Die is ook wel handig ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 03:16 schreef superdrufus het volgende:
Bel je verzekeraar op voor advies. Die weten het vast beter dan users op een forum.
Dat gaat 'm zo niet worden denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 03:12 schreef Thefaceman88 het volgende:
3: Zijn auto verbouwen: Zeiden mijn kameraden (Hulde aan Watsapp)
Jullie nog suggesties waarbij een mijn schade vergoed krijg, maar er kans is op lichamelijk letsel of vernieling ?
Waarom is die kans klein?quote:Op donderdag 4 april 2013 03:40 schreef Thefaceman88 het volgende:
Mij werd het waarborg fonds aangeraden. Alleen achten ze de kans dat ik iets krijg klein (hoogte van de schade)
Ik zou sowieso de politie inlichten en op niks rekenenquote:Op donderdag 4 april 2013 03:40 schreef Thefaceman88 het volgende:
Heb de verzekering al gebeld, zonder getuigen of bewijs kunnen ze niets uitkeren.
Mij werd het waarborg fonds aangeraden. Alleen achten ze de kans dat ik iets krijg klein (hoogte van de schade)
Vind het gewoon eeuwig zonde, heb de auto nog geen jaar.
Wilde jullie tips aangezien ik me wel kan inbeelden wat me te wachten staat als ik de politie op hem afstuur (hij zal wel gemerkt hebben dat hij tegen mijn auto aanzat)
Een niet startende auto omdat het brandstoffilter verstopt zit, mjaquote:Op donderdag 4 april 2013 05:03 schreef El_Matador het volgende:
Optie 1:
- Zijn benzinetank openmaken
- Kilootje zand erin gieten
- Afwachten en genieten
En vergeet ons niet op de hoogte te houdenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
Vergeet niet zijn verzekering aan te spreken om de schade te vergoeden. De politie kan je vertellen bij welke maatschappij je moet zijn; dat samen met het kenteken van zijn voertuig is genoeg info om hem aansprakelijk te stellen.
Ik meen dat dit ook via je eigen verzekering kan, maar dat moet je bij hun even navragen. Geef ook aan bij de Politie dat je bang bent voor represailles van de eigenaar van de BMW. Mocht er iets gebeuren dan heb je het van te voren al aangegeven en op schrift staan; dus zorg ervoor dat het wordt opgenomen in je aangifte.
Victory, bazenactie! Wat mooi dat je dat toevallig zag. Hopen dat de hufter er voor gepakt wordt.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Thefaceman88 het volgende:
Heb foto's van zijn auto gemaakt vanmorgen, een paar schilfers lak uit zijn krassen gehaald en aangifte gedaan.
De stappen:
1: Foto's maken.
2: Alle hoogtes van de krassen met een meetlint opgemeten en gefotografeerd.
3: Situatie schets laten maken om aan te tonen dat onze schades overeenkomen.
4: Vriend van mij kan getuigen, zat bij me in de auto toen ik hem eerder parkeerde zonder schade.
5: Na politie gegaan met een map (foto's, schilfers, schets) (heb alles thuis dubbel)
6: Honkbalknuppel in de garderobe geplaatst.
7: Met buurman afgesproken dat ik zijn garage voor 15 euro per maand mag huren. (aparte garagebox. onder het huis)
Politie ging ermee aan de slag en zou laten testen of de lak uit zijn bumper een match was met die van mij.
Op hoop van zege dus
Hier rijden de Marokkanen Golf VI GTI en Sicorro R. Werken niet voorzover ik weet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef Thefaceman88 het volgende:
Off-topic: Vraag me af hoe deze jongeman een BMW 325i Coupe uit 2011 kan betalen. Is me namelijk sinds ik zelf werkeloos ben (heb alweer een andere baan) opgevallen dat zijn auto er altijd staat.
Iets met prioriteiten stellen. Ergens achteraf wonen en op een kartonnen doos naar een CRT televisie kijken, maar wel een dikke wagen voor de deur. De meeste mensen doen dan andersom, lekker wonen, mooie tv en dan maar wat minder luxe rijden.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef Automatique het volgende:
[..]
Hier rijden de Marokkanen Golf VI GTI en Sicorro R. Werken niet voorzover ik weet.
Het is mij ook een volledig raadsel....
Wat voor domme kut ben je als je denkt dat de popo in dit land hier iets aan gaan doen? TS heeft zich nu in de nesten gewerkt, beter had hij zijn mond dicht gehouden en de schade zelf gerepareerd. Nu gaan ze achter hem aan, en hard ook.quote:Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef elby1988 het volgende:
Klinkt als een extra aangifte? Wat kut TS. Toch goed dat je Door zet. Ronduit belachelijk
Ge-wát?quote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Thefaceman88 het volgende:
Verder ook mijn vriendin (die zich hier helemaal niet mee bemoeide) werd flink afgeblaft en gedegenereerd.
Dan ben je hier prima op je plekquote:PS: Sorry maar ik ben lichtelijk opgefokt.
Die scheldkannonade was vervelend maar troost je met 1 gedachte: dat was machteloosheid. Die sukkel weet dat je hem klem hebt, en je hebt het spel goed gespeeld.quote:Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef Thefaceman88 het volgende:
Al deze ellende omdat zo'n mongool te lomp is om een gegevens briefje achter te laten.
Dit.quote:Op maandag 8 april 2013 00:26 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Die scheldkannonade was vervelend maar troost je met 1 gedachte: dat was machteloosheid. Die sukkel weet dat je hem klem hebt, en je hebt het spel goed gespeeld.
Ik denk dat je iets met denigrerende opmerkingen bedoelde.quote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Thefaceman88 het volgende:
werd flink afgeblaft en gedegenereerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |