Dat soken de russen zelf uit terpatinequote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef Roellie80 het volgende:
Ik verwacht dat Rutte wel brood ziet voor onze Wodka producenten op de oneindige Russische markt
Ze gaan steeds meer bier drinken hè, de Russen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef Roellie80 het volgende:
Ik verwacht dat Rutte wel brood ziet voor onze Wodka producenten op de oneindige Russische markt
No match.quote:Op maandag 8 april 2013 09:52 schreef Phone het volgende:
We gaan het meemaken ! Het onvolwassen en onzeker ogende jongetje Rutte versus de geslepen, doortrapte en strategisch denkende Poetin. De kortzichtige dancevalley-adept versus de ervaren schaker.
Misschien vergis ik mij maar ik vraag me serieus af of zo'n ontmoeting in het voordeel kan zijn van Nederland. Wat kan Rutte anders doen dan opzitten en pootjes geven ?
Rutte geeft ons iig nog een zoentje.quote:Op maandag 8 april 2013 10:17 schreef A-mineur het volgende:
Poetin, de man die zijn eigen land verkracht zonder er een fuck om te geven, Rutte doet het in ieder geval nog met een beetje (schijn)emotie.
Van Poetin weet je anders wel wat je krijgt, Rutte is net een windvaantje wat dat betreft. Wappert alle kanten op, en soms gewoon helemaal nietquote:Op maandag 8 april 2013 10:17 schreef A-mineur het volgende:
Poetin, de man die zijn eigen land verkracht zonder er een fuck om te geven, Rutte doet het in ieder geval nog met een beetje (schijn)emotie.
O, jij denkt dat er wel iemand opgewassen is tegen Poetin dan?quote:Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef BasEnAad het volgende:
Och het populaire Nederlandse wegcijfergedrag speelt weer op. Voelt het lekker?
Bilderbergquote:Op maandag 8 april 2013 10:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, jij denkt dat er wel iemand opgewassen is tegen Poetin dan?
Holleeder, Badr Hari, dat soort lui?
Een genootschap om Prins Bernhard van een leuk wijfie/good lay te voorzien.quote:Op maandag 8 april 2013 11:11 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Yep en daar werd de eerste conferentie van de daarna genoemde Bilderberggroep gehouden.
Toch vond ik Bush een andere persoon als Poetin is, hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
Dit wordt net zoiets als Bush en Balkenende, met als enige verschil dat Rutte nu de ontvangende partij is.
Image is everything, tho.quote:Op maandag 8 april 2013 11:19 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Balkenende. Afgezien van het Harry Potter image was Balkenende een zeer ervaren en vooral geslepen politicus met een groot netwerk die echt zijna g enda wel voor elkaar kreeg.
Ik denk dat Rutte inderdaad de ontvangende partij is.quote:Op maandag 8 april 2013 11:17 schreef Janneke141 het volgende:
Dit wordt net zoiets als Bush en Balkenende, met als enige verschil dat Rutte nu de ontvangende partij is.
Dit. Wat een watjes.quote:Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef BasEnAad het volgende:
Och het populaire Nederlandse wegcijfergedrag speelt weer op. Voelt het lekker?
Of je kijkt naar GDP.quote:Op maandag 8 april 2013 13:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik denk dat mensen ook niet beseffen hoe de Russen ons zien. We zijn gewoon een klein grappig handelslandje. Het zal Poetin ook echt worst wezen wat een stel homo's en vrouwen van hem vinden.
Kijk op de kaart maar eens hoe klein NL is in vergelijking met Rusland. Zet het een beetje in perspectief.
De muis die bruldequote:Op maandag 8 april 2013 13:22 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik denk dat mensen ook niet beseffen hoe de Russen ons zien. We zijn gewoon een klein grappig handelslandje. Het zal Poetin ook echt worst wezen wat een stel homo's en vrouwen van hem vinden.
Kijk op de kaart maar eens hoe klein NL is in vergelijking met Rusland. Zet het een beetje in perspectief.
als klein pokke landje zijn we wel ff 16e van de wereld qua economie...quote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Of je kijkt naar GDP.
Rusland 1,857,770 Mln $
Nederland 836,823 Mln $
Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)by_GDP_%28nominal%29
Zou kunnen. Echter, hoeveel van ons hebben uberhaubt Rutte ooit gesproken? Hij is wel boven komen drijven bij de VVD en in Nederland.quote:Op maandag 8 april 2013 13:47 schreef theguyver het volgende:
als klein pokke landje zijn we wel ff 16e van de wereld qua economie...
althans... nog wel.
denk idd dat Poetin over Rutte heen walst, momenteel hebben we ook niet echt een politicus met ballen!
Ik zeg net dat Nederland zeer knap presteerd als klein land.quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Zou kunnen. Echter, hoeveel van ons hebben uberhaubt Rutte ooit gesproken? Hij is wel boven komen drijven bij de VVD en in Nederland.
Laten we eerlijk zien, ik denk ook wel dat Poetin Rutte aankan, maar dat "wij stellen niets voor" gedrag is zo donders irritant. Spreek voor jezelf denk ik dan. Nederland doet het op mondiaal niveau nog steeds erg goed.
I know. Ik bedoelde dat ook tov andere mensen in dit topic zoals degene waar ik initieel op reageerde.quote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef theguyver het volgende:
Ik zeg net dat Nederland zeer knap presteerd als klein land.
Haha, ik volg het niet echt. Echter, met dictatoren heb je als land wel een voordeel: ervaring. Nederland (en de meeste Europese landen) krijgen elke x jaren weer een groentje terwijl Poetin een doorgewinterde veteraan is.quote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef theguyver het volgende:
maar als je ziet hoe een rutte debateerd en als je een poetin al een gesprekje ziet voeren met een journalist..
dan gaat Rutte zeker wel in het stof happen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |