als klein pokke landje zijn we wel ff 16e van de wereld qua economie...quote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Of je kijkt naar GDP.
Rusland 1,857,770 Mln $
Nederland 836,823 Mln $
Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)by_GDP_%28nominal%29
Zou kunnen. Echter, hoeveel van ons hebben uberhaubt Rutte ooit gesproken? Hij is wel boven komen drijven bij de VVD en in Nederland.quote:Op maandag 8 april 2013 13:47 schreef theguyver het volgende:
als klein pokke landje zijn we wel ff 16e van de wereld qua economie...
althans... nog wel.
denk idd dat Poetin over Rutte heen walst, momenteel hebben we ook niet echt een politicus met ballen!
Ik zeg net dat Nederland zeer knap presteerd als klein land.quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Zou kunnen. Echter, hoeveel van ons hebben uberhaubt Rutte ooit gesproken? Hij is wel boven komen drijven bij de VVD en in Nederland.
Laten we eerlijk zien, ik denk ook wel dat Poetin Rutte aankan, maar dat "wij stellen niets voor" gedrag is zo donders irritant. Spreek voor jezelf denk ik dan. Nederland doet het op mondiaal niveau nog steeds erg goed.
I know. Ik bedoelde dat ook tov andere mensen in dit topic zoals degene waar ik initieel op reageerde.quote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef theguyver het volgende:
Ik zeg net dat Nederland zeer knap presteerd als klein land.
Haha, ik volg het niet echt. Echter, met dictatoren heb je als land wel een voordeel: ervaring. Nederland (en de meeste Europese landen) krijgen elke x jaren weer een groentje terwijl Poetin een doorgewinterde veteraan is.quote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef theguyver het volgende:
maar als je ziet hoe een rutte debateerd en als je een poetin al een gesprekje ziet voeren met een journalist..
dan gaat Rutte zeker wel in het stof happen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |