Hier ga je nog heel lang heel veel last van krijgen, mark my words.quote:Op maandag 8 april 2013 02:43 schreef Thefaceman88 het volgende:
Ik laat me ook echt niet klein krijgen door zo'n halve zool.
Heb morgen een afspraak om de schade te laten repareren. Doordat die knuppel ertegenaan zat is de deur uit zijn pasvorm geschoten. Staat constant vocht op de ramen.
Heb via een vriend (is schadehersteller) kunnen regelen dat hij een deel van het werk in zijn vrije tijd op zich neemt. Scheelt weer in de kosten zolang ik niets heb.
Dit akkefietje heeft mij ook zover gekregen, dat ik nu ook doorga tot hij er flink last van heeft.
Van zijn bedreigingen wordt ik niet bang. Alleen durven ze toch niets, moeten minimaal nog 8 schoffies bijgehaald worden voor zit in actie komen.
Maarja, werkeloos zijn heeft mijn ritme om zeep geholpen. (Ben blij als ik over 2 weken weer aan het werk ben)
Dus hij moet niks doen en de marok bedanken voor zijn schade? Uit angst de hele dag binnenblijven met de deuren dicht?quote:Op maandag 8 april 2013 08:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hier ga je nog heel lang heel veel last van krijgen, mark my words.
Als hij weet wat goed voor hem was geweest, dan had hij dat gedaan ja. Politie doet niks, verzekering doet niks, en TS moet nog steeds in de buurt van die gek wonen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:24 schreef Furbo het volgende:
[..]
Dus hij moet niks doen en de marok bedanken voor zijn schade? Uit angst de hele dag binnenblijven met de deuren dicht?
Rot op met dat volk joh
Ach,blaffende hondjes bijten niet.quote:Op maandag 8 april 2013 09:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als hij weet wat goed voor hem was geweest, dan had hij dat gedaan ja. Politie doet niks, verzekering doet niks, en TS moet nog steeds in de buurt van die gek wonen.
Tot dalijk elke avond je ruiten eruit gaan etc.quote:Op maandag 8 april 2013 09:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach,blaffende hondjes bijten niet.
En anders geef je hem gewoon een koekje.
Als het zover komt is het voor TS tijd om die laffe debiel zelf het ziekenhuis in te werken.quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tot dalijk elke avond je ruiten eruit gaan etc.
Die gasten gaan vaak niet direct de confrontatie aan maar zoeken het via 'anonieme' en laffe wegen.
Ach welnee, hij weet immers ook dat TS weet waar zijn huis woont en zijn auto parkeert.quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tot dalijk elke avond je ruiten eruit gaan etc.
Die gasten gaan vaak niet direct de confrontatie aan maar zoeken het via 'anonieme' en laffe wegen.
en het is een dure auto.quote:Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach welnee, hij weet immers ook dat TS weet waar zijn huis woont en zijn auto parkeert.
Ja, dus? Bewijs eens dat hij de ruiten heeft ingegooid, of zijn banden heeft lek gestoken...dit soort figuren weten heel goed hoe ze je kapot moeten treiteren.quote:Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ach welnee, hij weet immers ook dat TS weet waar zijn huis woont en zijn auto parkeert.
Dat is dan ook precies wat hij wil, kan hij aangifte doen en is TS de lul. En dat allemaal omdat TS de 'juiste' weg wil bewandelen. Nee, het is maar beter om gewoonweg dit soort dingen niet aan te geven en niks mee te doen, hoe krom het ook is in Nederland.quote:Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als het zover komt is het voor TS tijd om die laffe debiel zelf het ziekenhuis in te werken.
Ja, alles maar gewoon negeren. Ik snap je punt heel goed, ik ken het wel, maar je kan niet eeuwig over je heen laten lopen door dat soort tuig.quote:Op maandag 8 april 2013 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat hij wil, kan hij aangifte doen en is TS de lul. En dat allemaal omdat TS de 'juiste' weg wil bewandelen. Nee, het is maar beter om gewoonweg dit soort dingen niet aan te geven en niks mee te doen, hoe krom het ook is in Nederland.
Dus weet hij dat hij liever zijn spulletjes heel blijft houden en zal TS verder geen vlieg kwaad doen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dus? Bewijs eens dat hij de ruiten heeft ingegooid, of zijn banden heeft lek gestoken...dit soort figuren weten heel goed hoe ze je kapot moeten treiteren.
Flikker toch op met dat debiele plaatje.quote:
We zullen zien. TS, post je updates hier? Ben benieuwd.quote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dus weet hij dat hij liever zijn spulletjes heel blijft houden en zal TS verder geen vlieg kwaad doen.
Internetheldenquote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat debiele plaatje.
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat zulke mensen met zulk gedrag wegkomen, lafaard.quote:Op zondag 7 april 2013 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat voor domme kut ben je als je denkt dat de popo in dit land hier iets aan gaan doen? TS heeft zich nu in de nesten gewerkt, beter had hij zijn mond dicht gehouden en de schade zelf gerepareerd. Nu gaan ze achter hem aan, en hard ook.
Mensen zoals ik zorgen ervoor dat je met zo min mogelijk kleerscheuren hier vanaf komt ja.quote:Op maandag 8 april 2013 10:18 schreef Skint het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat zulke mensen met zulk gedrag wegkomen, lafaard.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:18 schreef Skint het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat zulke mensen met zulk gedrag wegkomen, lafaard.
Nee, ik zou ook een lafaard zijn. Maar ik ben blij dat ts dat niet is, want sommige mensen moeten voor ons lafaarden opkomen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]Je moet afwegingen maken in het leven. Jij wilt jaren achterom blijven kijken en elke ochtend weer hopen dat je auto niet in de fik is gezet?
maar goed negeren zorgt er niet voor dat iets verdwijnt.. Wat nu als het een 2e keer gebeurt? En wat nu als er daarna een tuinstoel uit je tuin verdwijnt? Dat accepteer je maar en als je er niet meer tegen kunt ga je verhuizen? Eens is de maat vol natuurlijk en dient er ingegrepen worden.. Dat het al bijna acceptabel is om de eerste keer maar te negeren is al erg genoeg.. Of eigenlijk schandalig..quote:Op maandag 8 april 2013 10:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen zoals ik zorgen ervoor dat je met zo min mogelijk kleerscheuren hier vanaf komt ja.
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat die tokkies met hun acties bezig kunnen blijven.quote:Op maandag 8 april 2013 10:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen zoals ik zorgen ervoor dat je met zo min mogelijk kleerscheuren hier vanaf komt ja.
Ik kies voor de minst pijnlijke weg, niet de meest heroische en naieve weg. Of denk je werkelijk waar dat TS nu nog een leven gaat hebben? Welnee. Die jongen wordt gesloopt, en niemand gaat hem helpen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:47 schreef TallMan het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zorgen ervoor dat die tokkies met hun acties bezig kunnen blijven.
Zolang TS zijn oppositie zijn auto niet in een garage heeft staan zie ik wel een voordeel voor TS, niet dat ik wil suggereren dat TS acties tegen hem moet vergelden op betreffende auto.quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kies voor de minst pijnlijke weg, niet de meest heroische en naieve weg. Of denk je werkelijk waar dat TS nu nog een leven gaat hebben? Welnee. Die jongen wordt gesloopt, en niemand gaat hem helpen.
Het gaat mij er meer om dat TS straks kei en keihard aangepakt gaat worden. Dat wil zeggen: zijn auto wordt vernield, zijn huis bekogeld, hij zal worden gestalkt en hij en zijn vriendin zal het leven zuur worden gemaakt. Je moet het maar over hebben voor een principe kwestie die toch al moeilijk te bewijzen valt.quote:Op maandag 8 april 2013 13:52 schreef TallMan het volgende:
[..]
Zolang TS zijn oppositie zijn auto niet in een garage heeft staan zie ik wel een voordeel voor TS, niet dat ik wil suggereren dat TS acties tegen hem moet vergelden op betreffende auto.
Iedereen die altijd maar als laffe hond wegrent zorgt ervoor dat ze van kwaad naar erger gaan. Blij toe dat TS iets doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |