douwen.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 4 april 2013 @ 03:17:10 #5
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_124864356
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 03:16 schreef superdrufus het volgende:
Bel je verzekeraar op voor advies. Die weten het vast beter dan users op een forum.
Die is ook wel handig ja.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_124864395
Kenteken opschrijven. En verzekeraar bellen en politie uiteraard. Zeker niks zelf doen.
pi_124864417
Heb de verzekering al gebeld, zonder getuigen of bewijs kunnen ze niets uitkeren.

Mij werd het waarborg fonds aangeraden. Alleen achten ze de kans dat ik iets krijg klein (hoogte van de schade)

Vind het gewoon eeuwig zonde, heb de auto nog geen jaar.

Wilde jullie tips aangezien ik me wel kan inbeelden wat me te wachten staat als ik de politie op hem afstuur (hij zal wel gemerkt hebben dat hij tegen mijn auto aanzat)
pi_124864440
Foto's van zijn auto/schade gemaakt?

Dan door politie laten onderzoeken of het inderdaad zijn auto was. :)
Hotapnyc
  donderdag 4 april 2013 @ 03:57:17 #9
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124864452
Aangifte bij de politie indienen..
Daarna eventueel foto's maken van de auto van die Marokkaan. En die zend je anoniem naar de politie, en bij voorbaat zo snel mogelijk.

Ook is het mogelijk anoniem aangifte te doen bij jouw eigen politie district of elders !!!

Kortom. je kunt desnoods aangifte doen bij de Politie in Delfzijl (en daar jouw anonieme adres gegevens invullen zodat dit corps bemiddeld in deze zaak, zelfs als je bijvoorbeeld in Terneuzen woont).
Nadeel is wel, wanneer je de auto behoud dat het zou kunnen opvallen bij de dader.

Maar je bent een forse kerel... en je staat niet alleen tegen de maffia. Beter kun je doen alsof jouw neus bloedt en de vermoedelijke dader aangeven. Bel desnoods bij hem aan en bedreig hem (en desnoods zijn gezin, wanneer hij hetzelfde bij jou doet)... om de zaak in de minne te schikken.
Tuig moet je soms op een tuig manier aanpakken... tenminste als je wel verdomd zeker bent dat dit persoon jouw schade heeft veroorzaakt. ;)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_124864518
Je kan feitelijk twee dingen doen: Foto's maken en aangifte doen of helemaal niets doen en je verlies nemen. Ook voor het waarborgfonds zul je waarschijnlijk aangifte moeten doen van doorrijden na aanrijding om überhaupt kans te maken op een schadevergoeding.
pi_124864528
Optie 1:
- Zijn benzinetank openmaken
- Kilootje zand erin gieten
- Afwachten en genieten

Optie 2: foto's maken van zijn schade, schroef, hoek, hoogte, lak op zijn auto, etc.

Politie doet niks, dat weet je nu al. Dus dan kan je altijd nog optie 1 uitvoeren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_124864539
spijkermatje onder z'n auto leggen.
  donderdag 4 april 2013 @ 05:50:32 #13
396386 sturmpie
for night & nature
pi_124864553
is toch iets van een schadefonds als je slachtoffer bent geworden van schade door derden maar die niet kan verhalen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  donderdag 4 april 2013 @ 07:21:24 #14
381517 Zapata
held op sokken
pi_124864765
Ik zou een paar kraaiepoten kopen/maken en die onder z'n banden flikkeren.
Of als je ruig bent liter benzine met olie onder de auto gooien en aansteken.
  donderdag 4 april 2013 @ 08:02:11 #15
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_124865039
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 03:12 schreef Thefaceman88 het volgende:

3: Zijn auto verbouwen: Zeiden mijn kameraden (Hulde aan Watsapp)

Jullie nog suggesties waarbij een mijn schade vergoed krijg, maar er kans is op lichamelijk letsel of vernieling ?
Dat gaat 'm zo niet worden denk ik. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_124865166
Politie of waarborgfonds, dat zijn je serieuze opties als je het recht niet in eigen hand wilt nemen.
pi_124865172
Gewoon aangifte doen, mét foto's van zijn bolide. Als je ramen er "toevallig" uit liggen naderhand kun je gewoon nog een keer aangifte doen (inbraak/vernieling).
  Official ESF Kreviewer donderdag 4 april 2013 @ 08:40:40 #18
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124865453
Ik zou vooral eerst foto's maken van zijn auto. En dan de pliesies bellen.
pi_124866495
Politie doe niks
Zelf wraak nemen zou ik ook niet aanraden.

Slikken en stikken dus.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 03:40 schreef Thefaceman88 het volgende:

Mij werd het waarborg fonds aangeraden. Alleen achten ze de kans dat ik iets krijg klein (hoogte van de schade)
Waarom is die kans klein?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_124868624
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 03:40 schreef Thefaceman88 het volgende:
Heb de verzekering al gebeld, zonder getuigen of bewijs kunnen ze niets uitkeren.

Vind het gewoon eeuwig zonde, heb de auto nog geen jaar.

Wilde jullie tips aangezien ik me wel kan inbeelden wat me te wachten staat als ik de politie op hem afstuur (hij zal wel gemerkt hebben dat hij tegen mijn auto aanzat)
Ik zou sowieso de politie inlichten en op niks rekenen ;(

Maar ga je echt niks krijgen van je verzekering of van het waarborgfonds? Je bent WA verzekerd?
  donderdag 4 april 2013 @ 14:08:16 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124874859
Voor het waarborgfonds heb je getuigen nodig dat je auto zonder schade neergezet is.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 4 april 2013 @ 14:10:25 #22
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_124874927
quote:
12s.gif Op donderdag 4 april 2013 05:03 schreef El_Matador het volgende:
Optie 1:
- Zijn benzinetank openmaken
- Kilootje zand erin gieten
- Afwachten en genieten

Een niet startende auto omdat het brandstoffilter verstopt zit, mja :')
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 4 april 2013 @ 14:13:03 #23
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_124875015
Bang zijn voor een mocro :') Bel gewoon aan en als hij dom begint te doen kun je altijd de politie nog bellen. Het feit dat je eerder een topic opent dan meteen zou aanbellen zegt al genoeg denk ik. Jij kan fluiten naar je centen want je zal er zelf iets voor moeten doen.
Thinking about thinking of you.
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 14:51:37 #24
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_124876526
Foto's maken van zijn voertuig + je eigen voertuig. Het liefst met een duimstok erbij, dan kan je aantonen dat die schroef inderdaad op dezelfde hoogte zit als jouw schade. En natuurlijk van de rode kleur op jouw auto en de verkleuring op zijn auto.
En dan doe je aangifte van doorrijden na een ongeval of vernieling/vandalisme.

Dat stuur je vervolgens naar de verzekering van de tegenpartij met het verzoek tot vergoeding van jouw schade.
pi_124877896
Heb foto's van zijn auto gemaakt vanmorgen, een paar schilfers lak uit zijn krassen gehaald en aangifte gedaan.

De stappen:
1: Foto's maken.
2: Alle hoogtes van de krassen met een meetlint opgemeten en gefotografeerd.
3: Situatie schets laten maken om aan te tonen dat onze schades overeenkomen.
4: Vriend van mij kan getuigen, zat bij me in de auto toen ik hem eerder parkeerde zonder schade.
5: Na politie gegaan met een map (foto's, schilfers, schets) (heb alles thuis dubbel)
6: Honkbalknuppel in de garderobe geplaatst.
7: Met buurman afgesproken dat ik zijn garage voor 15 euro per maand mag huren. (aparte garagebox. onder het huis)

Politie ging ermee aan de slag en zou laten testen of de lak uit zijn bumper een match was met die van mij.

Op hoop van zege dus
  Moderator donderdag 4 april 2013 @ 15:31:34 #26
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_124878027
Vergeet niet zijn verzekering aan te spreken om de schade te vergoeden. De politie kan je vertellen bij welke maatschappij je moet zijn; dat samen met het kenteken van zijn voertuig is genoeg info om hem aansprakelijk te stellen.

Ik meen dat dit ook via je eigen verzekering kan, maar dat moet je bij hun even navragen. Geef ook aan bij de Politie dat je bang bent voor represailles van de eigenaar van de BMW. Mocht er iets gebeuren dan heb je het van te voren al aangegeven en op schrift staan; dus zorg ervoor dat het wordt opgenomen in je aangifte.
pi_124878768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
Vergeet niet zijn verzekering aan te spreken om de schade te vergoeden. De politie kan je vertellen bij welke maatschappij je moet zijn; dat samen met het kenteken van zijn voertuig is genoeg info om hem aansprakelijk te stellen.

Ik meen dat dit ook via je eigen verzekering kan, maar dat moet je bij hun even navragen. Geef ook aan bij de Politie dat je bang bent voor represailles van de eigenaar van de BMW. Mocht er iets gebeuren dan heb je het van te voren al aangegeven en op schrift staan; dus zorg ervoor dat het wordt opgenomen in je aangifte.
En vergeet ons niet op de hoogte te houden O~)
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
  donderdag 4 april 2013 @ 17:14:04 #28
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124882041
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Thefaceman88 het volgende:
Heb foto's van zijn auto gemaakt vanmorgen, een paar schilfers lak uit zijn krassen gehaald en aangifte gedaan.

De stappen:
1: Foto's maken.
2: Alle hoogtes van de krassen met een meetlint opgemeten en gefotografeerd.
3: Situatie schets laten maken om aan te tonen dat onze schades overeenkomen.
4: Vriend van mij kan getuigen, zat bij me in de auto toen ik hem eerder parkeerde zonder schade.
5: Na politie gegaan met een map (foto's, schilfers, schets) (heb alles thuis dubbel)
6: Honkbalknuppel in de garderobe geplaatst.
7: Met buurman afgesproken dat ik zijn garage voor 15 euro per maand mag huren. (aparte garagebox. onder het huis)

Politie ging ermee aan de slag en zou laten testen of de lak uit zijn bumper een match was met die van mij.

Op hoop van zege dus
Victory, bazenactie! Wat mooi dat je dat toevallig zag. Hopen dat de hufter er voor gepakt wordt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124883040
Ging net onze hond even uitlaten, zie ik dat die klojo zijn hele auto heeft gewassen en de krassen heeft opgevuld met een lakstift.

Heb mijn verzekeringsmaatschappij op de hoogte gesteld en zodra hun van de politie bericht krijgen, krijg ik mijn schade uitgekeerd. Verder ook mijn juridische partner ingeschakeld, doorrijden na een ongeluk, Kijken wat ik er verder nog uit kan persen.

Hulde aan FOK en de goede tips.

Off-topic: Vraag me af hoe deze jongeman een BMW 325i Coupe uit 2011 kan betalen 8)7. Is me namelijk sinds ik zelf werkeloos ben (heb alweer een andere baan) opgevallen dat zijn auto er altijd staat.
  donderdag 4 april 2013 @ 21:16:58 #30
391594 Automatique
Alles gaat vanzelf.
pi_124892365
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef Thefaceman88 het volgende:
Off-topic: Vraag me af hoe deze jongeman een BMW 325i Coupe uit 2011 kan betalen 8)7. Is me namelijk sinds ik zelf werkeloos ben (heb alweer een andere baan) opgevallen dat zijn auto er altijd staat.
Hier rijden de Marokkanen Golf VI GTI en Sicorro R. Werken niet voorzover ik weet.

Het is mij ook een volledig raadsel....
Neen.
  donderdag 4 april 2013 @ 21:34:09 #31
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124893331
Ik hoop dat het goed komt TS. Ongelooflijke onbeschofte k*tstreek, doorrijden en het slachtoffer met de schade opgescheept te laten zitten.

Helaas... de beginselen van beschaving zijn sommigen vreemd. :')
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124904403
T*fys g*k! Je hebt dus aangifte gedaan? Die knuppel ga je nodig hebben vriend!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  Moderator vrijdag 5 april 2013 @ 08:58:19 #33
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_124905431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef Automatique het volgende:

[..]

Hier rijden de Marokkanen Golf VI GTI en Sicorro R. Werken niet voorzover ik weet.

Het is mij ook een volledig raadsel....
Iets met prioriteiten stellen. Ergens achteraf wonen en op een kartonnen doos naar een CRT televisie kijken, maar wel een dikke wagen voor de deur. De meeste mensen doen dan andersom, lekker wonen, mooie tv en dan maar wat minder luxe rijden.
pi_124911552
Had het ook, iemand had gezien dat er een auto tegen die van mij had gezeten (nu had ie met zn auto tegen een sleephaakje gezeten en meer schade dan ik had (muhahaha) maar toch principekwestie) en was zo vrij geweest een briefje met kenteken achter te laten. Dus ik later ff gekeken welke auto het was (mooie blauwe vegen van mijn lak op zijn zilveren lak en kapot achterlicht, waarvan de scherven nog bij mijn auto lagen). Dus ik alles netjes gefotografeerd en naar de politie gegaan: Neuh daar doen we niets mee zonder getuigen, das een verzekeringskwestie. Briefje zonder naam en bewijs van de botsing voldeed niet. Dus ik weet niet wat jij voor CSI team die niet te doen had erop hebt gezet?

Alles dan maar naar de verzekering gestuurd. Na een maand brief terug: Meneer ontkent dus ja we kunnen niet zoveel als je het wil laten maken kost het je je eigen risico :N

Gelukkig zat er een tijdje later weer iemand op precies dezelfde plek een tikje erger tegen mn auto terwijl ik er bij stond, dus dat probleem loste zichzelf op ;)
pi_125007840
Een schopje met een update,

Ikzelf had dit weekend een vriendenweekend ^O^ ( Veel drinken en lachen)
Nu belde mijn vriendin me vanmorgen op dat ze benaderd was door de eigenaar van de mooie BMW.
Die heeft haar mooi tweetalig verteld wat voor een ......... ik was en dat ik het binnenkort wel zou gaan merken. Verder ook mijn vriendin (die zich hier helemaal niet mee bemoeide) werd flink afgeblaft en gedegenereerd. (Top op een punt dat ze het niet meer prettig vind om vroeg in de ochtend de hond uit te laten).

Ikzelf heb van de verschillende instanties niets meer vernomen, maar ben aardig opgefokt door dit akkefietje. Nu heb ik een hele rustige vriendin, maar als iemand dit in mijn gezicht flikt ben ik niet zo makkelijk.

Heb helemaal geen moeite met andere culturen, maar waarom zijn het altijd deze dwazen die zo Mongolisch moeten doen. Hij knalt op mijn auto, veroorzaakt meer schade dan zijn bijstand bedraagt en gaat dan een 22 jarige jonge dame voor god weet wat allemaal uitmaken.

PS: Sorry maar ik ben lichtelijk opgefokt.
  zondag 7 april 2013 @ 21:57:17 #36
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125008294
Sterkte. Laat je alsjeblieft niet opfokken. We hebben hier dus ook zo'n situatie. Buurjongen rijdt met zijn moeders auto tegen de onze die geparkeerd staat. Wij zien dit toevallig omdat we de hond gingen uitlaten. Vervolgens heeft hij netjes de papieren ingevuld, maar werd ik wel door een vriend van hem helemaal verrot gescholden en voor uitbuiter uitgemaakt omdat we het via de verzekering willen regelen :'). Ook een multicultureel geval. Vooral dat agressieve gedoe van die vriend stoort me heel erg. Het scheelt dat de jongen die reed wel rustig en normaal was, anders was het echt op een fikse ruzie uitgelopen.

Heeft die jongen je vriendin ook bedreigd oid? Anders gewoon aangifte doen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_125008796
Ze is zelf wel voor o.a. Kut Hollander en Hoer uitgemaakt, de rest van de kanonnade kon ze niet verstaan omdat deze in een andere taal was.

Ik vind het gewoon vreselijk laf dat ze dat bij haar doen, ik ben daar de afgelopen paar dagen zelf vaak zat langsgelopen.

Ik laat de hond nu maar ergens anders uit en ben ongelooflijk blij dat ik voor weinig een garagebox kon huren.

Al deze ellende omdat zo'n mongool te lomp is om een gegevens briefje achter te laten.

(Off topic: Het zijn dit soort situaties, die mensen ervoor laten kiezen om op Wilders te gaan stemmen)
  zondag 7 april 2013 @ 22:12:07 #38
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125009368
Sneu idd. Probeer het zoveel mogelijk te negeren en goed dat je je auto voorlopig in een garage hebt staan.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 7 april 2013 @ 23:03:24 #39
323439 HetKlusKonijn
pi_125012976
Enorm shit inderdaad. Veel sterkte TS.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_125013777
Klinkt als een extra aangifte? Wat kut TS. Toch goed dat je Door zet. Ronduit belachelijk
  zondag 7 april 2013 @ 23:26:07 #41
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_125014215
Tvp! Benieuwd naar de afloop.
Succes TS, laat je niet gek maken man..
pi_125014477
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef elby1988 het volgende:
Klinkt als een extra aangifte? Wat kut TS. Toch goed dat je Door zet. Ronduit belachelijk
Wat voor domme kut ben je als je denkt dat de popo in dit land hier iets aan gaan doen? TS heeft zich nu in de nesten gewerkt, beter had hij zijn mond dicht gehouden en de schade zelf gerepareerd. Nu gaan ze achter hem aan, en hard ook.
pi_125014508
Laat je niet afschrikken! Dit soort tuig moet gewoon aangepakt worden!
pi_125015006
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Thefaceman88 het volgende:
Verder ook mijn vriendin (die zich hier helemaal niet mee bemoeide) werd flink afgeblaft en gedegenereerd.
Ge-wát? :D
quote:
PS: Sorry maar ik ben lichtelijk opgefokt.
Dan ben je hier prima op je plek ^O^

OT: Laat je niet intimideren, goed dat je erboven staat en aangifte hebt gedaan.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 7 april 2013 @ 23:58:36 #45
80310 rouletteking
kom op met die elf!!!
pi_125015747
Dit klinkt als een klus voor de:
wie vloekt verliest, wie verliest vloekt nog meer...
  maandag 8 april 2013 @ 00:26:53 #46
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_125016729
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef Thefaceman88 het volgende:
Al deze ellende omdat zo'n mongool te lomp is om een gegevens briefje achter te laten.
Die scheldkannonade was vervelend maar troost je met 1 gedachte: dat was machteloosheid. Die sukkel weet dat je hem klem hebt, en je hebt het spel goed gespeeld.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 8 april 2013 @ 00:52:34 #47
323439 HetKlusKonijn
pi_125017404
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 00:26 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Die scheldkannonade was vervelend maar troost je met 1 gedachte: dat was machteloosheid. Die sukkel weet dat je hem klem hebt, en je hebt het spel goed gespeeld.
Dit.
pi_125018978
Ik laat me ook echt niet klein krijgen door zo'n halve zool.

Heb morgen een afspraak om de schade te laten repareren. Doordat die knuppel ertegenaan zat is de deur uit zijn pasvorm geschoten. Staat constant vocht op de ramen.

Heb via een vriend (is schadehersteller) kunnen regelen dat hij een deel van het werk in zijn vrije tijd op zich neemt. Scheelt weer in de kosten zolang ik niets heb.

Dit akkefietje heeft mij ook zover gekregen, dat ik nu ook doorga tot hij er flink last van heeft.

Van zijn bedreigingen wordt ik niet bang. Alleen durven ze toch niets, moeten minimaal nog 8 schoffies bijgehaald worden voor zit in actie komen.

Maarja, werkeloos zijn heeft mijn ritme om zeep geholpen. (Ben blij als ik over 2 weken weer aan het werk ben)
pi_125019779
Heel goed, knijp die dooie uit als een citroen.
  Official ESF Kreviewer maandag 8 april 2013 @ 08:40:51 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125020184
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Thefaceman88 het volgende:
werd flink afgeblaft en gedegenereerd.
Ik denk dat je iets met denigrerende opmerkingen bedoelde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')