Die is ook wel handig ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 03:16 schreef superdrufus het volgende:
Bel je verzekeraar op voor advies. Die weten het vast beter dan users op een forum.
Dat gaat 'm zo niet worden denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 03:12 schreef Thefaceman88 het volgende:
3: Zijn auto verbouwen: Zeiden mijn kameraden (Hulde aan Watsapp)
Jullie nog suggesties waarbij een mijn schade vergoed krijg, maar er kans is op lichamelijk letsel of vernieling ?
Waarom is die kans klein?quote:Op donderdag 4 april 2013 03:40 schreef Thefaceman88 het volgende:
Mij werd het waarborg fonds aangeraden. Alleen achten ze de kans dat ik iets krijg klein (hoogte van de schade)
Ik zou sowieso de politie inlichten en op niks rekenenquote:Op donderdag 4 april 2013 03:40 schreef Thefaceman88 het volgende:
Heb de verzekering al gebeld, zonder getuigen of bewijs kunnen ze niets uitkeren.
Mij werd het waarborg fonds aangeraden. Alleen achten ze de kans dat ik iets krijg klein (hoogte van de schade)
Vind het gewoon eeuwig zonde, heb de auto nog geen jaar.
Wilde jullie tips aangezien ik me wel kan inbeelden wat me te wachten staat als ik de politie op hem afstuur (hij zal wel gemerkt hebben dat hij tegen mijn auto aanzat)
Een niet startende auto omdat het brandstoffilter verstopt zit, mjaquote:Op donderdag 4 april 2013 05:03 schreef El_Matador het volgende:
Optie 1:
- Zijn benzinetank openmaken
- Kilootje zand erin gieten
- Afwachten en genieten
En vergeet ons niet op de hoogte te houdenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:31 schreef jitzzzze het volgende:
Vergeet niet zijn verzekering aan te spreken om de schade te vergoeden. De politie kan je vertellen bij welke maatschappij je moet zijn; dat samen met het kenteken van zijn voertuig is genoeg info om hem aansprakelijk te stellen.
Ik meen dat dit ook via je eigen verzekering kan, maar dat moet je bij hun even navragen. Geef ook aan bij de Politie dat je bang bent voor represailles van de eigenaar van de BMW. Mocht er iets gebeuren dan heb je het van te voren al aangegeven en op schrift staan; dus zorg ervoor dat het wordt opgenomen in je aangifte.
Victory, bazenactie! Wat mooi dat je dat toevallig zag. Hopen dat de hufter er voor gepakt wordt.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:27 schreef Thefaceman88 het volgende:
Heb foto's van zijn auto gemaakt vanmorgen, een paar schilfers lak uit zijn krassen gehaald en aangifte gedaan.
De stappen:
1: Foto's maken.
2: Alle hoogtes van de krassen met een meetlint opgemeten en gefotografeerd.
3: Situatie schets laten maken om aan te tonen dat onze schades overeenkomen.
4: Vriend van mij kan getuigen, zat bij me in de auto toen ik hem eerder parkeerde zonder schade.
5: Na politie gegaan met een map (foto's, schilfers, schets) (heb alles thuis dubbel)
6: Honkbalknuppel in de garderobe geplaatst.
7: Met buurman afgesproken dat ik zijn garage voor 15 euro per maand mag huren. (aparte garagebox. onder het huis)
Politie ging ermee aan de slag en zou laten testen of de lak uit zijn bumper een match was met die van mij.
Op hoop van zege dus
Hier rijden de Marokkanen Golf VI GTI en Sicorro R. Werken niet voorzover ik weet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:42 schreef Thefaceman88 het volgende:
Off-topic: Vraag me af hoe deze jongeman een BMW 325i Coupe uit 2011 kan betalen. Is me namelijk sinds ik zelf werkeloos ben (heb alweer een andere baan) opgevallen dat zijn auto er altijd staat.
Iets met prioriteiten stellen. Ergens achteraf wonen en op een kartonnen doos naar een CRT televisie kijken, maar wel een dikke wagen voor de deur. De meeste mensen doen dan andersom, lekker wonen, mooie tv en dan maar wat minder luxe rijden.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef Automatique het volgende:
[..]
Hier rijden de Marokkanen Golf VI GTI en Sicorro R. Werken niet voorzover ik weet.
Het is mij ook een volledig raadsel....
Wat voor domme kut ben je als je denkt dat de popo in dit land hier iets aan gaan doen? TS heeft zich nu in de nesten gewerkt, beter had hij zijn mond dicht gehouden en de schade zelf gerepareerd. Nu gaan ze achter hem aan, en hard ook.quote:Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef elby1988 het volgende:
Klinkt als een extra aangifte? Wat kut TS. Toch goed dat je Door zet. Ronduit belachelijk
Ge-wát?quote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Thefaceman88 het volgende:
Verder ook mijn vriendin (die zich hier helemaal niet mee bemoeide) werd flink afgeblaft en gedegenereerd.
Dan ben je hier prima op je plekquote:PS: Sorry maar ik ben lichtelijk opgefokt.
Die scheldkannonade was vervelend maar troost je met 1 gedachte: dat was machteloosheid. Die sukkel weet dat je hem klem hebt, en je hebt het spel goed gespeeld.quote:Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef Thefaceman88 het volgende:
Al deze ellende omdat zo'n mongool te lomp is om een gegevens briefje achter te laten.
Dit.quote:Op maandag 8 april 2013 00:26 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Die scheldkannonade was vervelend maar troost je met 1 gedachte: dat was machteloosheid. Die sukkel weet dat je hem klem hebt, en je hebt het spel goed gespeeld.
Ik denk dat je iets met denigrerende opmerkingen bedoelde.quote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Thefaceman88 het volgende:
werd flink afgeblaft en gedegenereerd.
Hier ga je nog heel lang heel veel last van krijgen, mark my words.quote:Op maandag 8 april 2013 02:43 schreef Thefaceman88 het volgende:
Ik laat me ook echt niet klein krijgen door zo'n halve zool.
Heb morgen een afspraak om de schade te laten repareren. Doordat die knuppel ertegenaan zat is de deur uit zijn pasvorm geschoten. Staat constant vocht op de ramen.
Heb via een vriend (is schadehersteller) kunnen regelen dat hij een deel van het werk in zijn vrije tijd op zich neemt. Scheelt weer in de kosten zolang ik niets heb.
Dit akkefietje heeft mij ook zover gekregen, dat ik nu ook doorga tot hij er flink last van heeft.
Van zijn bedreigingen wordt ik niet bang. Alleen durven ze toch niets, moeten minimaal nog 8 schoffies bijgehaald worden voor zit in actie komen.
Maarja, werkeloos zijn heeft mijn ritme om zeep geholpen. (Ben blij als ik over 2 weken weer aan het werk ben)
Dus hij moet niks doen en de marok bedanken voor zijn schade? Uit angst de hele dag binnenblijven met de deuren dicht?quote:Op maandag 8 april 2013 08:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier ga je nog heel lang heel veel last van krijgen, mark my words.
Als hij weet wat goed voor hem was geweest, dan had hij dat gedaan ja. Politie doet niks, verzekering doet niks, en TS moet nog steeds in de buurt van die gek wonen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:24 schreef Furbo het volgende:
[..]
Dus hij moet niks doen en de marok bedanken voor zijn schade? Uit angst de hele dag binnenblijven met de deuren dicht?
Rot op met dat volk joh
Ach,blaffende hondjes bijten niet.quote:Op maandag 8 april 2013 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als hij weet wat goed voor hem was geweest, dan had hij dat gedaan ja. Politie doet niks, verzekering doet niks, en TS moet nog steeds in de buurt van die gek wonen.
Tot dalijk elke avond je ruiten eruit gaan etc.quote:Op maandag 8 april 2013 09:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach,blaffende hondjes bijten niet.
En anders geef je hem gewoon een koekje.
Als het zover komt is het voor TS tijd om die laffe debiel zelf het ziekenhuis in te werken.quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tot dalijk elke avond je ruiten eruit gaan etc.
Die gasten gaan vaak niet direct de confrontatie aan maar zoeken het via 'anonieme' en laffe wegen.
Ach welnee, hij weet immers ook dat TS weet waar zijn huis woont en zijn auto parkeert.quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tot dalijk elke avond je ruiten eruit gaan etc.
Die gasten gaan vaak niet direct de confrontatie aan maar zoeken het via 'anonieme' en laffe wegen.
en het is een dure auto.quote:Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach welnee, hij weet immers ook dat TS weet waar zijn huis woont en zijn auto parkeert.
Ja, dus? Bewijs eens dat hij de ruiten heeft ingegooid, of zijn banden heeft lek gestoken...dit soort figuren weten heel goed hoe ze je kapot moeten treiteren.quote:Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach welnee, hij weet immers ook dat TS weet waar zijn huis woont en zijn auto parkeert.
Dat is dan ook precies wat hij wil, kan hij aangifte doen en is TS de lul. En dat allemaal omdat TS de 'juiste' weg wil bewandelen. Nee, het is maar beter om gewoonweg dit soort dingen niet aan te geven en niks mee te doen, hoe krom het ook is in Nederland.quote:Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als het zover komt is het voor TS tijd om die laffe debiel zelf het ziekenhuis in te werken.
Ja, alles maar gewoon negeren. Ik snap je punt heel goed, ik ken het wel, maar je kan niet eeuwig over je heen laten lopen door dat soort tuig.quote:Op maandag 8 april 2013 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat hij wil, kan hij aangifte doen en is TS de lul. En dat allemaal omdat TS de 'juiste' weg wil bewandelen. Nee, het is maar beter om gewoonweg dit soort dingen niet aan te geven en niks mee te doen, hoe krom het ook is in Nederland.
Dus weet hij dat hij liever zijn spulletjes heel blijft houden en zal TS verder geen vlieg kwaad doen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dus? Bewijs eens dat hij de ruiten heeft ingegooid, of zijn banden heeft lek gestoken...dit soort figuren weten heel goed hoe ze je kapot moeten treiteren.
Flikker toch op met dat debiele plaatje.quote:
We zullen zien. TS, post je updates hier? Ben benieuwd.quote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus weet hij dat hij liever zijn spulletjes heel blijft houden en zal TS verder geen vlieg kwaad doen.
Internetheldenquote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat debiele plaatje.
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat zulke mensen met zulk gedrag wegkomen, lafaard.quote:Op zondag 7 april 2013 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat voor domme kut ben je als je denkt dat de popo in dit land hier iets aan gaan doen? TS heeft zich nu in de nesten gewerkt, beter had hij zijn mond dicht gehouden en de schade zelf gerepareerd. Nu gaan ze achter hem aan, en hard ook.
Mensen zoals ik zorgen ervoor dat je met zo min mogelijk kleerscheuren hier vanaf komt ja.quote:Op maandag 8 april 2013 10:18 schreef Skint het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat zulke mensen met zulk gedrag wegkomen, lafaard.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:18 schreef Skint het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat zulke mensen met zulk gedrag wegkomen, lafaard.
Nee, ik zou ook een lafaard zijn. Maar ik ben blij dat ts dat niet is, want sommige mensen moeten voor ons lafaarden opkomen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]Je moet afwegingen maken in het leven. Jij wilt jaren achterom blijven kijken en elke ochtend weer hopen dat je auto niet in de fik is gezet?
maar goed negeren zorgt er niet voor dat iets verdwijnt.. Wat nu als het een 2e keer gebeurt? En wat nu als er daarna een tuinstoel uit je tuin verdwijnt? Dat accepteer je maar en als je er niet meer tegen kunt ga je verhuizen? Eens is de maat vol natuurlijk en dient er ingegrepen worden.. Dat het al bijna acceptabel is om de eerste keer maar te negeren is al erg genoeg.. Of eigenlijk schandalig..quote:Op maandag 8 april 2013 10:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen zoals ik zorgen ervoor dat je met zo min mogelijk kleerscheuren hier vanaf komt ja.
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat die tokkies met hun acties bezig kunnen blijven.quote:Op maandag 8 april 2013 10:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen zoals ik zorgen ervoor dat je met zo min mogelijk kleerscheuren hier vanaf komt ja.
Ik kies voor de minst pijnlijke weg, niet de meest heroische en naieve weg. Of denk je werkelijk waar dat TS nu nog een leven gaat hebben? Welnee. Die jongen wordt gesloopt, en niemand gaat hem helpen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:47 schreef TallMan het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat die tokkies met hun acties bezig kunnen blijven.
Zolang TS zijn oppositie zijn auto niet in een garage heeft staan zie ik wel een voordeel voor TS, niet dat ik wil suggereren dat TS acties tegen hem moet vergelden op betreffende auto.quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kies voor de minst pijnlijke weg, niet de meest heroische en naieve weg. Of denk je werkelijk waar dat TS nu nog een leven gaat hebben? Welnee. Die jongen wordt gesloopt, en niemand gaat hem helpen.
Het gaat mij er meer om dat TS straks kei en keihard aangepakt gaat worden. Dat wil zeggen: zijn auto wordt vernield, zijn huis bekogeld, hij zal worden gestalkt en hij en zijn vriendin zal het leven zuur worden gemaakt. Je moet het maar over hebben voor een principe kwestie die toch al moeilijk te bewijzen valt.quote:Op maandag 8 april 2013 13:52 schreef TallMan het volgende:
[..]
Zolang TS zijn oppositie zijn auto niet in een garage heeft staan zie ik wel een voordeel voor TS, niet dat ik wil suggereren dat TS acties tegen hem moet vergelden op betreffende auto.
Iedereen die altijd maar als laffe hond wegrent zorgt ervoor dat ze van kwaad naar erger gaan. Blij toe dat TS iets doet.
Ik snap heel goed wat je bedoelt. En iedereen die ervoor blijft wegrennen is er deel aan dat dit soort problemen zo ontzettend heeft kunnen escaleren. TS zijn auto staat naar ik begrijp nu in een garage. TS weet waar meneer woont. Als meneer ook maar 2 gram hersens in zijn kop heeft snapt ie wel waarom zijn autoruiten aan diggelen zijn na een eigen actie. Niet dat ik suggereer dat TS illegale acties moet gaan uithalen hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 13:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat TS straks kei en keihard aangepakt gaat worden. Dat wil zeggen: zijn auto wordt vernield, zijn huis bekogeld, hij zal worden gestalkt en hij en zijn vriendin zal het leven zuur worden gemaakt. Je moet het maar over hebben voor een principe kwestie die toch al moeilijk te bewijzen valt.
Hangt er een beetje van af. Wij hadden ook zo'n tokkie in de straat wonen. Hij was pooier en reed in behoorlijk snelle auto's. Daar heb ik ook 7 jaar lang geregeld over bij de politie aan de bel getrokken en het is ook een keer geëscaleerd dat hij voor mijn neus stond en aangaf me wel een kopje kleiner te maken (kwam ik eindelijk op zijn niveau wat lengte betreftquote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kies voor de minst pijnlijke weg, niet de meest heroische en naieve weg. Of denk je werkelijk waar dat TS nu nog een leven gaat hebben? Welnee. Die jongen wordt gesloopt, en niemand gaat hem helpen.
Dus omdat een ander schijt heeft aan regels en wetten en denkt dat hij/zij God (of Allah) is moet je als brave burger alles maar pikken?quote:Op zondag 7 april 2013 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat voor domme kut ben je als je denkt dat de popo in dit land hier iets aan gaan doen? TS heeft zich nu in de nesten gewerkt, beter had hij zijn mond dicht gehouden en de schade zelf gerepareerd. Nu gaan ze achter hem aan, en hard ook.
Nee, maar als je bereid bent het gevecht aan te gaan dien je je ook maar goed voor te bereiden, want niemand gaat je helpen. Denk niet dat de politie iets doet, of wie dan ook, want dat doen ze niet.quote:Op maandag 8 april 2013 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus omdat een ander schijt heeft aan regels en wetten en denkt dat hij/zij God (of Allah) is moet je als brave burger alles maar pikken?
Leuke instelling wel!!
Prima, dan heb jij een aangifte + strafblad aan de broek en hij loopt lachend rond en zal vervolgens zijn pijlen gaan richten op je vriendin. Wil je dat?quote:Op maandag 8 april 2013 15:12 schreef Thefaceman88 het volgende:
Zijn er hier ook nog facties die mij van advies voorzien haha.
1: Ik ga me echt het leven niet zuur laten maken door zo een schooier. Als mijn ruiten eruit liggen, dan gaat onze amigo tandjes tuffen. Ik ben helemaal niet iemand die snel buiten zijn boekje zal gaan, maar nood breekt wet.
Ja, of pappa gaat meedoen omdat jij de eer van zijn zoon in twijfel trekt. Vind je dat een handige actie?quote:2: Is me opgevallen dat dit batje nog bij zijn ouders in huis woont, mischien moet ik daar eens mee gaan buurten als zijn auto weg is. (Meeste oudere Marokkanen zijn redelijk streng, krijgt hij thuis wel schoor.)
En dat is precies wat hij wil, zodra jij 1 vinger uitsteekt ben jij de lul. Ben je bereid te gaan zitten voor dit akkefietje?quote:Verder is dit voor mij gewoon een principe kwestie. Die schoffies komen overal mee weg en wij zitten met de blaren. Hier dus niet!!! Als je dan ook nog mijn vriendin (die hier niets mee te maken had) lastig gaat vallen, dan hang je bij mij.
quote:Op maandag 8 april 2013 15:12 schreef Thefaceman88 het volgende:
1: Ik ga me echt het leven niet zuur laten maken door zo een schooier. Als mijn ruiten eruit liggen, dan gaat onze amigo tandjes tuffen. Ik ben helemaal niet iemand die snel buiten zijn boekje zal gaan, maar nood breekt wet.
Stel, ik knal op jouw auto, je moet 1400 euro betalen en dan ga ik ook je vriendin nog eens lopen bedreigen. Hoe voel jij je dan?quote:Op maandag 8 april 2013 15:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]Hier geloof ik helemaal niets van als ik je posts terug lees. Dus ga nu niet in één keer de stoere bink uithangen.
Waar is de Like button????quote:Op maandag 8 april 2013 15:28 schreef Thefaceman88 het volgende:
[..]
Stel, ik knal op jouw auto, je moet 1400 euro betalen en dan ga ik ook je vriendin nog eens lopen bedreigen. Hoe voel jij je dan?
Als je vriendin niet meer met de hond wil gaan wandelen en zich ochtends op de fiets niet meer veilig voelt?
Sorry hoor maar je kan bij mij ook maar zover gaan!! Ik los alles het liefste netjes op. Heb zelf ook wel eens met een andere auto tegen iemand aangezeten. Toen liet ik netjes een briefje achter en regelde de verzekering alles.
Mijn grootste ergernis is dat mensen totaal geen respect hebben voor andermans spullen en er ook nog mee wegkomen.
Buurman bij ons in de straat heeft denk ik 3 weken terug een dikke prent gekregen omdat hij een schoffie van zijn fiets afschopte nadat deze zijn spiegel eraf schopte. (Was al de 5e keer in een maand)
Ikzelf ben opgevoed met normen een waarden en ik ben van plan dit ook bij mijn kinderen te doen.
het verbaasd me alleen dat er zoveel mensen zijn die hun kinderen zo laten verrotten.
Ik kreeg vroeger een paar rake klappen als ik iets flikte wat niet door de beugel kon. Tegenwoordig zou ik mijn vader dan een oor aan kunnen naaien.
Onze maatschappij is gewoon totaal rot als je jezelf door dit soort mongooltjes moet laten terroriseren.
Helaas kan het nog erger.quote:Op maandag 8 april 2013 15:28 schreef Thefaceman88 het volgende:
[..]
.
Buurman bij ons in de straat heeft denk ik 3 weken terug een dikke prent gekregen omdat hij een schoffie van zijn fiets afschopte nadat deze zijn spiegel eraf schopte. (Was al de 5e keer in een maand)
Dit is in België?! Daar is het ook goed mis...quote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef mrPanerai het volgende:
s aan het lawaai en over het op de grond gooien van afval ed., er ontstaat een discussie en nadat ze hun karatestuff hadden getoont grijp ik eentje bij z'n kraag en schud hem goed door elkaar en jaagt ze weg.
2dagen later oom agent aan de deur, "slagen en verwonden van een minderjarige met arbeidsongeschiktheid" .
Dom om zonder advocaat naar de rechtbank met als gevolg, 24 uur taakstraf en 30 uur cursus "slachtoffer in beeld".
Uiteraard ga ik wel in beroep nu met advocaat.
Dat is wel heel absurdquote:Op maandag 8 april 2013 17:02 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Helaas kan het nog erger.
Ondergetekende spreekt hangmarokaantjes aan het lawaai en over het op de grond gooien van afval ed., er ontstaat een discussie en nadat ze hun karatestuff hadden getoont grijp ik eentje bij z'n kraag en schud hem goed door elkaar en jaagt ze weg.
2dagen later oom agent aan de deur, "slagen en verwonden van een minderjarige met arbeidsongeschiktheid" .
Dom om zonder advocaat naar de rechtbank met als gevolg, 24 uur taakstraf en 30 uur cursus "slachtoffer in beeld".
Uiteraard ga ik wel in beroep nu met advocaat.
Ps: minderjarig is 17jaar, en er is geen slag gevallen en wat geduw en getrek.
Onze maatschappij gaat naar de knoppen.
Dat kan jij maar niet genoeg benadrukken he dat politie niets doet..quote:Op maandag 8 april 2013 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als hij weet wat goed voor hem was geweest, dan had hij dat gedaan ja. Politie doet niks, verzekering doet niks, en TS moet nog steeds in de buurt van die gek wonen.
Maar gewoon aan de orde van de dag, iets wat de mensen hier maar blijkbaar vergeten als ze TS advies geven.quote:
Welkom in Nederlandquote:Op maandag 8 april 2013 23:30 schreef GoWithIt het volgende:
Voor uitkering door Waarborgfonds heb je nodig:
- aangifte bij politie (niet echt lastig)
- bewijs dat schade is toegebracht door ander motorvoertuig (ook niet lastig, elk schadebedrijf kan dan voor je vaststellen adhv foto's)
- getuige die kan verklaren dat je auto onbeschadigd is neergezet, niet is verplaatst, en is teruggevonden met schade. (je had iemand bij je toch, een neef ofzo?)
- netjes de formulieren van WBF invullen (staan kant en klaar op hun website)
Alleen heb je dan een eigen risico van 250 euro. Als je casco verzekerd bent, zal je verzekeraar deze gegevens voor je bundelen en met een mooi briefje regres voeren op het Waarborgfonds.
Waarom ga je daar niet gewoon voor?
Tuurlijk is je buurman een eikel dat ie je vriendin uitscheld maar ja, van tokkies hoef je niet veel te verwachten.
Ja dat werkt vast beterquote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Welkom in Nederland![]()
Ik zal wel als internetheld worden versleten.......
Dit los je maar op één manier op , gelijk bij de eerste signalen maximaal geweld !
Uit eigen ervaring weet ik dat wél werkt en je krijgt nog respect ook !
Zie mijn verhaal wat hogerquote:Op maandag 8 april 2013 23:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dit los je maar op één manier op , gelijk bij de eerste signalen maximaal geweld !
Uit eigen ervaring weet ik dat wél werkt en je krijgt nog respect ook !
Nee, je vriendin laten uitschelden en bedreigen zodat ze niet meer over straat durft....quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:42 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Ja dat werkt vast beter![]()
Dan ben je de volgende tokkie van de straat
Tuurlijk niet man, wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:14 schreef Thefaceman88 het volgende:
Er zit een twist aan heren.
Gisteren rond half 12 ging ik met de hond wandelen, ik werd benaderd door de persoon in kwestie, die mij de huid vol schold en me allerlei leuke dingen toewenste. Verder gaf hij toe dat hij tegen mijn auto had aangezeten, maar ik het toch nooit zou kunnen bewijzen. Ik had toch maar een lelijke auto (Renault Megane RS) dus het maakte ook niets uit.
Nu komt de twist.. ik was niet alleen, mijn schoonbroer (vriend van mijn zus) was bij mij een spelletje (Kinderachtig ik weet maar Fifa 13 is gewoon vet) komen spelen omdat onze wederhelften samen naar een voorstelling gingen. Nu heeft hij alles gehoord en heb ik een getuige!!!!
Zou dit helpen denken jullie
Ik dacht hij geeft het toe en iemand anders heeft dit ook gehoord. Als dit geen geldende verklaring is dan kun je heel de gevangenis vrij latenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:00 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet man, wat denk je zelf.
Ondersteunend bewijs is ALTIJD nodig !quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:03 schreef Thefaceman88 het volgende:
[..]
Ik dacht hij geeft het toe en iemand anders heeft dit ook gehoord. Als dit geen geldende verklaring is dan kun je heel de gevangenis vrij laten
Je kan er op z'n minst iets mee proberen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:14 schreef Thefaceman88 het volgende:
Er zit een twist aan heren.
Gisteren rond half 12 ging ik met de hond wandelen, ik werd benaderd door de persoon in kwestie, die mij de huid vol schold en me allerlei leuke dingen toewenste. Verder gaf hij toe dat hij tegen mijn auto had aangezeten, maar ik het toch nooit zou kunnen bewijzen. Ik had toch maar een lelijke auto (Renault Megane RS) dus het maakte ook niets uit.
Nu komt de twist.. ik was niet alleen, mijn schoonbroer (vriend van mijn zus) was bij mij een spelletje (Kinderachtig ik weet maar Fifa 13 is gewoon vet) komen spelen omdat onze wederhelften samen naar een voorstelling gingen. Nu heeft hij alles gehoord en heb ik een getuige!!!!
Zou dit helpen denken jullie
Goh........quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:06 schreef Thefaceman88 het volgende:
Probleem is dat die jongen met zijn lage IQ niet voor rede vatbaar is.
Tis niet echt een onafhankelijke getuige he. Het is familie van jou.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:03 schreef Thefaceman88 het volgende:
[..]
Ik dacht hij geeft het toe en iemand anders heeft dit ook gehoord. Als dit geen geldende verklaring is dan kun je heel de gevangenis vrij laten
Zo werkt het niet. Die jongen met het lage IQ waar je het over hebt is beter op de hoogte van de Nederlandse wetgeving dan jij dat bent.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:03 schreef Thefaceman88 het volgende:
[..]
En ten tweede, Sherlock?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:57 schreef karo30 het volgende:
Ten eerste is het gewoon een misdrijf wat hier gepleegd wordt.
verlaten van het plaats van ongeval.
Ik ben er ook bang voor, maargoed. Ik zou alvast aangifte laten doen van bedreiging door jouw vriendin... Want mocht het nodig zijn, beter heb je al eea op papier.quote:Op maandag 8 april 2013 08:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier ga je nog heel lang heel veel last van krijgen, mark my words.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |