Logisch, maar alles beter dan een kernbom op Seoul.quote:Op zondag 31 maart 2013 04:12 schreef sp3c het volgende:
nou de top en het leger uitschakelen zal nog wel lukken maar nationbuilding is een heel lastig verhaal
elke poging die 'we' tot nu toe hebben ondernomen om ergens vanuit het niets een nette democratie neer te zetten is muslukt
Dat is een drogredenatie... Eens is de eerste keer.quote:Op zondag 31 maart 2013 04:14 schreef sp3c het volgende:
als ze een kernbom op Seoul hadden willen smijten dan hadden ze dat al wel gedaan lijkt me
Dit inderdaad. Het is volgens mij puur propaganda om het volk tevreden te houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik denk dat er volgende week een glanzende overwinning door de geniale jonge veldheer zal worden bekendgemaakt
Dat kunnen ze ook door te claimen dat N-Korea Wereldkampioen voetbal is geworden. Deze oorlogszucht is of om handel af te dwingen vanuit China of om daadwerkelijk een provocatie uit te lokken.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het is volgens mij puur propaganda om het volk tevreden te houden.
lollig jaquote:Op zondag 31 maart 2013 10:31 schreef Chooselife het volgende:
Nu iedereen lollig loopt te doen, wil ik ook best mijn duit in het zakje doen.
Ik kreeg van de week een email voor een rondleiding in het Noord-Koreaanse gebied Hoeryong. Het zal mij niets verbazen als de laatste telg daar zijn geboortegrond kent.
erg lollig , beter dat ze die telg opknopen en de Noord-Koreanen hun vrijheid gevenquote:Op zondag 31 maart 2013 10:31 schreef Chooselife het volgende:
Nu iedereen lollig loopt te doen, wil ik ook best mijn duit in het zakje doen.
Ik kreeg van de week een email voor een rondleiding in het Noord-Koreaanse gebied Hoeryong. Het zal mij niets verbazen als de laatste telg daar zijn geboortegrond kent.
Verschil met de DDR is dat daar bijna iedereen van 30+ nog wel democratie ooit had gekend. Hier is al zo lang deze dictatuur dat vrijwel niemand beter weet.quote:Op zondag 31 maart 2013 04:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Logisch, maar alles beter dan een kernbom op Seoul.
Tevens heb ik het idee dat, omdat het uiteindelijk allemaal Koreanen zijn, democratie daar makkelijker tot stand zou moeten komen, a la de DDR.
Right, ik begon eigenlijk met tellen vanaf de machtsovername van de commies, maar eigenlijk is dat natuurllijk niet correct.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
De oost-duitsers hebben sinds de machtsovername van Hitler geen democratie meer gekend tot de val van de muur. Alleen bejaarden hebben dat dus gekend..
Zeg maar gerust niemand vanaf 1905 tot 1945 is het bezet geweest door Japan.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:31 schreef Fides het volgende:
[..]
Verschil met de DDR is dat daar bijna iedereen van 30+ nog wel democratie ooit had gekend. Hier is al zo lang deze dictatuur dat vrijwel niemand beter weet.
Nope , alleen garnalensoepquote:Op zondag 31 maart 2013 13:37 schreef Smack10 het volgende:
Hebben ze ook bamisoep in Noord-Korea is de vraag natuurlijk, aangezien het daar allemaal om gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:22 schreef rakotto het volgende:
En er is een bom gedropt!![]()
![]()
Die grap had ik al gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappenmaker
[ Bericht 0% gewijzigd door fonkeymonkey op 31-03-2013 20:47:03 ]"Do the monkey with me"
Er zit geen olie, dus de VS heeft er geen enkel belang bij om iets te doen. Een actie van de VS zou tevens de betrekkingen met China op scherp zetten wat weer ongunstig is voor de economie.quote:Op zondag 31 maart 2013 04:11 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe sterk de VS en ZK daadwerkelijk staan. Qua spionagetechniek zijn ze veruit superieur lijkt me. Hoe moeilijk zou het zijn om in een gecoordineerde aanval de top van het land uit te schakelen en een democratisch regime neer te zetten, zonder al teveel collateral damage?
Lijkt me toch dat dergelijke draaiboeken wel klaar liggen.
koude noedelsoep, dat vreten ze echt bij het leven. Toen ik daar was kregen ze dat continu te vreten en is nog lekker ookquote:Op zondag 31 maart 2013 13:37 schreef Smack10 het volgende:
Hebben ze ook bamisoep in Noord-Korea is de vraag natuurlijk, aangezien het daar allemaal om gaat.
De hele economie van de VS draait op wapenhandel. Hun hebben gewoon een aantal nieuwe brandhaarden nodig om hun national debt clock naar beneden bij te stellen. En het Noord-Korea en Iran gebeuren zijn 2 potentiële brandhaarden.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:29 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Er zit geen olie, dus de VS heeft er geen enkel belang bij om iets te doen. Een actie van de VS zou tevens de betrekkingen met China op scherp zetten wat weer ongunstig is voor de economie.
waarom heb je ze niet gered van de armoede daar ?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
koude noedelsoep, dat vreten ze echt bij het leven. Toen ik daar was kregen ze dat continu te vreten en is nog lekker ook
Ik heb toch geld in de toerismesector gepomptquote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
waarom heb je ze niet gered van de armoede daar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |