Iets met prioriteiten stellen. Ergens achteraf wonen en op een kartonnen doos naar een CRT televisie kijken, maar wel een dikke wagen voor de deur. De meeste mensen doen dan andersom, lekker wonen, mooie tv en dan maar wat minder luxe rijden.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef Automatique het volgende:
[..]
Hier rijden de Marokkanen Golf VI GTI en Sicorro R. Werken niet voorzover ik weet.
Het is mij ook een volledig raadsel....
Wat voor domme kut ben je als je denkt dat de popo in dit land hier iets aan gaan doen? TS heeft zich nu in de nesten gewerkt, beter had hij zijn mond dicht gehouden en de schade zelf gerepareerd. Nu gaan ze achter hem aan, en hard ook.quote:Op zondag 7 april 2013 23:17 schreef elby1988 het volgende:
Klinkt als een extra aangifte? Wat kut TS. Toch goed dat je Door zet. Ronduit belachelijk
Ge-wát?quote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Thefaceman88 het volgende:
Verder ook mijn vriendin (die zich hier helemaal niet mee bemoeide) werd flink afgeblaft en gedegenereerd.
Dan ben je hier prima op je plekquote:PS: Sorry maar ik ben lichtelijk opgefokt.
Die scheldkannonade was vervelend maar troost je met 1 gedachte: dat was machteloosheid. Die sukkel weet dat je hem klem hebt, en je hebt het spel goed gespeeld.quote:Op zondag 7 april 2013 22:04 schreef Thefaceman88 het volgende:
Al deze ellende omdat zo'n mongool te lomp is om een gegevens briefje achter te laten.
Dit.quote:Op maandag 8 april 2013 00:26 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Die scheldkannonade was vervelend maar troost je met 1 gedachte: dat was machteloosheid. Die sukkel weet dat je hem klem hebt, en je hebt het spel goed gespeeld.
Ik denk dat je iets met denigrerende opmerkingen bedoelde.quote:Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Thefaceman88 het volgende:
werd flink afgeblaft en gedegenereerd.
Hier ga je nog heel lang heel veel last van krijgen, mark my words.quote:Op maandag 8 april 2013 02:43 schreef Thefaceman88 het volgende:
Ik laat me ook echt niet klein krijgen door zo'n halve zool.
Heb morgen een afspraak om de schade te laten repareren. Doordat die knuppel ertegenaan zat is de deur uit zijn pasvorm geschoten. Staat constant vocht op de ramen.
Heb via een vriend (is schadehersteller) kunnen regelen dat hij een deel van het werk in zijn vrije tijd op zich neemt. Scheelt weer in de kosten zolang ik niets heb.
Dit akkefietje heeft mij ook zover gekregen, dat ik nu ook doorga tot hij er flink last van heeft.
Van zijn bedreigingen wordt ik niet bang. Alleen durven ze toch niets, moeten minimaal nog 8 schoffies bijgehaald worden voor zit in actie komen.
Maarja, werkeloos zijn heeft mijn ritme om zeep geholpen. (Ben blij als ik over 2 weken weer aan het werk ben)
Dus hij moet niks doen en de marok bedanken voor zijn schade? Uit angst de hele dag binnenblijven met de deuren dicht?quote:Op maandag 8 april 2013 08:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier ga je nog heel lang heel veel last van krijgen, mark my words.
Als hij weet wat goed voor hem was geweest, dan had hij dat gedaan ja. Politie doet niks, verzekering doet niks, en TS moet nog steeds in de buurt van die gek wonen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:24 schreef Furbo het volgende:
[..]
Dus hij moet niks doen en de marok bedanken voor zijn schade? Uit angst de hele dag binnenblijven met de deuren dicht?
Rot op met dat volk joh
Ach,blaffende hondjes bijten niet.quote:Op maandag 8 april 2013 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als hij weet wat goed voor hem was geweest, dan had hij dat gedaan ja. Politie doet niks, verzekering doet niks, en TS moet nog steeds in de buurt van die gek wonen.
Tot dalijk elke avond je ruiten eruit gaan etc.quote:Op maandag 8 april 2013 09:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach,blaffende hondjes bijten niet.
En anders geef je hem gewoon een koekje.
Als het zover komt is het voor TS tijd om die laffe debiel zelf het ziekenhuis in te werken.quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tot dalijk elke avond je ruiten eruit gaan etc.
Die gasten gaan vaak niet direct de confrontatie aan maar zoeken het via 'anonieme' en laffe wegen.
Ach welnee, hij weet immers ook dat TS weet waar zijn huis woont en zijn auto parkeert.quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tot dalijk elke avond je ruiten eruit gaan etc.
Die gasten gaan vaak niet direct de confrontatie aan maar zoeken het via 'anonieme' en laffe wegen.
en het is een dure auto.quote:Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach welnee, hij weet immers ook dat TS weet waar zijn huis woont en zijn auto parkeert.
Ja, dus? Bewijs eens dat hij de ruiten heeft ingegooid, of zijn banden heeft lek gestoken...dit soort figuren weten heel goed hoe ze je kapot moeten treiteren.quote:Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach welnee, hij weet immers ook dat TS weet waar zijn huis woont en zijn auto parkeert.
Dat is dan ook precies wat hij wil, kan hij aangifte doen en is TS de lul. En dat allemaal omdat TS de 'juiste' weg wil bewandelen. Nee, het is maar beter om gewoonweg dit soort dingen niet aan te geven en niks mee te doen, hoe krom het ook is in Nederland.quote:Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als het zover komt is het voor TS tijd om die laffe debiel zelf het ziekenhuis in te werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |